k heb op 89 per dag gezeten ben al gezakt naar 44 zal nog wel n stuk verder zakken ik ben nog versquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd.![]()
![]()
![]()
Een heel jaar lang 33 posts per dag![]()
![]()
Tis Eggie in z'n kano. Heeft Dizzy-Lizzy voor me gemaakt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat bospad zag ik maar zelfs nu ik t weet kan ik van dat ander geen hondje maken
Whehehe, net een paar weken, jij komt net uit je eiquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
k heb op 89 per dag gezeten ben al gezakt naar 44 zal nog wel n stuk verder zakken ik ben nog vers
Waarom zou het niet kloppenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
Zenk joe ol verrie matsj
Dat is een gemiddelde hoor, Talitha, en bovendien klopt het vaak niet.
haha lol idd dat kan ik er wel in zienquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tis Eggie in z'n kano. Heeft Dizzy-Lizzy voor me gemaakt.![]()
BIJNA NUECKEN UIN HET HUIS, KOMT DIE JANINEN ALLES VERZIEKEN!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:48 schreef versabommie het volgende:
GODVERDOMME!
Gezopen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
BIJNA NUECKEN UIN HET HUIS, KOMT DIE JANINEN ALLES VERZIEKEN!
heeee huuuhhhhh wwwwaaaaaaatttt wwiiiieeeee ik ben weer wakkerquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
BIJNA NUECKEN UIN HET HUIS, KOMT DIE JANINEN ALLES VERZIEKEN!
Zo heb ik dat begrepen. Mijn postaantal klopte ook al eens niet. Lang verhaal.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Waarom zou het niet kloppenLeg eens uit?
![]()
quote:
Zwak excuus.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo heb ik dat begrepen. Mijn postaantal klopte ook al eens niet. Lang verhaal.
En als ik ernaar vraag, zeg je niksquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
nou je kop houden, ze kent het verhaal nog nie![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent weer eens onsamenhangend op dit uur![]()
![]()
ohw truste pikquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:59 schreef Inodder het volgende:
heb ik iets verkeerds gezegd bommie negeer je me zo ja sorry zo nee parranoia goed zoals ik al zij Jah mensjens, ik heb de knollen op. ik wens jullie nog n prettige voortzetting en voor straks welterusten![]()
nergens!quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En als ik ernaar vraag, zeg je niks![]()
Waar heb je 't gepost?
Boomvrucht!quote:
Slaap lekker Inodder.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:59 schreef Inodder het volgende:
heb ik iets verkeerds gezegd bommie negeer je me zo ja sorry zo nee parranoia goed zoals ik al zij Jah mensjens, ik heb de knollen op. ik wens jullie nog n prettige voortzetting en voor straks welterusten![]()
Fout!!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boomvrucht!![]()
Vertel dan of mail 't. Wie A zegt, moet B zeggen.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:07 schreef Arliator het volgende:
[..]
Fout!!!!!
Wie W zegt moet ook A zeggen!!![]()
Hoe is het met je dieet?quote:
Oh ja, ik had 't hier vorige week over Sonja Bakker, hè? Sindsdien was ik 't weer vergetenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:17 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hoe is het met je dieet?
Ik heb heel veel verhalen gehoord dat het toch niet zo goed voor je is, en dat het alleen maar commerciele onzin is. Ik wil je verder niet ontmoedigen hoor![]()
Mevrouw Bakker adviseerd Milner kaas, en wat denk je? Haar sponsor is.................. juist!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja, ik had 't hier vorige week over Sonja Bakker, hè? Sindsdien was ik 't weer vergetenIk was vorige week compleet de weg kwijt. Bedankt dat je me nog even helpt herinneren
Btw, ik rijd echt zelden meer over de Legmeerdijk.
Whehehe. Ik heb nog nooit een kerstboom gehadquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
...mocht je nog een keer een kerstboom willen hebben moet je een andere route nemen![]()
Logisch, ik heb weken aan die dijk gestaan met een boom, maar iedereen die kwam opdagen, jij nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe. Ik heb nog nooit een kerstboom gehad![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Logisch, ik heb weken aan die dijk gestaan met een boom, maar iedereen die kwam opdagen, jij niet![]()
Maar goed, uiteindelijk is het toch aardig goed gekomen![]()
Huntelaar sowieso, trouwens, who the fuck is van Nistelrode ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:42 schreef versabommie het volgende:
Kolere....plaat voor zijn kop?
Van Basten: "Ik ben wel degelijk integer”
ZEIST - Bondscoach Marco van Basten benadrukte vrijdag tijdens de presentatie van zijn selectie voor de EK-kwalificatieduels met Bulgarije en Albanië nogmaals dat hij louter en alleen op basis van voetbalkwaliteiten selecteert. „Ik speel geen spelletjes. Ik vind het niet fair dat mensen mij niet integer vinden. Dat ben ik namelijk wel. Of men dat nu gelooft of niet.”
lap tekst
Bron: televaag
Dussssssssss Kuyt, Huntelaar en Vennegoor zijn BETERE spitsen dan van Nistelrode?![]()
Spijt me zeer maar van Basten zou alleen door deze uitspraak ontslagen mogen worden wegens gebrek aan voetbaltechnisch inzicht!
Kuyt is gewoon een mannetje wat naast of achter nistelrode moet staan, mee eens dies nuttig ...maar stuntelaar en vennegoor hebben nog veel te leren willen ze ooit zo goed zijn als rudie...of volg je de buitenlandse competities niet?quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:54 schreef PH52 het volgende:
[..]
Huntelaar sowieso, trouwens, who the fuck is van Nistelrode ?
Kuyt is per wedstrijd ongeveer vijfentachtig keer meer in balbezit en als storende factor aanwezig in zowel voor- als achterhoede, Vennegoor ? , nog nooit gezien.
Van Nistelrooy kan een wedstrijd beslissen, niet maken, Kuyt wel degelijk.
Ben meer een Jos Verstappen fan, maar dat vlot ook niet echt meerquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kuyt is gewoon een mannetje wat naast of achter nistelrode moet staan, mee eens dies nuttig ...maar stuntelaar en vennegoor hebben nog veel te leren willen ze ooit zo goed zijn als rudie...of volg je de buitenlandse competities niet?
ja die gaat morgen ook helemaal los not hequote:Op zaterdag 30 september 2006 10:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ben meer een Jos Verstappen fan, maar dat vlot ook niet echt meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |