Etiënne zegt zoveel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:06 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, want z'n ouders weten van niks, zegt hij net.
Als je honger heb moet je maar ff op LS reagerenquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geef me even een lekker stempel zeg. Lees anders de topics even terug. Sommige mensen denken het.. anderen schrijven het.
Lieske ligt niet in mijn bed. Dido, als ik de verhalen mag geloven, wel in Roel's bed.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Doe jij Lieske dan zo de groeten?.
Dan zou ik je feiten nog even checken meneer simpel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De Indische buurt, waar scanman ook vandaan komt. Ultra rechts en een paar straten verder zitten de Turken en de Maroqies. Dat is altijd feest daar. (Weet ik omdat ik familie heb in Zwolle)
Dus, ja, daar zijn de boeren (kampers) beetje boel tegen de allochtonen, want een allochtoon krijgt wél WW, en WWB en een kamper krijgt de soos op hun dak.
Maar het fijne ervan moet je maar aan scanman vragen, die woont in Zwolle en is Etiënne fan...
Dit alles is niet kwaad bedoeld, en puur berust op feiten.
Ik snap best dat alchohol heel erg verfrissend en verhelderend kan gaan werken betreffende de omgang met mensen, maar bij Marcia is het zo dat ze een dode muurbloem is als ze niets drinkt. Bovendien is het ook nog eens zo dat ze ontzettend zorgend is, althans van wat we weten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:07 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Misschien verandert ze hierna wel...wordt ze een beetje losser...kan best. Kan me wel voorstellen dat iemand in een houten klaas verandert als je de drempel overstapt...
Ze is al in slaap gevallen...op een of andre manier ben ik nog niet moe genoeg....quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kruip jij anders even naast Dido ofzo
En die vader he, die mot er ook uitquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:07 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Misschien verandert ze hierna wel...wordt ze een beetje losser...kan best. Kan me wel voorstellen dat iemand in een houten klaas verandert als je de drempel overstapt...
Denk 't ook.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:09 schreef ruby het volgende:
De discussie gaat geloof ik nog wel even door...
Ik ga nu maar eens maffen na deze enerverende avond/nacht.
Wat weet jij daar nu van Newbiequote:
Verdovende hasjdrugsquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:09 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ze is al in slaap gevallen...op een of andre manier ben ik nog niet moe genoeg....![]()
ORTNUNG MUST SEIN!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:11 schreef Day het volgende:
LS, kappen! NU!
Inderdaad. En Micheline of Semih ook... Wie weet wordt het dan een flink stuk interessanter.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
En die vader he, die mot er ook uit
Bemoei jij je er even niet mee, a.u.b.!quote:
Niet genoeg manitol?quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:09 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ze is al in slaap gevallen...op een of andre manier ben ik nog niet moe genoeg....![]()
Ik denk eerder verkapte streamlock ivm de hoogoplopende discussies in de woonkamerquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:11 schreef BorTheWolf het volgende:
BB denkt dat er seks is tussen Semih en Michelline ? weg metr die kut streams uit die slaapkamer.
quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:11 schreef Day het volgende:
LS, kappen! NU!
Pardon? Ik geef gewoon antwoord.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:11 schreef Day het volgende:
LS, kappen! NU!
Ik vind t ook knap debielquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:13 schreef scanman01 het volgende:
Allemaal slaapkamertaferelen in beeld. Is de kamer niet meer interessant?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:12 schreef roeland303 het volgende:
[..]
ook geprobeerd....helpt ook niet...maar bedankt voor je tip....![]()
Ik zie S en M.quote:
Ik dacht dat dat de reden was dat je niet kon slapen. Maar dat is verder off topic.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:12 schreef roeland303 het volgende:
[..]
ook geprobeerd....helpt ook niet...maar bedankt voor je tip....![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zie S en M.
Denk dat ik ook maar tussen de vette lappen ga.
Morgen lekker op tijd in de koffiehoek bij de Appie.![]()
Je kunt er loom van worden maar dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de reden was dat je niet kon slapen. Maar dat is verder off topic.
Sorry.
Dan vond ik mijn redebn plausibelerquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de reden was dat je niet kon slapen. Maar dat is verder off topic.
Sorry.
Ik zou het verder niet wetenquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je kunt er loom van worden maar dat hoeft niet.
Met deze woorden ga ik ook slapen. Truste.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou het verder niet weten![]()
Trusten, streamertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |