quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende: Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan: zie ook www.tivoli.nl![]()
quote:PIEKENDISCO
We dansen lekker door voor een piek! Na een week hard werken of studeren, dans je je sores eraf, zonder dat het schadelijk is voor je portemonnee!
vr 29 09 ZAAL OPEN 23:00 UUR AANVANG 23:00 UUR ENTREE ¤1,00 GEEN VVK
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:04 schreef Nosh het volgende:
Ikbenzoweg. Voorborrelen met Chwie enzo. Sorry..
Nu al?!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:04 schreef Nosh het volgende:
Ikbenzoweg. Voorborrelen met Chwie enzo. Sorry..
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jaja... Ik ben een beetje traag vandaag.
een gewone tvp leek me ook zo saaiquote:
quote:
Zeg, moemoe-fan, je weet wel waar dit verder gaat toch?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:55 schreef Remco2002 het volgende:
Verder op IRC? En welk kanaal?
ik heb grolsch, ik ga de hele avond niet downquote:
Ik zal het met bavaria moeten doenquote:Op zaterdag 23 september 2006 19:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb grolsch, ik ga de hele avond niet down
geen guinness joh?quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal het met bavaria moeten doen.
Oh well, ikben er inmiddels aan gewend.
hebben ze daar alleen in blik, opzich wel te drinken maar 2 keer zo duur als een tapje....quote:
HOI CHWIE.quote:Op zondag 24 september 2006 01:42 schreef Chowi het volgende:
HOI NOSH.
Alles goed, alles goed, alles goed, Nosh?quote:
Uiteraardquote:Op zondag 24 september 2006 01:51 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Biogarde is ook weer van de partij...
Geen zin inquote:Op zondag 24 september 2006 01:53 schreef Remco2002 het volgende:
Bio, doe effe een mooi kruis zetten voor ons door het volgend nummertje?![]()
Ja. Best. Met u?quote:Op zondag 24 september 2006 01:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alles goed, alles goed, alles goed, Nosh?.
ja, ook voor martijnquote:
^^ samenvattingquote:
Zie OPquote:
Oke, nu neuckenquote:
is goed.quote:
Sjonge,quote:
neuh.quote:Op zondag 24 september 2006 02:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Sjonge,
Zo bijzonder is ie nou ook weer niet hoor
Vrijdagquote:Op zondag 24 september 2006 02:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neuh.
wat heb jij dan wat je anders maakt?
oehquote:
tof! of zeg je dat nu alleen omdat je dronken bent?quote:Op zondag 24 september 2006 03:53 schreef Aurelianus het volgende:
Intxaurraga komt.
Hij sluit maar achter in de rij aan.quote:
eh..quote:Op zondag 24 september 2006 11:14 schreef Chowi het volgende:
Hoi allemaal.. En D_A.
Dus ik ging zo slapen, onder een dun, wit laken. En toen ik vanochtend wakker werd, sliep ik ineens onder een andere deken die in de kast had gelegen.
Heb ik nou heulmaal in mijn slaap die deken uit de kast gepakt?
Dat is goed mogelijk Chowi. Ik doe ook vaak dingen in mijn slaap. Voornamelijk etenquote:Op zondag 24 september 2006 11:14 schreef Chowi het volgende:
Hoi allemaal.. En D_A.
Dus ik ging zo slapen, onder een dun, wit laken. En toen ik vanochtend wakker werd, sliep ik ineens onder een andere deken die in de kast had gelegen.
Heb ik nou heulmaal in mijn slaap die deken uit de kast gepakt?
quote:Op zondag 24 september 2006 12:16 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk Chowi. Ik doe ook vaak dingen in mijn slaap. Voornamelijk eten.
Ja. Met bijtenquote:Op zondag 24 september 2006 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dus als je naast me ligt dan eet je mij op
That'll be the dayquote:Op zondag 24 september 2006 12:03 schreef longinus het volgende:
[..]
Hij sluit maar achter in de rij aan.
Linkje naar dat topic pleesequote:Op zondag 24 september 2006 12:28 schreef vigier het volgende:
Ik heb nieuws, en het is goed, maar ook slecht... weet ook niet voor wie wat eigenlijk. Maar ik ben er niet vrijdag...
Please don't![]()
Heb ik net in een ander topique foto's van pussydeluxe gezienen dan kan ik die niet in het echt zien....
Vrijdag een date ... in Eindhoven... dus kan ook niet ff langskomen ofzo.
En er was nog wel speciaal voor mij een apart lijstje gemaakt![]()
Oei, ik beïnvloed je onderbewustzijn, hè?quote:Op zondag 24 september 2006 12:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
eh..
waarom is dit ook bij mij gebeurd?
quote:Op zondag 24 september 2006 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Geeft niet hoor, afzeggers hebben we ook nodig, wat zou een meeting zijn zonder?.
Dat blijkt maar weer.quote:Op zondag 24 september 2006 12:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oei, ik beïnvloed je onderbewustzijn, hè?
Ik dacht dat het vandaag geen vrijdag was...quote:Op zondag 24 september 2006 13:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Is het al vrijdag?
Check onze mooie aftrektelkalender in de OPquote:Op zondag 24 september 2006 13:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Is het al vrijdag?
Zoek eens naar mensen die smilies imiteren...quote:
Ik wilde eigenlijk wel heel graag allebei: én meeting én date.... was ook al niet op de vorige meet in Utrechtquote:
Volgende keer dan maarquote:Op zondag 24 september 2006 13:53 schreef vigier het volgende:
[..]
Zoek eens naar mensen die smilies imiteren...
[..]
Ik wilde eigenlijk wel heel graag allebei: én meeting én date.... was ook al niet op de vorige meet in Utrecht![]()
Maar met 2 dingen op 1 dag ga je prioriteiten stellen... en ziehier.
Ik heb kaarten voor Den Bosch geruild voor Antwerpenquote:Op zondag 24 september 2006 14:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
MUSE
Brabanthallen, 's-Hertogenbosch
Di, 28/11/06 19.30 uur
quote:Op zondag 24 september 2006 14:06 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb kaarten voor Den Bosch geruild voor Antwerpen.
Neehee!quote:Op zondag 24 september 2006 13:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Is het al vrijdag?
Jij moet ook naar We are Scientists en Mogwai komen. Vindik.quote:
WaS heb ik al te vaak gezien om het nog heel leuk te vinden. Mogwai vind k te duur. Mits het gratis kan dan wel.quote:Op zondag 24 september 2006 14:22 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jij moet ook naar We are Scientists en Mogwai komen. Vindik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |