quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:38 schreef teamlead het volgende:
oh en for the record: dat vervroegd pensioen komt met de minuut vaker bij me op
Vanwaar al deze consternatie Fluggs ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:37 schreef flugeltje het volgende:
Ja en ontopic maar weer!!
Sjees, is iedereen collectief ongesteld ofzo?
Als zelfs BB5 er al bijgehaald wordt gaat het me een stukje tever. Vorig jaar werden we zowat gefileerd omdat we niet één lijn trokken, doen we het dit jaar wél is het weer niet goed. Ik snap best dat het leuk kan zijn om te zuigen, maar ga dan niet zeiken als daar consequenties aan verbonden worden. We hebben ingegrepen ja. Vinden jullie het verdorie gek? Waarschuwingen worden weggelachen, mails worden als hilarisch beschouwd en O wee als we eens uit onze slof schieten, dan is het hek helemaal van de dam.
Sodemieter toch op huilies. Als je als volwassene reageert wil ik je best als volwassene beschouwen. Momenteel zitten we met een aantal ongeleide projectielen die zichzelf nog zieliger vinden dan een puber met puisten en onredelijke ouders. Sjees mensen 'GROW UP'!!
quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:56 schreef Gert het volgende:
Mensen mensen, 2 uur RL-zooi voor de boeg vanavond en waarschijnlijk krijgt
Sgggggggatje een trap onder haar reet. Jullie zouden in een feestelijke stemming moeten zijn.![]()
Ik ben niet pissed ofzo hoorquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Vanwaar al deze consternatie Fluggs ?
Er lopen een paar mensen te dollen...niets aan het handje toch
...........de notoire zuigerts doen ongeacht dat dollen toch wel hun ding.
Iemand post wat....jullie mods verkiezen om er wel of niet op te reageren....er gebeurd niet wat jullie graag willen.....je kiest er al dan niet voor om een note te plaatsen........iemand word al dan niet gebanned.......er word wat om gedold........een paar notoire zuigerts zien hun kans schoon om hun evangelie eens te meer te verkondigen........je kiest er al dan niet voor om een note te plaatsen..........iemand word al dan niet voor langere tijd gebanned .....er zal ongetwijfeld weer om gedold worden.........ik zie het probleem niet zo?
Japster, juist dat 'dollen', zuigen en gezever over bans word ik langzamerhand spuugzat,quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Iemand post wat....jullie mods verkiezen om er wel of niet op te reageren....er gebeurd niet wat jullie graag willen.....je kiest er al dan niet voor om een note te plaatsen........iemand word al dan niet gebanned.......er word wat om gedold........een paar notoire zuigerts zien hun kans schoon om hun evangelie eens te meer te verkondigen........je kiest er al dan niet voor om een note te plaatsen..........iemand word al dan niet voor langere tijd gebanned .....er zal ongetwijfeld weer om gedold worden.........ik zie het probleem niet zo?
Hmmmm...( mompelde hij nauwelijks gerustgesteld) ...denken jullie wel aan je rikketik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben niet pissed ofzo hoor
Ik voelde alleen ook een keer de onbedwingbare behoefte om ook eens te zeggen wat ik denk. Het gezuig en de plaagstootjes zijn tot op zeker hoogte ook écht wel de charme van BB. Maar soms wordt het, ook ons, even teveel. Het is absoluut niet voor iedereen bedoeld. Wie de schoen past enzo...
Verder ga ik er gewoon vanuit dat iedereen elkaar over een paar dagen net als Semih en Tijn weer huilend in de armen valt en alles afkust. Tot die tijd volsta ik met de volgende waarschuwing...
[afbeelding]
CW ...wat voor lol zou er overblijven wanneer je je laatste rolo al jennend wegtrekt voor de neus van de olifant zonder het daarbij behorende risico voor lief te nemen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Japster, juist dat 'dollen', zuigen en gezever over bans word ik langzamerhand spuugzat,
FB lijkt hiervoor steeds meer als platform te worden gebruikt.
