Wat denk je zelf ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef Inodder het volgende:
welke pakken we
zekersquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:45 schreef puntoortje het volgende:
benne we weeeeer
de FOK! orgi?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ?![]()
oortjes natuurlijk....![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ?![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo dom hoef ik ze ook niet in me nest!
ik denk hetquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
bespeur ik daar een tikkie jaloezie...........
mmm lekker, heb hier nog wel een lekker sopje staan!....zal ik je daarna een lekkere massage gevenquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik denk het
zullen we zo eerst ff gaan douchen ik heb je aardig in t zweet gewerkt om hier zo snel te komen
best zwaar werk hoor als je zo op de grens rijdt
Niet echt.....het was meer dat ik inodder ff een eindje op weg wilde helpen want hij zat weer eens blind om zich heen te prikkenquote:
och wordt je nu n beetje verlegen schatquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
mmm lekker, heb hier nog wel een lekker sopje staan!....zal ik je daarna een lekkere massage geven![]()
.quote:
ahaquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet echt.....het was meer dat ik inodder ff een eindje op weg wilde helpen want hij zat weer eens blind om zich heen te prikken![]()
![]()
hoeveel is 1 + 1?quote:
11......duhquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoeveel is 1 + 1?
zo, die is voorlopig het komende uur ook weer zoet!
die slapen overal doorheen ...quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:59 schreef Inodder het volgende:
[douche modus] sttt puntjuh moeten we niet n beetje rustig aan doen ivm de kindjes
Ik ben er ook vandoor.....heb maar ff de taken van APK waargenomen want die luie flikker heeft de laatste tijd ook overal maling aan.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoeveel is 1 + 1?
zo, die is voorlopig het komende uur ook weer zoet!
geef mij dat script dan jeuh...doe ik wel ff elke dag diemeuk openenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben er ook vandoor.....heb maar ff de taken van APK waargenomen want die luie flikker heeft de laatste tijd ook overal maling aan.![]()
![]()
We gaan jou wel "Knabbel" noemen voortaan!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ?![]()
WHAHAHAHAHAAAAAAAAquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
mmm lekker, heb hier nog wel een lekker sopje staan!....zal ik je daarna een lekkere massage geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |