abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 september 2006 @ 00:00:18 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_42186206
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van woensdag 27 september 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

De OP staat HIERO.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42186413
Egbert gaat laatste broodmeel gebruiken. Hij is aandachtig aan het lezen, terwijl Tijn druk bezig is met zijn bril.

Tijn merkt op, dat als hij doet wat er op het pak staat, dat dan de brood gaat lukken. Maar als hij niet doet wat op het pak staat dat de brood dan gaat mislukken.

Egbert durft het toch niet alleen te doen. En vraagt Tijn continue om hulp, of alles wel zo moet, zoals hij dat denkt.

En Egbert gaat maar kneden.

Van de andere ploeg krijgen ze te horen, dat ze sneller gaan dan de Eg, Tijn, E10 en Sem groep. Ze geloven het niet helemaal en zeggen dat ze te hard gaan.
(te hard kan niet volgens mij, want dat levert alleen maar extra geld op)
pi_42186736
0:15

Egbert in gesprek met E10. (nou ja gesprek)

Egbert:"Het is toch klote, dat we de brieven allemaal niet goed kunnen lezen."

E10 is het ermee eens, maar houdt zich verder van ieder commentaar. "Ja ja, moeten we beter lezen"

Egbert praat tegen zichzelf, want E10 geeft alleen maar bevestigende antwoorden. Zonder enig inhoud aan het gesprek te geven.

E10 herhaalt een opmerking van Egbert, dat je de brieven van BB op meerdere manieren kan lezen. Hij schijnt het zelf niet helemaal te begrijpen en probeert nu Egbert om een uitspraak uit te lokken.
pi_42188859
2.00

Marlies: Nog een kwartiertje jongens.
Jeroen zal ik de knijpers aan jou geven.
Mich ja fijn wat je wilt.
Jeroen heeft een hele stapel knijper.
Marcia ziet het even niet zitten, horror zegt ze.

In de fabriek zucht Jeroen. Hij fluit zich er wat doorheen.
Marcia: dit komt niet uit een apparaat, het is allemaal anders. Ik ga maar eens een apparaat uitvoeren.
Mich: dat is allemaal verwaarloosbaar.
Ik heb er geen puf voor, aan het einde van mijn latijn.

Marlies: ik heb er geen puf voor.
Jeroen:Dit is een inkakmomentl
Marlies:koffiezetapparaat, chocolademelk
asperge, champignons

Mich: waar gaat het over?
Jeroen geen idee, over niks,
Mich; andere kant van de medaille,
Jeroen dat zou kunnen, dan kan je iets anders achter je kont aan krijgen.

Mich; labarotorium
Marlies: alu alu alu alu minimum
Jeroen: linker achterventieldopje is een leuk scrabblewoord.
Lik m'n vestje (x10)
tussenbedslaaplaats(x10)

Mich nog 7 minuutjes.
ok alles word x 10 herhaald

jeroen: precies precies precies in de macht 4.

"its got to be perfect" zingen ze.
Mich we gaan de 150 tegemoet.
Over 3 minuten pauze.

Moet er iemand nodig piesen?
Cewl zegt Jeroen.

Marlies vind de broodjes nog steeds lekker.
lekker wordt na 10 herhalingen veranderd in lekker likken.

pfff.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_42189187
Het gaat over het nomineren tussen Marlies, Jeroen en Micheline. Ze vinden het steeds moeilijker om te zeggen wie ze genomineerd hebben. Nog een half uur en dan is de volgende ploeg aan de beurt.

Marcia meldt de tijd even door de klapdeuren. Het gaat over het brood. Jeroen heeft geen honger, Marlies kan altijd wel eten. Ze vinden een watertje en een theetje belangrijker. 1 brood is voldoende vinden ze, ze zijn maar met zijn vieren.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_42189217
2.30
Eg: is er nog shag?
Janine; als het op is is het op.
Eg: is dit al het brood, misschien heb ik het niet zo handig gedaan.
Maarre die gasten niet willen eten willen ze niet eten.
Tijn: die anderen moeten ook nog eten.

Janine; er is geen suiker.
tegen Rik: over shag: als je gemeen doet krijg je niks.

Eg: Jez** ik wil niet alles doen hier.

Marlies: Ik heb al helemaal uitgelegd met die joker zoals het is, tegen Monique. Dat zit haar(Janine) dwars.
Dit is een gewoon een waas waar ik helemaal mee bezig was. Ik dacht in de DBK wat moet ik doen, ik heb niet goed geluisterd, Tegen Monique: ik wilde het eigenljk niet doen.
En in 1 keer dat ik dacht : dan ben ik er vanaf.

Mo en ma precies, precies.
Mo: dan heb je volgende week heel andere stemmen en motivaties.
Ja zegt Marlies, eigenlijk heb ik ook een zwakje voor haar.
Het is wel goed hoor, het is klote, het is hoe dan ook een klotegevoel om iemand op de bank te zetten.

Saab: het is makkelijk, 2 dagen in de fabriek en ik ben (eindigt haar zin)

Tijn: ik was bij Rik, aan de ene kant was het makkelijk, maar ik laat me niet voor de gek houden of iemand anders.

(luister ik naar 1 of andere geheimtaal)

Monique: dit moet naar het werk, Nee zegt Eg, neem maar een stuk mee naar het werk. Je ziet er wel gelikt uit Saab voor het fabriekswerk..
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_42189254
Marlies: ik heb me niet ingesmeerd.

Micheline wel.

Marcia en jeroen gaan het nog wel doen. Micheline weet precies hoe of wat. Marlies vindt het eng dat er allemaal zwarte puntjes kwamen? Jeroen wilde even weten hoe het moet douchen zat. Semih wil het niet en dat vind Micheline niks. Zij wil niet dat hij bij haar in bed ligt zonder ingesmeerd te zijn.

Ze tellen nu hoeveel ze gedaan hebben. 156. Maar ze hebben een beetje van de vorige ploeg. *bufferdebuffer
Only Human
pi_42189297
Marcia: Als er net iets te weinig was zou ik als BB zou zijn het niet over mijn hart kunnen krijgen het af te keuren.

Marlies: Maar ja, het is BB heh

Ze zingen weer It's got to be perfect
Only Human
pi_42189332
Marlies: Wij moeten dus weer brood bakken voor Eggie en Tijn

Jeroen: En wij moeten dus weer om 3 uur.

Jeroen: Grappige klok, die heeft zo'n beetje iedereen in de eetkamer

Marcia: Nog 24 Mich
Only Human
pi_42189358
Ze zouden graag Spaans willen leren. Mich vindt dat je het het beste daar leert.

Moggûh, de volgende ploeg komt binnen.

2.016 knijpers hebben ze.
Only Human
pi_42189510
De meidengroep wordt geinstrueerd hoe het juist te doen met de knijpers. Ze hebben de instructies niet gezien maar gaan het nu wel zo doen.

Ploegenwisseling.

Janine haar vinger beginnen nu al. Ze wisten het dus echt niet. In de verte hoor ik Marlies instructies geven. Ga nou weg, roepen ze.

Mon: Moet het oogje ook nog goed

De zusjes maken zich zorgen, doen we het wel goed nu.

*weg is
Only Human
  donderdag 28 september 2006 @ 06:29:47 #12
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_42190441
Helaas was ik niet in staat het goed te volgen, dus enkele opmerkingen:

Etienne en Jeroen liggen na 6 uur voor het raam taktiek te bespreken. Ze gaan verschillende scenario's af. Als Egbert mensen manipuleert, mogen zij dat ook. Jeroen moet van Etienne aanpappen met Monique, of Tijn, stelt Jeroen voor. (om die om te kletsen in stemgedrag) Semith moet er inblijven volgens Etienne: dan hebben we meer kans. (ik neem aan vanwege diens 4weken nominatie)
Ze gniffelen uitbundig bij het scenario waarbij Egbert eruit zou vliegen.

Ook hoorde ik Etienne zeggen dat hij nu "saaaartje" moest gebruiken. Meteen wendt hij zich naar de camera verontschuldigt zich bij bekenden en familie: ik hou nog steeds van saartje.

6:25 gaan ze slapen.

OUT
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_42191273
Janine vindt haar methode van knijpers maken wel héél goed. Ze laat ze gewoon staan omdat hij héél goed is.

Rik : We hebben er wel 100 gedaan vandaag. Ze hebben er ook nog 40 van anderen opnieuw gedaan. Sabrina vindt het wel goed, dat ze er 100 gedaan hebben.

Sabrina is nu bezig met haat linker middelvinger, nou, dan weet je het wel....

Etienne, Semih en Jeroen zitten al klaar in de keuken. Egbert komt erbij nadat hij zijn tanden heeft gepoetst.

Janine wil weer dat er een stel knijpers bij haar blijven liggen, zodat men kan zien hoe recht ze zijn....

Tijn en Egbert praten over de was. Als het 24 uur niet gedragen wordt als het gewassen is, is het geen bezwaar. Als je als partner in bed tegen elkaar ligt, is het besmettelijk. Elkaars ondergoed dragen is wel gevaarlijk. Ja, zegt Tijn, daarom, daarom smeer ik me toch maar in. Maar ik wil niet alles op 50 graden wassen, want dan krimpt het als de tering.

Egbert heeft ook al last van de schijterij. Er is ook geen papier meer, geeft Egbert aan. De nieuwe groep gaaat naar de lounge.

Het shirt van Rich and famous is een babyshirt geworden, klaagt Egbert. Jeroen moedigt ze nog aan....

Rik geeft aan, dat ze alle knijpers die ze gisteren fout gedaan hebben, hebben ze allemaal over gedaan. Ze geven aan, dat ze in hun laatste shift, hun dozen gaan controleren.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_42191321
Rik : er moeten er nog 34 gemaakt worden om aan de 20.000 te komen. Rik geeft aan, dat ze 40 bladen los hebben moeten maken, omdat ze niet op spanning waren.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_42191338
Rik: We kunnen het wel, hoor, alser maar gezegd wordt; hoe, he !
pi_42191366
Rik: Die van Jeroen moeten ook nog allemaal gecheckt worden, want die doet dat ook niet (iets van een knijpertje moet rechts zitten....)
pi_42199939
Etienne heeft Sabrina gemist

pi_42200083
Bij gebrek aan beter (Uit de dagboek van Talpa):

08:56 Gaan op hol geslagen darmen voor problemen zorgen?

“Pijn in mijn buik”, roept Egbert, “Als ik maar geen schijterij heb.” Ook Semih voelt zich niet optimaal en is net ook al naar de WC geweest. ”We zijn de scheterijgroep”, grapt Semih. Egbert maakt zich zorgen, want er is ook bijna geen toiletpapier meer…” Mijn drollen worden aan elkaar vastgehouden door die uien volgens mij”, gaat Semih verder. Zijn dit de eerste symptomen voor werkweigering?

09:06 Is Jeroen verdacht?

“Jullie waren flink aan het zingen”, zegt Egbert. “We waren aan het repeteren”, reageert Rik. Ploeg C heeft 65 nieuwe kaarten gemaakt. Dat is niet zoveel, maar er waren veel kaarten met knijpers die niet goed gemaakt zijn. Dat kost tijd. Als de aflossing een feit is gaan Rik en consorten ontbijten. Daar wacht een teleurstelling. Er staat wel iets klaar, maar het ontbijt is niet compleet. Frappant is dat Jeroen de hele tijd wakker is, maar tijdens de wissel is hij nergens te bekennen. Verdacht?

09:32 In de steek gelaten door de vrouwen

Ineens duikt Jeroen weer op. "Doe je de afwas ook even?", zegt Rik. "Ik ben nog bezig", reageert Jeroen. "Ben jij de enige dan?", vraagt Janine. Jeroen is al zes uur alleen op. "Ik doe nog even de afwas en dan ga ik naar bed", zegt hij. Maar volgens Monique klopt er iets niet: "Jullie zijn met z'n vieren en het is niet eerlijk dat de rest al zes uur ligt te slapen." Janine is het met haar eens: "Dat is niet de bedoeling. Er is nog één dag te gaan, maar ik ga het het wel even zeggen straks." Ze hebben natuurlijk gelijk. Jeroen wordt aan zijn lot overgelaten, gisteren was hij ook al alleen…

09:47 Vrolijk van de zenuwen?

Tussen het pakken, het in elkaar zetten en het wegleggen van de wasknijpers komt er af en toe een gesprekje op gang. "Marlies heeft het zo moeilijk gehad gisteren", vertelt Egbert. "Ze vroeg: "Ben je blij dat ik je niet genomineerd heb?"Ja natuurlijk ben ik blij", laat hij weten. Het valt hem op dat Janine helemaal vrolijk is. "Zijn dat nou zenuwen?”, vraagt hij aan de rest. "Het is nu duidelijk hoe er over gedacht wordt, het is uitgesproken", reageert Tijn over de spanningen tussen Janine en Marlies. "Ik heb het idee dat ze het niet zo erg vindt als ze weg moet", vervolgt Egbert. Maar Tijn gaat daar tegenin: "Dat vind ze wel erg, dat zei ze gisteren."

10:26 "Het bloed spat alle kanten uit"

"Iedereen wil vlees op zijn bord, maar niemand wil met de slager trouwen." Dit is er weer één van Tijn. De lucht lijkt even geklaard tussen Tijn en Semih. Aan de werktafel gaat het over vlees eten en het slachten. Semih weet er veel van en Tijn heeft ook wel eens kippen geslacht. Semih: "Tien tot vijf minuten kan het hart van een kip nog doorpompen, wanneer je de kop er af hebt gesneden. Je hoort het lijf dan nog pompen en het bloed spat alle kanten uit." Tijn vertelt over iemand die een nacht in de wei bij een koe had geslapen. "En toen die man met het beest naar de slacht ging, stond deze eigenaar van de koe er gewoon keihard bij te janken." Semih vertelt over dat hij samen met wat ander kinderen tijdens het Offerfeest een schaap had ontvoerd en verborgen gehouden in de kelder Ze vonden het niet goed dat het beest zou worden afgemaakt. Egbert: "Ik zou het niet kunnen, slachten."

10:42 Etiënne de Stille

Weinig tekst. Dat valt ook Egbert op aan Etiënne. De 20-jarige uit Zwolle geeft aan dat hij moe is. De oudste uit de groep denkt dat een liedje zingen helpt. Hij is daar alleen in.
Tijn laat een scheet. Ook dat help niet. Sterker nog, er gaat een verdovende werking van uit. Egbert laat zich niet van de wijs brengen en gaat de oogst van vandaag voor zijn ploeg tellen. In de Zitkamer zijn Monique en Sabrina gaan liggen. Ze hebben zich sterk gemaakt voor het eten van de de ploeg van Egbert, beter bekend als De Strategen. Janine is lekker in de Serre gaan zitten. Ze heeft groot gelijk. De zon schijnt. Het wordt een lekkere dag.

11:38 Het tempo blijft hoog bij ploeg A

Sabrina heeft nog even naar de oven gekeken. Het gaat goed met het brood. Daarna is ze in haar bed gaan liggen. Monique slaapt op de bank en Janine doet hetzelfde, maar dan in de Serre.
"128 kaartjes maal 24", rekent Egbert voor. En nu hoofdrekenen: 3072. Deze ploeg heeft de uitkomst nog niet na vijf minuten. Egbert schat na wat denkwerk het aantal wasknijpers dik over de 2400 heen. Ploeg A zat woensdag tijdens hun dienst op 3600 wasknijpers. Niet slecht, maar ploeg C doet het beter met 4224 stuks. Ze moeten nog even; tot drie uur in de middag.

12:03 Rookpauze

Het is 12 uur geweest en Egbert en Etiënne gaan meteen roken. Tijn gaat naar de WC en Semih is even spoorloos. Monique is opgestaan, om vervolgens na wat rondlopen weer terug op de bank te belanden. Ochtendgym? Dat zit er voorlopig niet in. Egbert is in ploeg A de leider. Hij is een echte chef; verdeelt het werk, en roept af en toe 'kansloos'. Meer voor de lol. Dat kansloos past precies in het rijtje: heftig, lieverd, schat en alles met een kei.

12:20 Trek het je niet aan...

Sabrina heeft niets om aan te trekken. Ze inspecteert zuchtend haar kledingkast. Na lang nadenken weet ze eindelijk wat ze aan wil vandaag. Eén probleem: het zit in de was. En de wasmachine draait verder en verder. In haar lingerie blijft ze pontificaal voor de wasmachine staan, maar daardoor gaat hij echt niet sneller draaien.

12:40 Piet Friet of Ed Kroket?

Egbert legt uit dat hij niet zou willen dat een vrouw zou betalen bij het uitgaan. "Als je uit eten gaat, vind ik dat de man moet betalen." Tijn vraagt zich af of dit overeind blijft als je vriendin twee keer zoveel verdient als jezelf. Egbert blijft dan ook bij zijn standpunt. Tijn: "Ik vind het wel bijzonder dat criminelen vaak de mooiste vriendinnen hebben." Al snel zijn de heren het er over eens dat stout zijn, vrouwen aantrekt. Het is duidelijk etenstijd volgens Tijn. "Weet je waar ik zin in heb? In een hamburger." Ploeg A komt er vervolgens achter dat er verschillende mensen rondlopen met de naam Piet Friet of Ed Kroket. een grappige constatering. Het ziet er naar uit de vrede weer hersteld is en de teamspirit is gelukkig weer aanwezig.

13:03 Is Aart Staartjes dood?

De fabriekswerkers hebben het over Sesamstraat. "Meneer Aart was echt zo'n matennaaier", vindt Tijn. "Ja maar Aart Staartjes is toch dood", Eiënne is er heilig van overtuigd. Egbert probeert hem beter bij te brengen: "Paul van Vliet is dood, maar Aart Staartjes niet." Deze BN-ers zijn echter allebei nog springlevend. Het gesprek gaat verder over kinderprogramma's: De Fabeltjeskrant, Boes, Kloontje het Reuzenkind. Met die laatste heeft Tijn helemaal niks. De Smurfen wel, daar kan hij van genieten. Het simpele werk brengt de Bewoners terug naar hun kindertijd.

13:33 Verprutst diner in het verschiet?

De Desiree-term (verhalen over exen, red.) komt weer naar boven. Tijn wil Desiree-verhalen van Egbert horen. Maar dat gaat er niet van komen want Egbert kent twee echte Desirees en dat zorgt voor verwarring.

Ondertussen doet Monique haar ogen dicht in de Zitkamer. Als dat maar goed gaat met de potten en pannen op het fornuis. Dan komt Micheline bij Monique zitten. De dames bespreken de verdeling van de taken voor de huishouders. "Jeroen is echt een sukkel", concludeert Micheline. Hij onttrekt zich aan de huishoudelijke taken, vinden ze.

13:40 Tijn moet er niks van weten

Er verschijnt op het scherm: Er mag in Jokers gehandeld worden. Wil Tijn zijn Joker verkopen? Tijn is daar erg duidelijk in: “Nee ik wil mijn Joker niet verkopen Big Brother.” Meer woorden worden er niet vuil aan gemaakt.

14:20 Ploeg B ligt overhoop

Ploeg B is zich aan het voorbereiden op hun laatste shift. In de Badkamer komt het tot een confrontatie tussen Micheline, Marlies en Marcia, en Jeroen. De huishoudelijke taken zijn door hun niet goed uitgevoerd en nu proberen ze uit te vinden wat er mis is gegaan. Jeroen had Marcia wakker moeten maken om de afwas te doen. Dat heeft hij niet gedaan en nu is die blijven staan. Jeroen vat het op als persoonlijke kritiek: "Ik vind het een beetje jammer dat jullie zo aan het stoken zijn." Micheline kan het niet makkelijk laten rusten: "Er is dus wel wat fout gegaan, en daar baal ik van." Jeroen vindt dat het zijn schuld allemaal niet is en blijft zijn standpunt verdedigen. Micheline wijkt ook niet af, en zo blijven de twee nog even kibbelen. Hopelijk kunnen de twee hun frustraties uitpraten, anders wordt het een ongezellige shift.

14:37 Jeroen heeft het verprutst

Nu er een gespannen sfeer hangt in ploeg B, lijkt het in ploeg A stukken beter te gaan. Zo stil als Tijn gister was, zo spraakzaam is hij vandaag. Egbert heeft ook flinke babbels. Semih en Etiënne voegen af en toe ook een woordje toe. De heren hebben het over de rol van Egbert in de groep. Normaal heeft Egbert een ondersteunende rol, maar dat is er hier niet uitgekomen vindt hij zelf. Semih denkt dat dat nog wel komt als de groep kleiner is.
De ruzie over de huishoudelijke taakverdeling gaat nog even door in de Keuken. Monique en Sabrina staan achter het standpunt van Micheline. “Ja dan ben ik daar misschien makkelijker in. Dat zo’n brood…”, Jeroen probeert nog een excuus te vinden, maar de dames hebben hun conclusie al getrokken. Jeroen heeft het verprutst.

14:52 Wat is de functie van Janine?

“Wat is de functie van Sjaan dan in het Huis?”, Egbert probeert de jongens in zijn ploeg uit de tent te lokken. Maar die staan dat niet toe. “Dat vind ik zo in hokjes stoppen”, is Tijns reactie. “Nee een rol in een groep is juist heel positief”, spreekt Egbert tegen. Egbert roept allerlei rollen op: strijders, onderdrukkers, leiders, volgers. Etiënne weet er nog een: “sukkeltjes”. Maar Egbert is van mening dat sukkeltjes niet bestaan maar gemaakt worden binnen een groep. Etiënne werkt zichzelf binnen een groep graag op van niks naar iemand: “Ik wil wel graag aanzien hebben.” In het Huis vindt hij het heel anders en pakt hij het anders aan. “Ik vind dat jij heel veel aanzien hebt voor iemand van jouw leeftijd”, vindt Egbert. Wat is de rol van Etiënne eigenlijk?
pi_42211588
Tijn vs Semih

Er hangt een doodse stilte in de keuken.
Semih is bezig met wat afwas en Tijn zit diep geconcentreerd iets te lezen.

U kunt nu inzetten: wie doet de eerste stap?

Semih: wordt wat als wij in de finale zitten, Tijn.
Tijn: wa?
Semih: dan hebben we tien weken niet gesproken.

Stilte....
Genius may have its limitations, but stupidity is not thus handicapped
  donderdag 28 september 2006 @ 22:39:52 #20
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_42216865
egbert mag wat uit het washok gaan halen. hij moet zijn nieuwsgierigheid bedwingen van Big Brother. Het blijken extra dozen te zijn.....

Janine krijgt ondertussen een kaartje. Haar zus is bevallen van een zoon, op de verjaardag van de moeder van Janine.(en haar zus) het wonder heetJeremiah Digebo

Kleine bijdrage mijnerzijds, ff inkomen hoor

[ Bericht 4% gewijzigd door debuurvrouw op 28-09-2006 22:43:21 (naam kind toegevoegd) ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:14:26 #21
58921 Day
You can fly!
pi_42220451
Allemaal - en ik het bijzonder Gert- bedankt!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')