Vond ik ook al. Zal wel voetbal op tv zijn of zo...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:03 schreef puntoortje het volgende:
wat is het rustig hier?
ik ben uit verveling zelfs een beetje op VOL aan het rondneuzenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:03 schreef puntoortje het volgende:
wat is het rustig hier?
ooo..dan snap ik het...ik heb de tv niet aanstaan lekker rustigquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik ben uit verveling zelfs een beetje op VOL aan het rondneuzen![]()
edit: ik snap het al! de kick off van DGK is bezig!
ja jij was weer eens lang afwezig hequote:Op zondag 1 oktober 2006 21:03 schreef puntoortje het volgende:
wat is het rustig hier?
k snap geen bal van je mail trouwensquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ooo..dan snap ik het...ik heb de tv niet aanstaan lekker rustig![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik zag het ja.... ik heb het gewoon altijd zo druk...dat waren mijn vrije dagen...weet je nog puntoortje achterop bij Inodder...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
k snap geen bal van je mail trouwens![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens niet zo denigrerend over VOL!
![]()
ow stond er niet bij toch dat je die dagen vrij had had net zo goed de dagen kunnen zijn dat je geen vrij had.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik zag het ja.... ik heb het gewoon altijd zo druk...dat waren mijn vrije dagen...weet je nog puntoortje achterop bij Inodder...
ja daar heb je gelijk in...quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
ow stond er niet bij toch dat je die dagen vrij had had net zo goed de dagen kunnen zijn dat je geen vrij had.
ben je Eendje nog tegengekomen ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je past je aan aan het VOL-niveau?quote:
Nee dat denk ik niet.....eendje heeft duidelijk aangegeven in zijn brief dat ie alle users die hem in de maling hebben genomen veracht......lijkt me niet dat hij me dan vriendelijk gedag terug zegt.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij denkt hem al gevonden te hebben geloof ik?![]()
it's Alivequote:Op zondag 1 oktober 2006 21:44 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
Lekker gegeten, gedouched en de dag van me afgespoeld![]()
Talitha:![]()
![]()
![]()
Tja, dan kunnen jij en krabit het iig wel vergeten!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.....eendje heeft duidelijk aangegeven in zijn brief dat ie alle users die hem in de maling hebben genomen veracht......lijkt me niet dat hij me dan vriendelijk gedag terug zegt.
flikker op, tis morguh! Jij hebt heel geen eigen mening, jeroen!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
it's Alive![]()
t is avond trouwens ook al kom je net uit bed
Ik beken schuld....ik heb mij vreselijk misdragen idd.......als er iets in de wereld is waar ik nu behoefte aan heb is het eendjes vergiffenis.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja, dan kunnen jij en krabit het iig wel vergeten!![]()
en er is geen onweer en de zon schijnt begrepen!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
flikker op, tis morguh! Jij hebt heel geen eigen mening, jeroen!![]()
Joh flikker toch op met die sentimenten. We zittem hier allemaal voor het spel, en ik zou eend nog voor een broodje kroket een ban aansmerenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik beken schuld....ik heb mij vreselijk misdragen idd.......als er iets in de wereld is waar ik nu behoefte aan heb is het eendjes vergiffenis.![]()
![]()
ja, punt uit!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
en er is geen onweer en de zon schijnt begrepen!![]()
Saté kroket ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh flikker toch op met die sentimenten. We zittem hier allemaal voor het spel, en ik zou eend nog voor een broodje kroket een ban aansmeren![]()
En nu we toch zo open zijn, zal ik gelijk iedereen vertellen dat jij shag hebt gejat van Krabbit!quote:
Alleen als die van de Febo isquote:
Badkraan dichtdraaienquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:03 schreef puntoortje het volgende:
zo dan...het begint hier toch hard te regenen
ieder krijgt wat hem of haar toekomt!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:03 schreef puntoortje het volgende:
zo dan...het begint hier toch hard te regenen
doe mij maar de kipburgerquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die is ook wel errug lekker idd....hmm keuzes keuzes..................![]()
....lekker ben jij zeg..daar zou je nix over gaan vertellen...zo kan ik het ook..heb je nou einderlijk als eens die string van Jappie uitgedaan!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
En nu we toch zo open zijn, zal ik gelijk iedereen vertellen dat jij shag hebt gejat van Krabbit!![]()
Ohwja....wil toch even terugkomen op 1 van je opmerkingen eerder:quote:
Je verward me nu met Klodder...ik heb klodder wijs gemaakt dat hij met een stringetje van Jappie aan gezien zou worden als oldbie!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....lekker ben jij zeg..daar zou je nix over gaan vertellen...zo kan ik het ook..heb je nou einderlijk als eens die string van Jappie uitgedaan!!!![]()
das dan mooi het is al weer een stuk minder hardquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
ieder krijgt wat hem of haar toekomt!![]()
Misschien kan 1 van de newbies ff febo snacken voor ons halen ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die is ook wel errug lekker idd....hmm keuzes keuzes..................![]()
als dat spreekwoord zou kloppen zou jij morgen wakker worden in een zee van sprinkhanen!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
das dan mooi het is al weer een stuk minder hard![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
als dat spreekwoord zou kloppen zou jij morgen wakker worden in een zee van sprinkhanen!![]()
Whehehequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja....wil toch even terugkomen op 1 van je opmerkingen eerder:
Hé Bommie.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:44 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
Lekker gegeten, gedouched en de dag van me afgespoeld![]()
Talitha:![]()
![]()
![]()
Grapjes en zo vind ik leuk...ook als ze beledigend zijn...maar complete fanta verhalen de wereld in helpen vind ik dan weer minder.....ik draag helemaal geen strings...........wat bezielt je om zulke nonsens te gaan lopen rondstrooien over mensen...........dat doe ik toch ook nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....lekker ben jij zeg..daar zou je nix over gaan vertellen...zo kan ik het ook..heb je nou einderlijk als eens die string van Jappie uitgedaan!!!![]()
komop zeg...heb je de telegraag online gezien? onder het wedstrijdverslag...allemaal van die jankertjes die voor het gemak het vele k*nkerutreg over het hoofd hebben gezien van die o zo nette ajacieden, en die maar vonden dat Utreg hard speelde....ik vind het nog knap dat fortuné nog leeftquote:
Als hij incognito wil blijven zal hij natuurlijk niet openlijk laten merken dat ie je niet kan uitstaan. Maar laten we er maar vanuit gaan dat ie binnenkort weer op FOK komt posten.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.....eendje heeft duidelijk aangegeven in zijn brief dat ie alle users die hem in de maling hebben genomen veracht......lijkt me niet dat hij me dan vriendelijk gedag terug zegt.
Whehehequote:Op zondag 1 oktober 2006 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop zeg...heb je de telegraag online gezien? onder het wedstrijdverslag...allemaal van die jankertjes die voor het gemak het vele k*nkerutreg over het hoofd hebben gezien van die o zo nette ajacieden, en die maar vonden dat Utreg hard speelde....ik vind het nog knap dat fortuné nog leeft![]()
Kijk dat je een keer verliest na 6 jaar, daar kan ik makkelijk mee leven, zeker op de manier hoe de wedstrijd liep, sterker ik vond het wel prettig dat ajaxspelers nu eens niet continu aan het janken waren maar eens als kerels gingen voetballen....Uiteraard ging Stam daarin voorop maar ik vond Sneijder ook erg volwassen geworden hierin!
Hallo, mijn opbloeiende roosje in dit verderfelijke brandnetelveld!quote:
aaaah komop man, verliezen is 1, maar dat jan en alleman en de media dan ook nog eens onterecht gaan schoppen als we liggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |