abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 29 september 2006 @ 00:09:55 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42220335
Ik ben maar even zo vrij.

Vervolg op: [BB6] Streamverslagen van donderdag 28 september 2006

Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van woensdag 27 september 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

De OP staat HIERO.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42220985
Boodschappenlijst gedaan door MM&M (marcia,marlies,mich)

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_42221325
Mich zit met conflict Tijn&Semih in haar maag. Marlies was pissed over Tijn, maar Sem, Mich, Marlies hebben Tijn nooit erop aangesproken. Mich baalt ervan, ze kan wel om hem lachen maar er zijn wel puntjes wat ze een kutsfeer vind. Marlies heeft hetzelfde met Janine.

Mich vraagt wat Tijn erover zegt en Tijn vindt Sem te bijdehand en vice versa.
Marlies en Mich maken zich bezorgd over hoe het verder moet met de mannetjes.
Marlies zegt dat Tijn erover gepraat heeft, maar geen reactie, dat had Semih ook.
Dus bekijk het dan maar en flikker dan maar op. Ik ben er helemaal klaar mee. Dat zeggen zowel Tijn als Sem.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:00:48 #4
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42221495
(dit stukje komt vlak voor het laatste vergslagje van Prospera)

0:25 Marlies stelt aan Micheline voor even in de serre te gaan kletsen. Marcia zit daar al. “Girl hours”, zegt Marlies.

Na wat small-talk komt het gesprek op de spanning tussen Tijn en Semih. Marcia dacht dat het niet diep zat en over niets ging. De beide anderen leggen haar uit dat het weldegelijk diep zit.

Micheline begint uit te leggen met de Semih-variant: Tijn zou altijd kritiek op anderen hebben, terwijl niemand zijn mond tegen Tijn open durft te trekken toen hij de tuin-sanctie veroorzaakte. Semih zou ook vinden dat Tijn hem en anderen meesleurt in negatieve gevoelens (tegenover o.a Sabrina).
Marlies voegt toe dat het Semih stoorde dat Tijn het niet Sabrina recht in haar gezicht zegt.

Marcia: Semih is niet de subtiliteit zelve. Zij zelf zou het “bek dicht” ook niet gepikt hebben.

Micheline beklemtoont dat Semih als eerste iemand iets in zijn/haar gezicht zou zeggen.

Ze constateren dat het de groep raakt en Marlies kondigt aan dat zij haar zegje heel erg graag wil doen, Marcia waarschuwt dat men van de het conflict niet meer moet maken dan het is.

Marlies brengt het gesprek kort op Janine, die volgens haar veel onwaarheden loopt te verkondigen.

Tijn komt erbij: “is het heel privé?” Het gesprek gaat nu over de bestelling. Ook Egbert komt erbij, arg, ook Jeroen. Na wat small-talk gaan Micheline en Marlies de was doen.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_42221516
De werkploeg heeft het gezellig.
Sabrina babbelt volop en bij elke zin zingt Rik iets toepasselijks.
Over haar vader: "papa don't preach"
over haar vaders strandhuis: "sex on the beach".

Gezellig sfeertje
pi_42221768
Mich zegt dat waar Sem mee zit is dat Tijn hem schijnheilig noemt, ze vindt het echt kut.

Tijn zegt dat ze allebei zich aangevallen en gekwetst voelen en dat het nog wel even duurt voordat het goed is. Tijn zegt dat zijn aandeel ook groot is. Mich zegt dat Sem dat ook vindt..
Ze is bijna in tranen.

Tijn zegt dat ze er niet tussenin moet staan. Mich moet zich aan zichzelf gaan denken.
Hij is m'n vriendje en jij bent ook leuk.
pi_42221809
Tijn heeft 2 x aangegeven aan Sem dat hij niet moet zeggen Hou je Bek, wat hij 3 x heeft gezegd.
Sem heeft de hele dag hem lopen steken dat Tijn schijnheilig is.
Jeroen? zegt dat als Sem er maandag uitgaat hij er wel mee blijft zitten.
pi_42221866
Mich huilt. Marlies zegt dat hij een koppig mannetje is.
pi_42221958
Tijn moet even krabben
pi_42222041
Het leven is een leerschool van vallen en opstaan zegt Marlies, en Semih gaat de moeilijke weg.
Sem kan niet goed tegen kritiek volgens Eg en dan gaat hij om zich heen slaan en als het dan moeilijker wordt dan gaat hij nog harder slaan.

Eg zei hem dat hij het niet ok vond en dat Sem hem ging uidagen en hem weer meer irriteren.
E10 probeert er wat ertussen door te praten. Hij probeert af en toe het ijs te breken volgens Eg, dat breekt hem op en daarom ligt hij nu op zijn nest, hij is kapot.

Het is zoals het is, zegt Eg.
pi_42222148
Tranen gedroogd, maar toch...

pi_42222370
Werkploeg

oh lord won't you buy me a Mercedes Benz.

We zijn los!

Wil je een slokje drinken lieverd, schatje?
Oh lekker he dingetje---Janine
Ja scheet--Monique

Je moet wel even naar de wc gaan Sabrien (rik)

Mo: ik dacht zo.... wat heb ik in huis, doe mij maar wat anders.
blauw is luxe, dat kan je niet 1 2 3,
brabbelprinsesjestaal: ting ting, hele mooie tanden.
pi_42222412
Schurfttafel zegt Mo.

pi_42222776
Ploeg A batterijen wisselen.
Sem is wakker en fris.
Hij is wat stilletjes.

Tijn/Marlies kletsen wat Tijn praat wel erg hard. Is't lekker vraagt Marlies.
Ze negeren Semih.

Mich tegen Sem: ik vind het vervelend dat je ruzie hebt.
Daar kan je niks tegen doen, misschien ook wel.
Dat vind jij ook niet leuk.
Ik was er gewoon even verdrietig over schatje.

Ik wil niet dat je een vervelende week hebt zegt Mich. Straks ben ik er maandag uit zegt Sem.
Ik wil niet dat je verdrietig bent. Veel kusjes tussen Sem en Mich.
Hee je hoeft niet verdrietig te zijn Mich.
Mich ligt onder achter de bank.

[img]http://i10.tinypic.co[m/2ai3dxz.png[/img]

tinypic doet moeilijk met de pics.
  vrijdag 29 september 2006 @ 02:55:54 #15
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42222782
Edit: dubbel
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_42222814
Ondertussen heeft ploeg C (Rik, Sabrina, Monique en Jeanine) een half uur een show opgevoerd over 4 vriendinnen die thuiswerken. Over onbetrouwbare mannen, onechte kinderen, drugshandeltjes, spijkerbroekenhandeltjes, geldtekort, geslachtsziekte te veel, verraderlijke vriendinnen, etcetera.

(was moeilijk te volgen omdat ik telkens naar Tijn en Semih zapte, maar was erg komisch)
pi_42222939
Het zou me niks verbazen als er nog een paar dozen bijkomen zegt Sem.
Eg zit meteen te rekenen hoeveel dat extra kan leveren. 2-4-6-8- 140 dozen, dat telt zo makkelijk op.

Eg doe je haar los zegt Sem.
Is het de bedoeling dat we dat mandje erdoor heen draaien?
jaja 8 dozen en Eg zit weer te tellen, rond de 114.
Als je gaat inpakken kan je ook makkelijk rekenen, dan zie je het voor je.

Dit team is technisch, alles wat te lang duurt wordt veranderd.
Eg neemt de leiding op zich.

"Wat zou het lekker zijn, morgenavond gezond en lekker eten, met een flesje bier."
*out*
pi_42223232
Marlies zegt tegen Janine dat ze het een rotgevoel heeft.
Janine zegt dat E10 en Semih heeft gevraagd, ze dacht dat is een grap.
Ze wil het van E10 vragen of dat een grap isl

Natuurlijk wil ik graag blijven, maar schat ik wil ook wel blijven schat.
Dat moet je nooit doen, geen spijt schat, dat is nergens voor nodig.
Marlies vind het mooi hoe Janine ermee omgaat, maar Janine zegt doe het niet schat.
BB zegt pak maar de joker en dan weet je zelf wel wat je moet doen.

Hier heb ik me aangepast, de mensen die je kent, die weten dat ik zo ben.
Ja zo ben ik
Ja ja ja ja op Marlies omdat haar keuze zo moeilijk is.
  vrijdag 29 september 2006 @ 04:51:28 #19
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42223333
Vlak na de schiftwisseling van 3:00.

Keuken: Micheline, Zusjes, Marlies, Marcia, Jeroen (?), later Rik en Janine

Micheline, die al in het korte moment met Semih voor het raam huilde, barst in de keuken weer meermaals in huilen uit. Vooral Monique probeert haar gerust te stellen. Veel gepraat, maar het komt er eigenlijk op neer dat het allemaal wel weer goed komt.

Micheline zegt over Semih dat het haar niet verbaasd, maar ze lijkt toch geschrokken van het verhaal “van de andere kant”. Ze doelt op het gesprek in de serre waar het accent - net als dit gesprek in de keuken – toch het meest ligt op de fouten van Semih.

Janine en Rik komen erbij. De zusjes hebben de ruzie gehoord, net als Janine en Rik die toevoegt dat hij het jammer vond dat Semih het onderwerp veranderde en met het herhaalde “houd je bek dicht” uitpraten onmogelijk maakte. Hij constateert nuchter dat ze het zelf maar moeten uitzoeken.

De stemming wordt weer wat vrolijker als ze bedenken hoe erg het voor de nu werkende ploeg moet zijn: het zwijgen, de blikken, de falende pogingen het ijs te doorbreken.

De Fabriek

In de werkkamer lijkt de stemming zich in de tussentijd geleidelijk aan wat op te klaren. Beide praten tegen Etienne, het gaat over hoe voetbalsupporters genoemd worden. (boeren/psv, joden/Amsterdam). Ook het spel van het vermijden van oogcontact wordt heeeeel voorzichtig af en toe zeg maar doorbroken. Semih stelt een vraag aan alle vier (leukste weekopdracht) en ook Tijn geeft antwoord.

Serre: Rik Janine en Marlies

Rik en Janine zitten ondertussen in de serre wat te keuvelen. Marlies komt erbij en spreekt Janine direkt aan. Ze vind het zo rot dat ze Janine genomineerd heeft en ze haar een “tof wijf” vindt.
Janine vind het allemaal niet zo erg. “Ik ben daar heel eerlijk en makkelijk in, that’s life” ((uhm….)). Marlies probeert het gesprek ook nog te brengen op het konflikt rond het het bieden op de joker. Janine begint weer veel te praten zonder iets te zeggen en gaat weer niet in op Marlies.

cap henk.jansen

Marlies duwt door en probeert het met een: " je bent zo wisselvallig, moeilijk te peilen." Janine geeft weer een waterval. Iets met mensen die haar niet met rust laten en dat je in het huis 24 uur op elkaars lip zit. “Als er wat is ga ik heus wel praten.” ((uhm….)) De waterval eindigt met een abrupt: “zullen we gaan slapen”. Het “gesprek” gaat over op smalltalk.

De regie schakelt door naar de “prinsessenkamer”. ((slik)) Het gesprek gaat over de nominatie op Marlies, en de rol van de "bonus" in de motivatie van anderen. ik haak af. (4:30)

De Fabriek

Korte blik bij de mannenkamer leert dat het ijs tussen Semih en Tijn nog niet doorbroken is. Tijn praat en neuriet, Semih werkt geconcentreerd. Iets later zijn de rollen weer omgekeerd. Oogcontact zal nog wel ff duren maar af en toe reageren ze min of meer direct op elkaar. (out)

[ Bericht 4% gewijzigd door Ifa op 29-09-2006 05:04:08 ]
  vrijdag 29 september 2006 @ 06:39:06 #20
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_42223579
De Fabriek

Tijn zegt dat Bangkok zo groot is als de hele provincie Utrecht, waarop Semih iets zegt over hoe groot Istanbul is. Er is dus weer wat interactie.
  † In Memoriam † vrijdag 29 september 2006 @ 07:26:02 #21
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42223698
Ze hebben het gered. 1210 kaartjes = 29.040 knijpers = 9 x 5% extra.

Nu zijn de kaartjes op maar ze durven niet niks gaan doen dus knijperen maar gewoon door. Beetje slap ouwehoeren want ze zitten er redelijk doorheen.

"Pauze doen?" Nee dat kan niet want ze hebben afgesproken de anderen om 8 uur te wekken.

- "Zullen we net doen of we net geen extra hebben gered? Dat we 20.900 hebben", zegt Semih.
- "Ja, dat er weer een hoop foute tussen zaten"
- "Of dat ze nog slapen als wij ze al naar het washok brengen en we de uitslag krijgen"
- "En dan iedereen juichend wakker maken"

Semih: "Jammer dat we geen bongo hebben"

Etienne: "Wat! Bommen?!!" ( )
Semih: "Nee... een bongo! ...."
Etienne: "Oooww.."

De laatste knijpers liggen nu op tafel, maar de kaartjes zijn op.
pi_42224321
Egbert "En wat doen arbeiders uit de fabriek na een week werken ? Borrelen".

Egbert gaat nog even wat zaken na. "Het is hier toch ook netjes". Tijn: "Ha, ha, hij schijt dat het verkeerd is. " We hebben goed gewerkt, iedereen heeft zijn bijdrage gedaan.

Ze geinen nog een beetje door, wat a, b en c-klasse knijpers zijn. "Dit is een afvalprodukt, die proberen we nog een een derdewereldland te slijten....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42224376
Marlies, Mrcia, Rik en Monique zitten buiten in de tuin....Ze berekenen wat voor extra zaken ze allemal kunnen kopen. Marcia : "Tijn, Egbert, Etienne, Semih en Jeroen drinken bier". Volgens Marlies drinkt Jeroen niet echt bier.

Ze denken erover om 4 kratten bier te kopen. Je hebt 5 euro die jij mag besteden hoe jij wilt...
Monique wil kaugom. Marlies betwijfelt of ze dat mogen kopen, want dat mocht niet mee het huis in.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_42224537
Egbert geeft aan dat hij graag een knijper als souvenir wil houden. Tegelijk zegt hij"Ja, eigenlijk is het diefstal van je baas"

Egbert heeft een Rolls-knijper die hij erg mooi vindt.

Egbert nog even repeteren: 29.400 in gesloten dozen in het washok.

De brief willen ze houden, om een eventuele discussie

Egbert : Evebn je haar goed doen, misschien kom je op tv nou.

Etienne : BB, we hebben een totaal van 29.400 wasknijpers in het washok neergezet.

En Etienne herhaalt het nog een keer

Egbert: Mannen, ik ben trots op jullie.

De heren gaan zich omkleden.

Tijn: "Ik ben heel benieuwd"
pi_42225588
Egbert is van mening dat Semih niet kan incasseren en gaat daar op een rustig moment even met Semih over praten. Eggie zit namelijk ook met een kutgevoel. Oh en E10 ook hoor. Kennelijk heeft Egbert wat denigrerende opmerkingen naar zijn hoofd gekregen van Semih en dat ten tijde van een gespannen situatie en dan ga je over de grenzen van het fatsoen.

En bij Tijn is hij de Tijn-grens over gegaan dus we kunnen stellen dat Semih de laatste dagen best wel grensoverschrijdend bezig is geweest.
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')