En aangezien in de topics iedereen het naar z'n zin heeft komt het op mij over als modje treiteren.
En verder ben ik ff blij met het advies van Gert.![]()
ik ben dan wel Fluggs niet, maar dan nogquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
nah, nog 1tje danquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:22 schreef luciano het volgende:
<blaat>
Zoals je ziet vraag ik het dus normaal , maar je edit nog steeds , dus na 3 edits kan niemand mij het kwalijk nemen dat ik je TeamLul noem , das nog zachtjes uitgedrukt , maar ik wil geen ban .
Enne , JOUW commentaar wederom , m.b.t. " flikker op, liefst permanent " is dat niet hetzelfde als iemand een ban proberen aan te smeren ? Staat daar ZELF niet een ban op ?
Doe er dan nog maar een paar maar meer en mijd alleen het FB vanaaf...tis verdomme de 1ste avond dat Talpaquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:32 schreef teamlead het volgende:
Maar sommige mensen snappen het verschil niet tussen een dolletje en een persoonlijke aanval. Versabommie die vanmiddag als reactie op een post van mij "huiliallert" postte: kon ik prima om lachen. Andere users die blijkbaar graag stoer mee willen doen, maar het "spel" niet beheersen gaan wmb gewoon te ver
Beetje kortzichtig Jappie, ik weet dat ik af en toe kan zuigen, maar om nou 2 verstandelijk wat minder begaafte jongetjes ( APK, Krabbit) en een totale psychoot (Demins) te willen offeren gaat mij wat te ver. Ik denk dat we van alle problemen af zijn en in goede harmonie verder kunnen leven op dit Forum als Manu82 een ban voor 48 jaar krijgt!quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmmm...( mompelde hij nauwelijks gerustgesteld) ...denken jullie wel aan je rikketik.....tis maar fucking internet weet je wel....
![]()
En eerlijkheidshalve denk ik dat je meer dan de helft van de problemen kwijt bent als je gewoon in een keer Bommels/APK//kribbet/Demins en Nostalgist een ban geeft.![]()
Daarentegen ben ik van mening dat het totaal overbodig is om mij een ban te geven, maarja ga je gang als jullie er zin in hebben. Ik krijg een ban, geen uitleg, terwijl ik er vriendelijk om gevraagd heb en dat terwijl hier zat users rondzwerven die wel ergere dingen zeggen.......quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig Jappie, ik weet dat ik af en toe kan zuigen, maar om nou 2 verstandelijk wat minder begaafte jongetjes ( APK, Krabbit) en een totale psychoot (Demins) te willen offeren gaat mij wat te ver. Ik denk dat we van alle problemen af zijn en in goede harmonie verder kunnen leven op dit Forum als Manu82 een ban voor 48 jaar krijgt!
Zit ook wat in, ben ook niet roomser dan de paus en zit met regelmaat te grijnzen hier. En de mods ook, weet je best.quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
CW ...wat voor lol zou er overblijven wanneer je je laatste rolo al jennend wegtrekt voor de neus van de olifant zonder het daarbij behorende risico voor lief te nemen?![]()
p.s. buiten een paar echte idioten om ben ik van mening dat het er dit jaar juist uitermate soft aan toe gaat....zowel van de kant van de users als van de kant van de mods........de scherpe kantjes van het rellen zijn m.i. al lang versleten![]()
Ik ben niet onopgemerkt voorbijgegaan!quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmmmm...( mompelde hij nauwelijks gerustgesteld) ...denken jullie wel aan je rikketik.....tis maar fucking internet weet je wel....
![]()
En eerlijkheidshalve denk ik dat je meer dan de helft van de problemen kwijt bent als je gewoon in een keer Bommels/APK//kribbet/Demins en Nostalgist een ban geeft.![]()
Persoonlijke aanvallen tov users mag blijkbaar welquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
persoonlijke aanvallen: lijkt me helder.. neem anders ff een woordenboek ter hand.
De toevoeging: ik spreek voor mezelf, niet voor anderen
grensgevalletje
zie de recente ban van Manu, lijkt me helder zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |