Mijn enige drie vrouwelijke fans hadden me al welkom geheten, het viel een beetje stil.quote:Op maandag 25 september 2006 17:19 schreef Jappie het volgende:
Waarom is het adoreer hier Gert topic dicht
Ons vakantie-topic bleef vorig jaar gewoon open.quote:Op maandag 25 september 2006 17:26 schreef Gert het volgende:
Mijn enige drie vrouwelijke fans hadden me al welkom geheten, het viel een beetje stil.![]()
omdat de groupies al naar Gert gezwaaid hadden en het verder toch nks toevoegde is het dichtquote:Op maandag 25 september 2006 17:19 schreef Jappie het volgende:
Waarom is het adoreer hier Gert topic dicht
En mocht er (niet dat ik dat verwacht hoor) een gegronde reden voor zijn kan er dan een adoreer hier Jappie voor in de plaats komen ?
Ondanks dat ik er een beetje depressief onder ben toch bedankt voor de feedback.quote:Op maandag 25 september 2006 17:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
omdat de groupies al naar Gert gezwaaid hadden en het verder toch nks toevoegde is het dicht
En nee, een adoreer Jappie mag (ook) niet
Huh?quote:Op maandag 25 september 2006 17:41 schreef PH52 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/crew/16000
Hulde![]()
quote:
Je kan natuurlijk zelf beginnen door hier een reactie op te geven, in het vorige topic ook al aangestipt.quote:Op maandag 25 september 2006 20:21 schreef flugeltje het volgende:
Zullen we dit keer het FB topic niet volplempen met SC?
Dank u
Dat is voor zover ik weet een bekend probleem, er zijn nog wat meer losse eindjes na de update. Wordt allemaal naar gekeken.quote:Op maandag 25 september 2006 23:24 schreef Stranger het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk zelf beginnen door hier een reactie op te geven, in het vorige topic ook al aangestipt.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:37 schreef kissa het volgende:
Ik heb bezwaren tegen de Fok! weblogreclame rechtsboven: een kat, een aansteker en smilies![]()
![]()
in SHO vast welquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:18 schreef dracula100 het volgende:
is er al een goudenkooi topic....kan niet w8ten
quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:26 schreef kissa het volgende:
Maar hij is gelukkig wel weg nu![]()
![]()
Thanks!
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:04 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker behulpzaam.![]()
De Gouden Kooi: Treiter-Big Brother!
donequote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef CartWOman het volgende:
Semih, Jeroen en Marlies genomineerd.
Ik zat in 't verkeerde topic te posten. Wijn.![]()
Lijkt zo slordig nu, mogen ze weg?![]()
ik denk dat ik een beetje te ver ging omdat ik speculeerde dat Rik ook nog eens stonk!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:38 schreef PC eend het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met schurfthomo
Ik dacht dat crackhoer de grens was
Bovendien is er aan schurfthomo geen letter gelogen
Vies heb ik ook vaak gelezen en moet dus kunnen?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat ik een beetje te ver ging omdat ik speculeerde dat Rik ook nog eens stonk!![]()
Ik vind hem wel vies in zijn manieren en gedrag en ik heb dit ook vaak in reacties op het forum gelezen ...
vieze stinkende schurfthomo is dus speculatief, maar enkel schurfthomo lijkt mij ook gewoon kunnen.
Het is minder erg dan het giswerk omtrent crackhoer tanja !
"Yoeri is een neger" kan ook wel (hoewel het hier wel off topic is). Maar "Yoeri is een kankerneger", ook al heeft-ie daadwerkelijk die ziekte, gaat te ver hoewel er geen woord van gelogen is.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
vieze stinkende schurfthomo is dus speculatief, maar enkel schurfthomo lijkt mij ook gewoon kunnen.
Huh?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:46 schreef PC eend het volgende:
Heb je hem weer met zijn kankerfetisj![]()
Waar de grens in dit soort gevallen ligt, lijkt me nou een typische FB-discussie, ka.. eh, muts.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:52 schreef Day het volgende:
Heren, waarom deze discussie in FB?
Klopt!quote:Op woensdag 27 september 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar de grens in dit soort gevallen ligt, lijkt me nou een typische FB-discussie, ka.. eh, muts.![]()
Ik vind het een beetje appels en peren, homofiele schurftnegerquote:Op woensdag 27 september 2006 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Het leek me een duidelijke manier om aan te tonen waarom schurfthomo niet kon, maar als jij denkt dat ik het alleen maar postte om weer lekker "kanker" te kunnen roepen dan kanker je maar lekker op, tyfuseend.![]()
Volgens flugel kon het niet geloof ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:58 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt!
Maar ik was me er niet van bewust dat er meningsverschillen waren over die grens.
Had jij daar trouwens niet een topic over geopend, ter... stommerd?![]()
Belachelijk!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:08 schreef PC eend het volgende:
Volgens flugel kon het niet geloof ik.
Die geruchten gaan ja, maar wil je alsjeblieft die domme, domme eend van je weer in de sloot kieperen, want hij loopt tussen de fruitbomen te blaten.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:58 schreef Day het volgende:
Had jij daar trouwens niet een topic over geopend, ter... stommerd?![]()
Maar antwoord geven ho maarquote:
Overigens vind ik het dan wel weer uitmaken wie dat dan beoordeeltquote:Op donderdag 28 september 2006 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Overigens vind ik het ook uitmaken wié iets zegt.
Eigenlijk zou dat ook meegenomen moeten worden in de beoordeling van of iets wel of niet over de grens is.![]()
Hey rustig aan, Eend!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar antwoord geven ho maar![]()
En dan komt dat groentje ook nog even vragen waarom we dat hier bespreken![]()
Je moet ook wel kijken wie het zegt hequote:Op donderdag 28 september 2006 00:28 schreef Day het volgende:
[..]
Hey rustig aan, Eend!![]()
Jij start hier ineens een discussie op waarvan ik de aanleiding niet weet. Mag ik het dan even vragen?!
Met andere users rekening houden is in principe niks mis, maar dat betekend dus dat het alleen in mindere mate wel kanquote:Op donderdag 28 september 2006 00:34 schreef Day het volgende:
En als antwoord op je vraag:
Er werd gisteren nogal met dat woord gesmeten. Er is toen gevraagd of het wat minder kon, omdat er klachten kwamen van andere users. Gewoon dus de vraag of er rekening gehouden kan worden met elkaar. Daar is toch niks mis mee?
quote:
Dat was puur ter illustratie, omwille van de discussie zeg maar, ik dacht dat jij dat wel zou begrijpenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:18 schreef Day het volgende:
Ik vind dat gescheld onderling en de scheldwoorden in de post wel genoeg zo, eigenlijk.
Good call, Moddiemod!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:18 schreef Day het volgende:
Ik vind dat gescheld onderling en de scheldwoorden in de posts wel genoeg zo, eigenlijk.
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:18 schreef Day het volgende:
Ik vind dat gescheld onderling en de scheldwoorden in de posts wel genoeg zo, eigenlijk.
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
anders moet je Nicky er maar op afsturen
Manu, graag een inhoudelijke reactie op de discussie, anders graag weer in de lurkstand.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
anders moet je Nicky er maar op afsturen
Zeg ik ben manu nietquote:Op donderdag 28 september 2006 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Good call, Moddiemod!
Ze gaan totaal los en over de scheef! Gelukkig zijn er dan nog modjes die ze even met beide benen op de grond komen schoppen!![]()
Het was vrij inhoudelijk, hij wil ons een ban aansmeren, maar weet dat het niet mag, dus probeert het subtiel te brengenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Manu, graag een inhoudelijke reactie op de discussie, anders graag weer in de lurkstand.
En het is Nikky!
Nikky of Nicky, who caresquote:Op donderdag 28 september 2006 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Manu, graag een inhoudelijke reactie op de discussie, anders graag weer in de lurkstand.
En het is Nikky!
En vragen om een ban is.........krijgen van een ban?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was vrij inhoudelijk, hij wil ons een ban aansmeren, maar weet dat het niet mag, dus probeert het subtiel te brengen![]()
LS? Jij hier?quote:
Dan verschillen wij van mening. Ik vind dat gescheld nergens voor nodig. Je kan het tot een zekere level gedogen, maar, persoonlijk, zeg ik er al gauw wat van. Zeker als ik merk dat iemands ras of geaardheid continue tegen 'm gebruik wordt. Dat vind ik een zwaktebod.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nikky of Nicky, who cares
Okee, inhoudelijk dan:
Ik ben van mening dat gescheld best mag, als er users problemen mee hebben lezen ze er maar overheen en anders moet er maar duidelijke regels zijn en niet altijd het argument van de mods "ken je users" of andere drogredenen om het zo af en toe wel toe te laten.....
Ik vind dat geen zwaktebod maar gewoon een constatering van feiten. Hoeft niet altijd positief te zijn, maar zoals je zelf al zegt is de een daar gevoeliger voor dan de ander. Maar iedereen heeft zijn eigen normen en waarden denk ik dan en het is aan jullie te bepalen wat die hier zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening. Ik vind dat gescheld nergens voor nodig. Je kan het tot een zekere level gedogen, maar, persoonlijk, zeg ik er al gauw wat van. Zeker als ik merk dat iemands ras of geaardheid continue tegen 'm gebruik wordt. Dat vind ik een zwaktebod.
Zo zou het moeten zijn ja en als dit per geval bekeken word zou het wel eens een lange kunnen wordenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
En vragen om een ban is.........krijgen van een ban?
Dit vind ik persoonlijk dan weer erger dan schurfthomoquote:
Totaal bekrompen!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening. Ik vind dat gescheld nergens voor nodig. Je kan het tot een zekere level gedogen, maar, persoonlijk, zeg ik er al gauw wat van. Zeker als ik merk dat iemands ras of geaardheid continue tegen 'm gebruik wordt. Dat vind ik een zwaktebod.
Ik wil geen slapende honden wakker maken, maar wat die Manu keer op keer flikt......quote:Op donderdag 28 september 2006 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo zou het moeten zijn ja en als dit per geval bekeken word zou het wel eens een lange kunnen worden![]()
dan heb ik voor vandaag gewonnenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk dan weer erger dan schurfthomo![]()
Aangezien er geen sprake is van 'jullie' nu, komen 'we' daar morgen op terug. Ik neem het (zoals TL altijd zeg) mee achter de schermen.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind dat geen zwaktebod maar gewoon een constatering van feiten. Hoeft niet altijd positief te zijn, maar zoals je zelf al zegt is de een daar gevoeliger voor dan de ander. Maar iedereen heeft zijn eigen normen en waarden denk ik dan en het is aan jullie te bepalen wat die hier zijn
Ga jij 'ns terug naar je hok!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Totaal bekrompen!
Ik werd pas geleden nog beschimpt over mijn fakes...ik ben kleurenblind en zo kan een hilde er bijvoorbeeld nogal groen uitkomen. Bescherming van Day zie ik dan niet ...moet ik eerst ruggentuffer worden eer ik bescherming geniet ?![]()
die kinders hebben gewoon duidelijke regels nodigquote:Op donderdag 28 september 2006 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Aangezien er geen sprake is van 'jullie' nu, komen 'we' daar morgen op terug. Ik neem het (zoals TL altijd zeg) mee achter de schermen.
Al vind ik het persoonlijk wel jammer dat er regels opgesteld moeten worden over welke scheldwoorden wel en niet gedoogd worden.
jamaar ik ben echt kleurenblind heur!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ga jij 'ns terug naar je hok!![]()
Ik help je wel even: [BB SC 34] Krabb-it's dwangbuis topic #1
Kom op Day, dit is toch geen Villa Felderhof subforum.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:52 schreef Day het volgende:
Aangezien er geen sprake is van 'jullie' nu, komen 'we' daar morgen op terug. Ik neem het (zoals TL altijd zeg) mee achter de schermen.
Al vind ik het persoonlijk wel jammer dat er regels opgesteld moeten worden over welke scheldwoorden wel en niet gedoogd worden.
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op Day, dit is toch geen Villa Felderhof subforum.
Hij noemt zichzelf regelmatig nicht of homo. Als hij schurft heeft is het dus gewoon een schurftnicht of een schurfthomo.
en eens een keer een dergelijke benaming is ook niet het punt.. de overkill, het doorslaan daar gaat het mis,quote:Op donderdag 28 september 2006 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op Day, dit is toch geen Villa Felderhof subforum.
Hij noemt zichzelf regelmatig nicht of homo. Als hij schurft heeft is het dus gewoon een schurftnicht of een schurfthomo.
Die regels komen er ook niet, ik ben me daar een haartje betoeterd.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 28 september 2006 08:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die regels komen er ook niet, ik ben me daar een haartje betoeterd.
Accepteer dat we af en toe eens wat bijsturen, daar zijn we namelijk ook voor aangesteld.
Het was bijval voor Day Jap, geen afval...quote:Op donderdag 28 september 2006 09:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens....en als Day dat niet wil begrijpen dan gaat ze maar even een paar daagjes op non-actief.
![]()
![]()
Wat mij betreft wordt 'E10' verboden.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:25 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft wordt plofkop ook verboden
Dat van de crackhoer grens komt toch echt bij de mods vandaan als ik me niet vergis?quote:Op donderdag 28 september 2006 08:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die regels komen er ook niet, ik ben me daar een haartje betoeterd.
Dat heb ik even gemist, maar is de grens nu bijgesteld tot plofkopquote:Een 'occasional' schurfthomo is het probleem niet. Zoals TL aangaf willen mensen hier nog wel eens in doorslaan. Net zoals het gaat irriteren dat Etiënne in iedere post als plofkop aangeduid wordt. Die laatste trend is gelukkig minder geworden.
Als jullie bijsturen, mag ik toch wel vragen hoe en waaromquote:Ik vind het overigens ook een beetje jammer dat iedere bijsturing hoe klein deze ook mag zijn hier in FB uit en te na doorgekauwd moet worden. Ik heb eergisteren één keer tegen Bommie gezegd of het ff wat minder kon voor anderen het over zouden gaan nemen en het zou gaan domineren. Niet meer niet minder, voor mij geen issue, voor Bommie toen geen issue, maar er wordt toch weer een punt van gemaakt. Hou daar nou gewoon eens mee op, als we hier als losgeslagen führurs rond zouden lopen hadden jullie een punt, maar iedereen moet toch toegeven dat van dat laatste zeker geen sprake is. Accepteer dat we af en toe eens wat bijsturen, daar zijn we namelijk ook voor aangesteld.
ja, vorig jaar ergensquote:Op donderdag 28 september 2006 14:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat van de crackhoer grens komt toch echt bij de mods vandaan als ik me niet vergis?
[..]
het gaat dan ook niet om de occasional opmerking, het gaat om het te pas (en vooral) te onpas gebruiken van dat soort benamingen. Doorslaan is tot kunst verheven hierquote:Dat heb ik even gemist, maar is de grens nu bijgesteld tot plofkop![]()
![]()
Ik dacht juist dat het de bedoeling was dat het wat minder 'boomknuffelig' zou worden op fok?
[..]
quote:Als jullie bijsturen, mag ik toch wel vragen hoe en waarom
Als ik me niet vergis heb ik jou dit jaar nog zien roepen dat ook dit jaar de grens nog steeds op crackhoer ligtquote:Op donderdag 28 september 2006 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, vorig jaar ergens
dus?
[..]
In mijn beleving word dat alleen maar erger en ik dacht dus juist dat het de bedoeling was, maar veel succesquote:het gaat dan ook niet om de occasional opmerking, het gaat om het te pas (en vooral) te onpas gebruiken van dat soort benamingen. Doorslaan is tot kunst verheven hier
[..]
Als benamingen als plofkop al niet meer gewenst zijn dan is dit nog maar het begin vrees ikquote:maar niet alles hoeft dood gediscussierd te worden toch?
vraag-antwoord-klaar zou ook wel eens lekker zijn
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heb ik jou dit jaar nog zien roepen dat ook dit jaar de grens nog steeds op crackhoer ligt
[..]
quote:In mijn beleving word dat alleen maar erger en ik dacht dus juist dat het de bedoeling was, maar veel succes![]()
[..]
neuh, we gaan wat minder uitvoerig discussieren en wat eerder afkappenquote:Als benamingen als plofkop al niet meer gewenst zijn dan is dit nog maar het begin vrees ik
Nou als ik zie dat plofkop al niet meer gewenst is, dan zie ik daar toch wel een grote verandering in.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
er zegt toch ook niemand dat dat veranderd is? Zowel Day, als Flugel als ikzelf heggen het over het veelvuldig gebruik van dit soort termen, waar het na een keer of 2 allang niet meer grappig is
Dus toch losgeslagen fuhrursquote:neuh, we gaan wat minder uitvoerig discussieren en wat eerder afkappen
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou als ik zie dat plofkop al niet meer gewenst is, dan zie ik daar toch wel een grote verandering in.
[..]
enne:quote:veel·vul·dig (bn.)
1 vaak voorkomend => frequent
quote:Dus toch losgeslagen fuhrurs
In mijn beleving kan ook wel eens iets te ver gaan, maar ik snap niet dat plofkop te ver zou gaan, maar ik 'begrijp' dat het alleen te ver gaat als het te vaak wordt geroepenquote:
Niet doorzeuren eendje. De issue is niet direct of het een grens overschrijd, maar of het irritant wordt als iets veelvuldig gepost wordt. Etiënne altijd maar plofkop noemen kan op een bepaald moment irritant worden voor anderen. Net zo irritant als "Talpaquote:Op donderdag 28 september 2006 15:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
In mijn beleving kan ook wel eens iets te ver gaan, maar ik snap niet dat plofkop te ver zou gaan, maar ik 'begrijp' dat het alleen te ver gaat als het te vaak wordt geroepen
Misschien moet je je kop eens uit die reet van peter halen
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, vorig jaar ergens
dus?
[..]
het gaat dan ook niet om de occasional opmerking, het gaat om het te pas (en vooral) te onpas gebruiken van dat soort benamingen. Doorslaan is tot kunst verheven hier
[..]maar niet alles hoeft dood gediscussierd te worden toch?
vraag-antwoord-klaar zou ook wel eens lekker zijn
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
er zegt toch ook niemand dat dat veranderd is? Zowel Day, als Flugel als ikzelf heggen het over het veelvuldig gebruik van dit soort termen, waar het na een keer of 2 allang niet meer grappig is
[..]
[..]
* neuh, we gaan wat minder uitvoerig discussieren en wat eerder afkappen
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
le-zen
[..]
enne:
[..]
niks losgeslagen..
Hautain:quote:
Ik begrijp er echt niks van, dat iets irritant word als het veel gepost wordt (maar wel binnen de policy blijft) is zo fucking subjectief, dat daar in mijn beleving niet in bij te sturen is.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet doorzeuren eendje. De issue is niet direct of het een grens overschrijd, maar of het irritant wordt als iets veelvuldig gepost wordt. Etiënne altijd maar plofkop noemen kan op een bepaald moment irritant worden voor anderen. Net zo irritant als "Talpa" onder iedere post. Men gebruikte plofkop op een bepaald moment alleen nog om het maar te kunnen zeggen. Nou nou wat een lol. Dan begint het op baggeren te lijken en baggeren is een reden om iemand te vragen of ze willen dimmen.
Verder ga ik niet meer op dit onderwerp in. Het gaat verdorie om één keer dat we bijgestuurd hebben. Leer er maar mee leven! Einde discussie PUNT!
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien moet je je kop eens uit die reet van peter halen
LE-ZEN!!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 16:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begrijp er echt niks van, dat iets irritant word als het veel gepost wordt (maar wel binnen de policy blijft) is zo fucking subjectief, dat daar in mijn beleving niet in bij te sturen is.
Elk jaar krijgen bewoners meer of minder leuke bijnamen aangemeten en het is logisch dat deze veelvuldig gebruikt worden, want daar worden dan bepaalde bewoners mee aangeduid.
En daarna maar gelijk kappen. Het is genoeg zo. PUNT!quote:
Allemachtig zeg, dit is genoeg vaseline voor een jaar. Ze heeft je wel ingepakt hè.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:06 schreef versabommie het volgende:
jeuh tegedraadse nitwits....
Ik kreeg alleen het verzoek om op te houden met die schurftzooi, daarnaast kreeg ik de waarschuwing van Flugie dat anderen het het als signaal zagen om het te pas en te onpas te roepen wat de COS niet ten goede kwam. Misschien moeten jullie allemaal je kop eens uit je eigen reet halen![]()
Nix geen vingergetik, slechts een verzoek en een verwijzing naar wat de gevolgen waren!
Ik ben trouwens van mening dat de Moddiemods sowieso wel enorm soepel zijn, op elk ander forum had ik al met mijn reet in een ban gehangen...leuk woord trouwens reet!
[BB SC 34] Krabb-it's dwangbuis topic #1quote:Op donderdag 28 september 2006 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Allemachtig zeg, dit is genoeg vaseline voor een jaar. Ze heeft je wel ingepakt hè.![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Allemachtig zeg, dit is genoeg vaseline voor een jaar. Ze heeft je wel ingepakt hè.![]()
* o wacht, ik snap het al: het is een goedmakertje voor jouw schan-da-lig onhoffelijke gedrag van vandaag.![]()
Is bekendquote:Op donderdag 28 september 2006 21:22 schreef APK het volgende:
Effe iets anders: Sinds de upgrade naar Replique v0.3 opent elk topic dat slechts 1 pagina heeft zich in een nieuw window.
Ik weet het, dat komt omdat ik bij opties heb gekozen voor 'open link in new window' oid, maar het is rete-irritant.
Ik wil namelijk een link in een nieuw window, maar een topic vind ik niet een link maar onderdeel van Fok!
Is daar achter -of voor- de schermen al een discussie over
Okay, dank voor de feedback.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:23 schreef flugeltje het volgende:
Is bekend
Ik weet niet of ze daar iets mee gaan doen, moet je ff bij de bugtopics kijken.
Kan niks vinden over deze bug.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:27 schreef flugeltje het volgende:
FOK!features, Bugs & Development
Voor de volledigheid, in dit subforum dus...
Echt nietquote:
Als je het bij DGK konsekwent voorin de TT meldt, dan hoeft het bij BB dus niet en hoef je ook geen campagne te gaan voeren om deze verandering gedaan te krijgen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien is het wellicht hier ook handig om vóór de titel van de COS te melden om welk forum het gaat, net als bij DGK, dus hier wordt het dan [BB COS #××] en bij DGK (zoals het nu al is) [DGK COS #××]
Maar "de verrassing" was dus dat laatste, flugel?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is de hele avond voebel op.![]()
Vertel nu dus maar vast.
Dat er een DGK-forum komt, wisten we trouwens al.![]()
Ik weet het ook niet, maar mijn COS topic in DGK was aangepast met de DGK tag ervoor, dus vandaar dat ik het hier even ter beoordeling brachtquote:Op donderdag 28 september 2006 23:12 schreef teamlead het volgende:
Bovendien zie ik niet helemaal de toegevoegde waarde van die vermelding
Ik mag toch hopen van niet, ik zit hier nog steeds in steeds oplopende spanning af te wachtenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar "de verrassing" was dus dat laatste, flugel?
Aangepast! En bedankt!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:11 schreef Gert het volgende:Ik ben vergeten [BB6] vooraan in de titel van het nieuwe streamverslagtopic te zetten.
Ik was op zoek naar dat bug-report van flugel.quote:
Vond het ook weer zo protserig om het "zomaar" een keer te doen, dus dit kwam goed uit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:25 schreef APK het volgende:
Maar Gert kan eindelijk een keer met zijn pijltjes pimpen.![]()
Beginnersfoutje, dat geeft niks hoor!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:11 schreef Gert het volgende:Ik ben vergeten [BB6] vooraan in de titel van het nieuwe streamverslagtopic te zetten.
Einde discussie PUNT!quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:53 schreef Falco het volgende:
Nog even een tvp plaatsen, maar volgens mij zijn de FB-topics ook niet meer wat ze ooit geweest waren.
Ben ik helemaal mee eens. Over een paar dagen is dat afgelopen joh. Dan begint DGKquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:22 schreef Marrije het volgende:
Ik vind wel dat jullie een béétje overdrijven met de zogenaamde off topic postings weghalen uit de COS![]()
Donequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:08 schreef APK het volgende:
Semih, Jeroen en Janine genomineerd.
Moet die TT niet eens aangepast worden?![]()
waarom heb jij als MOD geen aanspreekpunt (Zoals MSN) ??quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:11 schreef Day het volgende:
LS, kappen! NU!
Mijn emailadres is Day@fok.nlquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
waarom heb jij als MOD geen aanspreekpunt (Zoals MSN) ??
Dan reageer je toch in het topic? Want ander manier is er niet.
Dus dan maar hier.
Ik kap niet met iets, waarvan ik 100000% zeker ben wat waar is. Mijn bronnen zijn voor 99,9% betrouwbaar. Maar kom je nog wel achter. Remember Tanja van BB5 die óók op FOK! kwam.
Geduld en van BB6 komen ze ook wel op FOK!
Dus ik kap nergens mee. Ook al is mijn volgende ban voor een maand.
Als jij je blauwe lettertjes wil misbruiken, omdat ik gewoon feiten weerleg. Ok, dan doe je dat maar. Dan staat in MED dat ik wéér moet afkoelen. En dat is dan voor een maand.
So be it... En na die maand kom ik terug. Met caps en SV's .. en met........... (nee, Tanja is het deze keer niet)
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:31 schreef Jappie het volgende:
Kan iemand van de crew klodder even verplichten om een nieuwe SC te openen ?
Bij voorbaat dank
Dat is dus een van de redenen waarom ik never nooit mod zou willen worden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
waarom heb jij als MOD geen aanspreekpunt (Zoals MSN) ??
Dat is een hele geruststellende gedachte.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is dus een van de redenen waarom ik never nooit mod zou willen worden.![]()
Voor jou wel ja.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:38 schreef PH52 het volgende:
Dat is een hele geruststellende gedachte.![]()
Sociaal leven, kan ik dat ergens kopen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:31 schreef APK het volgende:
[..]
Sommige users eisen dat je 24/7 klaar staat.![]()
Kom op zeg, ze hebben het al druk genoeg en hebben hopelijk ook nog een sociaal leventje.![]()
Ik verwacht idd dat Flugie 24/7 voor me klaar staat!quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:31 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, ze hebben het al druk genoeg en hebben hopelijk ook nog een sociaal leventje.![]()
sociaal levenquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:31 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, ....FOK! de roels was zijn credo....quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef PH52 het volgende:
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl]
ga nou niet doen alsof je hierdoor verrast bent. Zelfs vannacht is er nog gewaarschuwd, maar blijkbaar willen sommige mensen niet meewerken. Ook best, maar dan moeten ze ook maar op de blaren zitten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef PH52 het volgende:
Die hele COS werkt niet, dat moge duidelijk zijn . Ik dacht overigens toch echt hier het geluid te hebben opgevangen dat deze BB er een zou wordne van zo weinig mogelijk bans uitdelen, me dunkt dat die opzet volledig mislukt is.
En als je dan de reden van de ban ziet, volledig onschuldige nachtelijke SC.
tsja.. als we een hekje en wat sop hadden gehad had ie dat nu braaf staan schoonschrobbenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tja, ....FOK! de roels was zijn credo....![]()
Er zijn nogal wat posts weggehaald begrijp ik, dus kun je niks van zeggen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:29 schreef PH52 het volgende:
Die hele COS werkt niet, dat moge duidelijk zijn . Ik dacht overigens toch echt hier het geluid te hebben opgevangen dat deze BB er een zou wordne van zo weinig mogelijk bans uitdelen, me dunkt dat die opzet volledig mislukt is.
En als je dan de reden van de ban ziet, volledig onschuldige nachtelijke SC.
En daarnaast is dit goede reclame voor het SC Topicquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat posts weggehaald begrijp ik, dus kun je niks van zeggen.
Als je (na waarschuwingen) in de COS doorgaat met SC kun je tegen een ban aanlopen.
Misschien deze drie mensen unbannen en Manu er de ban voor in de plaats geven?quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:18 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind het schandalig dat deze personen geband zijn![]()
Hoe zou het leven zijn als we allemaal brave koorknaapjes zouden zijn?quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien deze drie mensen unbannen en Manu er de ban voor in de plaats geven?![]()
daarom zeg ik...die drie mensen unbannen en manu ervoor op laten draaien!quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:30 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Hoe zou het leven zijn als we allemaal brave koorknaapjes zouden zijn?
De 3 gebande personen hebben allemaal een bepaalde betekenis voor dit subforum. Als Roel in de COS actief is blijven mensen langer wakker en zullen er ook meer posts ontopic geplaatst worden.
Ik zie liever helemaal geen bans. Dat is toch een soort negatief ding van Fok. Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen er wakker van liggen als ze gebanned worden. Dat is eerder een extra trigger om tegendraads te worden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
daarom zeg ik...die drie mensen unbannen en manu ervoor op laten draaien!![]()
En dan krijgen ze weer een ban, zodat ze langer niet tegendraads kunnen doen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 02:39 schreef ThaSandman het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen er wakker van liggen als ze gebanned worden. Dat is eerder een extra trigger om tegendraads te worden.
Met een pens vol drank en je kop in hoger sferen ? Niet zo simpel, blijkt wel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
ga nou niet doen alsof je hierdoor verrast bent. Zelfs vannacht is er nog gewaarschuwd, maar blijkbaar willen sommige mensen niet meewerken. Ook best, maar dan moeten ze ook maar op de blaren zitten.
Hoeveel moeite is het om naar het SC topic te gaan?
Wat the fuck heb ik ermee te maken, kom nooit in de COSquote:Op zondag 1 oktober 2006 02:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
daarom zeg ik...die drie mensen unbannen en manu ervoor op laten draaien!![]()
Is dat niet banwaardigquote:Op zondag 1 oktober 2006 10:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat the fuck heb ik ermee te maken, kom nooit in de COS
Gaan we nu vragen om bansquote:
Niet persoonlijk tegen ze bedoeld, maar dat het er een keer van moest komen en dat de MOD's (en FA's) een keer de knoop hebben doorgehakt vind ik dus wel een goed iets.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:18 schreef ThaSandman het volgende:
Bans bespreken in de FB...quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet persoonlijk tegen ze bedoeld, maar dat het er een keer van moest komen en dat de MOD's (en FA's) een keer de knoop hebben doorgehakt vind ik dus wel een goed iets.![]()
Sorryquote:
Het idee om de COS een beetje schoon te houden is prima, en wie a zegt moet ook b zeggen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet persoonlijk tegen ze bedoeld, maar dat het er een keer van moest komen en dat de MOD's (en FA's) een keer de knoop hebben doorgehakt vind ik dus wel een goed iets.![]()
Maar je reputatie als rolmodel snelt je vooruit!quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
SorryDat ik té on-topic was, in het daarvoor bestemde topic...
![]()
Nu is mijn reputatie als reller zeker kompleet naar de kloten?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:18 schreef ThaSandman het volgende:
quote:Op zondag 1 oktober 2006 13:26 schreef PC eend het volgende:
Ik heb in mijn hele 'internetbestaan' nog nooit een ban gehad, en heb toch op aardig wat fora gezeten.
Ik vat dingen op internet niet vaak persoonlijk op maar deze ban is de uitzondering.
Ik zit hier al sinds eind vorige eeuw en probeer altijd constructief bezig te zijn, als iemand normaal wat vraagt zal ik altijd antwoord proberen te geven of door te verwijzen en val nooit iemand zomaar persoonlijk aan.
Ik probeer altijd ook mijn bijdrage te leveren in de vorm van hetzij een streamverslag (vroegah) en ik heb zelfs wel eens stukjes geschreven die ik dan ongegeneerd column noemde en de laatste paar jaar maak ik wel eens een filmpje.
Zo had ik de bedscene van e10, rik, sabrina en marcia opgenomen en ik zag er al mensen naar vragen, had een leuk scoopje geweest ware het niet dat ik hem door mijn ban niet kon plaatsen
In mijn ogen ga ik nooit te ver dus ik kan deze ban niet verdragen.
Het is ook volstrekte willekeur want er gingen meer mensen offtopic die niet gebanned zijn zoals bv LS die niet alleen offtopic ging maar ook weer andere users op een zuigende manier aan het aanvallen was, maar hij heeft waarschijnlijk zijn portie al gehad? Of moet ik soms ook via msn bij modjes gaan slijmen?
Ik ging misschien iets teveel offtopic, maar er waren er nog maar weinig op dat late uur, dus wees blij dat het ook nog ontopic ging, anders had je niks gehad zoals sandman ook al aangaf...
We werden wel verwezen naar de SC, waar ik dan ook als enige heenging, daar kwam 1 andere user op af maar die ging snel naar bed, ik had daar wel verder een beetje in mijn zelf kunnen gaan lullen, maar dat schiet ook niet op.
Dat het zo offtopic ging, had trouwens alles met roel te maken waardoor we het af en toe over vorig jaar hadden, ik heb met zijn ban trouwens nog meer moeite dan met de mijne, ik bedoel wees blij dat er een exBBer lekker mee wil ouwehoeren en wees wat coulant.
Vorig jaar waren jullie nog wel coulant tegenover Tanja en die kreeg geen ban zelfs na het plaatsten van een msnlog wat mij toch een stuk ernstiger lijkt, maar Roel krijgt wel een ban omdat hij wat offtopic gaat in de COS, dat is dat zeker dat beruchte 'per geval bekijken' ofzo??
Dan durven ze nog te beweren dat ze dit jaar zo min mogelijk bans willen uitdelen, gekkenhuis!
Ik had trouwens op iets meer bijval gehoopt (bedank bij deze degene die het wel deden), maar zag dat bepaalde mensen er gewoon domme grappen over maaktenSamen chatten, altijd naargelang mensen aangeslagen na-broeien!
Maar ik weet ook dat bans niet worden besproken en dat jullie mij nu een huilie gaan vinden, maar ik heb besloten hier nooit meer te komen en wou dit toch nog even kwijt.
Ik heb me inmiddels onder een andere naam ingeschreven op VOL.
Het ga jullie goed
Het waren leuke jaren
Dát dus. En het mag duidelijk zijn dat tenminste één van de gebanden diezelfde dag al een mail van ons had ontvangen in verband met on/offtopic in COS. We hebben het vriendelijk gevraagd, we hebben gewaarschuwd, we hebben gemaild. Zelfs in het topic zelf is regelmatig gewaarschuwd. Als niets meer helpt en de mods domweg uitgelachen worden als ze ingrijpen is op een bepaald moment de koek op en gaan we over tot de uiterste maatregel. Het is nu ook weer niet zo dat dit voor de allereerste keer ter sprake kwam. We zijn al een tijdje bezig om de boel in goede banen te leiden. Als men ervoor kiest om recalcitrant te zijn moet je op een bepaald moment niet moeilijk doen als je tegen die ban aanloopt. Daar kies je dan namelijk óók voor.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Het idee om de COS een beetje schoon te houden is prima, en wie a zegt moet ook b zeggen.
Maar ze hadden wat mij betreft in dit geval geen a hoeven te zeggen, middenin de nacht. En dan ook nog een weekendnacht. Iedereen heeft dan een neutje op, en er wordt sowieso wel vaker wat meer SC-gekeuveld in de kleine uurtjes.
Maar goed, als je als mod eenmaal hebt besloten om er moeilijk over te gaan doen en mensen luisteren ondanks herhaalde waarschuwingen niet, dan is dit de logische uiterste konsekwentie. Dat weet je als user ook best.
Uit mijn mailbox.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet dus niet waar je je tekst vandaan hebt
Je weet toch dat het niet de bedoeling is om teksten van/voor gebanden op het forum neer te zetten?quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Uit mijn mailbox.
Jullie hebben deze trouwe volger kennelijk hard geraakt. Dus ik dacht ik plaats het hier maar even.
Het is wel goed kut dat hij nu het bijltje erbij neergooit.
Mijn mening is dat de Mods s'nachts soms ietsje beter moeten aanvoelen dat er weleens een flinke borrel in de man kan zitten.
O dat wist ik niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je weet toch dat het niet de bedoeling is om teksten voor gebanden op het forum neer te zetten?
Die is heeeeeeel flauw....quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je weet toch dat het niet de bedoeling is om teksten van/voor gebanden op het forum neer te zetten?
En na 2 dagen gefrustreerd meelezen zonder te kunnen reageren kun je weer los.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:51 schreef flugeltje het volgende:
Als men ervoor kiest om recalcitrant te zijn moet je op een bepaald moment niet moeilijk doen als je tegen die ban aanloopt. Daar kies je dan namelijk óók voor.
Niks flauw, er lurken hier ook FA's. Als die zoiets zien ben je de korte achternaam van Jan.quote:
Van bannen uitdelen aansmeren weet jij natuurlijk alles.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:58 schreef APK het volgende:
[..]
En na 2 dagen gefrustreerd meelezen zonder te kunnen reageren kun je weer los.
Wat is een FA?quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niks flauw, er lurken hier ook FA's. Als die zoiets zien ben je de korte achternaam van Jan.
Er zijn al legio users met een bezopen kop tegen een ban aangelopen. Er is altijd wel een excuus te verzinnen in die optiek.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn mening is dat de Mods s'nachts soms ietsje beter moeten aanvoelen dat er weleens een flinke borrel in de man kan zitten.
Yep, heb er zelf eentje gehad vorig jaar.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:01 schreef Coos het volgende:
Van bannen uitdelen aansmeren weet jij natuurlijk alles.![]()
Ik vond het ook een onterechte ban...quote:
Daar moet de FA naar kijken!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Yep, heb er zelf eentje gehad vorig jaar.![]()
En verder herinner ik mij overigens dat flugel laatst zelf een stukje uit een MSN-log geplaatst heeft.![]()
Ik heb laatst geloof ik 1 zinnetje uit een MSN log geplaatst. Dat was een zinnetje van mezelfquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Yep, heb er zelf eentje gehad vorig jaar.![]()
En verder herinner ik mij overigens dat flugel laatst zelf een stukje uit een MSN-log geplaatst heeft.![]()
Oké, zo had ik het nog niet bekeken, in eerste reactie op dat stuk van Pc eend leek het mij een nogal flauwe reactie, vandaar.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niks flauw, er lurken hier ook FA's. Als die zoiets zien ben je de korte achternaam van Jan.
Ik vroeg het om na te gaan of Coos het wel wist en hem de gelegenheid te bieden eventueel de boel zélf te herstellen.
FA = Forum Adminquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar moet de FA naar kijken!!![]()
Staat FA soms voor Forum Arrestatieteam?
Ik weet het echt niet.
Nadat Jappie dit geintje eens met een post van mij uitgehaald heeft is het natuurlijk leuk dit te herhalen...quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:15 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oké, zo had ik het nog niet bekeken, in eerste reactie op dat stuk van Pc eend leek het mij een nogal flauwe reactie, vandaar.
Overigens heb ik zo mijn twijfels over de echtheid ervan. Verwijzing klopt niet, smiley's in een emailbericht lijkt me ook niet zo makkelijk (hoewel? Voor pceend moet dat wel te doen zijn) en daarnaast is de tekst ook niet echt "des pceends" dus vooralsnog maak ik me niet zo'n zorgen. Voorzover ik dat al deed natuurlijk.
Ik zou het wel zonde vinden als een tamelijk "sfeerbepalend" user als hij op deze manier afhaakt. maar het staat iedereen vrij hem te volgen naar V-O-L natuurlijk.
misschien denkt hij wel dat het vechten tegen de bierkaai is.quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nadat Jappie dit geintje eens met een post van mij uitgehaald heeft is het natuurlijk leuk dit te herhalen...
Ik geloof er ook niet veel van overigens, als eendje het écht allemaal zo erg had gevonden hadden we allang mail in onze inbox gehad neem ik aan. Dat is over het algemeen stap 1 bij een ban
quote:Het is ook volstrekte willekeur want er gingen meer mensen offtopic die niet gebanned zijn zoals bv LS die niet alleen offtopic ging maar ook weer andere users op een zuigende manier aan het aanvallen was, maar hij heeft waarschijnlijk zijn portie al gehad? Of moet ik soms ook via msn bij modjes gaan slijmen?
1e quote. Ik kreeg de eerste ban om een on-topic reactie. Hilde die weer zó ziek was en ik haar ergere dingen toewenste, naar aanleiding van de op dat moment plaatsvindende streams.quote:Vorig jaar waren jullie nog wel coulant tegenover Tanja en die kreeg geen ban zelfs na het plaatsten van een msnlog wat mij toch een stuk ernstiger lijkt, maar Roel krijgt wel een ban omdat hij wat offtopic gaat in de COS, dat is dat zeker dat beruchte 'per geval bekijken' ofzo??
Mod wannabee,quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:49 schreef versabommie het volgende:
Feedback is ook:
Ik vind dat de moddiemods het ge-wel-dig doen.
Day en Flugie, jullie doen fan-tas-tisch werk!![]()
![]()
(TL erken ik serieus echt niet als mod...)
Moddiemods zijn lief, goed, rechtvaardig en aaibaar!![]()
Ik wilde alleen nog maar een MSN-geschiedenis neer zetten, zonder het daadwerkelijk te hebben gedaan. En toen had ik al mijn 2e ban te pakken. Waarom mag de ene wel en de andere niet iets op het forum knallen? Leg die verschillen nu eens voor eens en altijd duidelijk uit!quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je weet toch dat het niet de bedoeling is om teksten van/voor gebanden op het forum neer te zetten?
Je vergeet:quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:49 schreef versabommie het volgende:
Feedback is ook:
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:49 schreef versabommie het volgende:
Feedback is ook:
![]()
Ja en dan zo, dat ik het ook begrijp.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wilde alleen nog maar een MSN-geschiedenis neer zetten, zonder het daadwerkelijk te hebben gedaan. En toen had ik al mijn 2e ban te pakken. Waarom mag de ene wel en de andere niet iets op het forum knallen? Leg die verschillen nu eens voor eens en altijd duidelijk uit!
Echt niet, ik ben lang niet zo rechtvaardig als deze moddiemodsquote:
Wie ben jij?quote:
ik ben degene die met flugel gaat meeten en niet met een kutsmoes afbeltquote:
Je hebt er al eens in de kou laten staan, smeerkees!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben degene die met flugel gaat meeten en niet met een kutsmoes afbelt![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt er al eens in de kou laten staan, smeerkees!
Cold feet....da's geen overmacht!quote:
trouwens..zou 1 van de echte moddiemods dat heerschap (TL dus) even op zijn grove taal willen wijzen?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Cold feet....da's geen overmacht!![]()
![]()
die zijn even emoquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
trouwens..zou 1 van de echte moddiemods dat heerschap (TL dus) even op zijn grove taal willen wijzen?![]()
![]()
Jankende kerels zijn zooooooooooooooooooooooooo 1543!quote:
Zit niet te janken, joh!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jankende kerels zijn zooooooooooooooooooooooooo 1543!![]()
![]()
Denk het niet, misschien moeten ze manu82 eerst eens een ban geven, dat lost wel niet veel op maar opluchten doet het wel!quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:31 schreef arneaux het volgende:
En er is dus niets meer bekend over de poststats?
Wat zouden de mods daar aan moeten doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:31 schreef arneaux het volgende:
En er is dus niets meer bekend over de poststats?
Ik ook, ik acht Coos niet in staat zo'n epistel te schrijven.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ga er maar even vanuit dat de mail echt van hem is![]()
Coos is in heel veel in staatquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, ik acht Coos niet in staat zo'n epistel te schrijven.
Het is op zich best vernederend om als volwassen vent door een of andere Nicky van een forum geweerd te worden. Tenzij je je echt vréselijk misdragen hebt, dan weet je zelf ook wel dat je het verdient. Ik denk niet dat PC Eend het idee heeft zich enorm misdragen te hebben. Maar goed, als hij ook een mail heeft gehad (??) waarin hem nog eens werd gevraagd om niet meer zo offtopic te gaan en hij bleef het toch doen, dan weet je wat er kan gebeuren.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:00 schreef KRIBBET het volgende:
Even over PC EEND, een ban is een tikje op de vingers, niet meer en niet minder![]()
Wat maakt het nu uit of je even niet op FOK! mocht komen? Je hebt toch een leven buiten en naast FOK! ?
Ik heb het gelezen en het was behoorlijk oftopic maar de waarschuwingen heb ik niet gezienquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is op zich best vernederend om als volwassen vent door een of andere Nicky van een forum geweerd te worden. Tenzij je je echt vréselijk misdragen hebt, dan weet je zelf ook wel dat je het verdient. Ik denk niet dat PC Eend het idee heeft zich enorm misdragen te hebben. Maar goed, als hij ook een mail heeft gehad (??) waarin hem nog eens werd gevraagd om niet meer zo offtopic te gaan en hij bleef het toch doen, dan weet je wat er kan gebeuren.
PC Eend is best een gevoelig typ, het zou me niks verbazen als de mail echt is.
Joh, morgen mag hij weer zwemmen, wat een scanman-drama.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:
Maar goed, jammer dat ie weg is, ik vond hem wel leuk![]()
Dat maak jij ervanquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, morgen mag hij weer zwemmen, wat een scanman-drama.![]()
Die mail is niet echt. Ik heb 'm net nog even herlezen, en die laatste zin ("Ik heb me inmiddels onder een andere naam ingeschreven op VOL.") is wel érg verdacht. Waarom nou onder een andere naam? Precies: zodat wij het niet kunnen checken.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, morgen mag hij weer zwemmen, wat een scanman-drama.![]()
Ik denk dat die mail wel echt isquote:Op maandag 2 oktober 2006 02:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Die mail is niet echt. Ik heb 'm net nog even herlezen, en die laatste zin ("Ik heb me inmiddels onder een andere naam ingeschreven op VOL.") is wel érg verdacht. Waarom nou onder een andere naam? Precies: zodat wij het niet kunnen checken.![]()
Heb jij die mail geschreven?quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:42 schreef Gert het volgende:
Die mail is niet echt. Ik heb 'm net nog even herlezen, en die laatste zin ("Ik heb me inmiddels onder een andere naam ingeschreven op VOL.") is wel érg verdacht. Waarom nou onder een andere naam? Precies: zodat wij het niet kunnen checken.![]()
neequote:
Zou een van de drie mods misschien de SC willen verwijderen en antwoord willen geven op de inhoudelijke LS-vraag ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wilde alleen nog maar een MSN-geschiedenis neer zetten, zonder het daadwerkelijk te hebben gedaan. En toen had ik al mijn 2e ban te pakken. Waarom mag de ene wel en de andere niet iets op het forum knallen? Leg die verschillen nu eens voor eens en altijd duidelijk uit!
plaatsen van msn logs is niet toegestaanquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat een dooddoener TL.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
plaatsen van msn logs is niet toegestaan
bans worden niet op het forum besproken
tsja.. tis nu niet bepaald nieuws ofzo.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. tis nu niet bepaald nieuws ofzo.
Wacht effe, ik ga met je mee.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Iedereen met een klein beetje inschattingsvermogen had allang door dat we van jou niet meer konden verwachten dan de genruikelijke dooddoeners, is inderdaad niets nieuws.
Het op deze inhoudsloze manier reageren zorgt er ook niet voor dat er met wat meer respect naar mods gekeken wordt, maar dat zal je verder ook weinig interesseren, en ws al helemaal niet motiveren om je reacties in het vervolg wat meer inhoud te geven, het is gewoon te veel gevraagd.
Ik denk dat ik PCeend maar eens op ga zoeken, volgens mij één van de posters op FOK! BB forum die wel in staat is om post met een waarde van meer dan nul komma nul te plaatsen.
De uitleg is al honderd keer gegeven aan LS. Als hij het niet wil snappen, is dat niet mijn probleemquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Iedereen met een klein beetje inschattingsvermogen had allang door dat we van jou niet meer konden verwachten dan de genruikelijke dooddoeners, is inderdaad niets nieuws.
Het interesseert me inderdaad minder dan niets wat men ervan vindt als er een inhoudelijk antwoord op de vraag gegeven wordquote:Het op deze inhoudsloze manier reageren zorgt er ook niet voor dat er met wat meer respect naar mods gekeken wordt, maar dat zal je verder ook weinig interesseren, en ws al helemaal niet motiveren om je reacties in het vervolg wat meer inhoud te geven, het is gewoon te veel gevraagd.
quote:Ik denk dat ik PCeend maar eens op ga zoeken, volgens mij één van de posters op FOK! BB forum die wel in staat is om post met een waarde van meer dan nul komma nul te plaatsen.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
De uitleg is al honderd keer gegeven aan LS. Als hij het niet wil snappen, is dat niet mijn probleem
[..]
Het interesseert me inderdaad minder dan niets wat men ervan vindt als er een inhoudelijk antwoord op de vraag gegeven word
[..]
![]()
Jij was toch weg?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:12 schreef PH52 het volgende:
Ik begrijp dat de SC voor jou niet meer toegankelijk is![]()
Leg nog eens 1 keer uit waarom Tanja geen ban kreeg voor het plaatsen van MSN-logs dan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:59 schreef teamlead het volgende:
De uitleg is al honderd keer gegeven aan LS. Als hij het niet wil snappen, is dat niet mijn probleem
als ik dat linkje geef, plaats ik zelf msn logsquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Leg nog eens 1 keer uit waarom Tanja geen ban kreeg voor het plaatsen van MSN-logs dan?
Of geef even een linkje naar 1 van die 100 keren dat dat al uitgelegd is?
Dan zou ik graag van te voren even de betreffende policy door willen nemen, wat versta je onder persoonl;ijke aanvallen ? En vanwaar de toevoeging "op mij"?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:10 schreef teamlead het volgende:
even for the record: persoonlijke aanvallen op mij ga ik niet accepteren dit jaar. Dat je dat alvast even weet
en dat topic is dicht nu
1 zinnetje uit je eigen logs mag, dat deed flugeltje ook pas.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:15 schreef teamlead het volgende:
als ik dat linkje geef, plaats ik zelf msn logsgaan we dus maar niet doen
Ah, dus je kan het toch niet uitleggen.quote:en voor wat betreft Tanja: dat is zo BB5![]()
Flauwe dooddoener.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij was toch weg?
Vergeet berney niet mee te nemen trouwens. Dat servertje van V-O-L zal die zware belasting wel niet fijn vinden, maar hij kan het waarschijnlijk beter hebben dan de servers van Fok!.
Noemt ie een keer niet dat je zo scheel als de neten bent, is het wéér niet goed.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:25 schreef berney het volgende:
[..]
Flauwe dooddoener.Weet je nu niets originelers?
Die opmerkingen zijn zó BB5quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Noemt ie een keer niet dat je zo scheel als de neten bent, is het wéér niet goed.![]()
persoonlijke aanvallen: lijkt me helder.. neem anders ff een woordenboek ter hand.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dan zou ik graag van te voren even de betreffende policy door willen nemen, wat versta je onder persoonl;ijke aanvallen ? En vanwaar de toevoeging "op mij"?
dat wordt idd aan de hand van de policy gedaan.Uit die policy:quote:Ik mag toch hopen dat hieronder niet valt de manier waarop je hier je mod-functie uitoefent, want dat doe je aan de hand van de policy, en niet op persoonlijke titel, of vergis ik mij ?
en daar vallen mods dus ook onderquote:Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
grensgevalletjequote:Wat je nu probeert aan te geven is dat we (ik) hier bv niet meer mag zeggen dat je een ongezellig stuk vreten bent ?
quote:Of bedoel je dat niet ?
Probeer je een soort dictatuur te scheppen, waarin jouw woord wet is en waarin geen ruimte is voor wederwoord ?
tuurlijkquote:Ik snap er de ballen van, maar dat zal wel aan jouw eenzijdig gebrek aan communicatieve vaardigheden liggen.
nee dus. LS weet verdomd goed waarom die ban viel. Dat hoeven we andere users dus niet uit te leggenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
1 zinnetje uit je eigen logs mag, dat deed flugeltje ook pas.
Kom maar op dus.
[..]
ik heb geen enkele behoefte om iets uit BB5 nu te gaan uitleggen neequote:Ah, dus je kan het toch niet uitleggen.![]()
Nee joh, "dyslectische breezer", dát is pas BB5.quote:
Neehheeeh, dàt is een persoonlijke aanval, en dat accepteert-ie niet meer, dus toedels, tot over 48-uurquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee joh, "dyslectische breezer", dát is pas BB5.
Dat hoeft ook niet, het was BBH.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:46 schreef teamlead het volgende:
ik heb geen enkele behoefte om iets uit BB5 nu te gaan uitleggen nee
Alleen tegen hemzelf toch?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:50 schreef PH52 het volgende:
Neehheeeh, dàt is een persoonlijke aanval, en dat accepteert-ie niet meer, dus toedels, tot over 48-uur![]()
Waarom stuur je al het tuig nu naar de SC?quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:15 schreef teamlead het volgende:
oke. het gezuig en gezeur heeft nu wel weer lang genoeg geduurd.. fijn verder in SC nu
ook jij: dit is niet het SC topicquote:Op maandag 2 oktober 2006 14:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarom stuur je al het tuig nu naar de SC?![]()
OK.quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:15 schreef teamlead het volgende:
oke. het gezuig en gezeur heeft nu wel weer lang genoeg geduurd.. fijn verder in SC nu
quote:
Ach gut, "meneertje net niet" doet ook even een duit in het zakkie.quote:Op maandag 2 oktober 2006 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook, ik acht Coos niet in staat zo'n epistel te schrijven.
Stel je niet zo aan man, er staat een smiley achter.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:49 schreef Coos het volgende:
Ach gut, "meneertje net niet" doet ook even een duit in het zakkie.![]()
Ik vond het ook al raar dat dat topic werd gesloten na 161 posts en 46 dagen open te zijn geweest.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:11 schreef luciano het volgende:reactie op edit
Hoe lang ga je weg ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:11 schreef luciano het volgende:
P.S. 2 , ik ga nog een paar dagen weg nu , dus ik zie wel weer wat er nu is gebeurd , vol verwachting klopt mijn hart......
Het valt me sowieso vaak op dat jij dwars gezeten wordt, soms lijkt het wel een complot. Ik zou er helemaal paranoïde van worden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:31 schreef luciano het volgende:
[..]
Hij mag mij gewoon niet , dat is allang gebleken , en na de post van CartWoman m.b.t het sluiten ervan , leek het hem een " goed idee " om mij weer eens dwars te zitten blijkbaar .
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:38 schreef teamlead het volgende:
oh en for the record: dat vervroegd pensioen komt met de minuut vaker bij me op
Vanwaar al deze consternatie Fluggs ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
Ja en ontopic maar weer!!
Sjees, is iedereen collectief ongesteld ofzo?
Als zelfs BB5 er al bijgehaald wordt gaat het me een stukje tever. Vorig jaar werden we zowat gefileerd omdat we niet één lijn trokken, doen we het dit jaar wél is het weer niet goed. Ik snap best dat het leuk kan zijn om te zuigen, maar ga dan niet zeiken als daar consequenties aan verbonden worden. We hebben ingegrepen ja. Vinden jullie het verdorie gek? Waarschuwingen worden weggelachen, mails worden als hilarisch beschouwd en O wee als we eens uit onze slof schieten, dan is het hek helemaal van de dam.
Sodemieter toch op huilies. Als je als volwassene reageert wil ik je best als volwassene beschouwen. Momenteel zitten we met een aantal ongeleide projectielen die zichzelf nog zieliger vinden dan een puber met puisten en onredelijke ouders. Sjees mensen 'GROW UP'!!
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:56 schreef Gert het volgende:
Mensen mensen, 2 uur RL-zooi voor de boeg vanavond en waarschijnlijk krijgt
Sgggggggatje een trap onder haar reet. Jullie zouden in een feestelijke stemming moeten zijn.![]()
Ik ben niet pissed ofzo hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vanwaar al deze consternatie Fluggs ?
Er lopen een paar mensen te dollen...niets aan het handje toch
...........de notoire zuigerts doen ongeacht dat dollen toch wel hun ding.
Iemand post wat....jullie mods verkiezen om er wel of niet op te reageren....er gebeurd niet wat jullie graag willen.....je kiest er al dan niet voor om een note te plaatsen........iemand word al dan niet gebanned.......er word wat om gedold........een paar notoire zuigerts zien hun kans schoon om hun evangelie eens te meer te verkondigen........je kiest er al dan niet voor om een note te plaatsen..........iemand word al dan niet voor langere tijd gebanned .....er zal ongetwijfeld weer om gedold worden.........ik zie het probleem niet zo?
Japster, juist dat 'dollen', zuigen en gezever over bans word ik langzamerhand spuugzat,quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Iemand post wat....jullie mods verkiezen om er wel of niet op te reageren....er gebeurd niet wat jullie graag willen.....je kiest er al dan niet voor om een note te plaatsen........iemand word al dan niet gebanned.......er word wat om gedold........een paar notoire zuigerts zien hun kans schoon om hun evangelie eens te meer te verkondigen........je kiest er al dan niet voor om een note te plaatsen..........iemand word al dan niet voor langere tijd gebanned .....er zal ongetwijfeld weer om gedold worden.........ik zie het probleem niet zo?
Hmmmm...( mompelde hij nauwelijks gerustgesteld) ...denken jullie wel aan je rikketik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben niet pissed ofzo hoor
Ik voelde alleen ook een keer de onbedwingbare behoefte om ook eens te zeggen wat ik denk. Het gezuig en de plaagstootjes zijn tot op zeker hoogte ook écht wel de charme van BB. Maar soms wordt het, ook ons, even teveel. Het is absoluut niet voor iedereen bedoeld. Wie de schoen past enzo...
Verder ga ik er gewoon vanuit dat iedereen elkaar over een paar dagen net als Semih en Tijn weer huilend in de armen valt en alles afkust. Tot die tijd volsta ik met de volgende waarschuwing...
[afbeelding]
CW ...wat voor lol zou er overblijven wanneer je je laatste rolo al jennend wegtrekt voor de neus van de olifant zonder het daarbij behorende risico voor lief te nemen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Japster, juist dat 'dollen', zuigen en gezever over bans word ik langzamerhand spuugzat,
FB lijkt hiervoor steeds meer als platform te worden gebruikt.
En aangezien in de topics iedereen het naar z'n zin heeft komt het op mij over als modje treiteren.
En verder ben ik ff blij met het advies van Gert.![]()
ik ben dan wel Fluggs niet, maar dan nogquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
nah, nog 1tje danquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:22 schreef luciano het volgende:
<blaat>
Zoals je ziet vraag ik het dus normaal , maar je edit nog steeds , dus na 3 edits kan niemand mij het kwalijk nemen dat ik je TeamLul noem , das nog zachtjes uitgedrukt , maar ik wil geen ban .
Enne , JOUW commentaar wederom , m.b.t. " flikker op, liefst permanent " is dat niet hetzelfde als iemand een ban proberen aan te smeren ? Staat daar ZELF niet een ban op ?
Doe er dan nog maar een paar maar meer en mijd alleen het FB vanaaf...tis verdomme de 1ste avond dat Talpaquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:32 schreef teamlead het volgende:
Maar sommige mensen snappen het verschil niet tussen een dolletje en een persoonlijke aanval. Versabommie die vanmiddag als reactie op een post van mij "huiliallert" postte: kon ik prima om lachen. Andere users die blijkbaar graag stoer mee willen doen, maar het "spel" niet beheersen gaan wmb gewoon te ver
Beetje kortzichtig Jappie, ik weet dat ik af en toe kan zuigen, maar om nou 2 verstandelijk wat minder begaafte jongetjes ( APK, Krabbit) en een totale psychoot (Demins) te willen offeren gaat mij wat te ver. Ik denk dat we van alle problemen af zijn en in goede harmonie verder kunnen leven op dit Forum als Manu82 een ban voor 48 jaar krijgt!quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmmm...( mompelde hij nauwelijks gerustgesteld) ...denken jullie wel aan je rikketik.....tis maar fucking internet weet je wel....
![]()
En eerlijkheidshalve denk ik dat je meer dan de helft van de problemen kwijt bent als je gewoon in een keer Bommels/APK//kribbet/Demins en Nostalgist een ban geeft.![]()
Daarentegen ben ik van mening dat het totaal overbodig is om mij een ban te geven, maarja ga je gang als jullie er zin in hebben. Ik krijg een ban, geen uitleg, terwijl ik er vriendelijk om gevraagd heb en dat terwijl hier zat users rondzwerven die wel ergere dingen zeggen.......quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig Jappie, ik weet dat ik af en toe kan zuigen, maar om nou 2 verstandelijk wat minder begaafte jongetjes ( APK, Krabbit) en een totale psychoot (Demins) te willen offeren gaat mij wat te ver. Ik denk dat we van alle problemen af zijn en in goede harmonie verder kunnen leven op dit Forum als Manu82 een ban voor 48 jaar krijgt!
Zit ook wat in, ben ook niet roomser dan de paus en zit met regelmaat te grijnzen hier. En de mods ook, weet je best.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
CW ...wat voor lol zou er overblijven wanneer je je laatste rolo al jennend wegtrekt voor de neus van de olifant zonder het daarbij behorende risico voor lief te nemen?![]()
p.s. buiten een paar echte idioten om ben ik van mening dat het er dit jaar juist uitermate soft aan toe gaat....zowel van de kant van de users als van de kant van de mods........de scherpe kantjes van het rellen zijn m.i. al lang versleten![]()
Ik ben niet onopgemerkt voorbijgegaan!quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmmm...( mompelde hij nauwelijks gerustgesteld) ...denken jullie wel aan je rikketik.....tis maar fucking internet weet je wel....
![]()
En eerlijkheidshalve denk ik dat je meer dan de helft van de problemen kwijt bent als je gewoon in een keer Bommels/APK//kribbet/Demins en Nostalgist een ban geeft.![]()
Persoonlijke aanvallen tov users mag blijkbaar welquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
persoonlijke aanvallen: lijkt me helder.. neem anders ff een woordenboek ter hand.
De toevoeging: ik spreek voor mezelf, niet voor anderen
grensgevalletje
zie de recente ban van Manu, lijkt me helder zat
Laat me raden...jij vind stiekum dat je leven zich te veel op het net bevind en hoopt op deze ludieke manier hulp te krijgen bij het oplossen van je probleem ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:30 schreef demins het volgende:
-edit-
We will wait and see!quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Laat me raden...jij vind stiekum dat je leven zich te veel op het net bevind en hoopt op deze ludieke manier hulp te krijgen bij het oplossen van je probleem ?![]()
O je wilt er eentje?quote:
Moppie!quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O je wilt er eentje?
Mooi, ga ik regelen.
En waarom kreeg ik geen waarschuwing danquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:30 schreef demins het volgende:
-edit: ik geef één waarschuwing, dit was 'm -
Dan krijg je er nu eentje, hou op met dat gezuig. Bans worden niet op het forum besproken. Niet eens met je ban? Mail naar forum@fok.nl.quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En waarom kreeg ik geen waarschuwing dan
Kan ik nou mijn moeder al bellen dat ik ban heb?quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan krijg je er nu eentje, hou op met dat gezuig. Bans worden niet op het forum besproken. Niet eens met je ban? Mail naar forum@fok.nl.
Dat heb ik fucking hell gedaan, ik loop niet te zuigen, ik vraag gewoon iets. Heb ook gemaild naar Nikky en om uitleg gevraagd. Niet gekregen. Heb daarna dat figuur ook gemaild om mij te unbannen na 56 uur, maar ook daar geen antwoord op gekregen. Pas toen ik TL mailde werd ik unbanned door Lucille. En daarnaast heb ik hier al meer vragen gesteld waar ik geen antwoord op gekregen heb. Volgens mij was de voornaamste reden dat ik gebanned werd omdat ik ooit iets op een andere site heb gezegd en ik hier volgens jou niet voldoende post ofzo, mja als de persoon die mij banned niet reageert op mijn mail zal ik het nooit zeker wetenquote:Op maandag 2 oktober 2006 21:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan krijg je er nu eentje, hou op met dat gezuig. Bans worden niet op het forum besproken. Niet eens met je ban? Mail naar forum@fok.nl.
Hoe wist je nou dat ik dat was?quote:
Misschien wat meer afstand nemen, er niet té dicht op zitten, dat dat helpt er zin in te houden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:15 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zit ook wat in, ben ook niet roomser dan de paus en zit met regelmaat te grijnzen hier. En de mods ook, weet je best.![]()
Maar op een gegeven moment is het zó over the top, en niet grappig meer. Het moet niet zo zijn dat de mods er op een bepaald moment geen zin meer in hebben.
Zo, nu snel eten en de Live kijken.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:18 schreef Jump het volgende:
demins mag zijn moeder bellen, want hij heeft een ban van 48 uur.
Is daar alles geoorloofd?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:03 schreef versabommie het volgende:
Trouwens TOP, dat PM systeem! Hulde!
Kep je net nog bedreigd in je inbox!quote:
Mooi, zal effe wat buddies toevoegenquote:Op maandag 2 oktober 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep je net nog bedreigd in je inbox!![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tot die tijd volsta ik met de volgende waarschuwing...
[afbeelding]
Vooralsnog mocht er in dit topic toch niet over ban's gepraat worden?quote:
D'r is niemand die jou wil kennen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:25 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Mooi, zal effe wat buddies toevoegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |