broekie shirtje ja wel, sorry!quote:
Zo'n meisje ben ik niet. Dat weet je toch Bommie? Ik wil je eerst wat beter leren kennen, voordat we verder gaan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep wel een mooie slaapplek voor je over, in mijn nederige vakantiestulpje in het oostenrijkse gebergte, mijn jodel!![]()
![]()
vind je zo ook wel lief hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
broekie shirtje ja wel, sorry!![]()
Marlies drinkt (wat ben ik blij met mijn vrouwtje die alles in de gaten houd) van alles met alcoholquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:13 schreef Inodder het volgende:
heb dr nog iemand op de streams gelet drinkt marlies?
Voor jou ben ik niet zo gecompliceerd....zijn we snel klaar !quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo'n meisje ben ik niet. Dat weet je toch Bommie? Ik wil je eerst wat beter leren kennen, voordat we verder gaan.![]()
![]()
zquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:13 schreef Inodder het volgende:
..quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:13 schreef Inodder het volgende:
oke dan duidelijk kan die poll ook wegquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Marlies drinkt (wat ben ik blij met mijn vrouwtje die alles in de gaten houd) van alles met alcohol
ga je al? nou welterusten dan hequote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
..slaap lekker (echte kus emoticon)
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:05 schreef puntoortje het volgende:
ben ik ff blij dat ik geen ...mijn houten hart draaien...anders zou ik ook janken
vers onder de douche vandaanhoiiiiiiiiiii
OMFG = Oh My Fucking Godquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
oke dan duidelijk kan die poll ook weg
wat betekend OMFG?
plausibel thnxquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
OMFG = Oh My Fucking God
Tenminste, dat maak ik er al jaren van
Geen voorspel dus?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor jou ben ik niet zo gecompliceerd....zijn we snel klaar !
?? no problem??quote:
Tikkie, jij bent 'm.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:20 schreef puntoortje het volgende:
nu echt naar bed....truste....:W![]()
![]()
En wat was MVP ook alweer?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
OMFG = Oh My Fucking God
omg had ik al wel door ja dacht al is dat iemand zich vertyped had met de f er tussen maar kwam m net geregeld tegen..... dussquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
OMG is trouwens hetzelfde als OMFG, maar dan zonder F![]()
OMFG!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
OMFG = Oh My Fucking God
Most Valuable Playasquote:
screenhunter! gratis en perfect!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:28 schreef Inodder het volgende:
ships mn print screan deluxe 7.0 is er net mee opgehouden moet m nu kopen imand n crack?
ik ben mcse+i, dacht dat i stond voor irritant....maar Bill heeft andere plannen met me!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Most Valuable Playas
Microsoft’s Most Valuable Professionals (MVPs)
Maar dat bedoel je zeker niet??![]()
waar! link?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
screenhunter! gratis en perfect!
Jij en Bill!! Vriend!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik ben mcse+i, dacht dat i stond voor irritant....maar Bill heeft andere plannen met me!
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:30 schreef Arliator het volgende:
[..]
Most Valuable Playas
Microsoft’s Most Valuable Professionals (MVPs)
Maar dat bedoel je zeker niet??![]()
waar zei die dat dan????quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Laat ik het anders vragen: wat bedoelde jij er net mee?
Met MVP???quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Laat ik het anders vragen: wat bedoelde jij er net mee?
Bil is da bombquote:
Tuurlijk wel, ik lik als Lassiequote:
Zo klink je echt als een wanhopige manquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik lik als Lassie![]()
Ik verkondig slechts de waarheidquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zo klink je echt als een wanhopige man![]()
Ik krijg altijd pijn aan m'n tong als ik dat probeer, kan ook dat ik niet meer aan broekspijpen moet likken maar mijn grenzen moet verleggenquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik verkondig slechts de waarheid![]()
Da's niets voor jou! Je wilt het gewoon niet zeggen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:40 schreef Arliator het volgende:
[..]
Met MVP???
Ik helemaal niks, ben ook nog een newbee, loop alleen maar op te scheppen met de dingen die ik denk te weten![]()
Over voorspel gesproken: Tijn en Monique zijn echte maatjes.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ik lik als Lassie![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik krijg altijd pijn aan m'n tong als ik dat probeer, kan ook dat ik niet meer aan broekspijpen moet likken maar mijn grenzen moet verleggen![]()
heb al gevind ga toch crack voor ps deluxe zoeken denk kan hier maar 1x in 2 sec cap maken ofzo met ps stuk o 5 per secondequote:Op zaterdag 30 september 2006 00:39 schreef Arliator het volgende:
[..]
http://www.wisdom-soft.com/products/screenhunter.htm
je kan gewoon die 2 secondesjit uitzetten heur!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
heb al gevind ga toch crack voor ps deluxe zoeken denk kan hier maar 1x in 2 sec cap maken ofzo met ps stuk o 5 per seconde
vertel vertelquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
je kan gewoon die 2 secondesjit uitzetten heur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |