abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:37:35 #251
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42316054
Ja en ontopic maar weer!!

Sjees, is iedereen collectief ongesteld ofzo?

Als zelfs BB5 er al bijgehaald wordt gaat het me een stukje tever. Vorig jaar werden we zowat gefileerd omdat we niet één lijn trokken, doen we het dit jaar wél is het weer niet goed. Ik snap best dat het leuk kan zijn om te zuigen, maar ga dan niet zeiken als daar consequenties aan verbonden worden. We hebben ingegrepen ja. Vinden jullie het verdorie gek? Waarschuwingen worden weggelachen, mails worden als hilarisch beschouwd en O wee als we eens uit onze slof schieten, dan is het hek helemaal van de dam.

Sodemieter toch op huilies. Als je als volwassene reageert wil ik je best als volwassene beschouwen. Momenteel zitten we met een aantal ongeleide projectielen die zichzelf nog zieliger vinden dan een puber met puisten en onredelijke ouders. Sjees mensen 'GROW UP'!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:38:31 #252
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42316081
oh en for the record: dat vervroegd pensioen komt met de minuut vaker bij me op
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_42316201
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:38 schreef teamlead het volgende:
oh en for the record: dat vervroegd pensioen komt met de minuut vaker bij me op
[zwijgmode off] De zwijgende meerderheid steunt jullie, hoor.... [zwijgmode on]
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:44:35 #254
691 luciano
ondertitelloos
pi_42316213
opbokken

[ Bericht 86% gewijzigd door teamlead op 02-10-2006 18:47:35 ]
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:49:40 #255
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42316304
Luciano, jij hebt een enkeltje verdiend

Gefeliciteerd hoor, je bent een hele stoere vent
  Moderator maandag 2 oktober 2006 @ 18:56:39 #256
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42316494
Mensen mensen, 2 uur RL-zooi voor de boeg vanavond en waarschijnlijk krijgt
Sgggggggatje een trap onder haar reet. Jullie zouden in een feestelijke stemming moeten zijn.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:58:43 #257
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42316536
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
Ja en ontopic maar weer!!

Sjees, is iedereen collectief ongesteld ofzo?

Als zelfs BB5 er al bijgehaald wordt gaat het me een stukje tever. Vorig jaar werden we zowat gefileerd omdat we niet één lijn trokken, doen we het dit jaar wél is het weer niet goed. Ik snap best dat het leuk kan zijn om te zuigen, maar ga dan niet zeiken als daar consequenties aan verbonden worden. We hebben ingegrepen ja. Vinden jullie het verdorie gek? Waarschuwingen worden weggelachen, mails worden als hilarisch beschouwd en O wee als we eens uit onze slof schieten, dan is het hek helemaal van de dam.

Sodemieter toch op huilies. Als je als volwassene reageert wil ik je best als volwassene beschouwen. Momenteel zitten we met een aantal ongeleide projectielen die zichzelf nog zieliger vinden dan een puber met puisten en onredelijke ouders. Sjees mensen 'GROW UP'!!
Vanwaar al deze consternatie Fluggs ?
Er lopen een paar mensen te dollen ...niets aan het handje toch ...........de notoire zuigerts doen ongeacht dat dollen toch wel hun ding.

Iemand post wat....jullie mods verkiezen om er wel of niet op te reageren....er gebeurd niet wat jullie graag willen.....je kiest er al dan niet voor om een note te plaatsen........iemand word al dan niet gebanned.......er word wat om gedold........een paar notoire zuigerts zien hun kans schoon om hun evangelie eens te meer te verkondigen........je kiest er al dan niet voor om een note te plaatsen..........iemand word al dan niet voor langere tijd gebanned .....er zal ongetwijfeld weer om gedold worden.........ik zie het probleem niet zo?
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:58:54 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42316541
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:56 schreef Gert het volgende:
Mensen mensen, 2 uur RL-zooi voor de boeg vanavond en waarschijnlijk krijgt
Sgggggggatje een trap onder haar reet. Jullie zouden in een feestelijke stemming moeten zijn.
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:02:05 #259
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42316605
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 18:58 schreef Jappie het volgende:

[..]

Er lopen een paar mensen te dollen ...niets aan het handje toch ...........de notoire zuigerts doen ongeacht dat dollen toch wel hun ding.

Iemand post wat....jullie mods verkiezen om er wel of niet op te reageren....er gebeurd niet wat jullie graag willen.....je kiest er al dan niet voor om een note te plaatsen........iemand word al dan niet gebanned.......er word wat om gedold........een paar notoire zuigerts zien hun kans schoon om hun evangelie eens te meer te verkondigen........je kiest er al dan niet voor om een note te plaatsen..........iemand word al dan niet voor langere tijd gebanned .....er zal ongetwijfeld weer om gedold worden.........ik zie het probleem niet zo?
Ik ben niet pissed ofzo hoor

Ik voelde alleen ook een keer de onbedwingbare behoefte om ook eens te zeggen wat ik denk. Het gezuig en de plaagstootjes zijn tot op zeker hoogte ook écht wel de charme van BB. Maar soms wordt het, ook ons, even teveel. Het is absoluut niet voor iedereen bedoeld. Wie de schoen past enzo...

Verder ga ik er gewoon vanuit dat iedereen elkaar over een paar dagen net als Semih en Tijn weer huilend in de armen valt en alles afkust. Tot die tijd volsta ik met de volgende waarschuwing...

pi_42316704
quote:

[..]

Japster, juist dat 'dollen', zuigen en gezever over bans word ik langzamerhand spuugzat,
FB lijkt hiervoor steeds meer als platform te worden gebruikt.
En aangezien in de topics iedereen het naar z'n zin heeft komt het op mij over als modje treiteren.

En verder ben ik ff blij met het advies van Gert.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:07:21 #261
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42316732
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:02 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik ben niet pissed ofzo hoor

Ik voelde alleen ook een keer de onbedwingbare behoefte om ook eens te zeggen wat ik denk. Het gezuig en de plaagstootjes zijn tot op zeker hoogte ook écht wel de charme van BB. Maar soms wordt het, ook ons, even teveel. Het is absoluut niet voor iedereen bedoeld. Wie de schoen past enzo...

Verder ga ik er gewoon vanuit dat iedereen elkaar over een paar dagen net als Semih en Tijn weer huilend in de armen valt en alles afkust. Tot die tijd volsta ik met de volgende waarschuwing...

[afbeelding]
Hmmmm...( mompelde hij nauwelijks gerustgesteld) ...denken jullie wel aan je rikketik. ....tis maar fucking internet weet je wel....

En eerlijkheidshalve denk ik dat je meer dan de helft van de problemen kwijt bent als je gewoon in een keer Bommels/APK//kribbet/Demins en Nostalgist een ban geeft.
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:08:15 #262
691 luciano
ondertitelloos
pi_42316765
-edit-

ja dus.. vraag normaal of flikker op, liefst permanent

[ Bericht 88% gewijzigd door teamlead op 02-10-2006 19:11:07 ]
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:19:23 #263
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42317056
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:06 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Japster, juist dat 'dollen', zuigen en gezever over bans word ik langzamerhand spuugzat,
FB lijkt hiervoor steeds meer als platform te worden gebruikt.
En aangezien in de topics iedereen het naar z'n zin heeft komt het op mij over als modje treiteren.

En verder ben ik ff blij met het advies van Gert.
CW ...wat voor lol zou er overblijven wanneer je je laatste rolo al jennend wegtrekt voor de neus van de olifant zonder het daarbij behorende risico voor lief te nemen?

p.s. buiten een paar echte idioten om ben ik van mening dat het er dit jaar juist uitermate soft aan toe gaat....zowel van de kant van de users als van de kant van de mods........de scherpe kantjes van het rellen zijn m.i. al lang versleten
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:22:57 #264
691 luciano
ondertitelloos
pi_42317163
Ik vraag gewoon naar DAY haar mening hier , is dat teveel gevraagd Flugel ?
het is a) MIJN topic , en b) HAAR topic . wie geeft TeamLul hetrecht om na 161 posts / 46 dagen open / 13.000+ view las ik ergens .......... zo out-of-the-BLUE iets te sluiten wat alleen HIJ niet leuk vindt !? ( of wel leuk vindt , maar jaloers is dat hij het niet heeft verzonnen , en aangezien hij mij niet mag , maar zijn blauwe macht misbruikt )

Ik eis een verklaring hier van DAY , daar is dit topic voor .
ON-topic ben ik nu , niks mis mee dacht ik zo in het daarvoor bestemde topic , das toch wat jullie allemaal willen ? Alles op de juiste plaats ?

Dus ???
Of ga je me weer editten TeamL. Wordt de grond een beetje te heet onder je voeten nu , en denk je alles maar weg te kunnen editten , Je bent al zo ongeloofwaardig ....... moet je goed zo doorgaan ...

Zoals je ziet vraag ik het dus normaal , maar je edit nog steeds , dus na 3 edits kan niemand mij het kwalijk nemen dat ik je TeamLul noem , das nog zachtjes uitgedrukt , maar ik wil geen ban .

Enne , JOUW commentaar wederom , m.b.t. " flikker op, liefst permanent " is dat niet hetzelfde als iemand een ban proberen aan te smeren ? Staat daar ZELF niet een ban op ?
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:32:49 #265
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42317209
quote:

[..]

ik ben dan wel Fluggs niet, maar dan nog

Dat er gedold wordt en (semi)grappig getreiterd en gezeurd,: ach.. dat hoort er een beetje bij inderdaad. De ene dag kan ik daar beter tegen dan de andere dag, en vandaag is zo'n dag dat ik het wat minder kan hebben.
Eerlijk is eerlijk: het duurde nog lang voor ik de gordijnen invloog dit jaar

Maar sommige mensen snappen het verschil niet tussen een dolletje en een persoonlijke aanval. Versabommie die vanmiddag als reactie op een post van mij "huiliallert" postte: kon ik prima om lachen. Andere users die blijkbaar graag stoer mee willen doen, maar het "spel" niet beheersen gaan wmb gewoon te ver

En daar zit meteen ook mijn grootste probleem met dit soort posts: een enkele keer is een sneer of steek onder water nog grappig te noemen. Over het algemeen blijkt prima uit de post hoe iets wel of niet bedoeld is en zelfs als het wel lullig bedoeld is, trek ik het me (meestal ) niet persoonlijk aan. Het is nu eenmaal onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken en de kans dat iedereen het met ons eens zal zijn is nihil.
Helaas is ergens vorig jaar de "traditie" ontstaan om vooral in FB te gaan zuigen als de verveling toesloeg. Blijkbaar naderen we dat punt nu weer. En ik weet op dit moment niet of ik daar wel trek in heb. Eerlijk is eerlijk: vorig jaar heb ik een paar ( ) beginnersfouten gemaakt en waren de pek en veren achteraf gezien heel begrijpelijk. Dit jaar heb ik me bewust anders proberen op te stellen en op wat plaagstootjes na leek dat ook heel erg goed te gaan. Wat nu alleen opvalt is dat het (zoals CW ook al zegt) te vaak lijkt op bewust “modje treiteren” , waar het vorig jaar tenminste nog begon met een gemeende verontwaardiging.
Als we nu weer de kant opgaan dat er een kop van jut gekozen moet worden, pas ik voor de eer. Been there, done that.

Om te voorkomen dat ik nog hoger in de gordijnen klim nu, zal ik nu gaan uitloggen en morgen ofzo nog eens langskomen. Anders ga ik nog dingen posten die gegarandeerd banwaardig zijn
Tot die tijd zijn jullie dus overgeleverd aan een bloedende flugel en Day.. Sterkte alvast
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:35:29 #266
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42317273
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:22 schreef luciano het volgende:
<blaat>

Zoals je ziet vraag ik het dus normaal , maar je edit nog steeds , dus na 3 edits kan niemand mij het kwalijk nemen dat ik je TeamLul noem , das nog zachtjes uitgedrukt , maar ik wil geen ban .

Enne , JOUW commentaar wederom , m.b.t. " flikker op, liefst permanent " is dat niet hetzelfde als iemand een ban proberen aan te smeren ? Staat daar ZELF niet een ban op ?
nah, nog 1tje dan

dat je die ban niet wilt, had je eerder moeten bedenken.

en als je vindt dat ik een ban zou moeten krijgen, mag je in FB gaan zeiken
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:40:31 #267
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42317363
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:35 schreef teamlead het volgende:

[..]

nah, nog 1tje dan
Doe er dan nog maar een paar maar meer en mijd alleen het FB vanaaf...tis verdomme de 1ste avond dat Talpa ...voor het eerst uitpakt met een complete real live avond....die mag je niet missen. ....wat zullen we nou toch beleven...
  maandag 2 oktober 2006 @ 19:50:14 #268
6941 APK
Factual, I think.
pi_42317469
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:32 schreef teamlead het volgende:

Maar sommige mensen snappen het verschil niet tussen een dolletje en een persoonlijke aanval. Versabommie die vanmiddag als reactie op een post van mij "huiliallert" postte: kon ik prima om lachen. Andere users die blijkbaar graag stoer mee willen doen, maar het "spel" niet beheersen gaan wmb gewoon te ver
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42317573
Godverdegodver.... Moest dat nou persé onder etenstijd?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:05:53 #270
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42317683
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:

[..]

Hmmmm...( mompelde hij nauwelijks gerustgesteld) ...denken jullie wel aan je rikketik. ....tis maar fucking internet weet je wel....

En eerlijkheidshalve denk ik dat je meer dan de helft van de problemen kwijt bent als je gewoon in een keer Bommels/APK//kribbet/Demins en Nostalgist een ban geeft.
Beetje kortzichtig Jappie, ik weet dat ik af en toe kan zuigen, maar om nou 2 verstandelijk wat minder begaafte jongetjes ( APK, Krabbit) en een totale psychoot (Demins) te willen offeren gaat mij wat te ver. Ik denk dat we van alle problemen af zijn en in goede harmonie verder kunnen leven op dit Forum als Manu82 een ban voor 48 jaar krijgt!

Verder wil ik vanaf deze kant natuurlijk benadrukken dat de waanzinnig geduldige Moddiemods Day en Flugel alle credits verdienen, en daarin wil ik natuurlijk hun sidekickje TL niet vergeten!

Hulde, driewerf hulde!

(Overigens is bovenstaande een lofzang op de Moddiemods ergo duidelijke feedback in het juiste topic, waarvoor hulde, driewerf hulde voor mijn persoontje! )

En Jappie, angaande uw leugens omtrent mijn persoon,

Ik behoud mij uitdrukkelijk alle rechten jegens u, dan wel enige andere derde die het u mogelijk maakt dergelijke berichtgeving te verspreiden, voor met betrekking tot bovenstaande en acht mij vrij rechtsmaatregelen te treffen indien u niet (voldoende) voldoet aan onderhavig verzoek c.q. sommatie.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † maandag 2 oktober 2006 @ 20:13:44 #271
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42317824
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 20:05 schreef versabommie het volgende:

[..]

Beetje kortzichtig Jappie, ik weet dat ik af en toe kan zuigen, maar om nou 2 verstandelijk wat minder begaafte jongetjes ( APK, Krabbit) en een totale psychoot (Demins) te willen offeren gaat mij wat te ver. Ik denk dat we van alle problemen af zijn en in goede harmonie verder kunnen leven op dit Forum als Manu82 een ban voor 48 jaar krijgt!
Daarentegen ben ik van mening dat het totaal overbodig is om mij een ban te geven, maarja ga je gang als jullie er zin in hebben. Ik krijg een ban, geen uitleg, terwijl ik er vriendelijk om gevraagd heb en dat terwijl hier zat users rondzwerven die wel ergere dingen zeggen.......
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_42317874
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:

[..]

CW ...wat voor lol zou er overblijven wanneer je je laatste rolo al jennend wegtrekt voor de neus van de olifant zonder het daarbij behorende risico voor lief te nemen?

p.s. buiten een paar echte idioten om ben ik van mening dat het er dit jaar juist uitermate soft aan toe gaat....zowel van de kant van de users als van de kant van de mods........de scherpe kantjes van het rellen zijn m.i. al lang versleten
Zit ook wat in, ben ook niet roomser dan de paus en zit met regelmaat te grijnzen hier. En de mods ook, weet je best.
Maar op een gegeven moment is het zó over the top, en niet grappig meer. Het moet niet zo zijn dat de mods er op een bepaald moment geen zin meer in hebben.

Zo, nu snel eten en de Live kijken.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:22:04 #273
130054 demins
We weten niks
pi_42317960
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik ben niet onopgemerkt voorbijgegaan!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:30:11 #274
130054 demins
We weten niks
pi_42318111
-edit: ik geef één waarschuwing, dit was 'm -

[ Bericht 84% gewijzigd door flugeltje op 02-10-2006 20:57:10 ]
Kwartjes vallen soms jaren later!
  † In Memoriam † maandag 2 oktober 2006 @ 20:45:48 #275
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42318324
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef teamlead het volgende:

[..]

persoonlijke aanvallen: lijkt me helder.. neem anders ff een woordenboek ter hand.
De toevoeging: ik spreek voor mezelf, niet voor anderen

grensgevalletje

zie de recente ban van Manu, lijkt me helder zat
Persoonlijke aanvallen tov users mag blijkbaar wel
Some memories are best forgotten
Room 23
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')