Good call, Moddiemod!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:18 schreef Day het volgende:
Ik vind dat gescheld onderling en de scheldwoorden in de posts wel genoeg zo, eigenlijk.
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:18 schreef Day het volgende:
Ik vind dat gescheld onderling en de scheldwoorden in de posts wel genoeg zo, eigenlijk.
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
anders moet je Nicky er maar op afsturen
Manu, graag een inhoudelijke reactie op de discussie, anders graag weer in de lurkstand.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
anders moet je Nicky er maar op afsturen
Zeg ik ben manu nietquote:Op donderdag 28 september 2006 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Good call, Moddiemod!
Ze gaan totaal los en over de scheef! Gelukkig zijn er dan nog modjes die ze even met beide benen op de grond komen schoppen!![]()
Het was vrij inhoudelijk, hij wil ons een ban aansmeren, maar weet dat het niet mag, dus probeert het subtiel te brengenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Manu, graag een inhoudelijke reactie op de discussie, anders graag weer in de lurkstand.
En het is Nikky!
Nikky of Nicky, who caresquote:Op donderdag 28 september 2006 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Manu, graag een inhoudelijke reactie op de discussie, anders graag weer in de lurkstand.
En het is Nikky!
En vragen om een ban is.........krijgen van een ban?quote:Op donderdag 28 september 2006 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was vrij inhoudelijk, hij wil ons een ban aansmeren, maar weet dat het niet mag, dus probeert het subtiel te brengen![]()
LS? Jij hier?quote:
Dan verschillen wij van mening. Ik vind dat gescheld nergens voor nodig. Je kan het tot een zekere level gedogen, maar, persoonlijk, zeg ik er al gauw wat van. Zeker als ik merk dat iemands ras of geaardheid continue tegen 'm gebruik wordt. Dat vind ik een zwaktebod.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nikky of Nicky, who cares
Okee, inhoudelijk dan:
Ik ben van mening dat gescheld best mag, als er users problemen mee hebben lezen ze er maar overheen en anders moet er maar duidelijke regels zijn en niet altijd het argument van de mods "ken je users" of andere drogredenen om het zo af en toe wel toe te laten.....
Ik vind dat geen zwaktebod maar gewoon een constatering van feiten. Hoeft niet altijd positief te zijn, maar zoals je zelf al zegt is de een daar gevoeliger voor dan de ander. Maar iedereen heeft zijn eigen normen en waarden denk ik dan en het is aan jullie te bepalen wat die hier zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening. Ik vind dat gescheld nergens voor nodig. Je kan het tot een zekere level gedogen, maar, persoonlijk, zeg ik er al gauw wat van. Zeker als ik merk dat iemands ras of geaardheid continue tegen 'm gebruik wordt. Dat vind ik een zwaktebod.
Zo zou het moeten zijn ja en als dit per geval bekeken word zou het wel eens een lange kunnen wordenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
En vragen om een ban is.........krijgen van een ban?
Dit vind ik persoonlijk dan weer erger dan schurfthomoquote:
Totaal bekrompen!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:43 schreef Day het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening. Ik vind dat gescheld nergens voor nodig. Je kan het tot een zekere level gedogen, maar, persoonlijk, zeg ik er al gauw wat van. Zeker als ik merk dat iemands ras of geaardheid continue tegen 'm gebruik wordt. Dat vind ik een zwaktebod.
Ik wil geen slapende honden wakker maken, maar wat die Manu keer op keer flikt......quote:Op donderdag 28 september 2006 01:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo zou het moeten zijn ja en als dit per geval bekeken word zou het wel eens een lange kunnen worden![]()
dan heb ik voor vandaag gewonnenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk dan weer erger dan schurfthomo![]()
Aangezien er geen sprake is van 'jullie' nu, komen 'we' daar morgen op terug. Ik neem het (zoals TL altijd zeg) mee achter de schermen.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind dat geen zwaktebod maar gewoon een constatering van feiten. Hoeft niet altijd positief te zijn, maar zoals je zelf al zegt is de een daar gevoeliger voor dan de ander. Maar iedereen heeft zijn eigen normen en waarden denk ik dan en het is aan jullie te bepalen wat die hier zijn
Ga jij 'ns terug naar je hok!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Totaal bekrompen!
Ik werd pas geleden nog beschimpt over mijn fakes...ik ben kleurenblind en zo kan een hilde er bijvoorbeeld nogal groen uitkomen. Bescherming van Day zie ik dan niet ...moet ik eerst ruggentuffer worden eer ik bescherming geniet ?![]()
die kinders hebben gewoon duidelijke regels nodigquote:Op donderdag 28 september 2006 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Aangezien er geen sprake is van 'jullie' nu, komen 'we' daar morgen op terug. Ik neem het (zoals TL altijd zeg) mee achter de schermen.
Al vind ik het persoonlijk wel jammer dat er regels opgesteld moeten worden over welke scheldwoorden wel en niet gedoogd worden.
jamaar ik ben echt kleurenblind heur!quote:Op donderdag 28 september 2006 01:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ga jij 'ns terug naar je hok!![]()
Ik help je wel even: [BB SC 34] Krabb-it's dwangbuis topic #1
Kom op Day, dit is toch geen Villa Felderhof subforum.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:52 schreef Day het volgende:
Aangezien er geen sprake is van 'jullie' nu, komen 'we' daar morgen op terug. Ik neem het (zoals TL altijd zeg) mee achter de schermen.
Al vind ik het persoonlijk wel jammer dat er regels opgesteld moeten worden over welke scheldwoorden wel en niet gedoogd worden.
quote:Op donderdag 28 september 2006 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op Day, dit is toch geen Villa Felderhof subforum.
Hij noemt zichzelf regelmatig nicht of homo. Als hij schurft heeft is het dus gewoon een schurftnicht of een schurfthomo.
en eens een keer een dergelijke benaming is ook niet het punt.. de overkill, het doorslaan daar gaat het mis,quote:Op donderdag 28 september 2006 01:57 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op Day, dit is toch geen Villa Felderhof subforum.
Hij noemt zichzelf regelmatig nicht of homo. Als hij schurft heeft is het dus gewoon een schurftnicht of een schurfthomo.
Die regels komen er ook niet, ik ben me daar een haartje betoeterd.quote:Op donderdag 28 september 2006 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |