( ik hoor ook net dat het bommie's string was die Inodder aan had...ja al die namen ben soms een beetje de weg kwijt....quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Grapjes en zo vind ik leuk...ook als ze beledigend zijn...maar complete fanta verhalen de wereld in helpen vind ik dan weer minder.....ik draag helemaal geen strings...........wat bezielt je om zulke nonsens te gaan lopen rondstrooien over mensen...........dat doe ik toch ook niet
Bommels wat wil je nou van me....ik heb die hele fucking wedstrijd niet gezien anders dan in 10 minuten samenvatting waardoor het nog een wedstrijd leek....voor zover ik het begrepen heb van het radioverslag en de diverse commentaren hier en daar was Ajax heer en meester.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaah komop man, verliezen is 1, maar dat jan en alleman en de media dan ook nog eens onterecht gaan schoppen als we liggen![]()
Nu ben je dus weer aan het liegenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
( ik hoor ook net dat het bommie's string was die Inodder aan had...ja al die namen ben soms een beetje de weg kwijt....)
Owkee lieverdquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
( ik hoor ook net dat het bommie's string was die Inodder aan had...ja al die namen ben soms een beetje de weg kwijt....)
neequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu ben je dus weer aan het liegen![]()
![]()
Doe eens niet zo naar tegen oortjesquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu ben je dus weer aan het liegen![]()
![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo naar tegen oortjes![]()
Je ziet toch zelf ook wel dat dat arme kind helemaal stuk zit van haar eerdere vergissing.![]()
ja en die vergissing wil ze rechtbreien met een andere leugenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo naar tegen oortjes![]()
Je ziet toch zelf ook wel dat dat arme kind helemaal stuk zit van haar eerdere vergissing.![]()
jou kan ik niet beschadigen...dat doe je zelf al...quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja en die vergissing wil ze rechtbreien met een andere leugen![]()
Ze is hier alleen maar om mensen keihard te beschadigen!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hebben jullie ook van die lekkere harde onweer!!
Pardon? heb talp wel aanstaan maar ook de streams ....dus miste hetquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
extra extra...read all about it!!
v Bommel komt niet meer uit voor het nederlands elftal onder leiding van v Basten en zijn technische staf.![]()
noem je me nu gvd n brandnetelquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo, mijn opbloeiende roosje in dit verderfelijke brandnetelveld!![]()
![]()
v Bommel heeft bedankt voor het Ned elftal....quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pardon? heb talp wel aanstaan maar ook de streams ....dus miste het
ja ootjes is n beetje in de war sinds ze weet dat ze op een zekere dag bij mij achterop de motor mag (of voorop)quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat dit gewoon het begin is....vd sar zie ik ook nog wel pissed weglopen!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
v Bommel heeft bedankt voor het Ned elftal....en ook R v Nistelrooy heeft laten weten onder v Bashten niet meer voor het Ned elftal uit te willen komen.
![]()
Mijn inziens het meest domme wat ze konden doen...ik heb zo het vermoeden dat die dus de eerste paar jaar echt niet meer aan de bak komen. v Basten stapt echt niet op en de KNVB heeft nog steeds het volste vertrouwen........de enige manier waarop ik zie dat daar verandering in komt is wanneer v Basten slechte resultaten zou behalen en ontslagen word....zie ik tot minimaal aan het WK eerlijk gezegd niet gebeuren...ze zullen gerust nog wel een pot verliezen; maar de doelstelling deelname aan het EK lijkt mij niet zo'n probleem voor Bassie.![]()
voorop....jij heb wilde plannenquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja ootjes is n beetje in de war sinds ze weet dat ze op een zekere dag bij mij achterop de motor mag (of voorop)
maar t was haar eigen string die ik aan had
Zie ik toch anders....quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat dit gewoon het begin is....vd sar zie ik ook nog wel pissed weglopen!
(zie nistelrode ondertussen weer top scoren! )
Laten we wel wezen...van Basten is gewoon elke kijk op realiteit kwijt..hij gaat met dit jonge slappe spul af als een gieter op het EK....dit is het grote startsein van het jachtseizoen op v basten!
alsjeblieft Jappie...mooi verzorgd positiespel zonder kerels in het elftal? zeker ajax ook pas sinds 3 jaar gelee aan het volgen???quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zie ik toch anders....
Zowel v Bommel als v Nistelrooy denken groter te zijn dan het nederlands elftal; het type voetbal waarbij zij tot hun recht komen is niet het type voetbal wat v Basten voor ogen heeft.
Mooi verzorgd positiespel is nu eenmaal niet voor die boeren weggelegd.![]()
ik dacht dat je die plannen zelf al gemaakt had aan je woordkeuze te zienquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
voorop....jij heb wilde plannen...(die van mij zag er wel lief uit!)...maar die van bommie mag je nu echt uit doen die vind ik niet mooi!!!!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wel geil hoor....waneer ga ik erop?![]()
v Nistelrooy en Bommels kerels ? yeah right....quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
alsjeblieft Jappie...mooi verzorgd positiespel zonder kerels in het elftal? zeker ajax ook pas sinds 3 jaar gelee aan het volgen???
achterop is het verstandigst...denk ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik dacht dat je die plannen zelf al gemaakt had aan je woordkeuze te zien
[..]
einde discussie...iemand die de jong/jansen/lanzaadtdtd rechtvaardigt indirect heeft geen verstand van ballen!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
v Nistelrooy en Bommels kerels ? yeah right....![]()
Ben het met je eens dat er wat meer kerels met ballen in zouden mogen; maar die 2 voldoen daar echt niet aan. De een is een duikelaar en de ander en toneelspeler. Ik heb Bommels bijna alleen maar zien uitblinken in wedstrijden tegen kleine tegenstanders...zoda hij tegen types als Viera...of Scholes op moest boksen werd ie toch echt wel als kleine jongen naar huis gestuurd.![]()
dan moet ik maar voorlangs hequote:Op zondag 1 oktober 2006 23:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
achterop is het verstandigst...denk ik
kom maar ...ik ken je hebben...quote:
Er is geen keus beste Bommels.....als je de spelers niet hebt om "mannenvoetbal" te spelen dan moet je proberen op een andere manier wedstrijden te winnen......hoe pijnlijk het ook is....het Nederlands elftal behoort momenteel gewoon niet tot de wereldtop.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
einde discussie...iemand die de jong/jansen/lanzaadtdtd rechtvaardigt indirect heeft geen verstand van ballen!![]()
trek je vast wat luchtigers aan k ben onderwegquote:
maar ...de jong....lanzaad....dikke theo jansen ....quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er is geen keus beste Bommels.....als je de spelers niet hebt om "mannenvoetbal" te spelen dan moet je proberen op een andere manier wedstrijden te winnen......hoe pijnlijk het ook is....het Nederlands elftal behoort momenteel gewoon niet tot de wereldtop.
Dan is het dus slim om met een jonge ploeg te gaan bouwen aan de toekomst....en wat dat betreft is het net wat je al eerder zei...Schneider begint zich goed te ontwikkelen en ik heb ook goede hoop dat spelers ala Schaars en Emanuelson zich binnen een paar jaar ontwikkelen tot volwaardige internationals.![]()
Neukende kutnewbies....quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
trek je vast wat luchtigers aan k ben onderweg![]()
tot zoquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
trek je vast wat luchtigers aan k ben onderweg![]()
Die eerste 3 zijn momenteel idd alleen veldvulling die op v Bommel voorhebben dat ze "in dienst van" het syteem willen spelen....quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
maar ...de jong....lanzaad....dikke theo jansen ....
?????
Ik sla nistelrode een stuk hoger aan dan huntelaar .....iig nu nog!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:29 schreef Inodder het volgende:
ding dong![]()
hai ben wel 30 x geflitst denk ik![]()
ik ben ff weg en ze gaat er meteen met de eerste de beste pauper vandoorquote:
Kutnewbiesquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie het echt zouden gaan doen........wat is dit nu weer voor wanvertoning.
![]()
dat doen we volgende weekquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie het echt zouden gaan doen........wat is dit nu weer voor wanvertoning.
![]()
Volgens mij is ze van mening dat Klodder meer in zijn mars heeft. Klodder heeft hier al eens eerder aangegeven dat hij rauw lust!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:36 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik ben ff weg en ze gaat er meteen met de eerste de beste pauper vandoor![]()
( er was er net nog 1 ergens die zei dat ik vanavond wel een fles bacardie ging drinken.....op deze maniet zit dat er wel in...quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:35 schreef Inodder het volgende:
drinken natuurlijk eerst elkaar beter leren kennen
dit is de warming up!!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
he.....schat....quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:36 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik ben ff weg en ze gaat er meteen met de eerste de beste pauper vandoor![]()
n dronken vrouw is n engel in bedquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
( er was er net nog 1 ergens die zei dat ik vanavond wel een fles bacardie ging drinken.....op deze maniet zit dat er wel in...... weet je wat dat kost..
)...hier heb je een beugel!!!
![]()
bespeur ik daar een tikkie jaloezie...........quote:
dag schatjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |