quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende: Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan: zie ook www.tivoli.nl![]()
Routebeschrijving:quote:PIEKENDISCO
We dansen lekker door voor een piek! Na een week hard werken of studeren, dans je je sores eraf, zonder dat het schadelijk is voor je portemonnee!
vr 29 09 ZAAL OPEN 23:00 UUR AANVANG 23:00 UUR ENTREE ¤1,00 GEEN VVK
Je Sig...quote:Op maandag 25 september 2006 17:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik kom tussenborrelen [afbeelding].
Nu heb je snot aan je shirtquote:Op maandag 25 september 2006 17:35 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
* Remco2002] troost DFDuo [afbeelding
Done!quote:Op maandag 25 september 2006 17:34 schreef fraubitch het volgende:
voor de 3e keer
dribbel_ en ik komen ook voorborrelen
nog een keer en ik kom niet meer![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 17:34 schreef fraubitch het volgende:
voor de 3e keer
dribbel_ en ik komen ook voorborrelen
nog een keer en ik kom niet meer![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 17:42 schreef Remco2002 het volgende:
DFDuo wil graag overgehaald worden om te komen
quote:Op maandag 25 september 2006 17:44 schreef DFDuo het volgende:
[..]
![]()
Wat een levendige fantasie heb jij![]()
[..]
![]()
Ja. Dolletjes he?quote:Op maandag 25 september 2006 17:46 schreef purplerose het volgende:
Halleluja een nieuwe miet topique
Poe Heequote:
Je wagen mét banaanhanger?quote:Op maandag 25 september 2006 18:00 schreef RealZeus het volgende:
Zeg,het is toch wel een baggermeet?Er heeft nog bijna niemand afgezegd.
![]()
Of begint het Grote Afzeggen pas als ik vrijdagmiddag rond 13.15u in mijn rode sprintkanon stap en naar Utrecht dender.![]()
Ow ja,Purplerose,doe eens lachen en vrolijk enzo.![]()
Joh...quote:Op maandag 25 september 2006 18:05 schreef HeatWave het volgende:
De snelheid van FOK is iig behoorlijk bagger.
[..]
![]()
Tis nog geen vrijdag heejquote:Op maandag 25 september 2006 18:00 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Of begint het Grote Afzeggen pas als ik vrijdagmiddag rond 13.15u in mijn rode sprintkanon stap en naar Utrecht dender.![]()
You wouldquote:
wat snap je niet??quote:
Ik stond ook plotseling niet meer in het rijtje komers, dus ik kan niet afzeggenquote:Op maandag 25 september 2006 18:00 schreef RealZeus het volgende:
![]()
als we dat met afzeggers van een fok!meet deden werd het erg stil op het forumquote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef HeatWave het volgende:
Is het legaal om mensen die 1 dag van te voren een concert afzeggen te liquideren?.
Ik ben voorquote:Op maandag 25 september 2006 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
als we dat met afzeggers van een fok!meet deden werd het erg stil op het forum
[GEZ] lekker wijf om gratis met HW naar Disturbed te gaanquote:Op maandag 25 september 2006 19:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Welk lekker wijf wil er morgen gratis naar Disturbed?.
quote:
Inderdaad, dan had ik het grootste gedeelte van PUB al kunnen afschietenquote:Op maandag 25 september 2006 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
als we dat met afzeggers van een fok!meet deden werd het erg stil op het forum
quote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef HeatWave het volgende:
Is het legaal om mensen die 1 dag van te voren een concert afzeggen te liquideren?.
quote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef longinus het volgende:
* kijkt in broek en ziet geen leven
Ik ben de gehele dag al een beetje grieperig,![]()
Het Grote Afzeggen gaat beginnenquote:Op maandag 25 september 2006 21:22 schreef longinus het volgende:
* kijkt in broek en ziet geen leven
Ik ben de gehele dag al een beetje grieperig,![]()
Zeg ik afquote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het Grote Afzeggen gaat beginnen.
jah kom maar, meld je maar af!quote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 september 2006 21:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Zeg ik af
Een paar tietenfoto's zouden wonderen kunnen doen voor de rest.
Klopt,op IRC# Fokradio heeft Skaai net ook al afgezegd.quote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Veranderd (tot wederopzegging)quote:Op maandag 25 september 2006 21:28 schreef longinus het volgende:
Ik kan me niet eens afmelden, ik sta niet meer op de komers lijst![]()
Wanneer dan? Ik kan het niet meer terugvinden, terwijl ik er al vanaf 18.00 op zit...quote:Op maandag 25 september 2006 21:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt,op IRC# Fokradio heeft Skaai net ook al afgezegd.
Mooi, de planning is dat ik kom.quote:Op maandag 25 september 2006 21:35 schreef Remco2002 het volgende:
[..]
Veranderd (tot wederopzegging)
Ik vond die tent waar we verleden keer naar toe gingen wel een succes! (behalve het lange wachten danquote:Op maandag 25 september 2006 21:51 schreef longinus het volgende:
Je schijnt er ook te kunnen eten, maar of het ook te eten is
Als er meerdere gaan eten doe ik dat ook.
alcoholistjequote:
van mij mag hetquote:Op maandag 25 september 2006 19:03 schreef HeatWave het volgende:
Daar wil ik mij bij aansluiten.quote:Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]aan nieuwe mensen zien enzo bedoel ik
ik zal proberen dit keer WEL te komenquote:Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]aan nieuwe mensen zien enzo bedoel ik
Kom jij ook etenquote:
Heej leukiequote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef Blinky het volgende:
Zet Cynix en mij er ook maar bij
We komen alleen niet borrelen van tevoren
Gezelligquote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef Blinky het volgende:
Ooit commentaar gehad van je vader/moeder/leraar/lerares toen je klein was dat je **** niet mocht doen omdat het gevaarlijk/niet lekker/niet goed was? En wilde je het toch niet JUIST doen?quote:Op maandag 25 september 2006 22:53 schreef RealZeus het volgende:
Fok radio.
![]()
Ze raden iedereen aan NIET naar de meet te komen,stelletje homo's.![]()
Hèèèè... gezellig!quote:
Done!quote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef Blinky het volgende:
Het is beter om geen willekeurige fobo's te bekijken vlak voor zo'n meetingquote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi. Bij deze wil ik me afmelden voor vrijdag.
Ik ben even kotsmisselijk geworden.
quote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi. Bij deze wil ik me afmelden voor vrijdag.
Ik ben even kotsmisselijk geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |