Feestje heeft niet lang geduurd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:07 schreef versabommie het volgende:
Godverdomme wat is semih een partypooper![]()
ja heur, waar is het zwembad? en svp geen ondergoed in het zwembad, gaat het van verkleurenquote:
Oh, ik dacht dat het door de schurft kwamquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja heur, waar is het zwembad? en svp geen ondergoed in het zwembad, gaat het van verkleuren![]()
Whehehehehequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het door de schurft kwam![]()
hoe dan vertel vertelquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kan gewoon die 2 secondesjit uitzetten heur!
wie wat waar ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:15 schreef Inodder het volgende:
bommie jij zit in die internet schiet he weet je hoe dat komt (vorige post)
vertel ik je mortgen ff , heb op deze pc screenhuntert niet staan ...quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whehehehehe
Trouwens leuk...ik ging vroeger met een hele groep vrienden en vriendinnen ook zomers na elk feest ff skinny het zwembad in, hadden we er ook zo'n e10 tussen zitten en die kreeg van de vrouwen een boner in het zwembad die net boven het water de kop op kwam zetten...die jongen heet nu nog "flipper" hehehe
mn draadloze verbinding vliegt er nog wel is uit dan moet ik de stekker van de router er uitrekken om weer verbinding te krijgen?? oplossing?quote:
Bekend probleem! Ik luister even mee.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
mn draadloze verbinding vliegt er nog wel is uit dan moet ik de stekker van de router er uitrekken om weer verbinding te krijgen?? oplossing?
nee maar kom 'm nog wel eens tegen ...en kan het niet laten om het ff te roepenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je gaat nog steeds met hem om?
ook netgear? wpa beveiligd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bekend probleem! Ik luister even mee.
Sitecom. WPA beveiligd. Maar misschien is dit niet de juiste plek of het juiste moment.quote:
Kan je niet helpen, heb nog de ouderwetse kabels lopen, die werken altijd zonder storingquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
mn draadloze verbinding vliegt er nog wel is uit dan moet ik de stekker van de router er uitrekken om weer verbinding te krijgen?? oplossing?
Niet projecterenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:31 schreef Inodder het volgende:
hm is iedereen hier zo bezopen dat ze hun eigen ding lopen te spamen en niet meer reageren op de anderen? niet dat ik n haar beter ben hoor!
goh heb jij dat besef nog respectquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sitecom. WPA beveiligd. Maar misschien is dit niet de juiste plek of het juiste moment.![]()
![]()
ohw krijg nu de schijt...zie nu die typo pas hahaha daar hadden ze het over whehehehequote:Op zaterdag 30 september 2006 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet projecteren![]()
Bommie, wat is dat voor een sig? Het rijmt niet en verrotten is verkeerd gespeld![]()
heb wireless van versatelquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kan je niet helpen, heb nog de ouderwetse kabels lopen, die werken altijd zonder storing![]()
Wie laat alle meisjes in de kou verpozen... etc. Dan rijmt het.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw krijg nu de schijt...zie nu die typo pas hahaha daar hadden ze het over whehehehe
Ik ben nuchter, dus dan gaat dat een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
goh heb jij dat besef nog respect![]()
lekker dan daar ben je al zo vaak op gewezenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw krijg nu de schijt...zie nu die typo pas hahaha daar hadden ze het over whehehehe
nee het was en is nu weer de sig die ik in eerste instantie had...had hem aangepast n.a.v. het feit dat ik flugie liet verrotten tijdens de lunchquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie laat alle meisjes in de kou verpozen... etc. Dan rijmt het.
dan kun je vast ook vertellen wat dat is wat opeens aan je avater is toegevoegdquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben nuchter, dus dan gaat dat een stuk makkelijker.![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
goh heb jij dat besef nog respect![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee het was en is nu weer de sig die ik in eerste instantie had...had hem aangepast n.a.v. het feit dat ik flugie liet verrotten tijdens de lunch
Dat is een hondje.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:36 schreef Inodder het volgende:
[..]
dan kun je vast ook vertellen wat dat is wat opeens aan je avater is toegevoegd
gefeliciteerd met je 1e verjaardag mopquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens, ik ben vandaag precies een jaar op FOK!![]()
G E F E L I C I T E E R D met je jubileumquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:38 schreef Wickedangel het volgende:
dat bospad zag ik maar zelfs nu ik t weet kan ik van dat ander geen hondje makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |