Je gaat toch elk jaar wegquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gebeurt echt heel vaak. Eigenlijk is FOK gewoon een zware kut site. Zeer jammer dat het net het leukste BB forum is, anders was ik hier al lang weggeweest.
Doe maarquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:34 schreef Inodder het volgende:
hi hi im back
sorry dat jullie me moesten missen vanmiddagmaar heb ook nog andere hobby's t was zulks fantastich weer dat ik de motor wel moest pakken
![]()
t is me t hoerenfeest wel geweest als ik dat zo hoor of niet![]()
ik ga zo ff sv lezen denk ik
wel geil hoor....waneer ga ik achterop?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:34 schreef Inodder het volgende:
hi hi im back
sorry dat jullie me moesten missen vanmiddagmaar heb ook nog andere hobby's t was zulks fantastich weer dat ik de motor wel moest pakken
![]()
t is me t hoerenfeest wel geweest als ik dat zo hoor of niet![]()
ik ga zo ff sv lezen denk ik
v Bommel is al opgeroepen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lees net dat Huntelaar er niet bij kan zijnHij staat 2 tot 4 weken aan de kant
![]()
Er is nog geen vervanger opgeroepen maar mocht dat gebeuren dan zal dat niet van Bommel wezen denk ik![]()
Maar zonder Huntelaar moet er toch nog steeds gewonnen kunnen worden van Bulgarije en Albanie![]()
Ik ken nog een ander leuk BB-forum hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gebeurt echt heel vaak. Eigenlijk is FOK gewoon een zware kut site. Zeer jammer dat het net het leukste BB forum is, anders was ik hier al lang weggeweest.
Dag lieverd!quote:
Zolang je niet in mijn laantje komt, heb je daar toch geen last van?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:15 schreef demins het volgende:
[..]
Dag lieverd!![]()
![]()
![]()
Kan je dat kuthondje daar weghalen? Hij/zij scheit straks het hele laantje vol!![]()
zeg t maar als t n x mooi weer is kom ik je wel halenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:51 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wel geil hoor....waneer ga ik achterop?![]()
Ik pleit niet alleen voor mezelf, hoor! Alhoewel ik vermoed dat er nóóit iemand in je laantje komt. Dan nog vind ik zonde als het wordt volgescheten door zoiets walgelijks als een hond!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zolang je niet in mijn laantje komt, heb je daar toch geen last van?![]()
Doe eens niet zo vrolijk, of ik zal je de oortjes eens goed wassen!quote:
Je hebt er weggejaagd!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:40 schreef demins het volgende:
[..]
Ik pleit niet alleen voor mezelf, hoor! Alhoewel ik vermoed dat er nóóit iemand in je laantje komt. Dan nog vind ik zonde als het wordt volgescheten door zoiets walgelijks als een hond!![]()
Tja, dan heeft dat laantje weinig nut hè.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:40 schreef demins het volgende:
[..]
Ik pleit niet alleen voor mezelf, hoor! Alhoewel ik vermoed dat er nóóit iemand in je laantje komt. Dan nog vind ik zonde als het wordt volgescheten door zoiets walgelijks als een hond!![]()
mocht ze willen, die lelijke graftak!quote:
Dat is me nog niet eerder gelukt! Talitha laat zich niet wegjagen!quote:
Laat 'm maar lullen heur, Mijn lieve Jodel. Demins is een beetje contactgestoord en heeft eigenlijk een grafhekel aan leuke spontane vrouwen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, dan heeft dat laantje weinig nut hè.Zo dan maar?
![]()
Ik had het over dat andere teefjequote:Op zaterdag 30 september 2006 18:49 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is me nog niet eerder gelukt! Talitha laat zich niet wegjagen!![]()
tja, ben benieuwd of Basje hier nog gaat langskomen !quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had het over dat andere teefje![]()
Jij met je platvloerse dubbelzinnigheden altijd!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, dan heeft dat laantje weinig nut hè.Zo dan maar?
![]()
Moet je zorgvuldiger quoten, sukkel!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had het over dat andere teefje![]()
Ja nog effe....quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:53 schreef demins het volgende:
[..]
Moet je zorgvuldiger quoten, sukkel!![]()
Moet ik dat als een aanbod opvatten?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja nog effe....![]()
Kan ik er wat aan doen dat jij zo geobsedeerd bent door Talitha.![]()
Ze heeft hem een keer laten zitten wegens zijn gebrek aan testikelen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja nog effe....![]()
Kan ik er wat aan doen dat jij zo geobsedeerd bent door Talitha.![]()
Nou snap ik waarom je Flugs hebt laten zittenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze heeft hem een keer laten zitten wegens zijn gebrek aan testikelen!![]()
Maak dan alleen het woord "door" boldquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:59 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik dat als een aanbod opvatten?![]()
Flugss had geen ballenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:00 schreef demins het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom je Flugs hebt laten zitten![]()
Nee man, ik had de ballen ff niet voor flugs...tis een beest man!quote:
Dat weet ikquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee man, ik had de ballen ff niet voor flugs...tis een beest man!![]()
Jap, stel: je kan kiezen, of Flugie heeft een leuke lunch, of jij en al je bekenden en familie etc etc hebben een fucked up energierekening komende maand...waarvoor zou jij kiezen ?quote:
Demins is half verliefd, eerlijk gezegd denk ik dat hij meer op basje valt, demins geilt namelijk op nicknamesquote:...desalniettemin lijkt kameraad Demins een klein beetje van slag...zou hij verliefd zijn denk je?
![]()
Wat je dus eik zegt is dat je een arme sloeber bent die moest kiezen tussen het betalen van de energierekening of daten met fluggsquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jap, stel: je kan kiezen, of Flugie heeft een leuke lunch, of jij en al je bekenden en familie etc etc hebben een fucked up energierekening komende maand...waarvoor zou jij kiezen ?![]()
Nee ik stel hypothetisch dat jij en je dierbaren een verschrikkelijk vage energierekening krijgen en 3 maanden met de energiemaatschappij aan de foon zitten of Bommie die flugel laat zittenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat je dus eik zegt is dat je een arme sloeber bent die moest kiezen tussen het betalen van de energierekening of daten met fluggs
quote:Ik weet wel waar ik voor gekozen zou hebben....laat die familie en vrienden maar lekker een maandje zonder doen...is nog goed voor ze ook.....leren ze weer eens wat de waarde van dingen is. (Zelf douche/kook/kijktv en slaap ik uiteraard vanaf dat moment op de zaak)![]()
Ik snap niet waarom jij die geflopte date van jou weer zo graag in de schijnwerpers wil zettenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik stel hypothetisch dat jij en je dierbaren een verschrikkelijk vage energierekening krijgen en 3 maanden met de energiemaatschappij aan de foon zitten of Bommie die flugel laat zitten
[..]
Tip: vriendelijk vragen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:49 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is me nog niet eerder gelukt! Talitha laat zich niet wegjagen!![]()
Helaas is jouw hoogstaande proza niet aan dit teefje besteed.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:51 schreef demins het volgende:
[..]
Jij met je platvloerse dubbelzinnigheden altijd!![]()
Geobsedeerd van mijn avatar bedoel je.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja nog effe....![]()
Kan ik er wat aan doen dat jij zo geobsedeerd bent doorvan Talitha.![]()
Zou ook kunnen idd...quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geobsedeerd van mijn avatar bedoel je.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
v Bommel is al opgeroepen...![]()
![]()
De vraag is alleen ...is dat omdat Marco hem op dit moment wel de juiste man voor een positie vindt ? of is het vanwege de persdruk?
Indien dat laatste het geval is zou het me a verbazen en b zou ik het een hele slechte zaak vinden....zo slecht zelfs dat ik dan eik vind dat ie per direct zou moeten vertrekken.![]()
Ssorry ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou ook kunnen idd...
Kom...help ff mee deze vol te posten.......ik heb een nieuwe hangout place gevonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |