Zo typisch Verstappen, wat die allemaal al verziekt heeft, daar kan van Nistelrooy nog een puntje aan zuigenquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja die gaat morgen ook helemaal los not he![]()
Hallo, mijn jodelnymf...lekker geslapen ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:05 schreef Talitha het volgende:
Blijft FOK de rest van het jaar ook zo sloom?!![]()
Hé lieve leernicht!quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo, mijn jodelnymf...lekker geslapen ?
Nix nicht, en doe nou eens niet zo naar met je steekjes onder water!quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé lieve leernicht!![]()
Prima geslapen! Jij ook of heb je de kids moeten entertainen?![]()
euh...aan BB of aan de sc?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:41 schreef petraa het volgende:
Goeiemiddag allemaal![]()
En heb ik nog wat gemist ?
MORGUH!quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:38 schreef puntoortje het volgende:
goeiemorgen allemaal!!!!....:W
sc niet, maar bb daar is het helemaal losgegaanquote:
Leerneef dan?quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nix nicht, en doe nou eens niet zo naar met je steekjes onder water!
Ik heb goed geslapen alleen zo kort ...07:00 deed mijn zoontje zijn eerste bommetje op mijn rug ....
we hebben ff zitten kleien kleuren en we zijn naar de kinderboerderij net geweest ...vandaar dat ik een tussenpauze had met fokpostings heheheh nu zijn ze disney's pinokio aan het kijken ....dus anderhalf uur rust !
dochtertje van 2 en zoontje van 4,5quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Leerneef dan?Lekker stooooooooken.
Hoe oud zijn je kinderen?
Ook nog een hond? Dan heb je het ideale gezinnetje.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
dochtertje van 2 en zoontje van 4,5
Neuh geen hond, ik heb gewoonweg geen tijd voor een hond ....quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ook nog een hond? Dan heb je het ideale gezinnetje.![]()
ennuh ideaal? nee dan mis ik volgens de onderzoeken nog een buitenechtelijke scharrel whehehequote:Op zaterdag 30 september 2006 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat wordt niks. Jij bent niet zo goed in het maken nakomen van afspraakjes hè.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
ennuh ideaal? nee dan mis ik volgens de onderzoeken nog een buitenechtelijke scharrel whehehe
heb jij een beetje vrije tijd![]()
haaaaaaaaaaaaai Talitha.quote:
prima!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat wordt niks. Jij bent niet zo goed in het maken nakomen van afspraakjes hè.![]()
denk dat je een zoon mist!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:37 schreef petraa het volgende:
Ik heb 3 dochters en een hond is dat het ideale gezin ?????![]()
Nah ik mis niks, maar ja als jij het zegt zal het welquote:
neuh schijnt het ideale gezin te zijn ...dochter, zoon en hond...quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Nah ik mis niks, maar ja als jij het zegt zal het wel![]()
Als je gelukkig bent wel ja.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:37 schreef petraa het volgende:
Ik heb 3 dochters en een hond is dat het ideale gezin ?????![]()
wel hoor maar nu ff geen zin om mezelf te verdedigenquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je wilt er liever niet over praten?![]()
Verdedigen?? Is echt niet nodig hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
wel hoor maar nu ff geen zin om mezelf te verdedigen![]()
schijnt bij jou weinig zin te hebben ...quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Verdedigen?? Is echt niet nodig hoor.![]()
Ik zou voor de aanval kiezen!![]()
Daar heb je helemaal gelijk aan, vooral nu er 2 beginnen met puberen dat maakt je zooooooooo vrolijk somsquote:Op zaterdag 30 september 2006 15:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
neuh schijnt het ideale gezin te zijn ...dochter, zoon en hond...
moet er trouwens niet aan denken om drie dochters te hebben...die maken je he-le-maal gek!
Je bedoelt dat ik te simpel ben om jouw subtiele beledigingen te kunnen volgen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
schijnt bij jou weinig zin te hebben ...![]()
ja daar is ie wel goed in....hihiihquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik te simpel ben om jouw subtiele beledigingen te kunnen volgen?![]()
Ik volg het buitenlandse voetbal wel (eigelijk alles met een balquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kuyt is gewoon een mannetje wat naast of achter nistelrode moet staan, mee eens dies nuttig ...maar stuntelaar en vennegoor hebben nog veel te leren willen ze ooit zo goed zijn als rudie...of volg je de buitenlandse competities niet?
Een hele knappe 9de plaats voor (stadsgenoot) Bleekemolenquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ben meer een Jos Verstappen fan, maar dat vlot ook niet echt meer![]()
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de prestaties van Doornbos morgen.....voor het eerst weer een Nederlander in de F1 met een wagen onder zijn kont die mogelijk in de punten kan gaan rijden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Een hele knappe 9de plaats voor (stadsgenoot) Bleekemolen![]()
Tuurlijk kent hij het circuit van Zandvoort heel erg goed maar zomaar in een andere auto![]()
Ga morgen toch maar even naar de tv kijken en als de wind goed staat horen we het geluid van Zandvoort hier![]()
Was GVD van korte duurquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:42 schreef scanman01 het volgende:
FOK is weer snel.... eindelijk Werd *@%(*&+()* tijd
De hond is ie zelf!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook naar uit maar ga echt niet om 7:00 uur voor de buis liggenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de prestaties van Doornbos morgen.....voor het eerst weer een Nederlander in de F1 met een wagen onder zijn kont die mogelijk in de punten kan gaan rijden.![]()
Lees net dat Huntelaar er niet bij kan zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:46 schreef Jappie het volgende:
Distelroede is een goede spits maar verder gewoon een naar en rancuneus mannetje....
Huntelaar is voetballend beter en scorend van hetzelfde niveau..![]()
Kuyt is het benodigde werkpaard en Vennegoor of Hesselink is het breekijzer
Niets mis met het selectiebeleid.
En laat ik niet merken dat Bassie v Bommel heeft geselecteerd wegens de persdruk....![]()
Ow ja...slowchat...![]()
Had er ook last van, net een lap tekst getypt en ja hoor, pleitequote:
Zwaar irritant ja, dat wachten tot je eindelijk eens iets op je scherm te zien krijgt.quote:
Het gebeurt echt heel vaak. Eigenlijk is FOK gewoon een zware kut site. Zeer jammer dat het net het leukste BB forum is, anders was ik hier al lang weggeweest.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zwaar irritant ja, dat wachten tot je eindelijk eens iets op je scherm te zien krijgt.Ik heb ook nog nergens gelezen wat nu eigenlijk het probleem is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |