abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 oktober 2006 @ 14:19:57 #151
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_42279721
Ik vroeg me alleen af of er al meer bekend was over de Poststats?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  † In Memoriam † zondag 1 oktober 2006 @ 14:36:50 #152
135486 Manu82
How you doin'?
pi_42280156
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:26 schreef demins het volgende:

[..]

Is dat niet banwaardig
Gaan we nu vragen om bans Dacht dat daar ook een maatregel tegen was
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_42281318
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:18 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind het schandalig dat deze personen geband zijn
Niet persoonlijk tegen ze bedoeld, maar dat het er een keer van moest komen en dat de MOD's (en FA's) een keer de knoop hebben doorgehakt vind ik dus wel een goed iets.
  zondag 1 oktober 2006 @ 15:54:11 #154
130054 demins
We weten niks
pi_42281983
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 15:24 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Niet persoonlijk tegen ze bedoeld, maar dat het er een keer van moest komen en dat de MOD's (en FA's) een keer de knoop hebben doorgehakt vind ik dus wel een goed iets.
Bans bespreken in de FB...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_42282169
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 15:54 schreef demins het volgende:

[..]

Bans bespreken in de FB...
Sorry Dat ik té on-topic was, in het daarvoor bestemde topic...

Nu is mijn reputatie als reller zeker kompleet naar de kloten?
  Moderator zondag 1 oktober 2006 @ 16:05:19 #156
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42282264
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 15:24 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Het idee om de COS een beetje schoon te houden is prima, en wie a zegt moet ook b zeggen.
Maar ze hadden wat mij betreft in dit geval geen a hoeven te zeggen, middenin de nacht. En dan ook nog een weekendnacht. Iedereen heeft dan een neutje op, en er wordt sowieso wel vaker wat meer SC-gekeuveld in de kleine uurtjes.

Maar goed, als je als mod eenmaal hebt besloten om er moeilijk over te gaan doen en mensen luisteren ondanks herhaalde waarschuwingen niet, dan is dit de logische uiterste konsekwentie. Dat weet je als user ook best.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:09:03 #157
130054 demins
We weten niks
pi_42282410
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:01 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Sorry Dat ik té on-topic was, in het daarvoor bestemde topic...

Nu is mijn reputatie als reller zeker kompleet naar de kloten?
Maar je reputatie als rolmodel snelt je vooruit!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_42286688
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 01:18 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vind het schandalig dat deze personen geband zijn
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 13:26 schreef PC eend het volgende:

Ik heb in mijn hele 'internetbestaan' nog nooit een ban gehad, en heb toch op aardig wat fora gezeten.

Ik vat dingen op internet niet vaak persoonlijk op maar deze ban is de uitzondering.

Ik zit hier al sinds eind vorige eeuw en probeer altijd constructief bezig te zijn, als iemand normaal wat vraagt zal ik altijd antwoord proberen te geven of door te verwijzen en val nooit iemand zomaar persoonlijk aan.

Ik probeer altijd ook mijn bijdrage te leveren in de vorm van hetzij een streamverslag (vroegah) en ik heb zelfs wel eens stukjes geschreven die ik dan ongegeneerd column noemde en de laatste paar jaar maak ik wel eens een filmpje.

Zo had ik de bedscene van e10, rik, sabrina en marcia opgenomen en ik zag er al mensen naar vragen, had een leuk scoopje geweest ware het niet dat ik hem door mijn ban niet kon plaatsen

In mijn ogen ga ik nooit te ver dus ik kan deze ban niet verdragen.

Het is ook volstrekte willekeur want er gingen meer mensen offtopic die niet gebanned zijn zoals bv LS die niet alleen offtopic ging maar ook weer andere users op een zuigende manier aan het aanvallen was, maar hij heeft waarschijnlijk zijn portie al gehad? Of moet ik soms ook via msn bij modjes gaan slijmen?

Ik ging misschien iets teveel offtopic, maar er waren er nog maar weinig op dat late uur, dus wees blij dat het ook nog ontopic ging, anders had je niks gehad zoals sandman ook al aangaf...

We werden wel verwezen naar de SC, waar ik dan ook als enige heenging, daar kwam 1 andere user op af maar die ging snel naar bed, ik had daar wel verder een beetje in mijn zelf kunnen gaan lullen, maar dat schiet ook niet op.

Dat het zo offtopic ging, had trouwens alles met roel te maken waardoor we het af en toe over vorig jaar hadden, ik heb met zijn ban trouwens nog meer moeite dan met de mijne, ik bedoel wees blij dat er een exBBer lekker mee wil ouwehoeren en wees wat coulant.

Vorig jaar waren jullie nog wel coulant tegenover Tanja en die kreeg geen ban zelfs na het plaatsten van een msnlog wat mij toch een stuk ernstiger lijkt, maar Roel krijgt wel een ban omdat hij wat offtopic gaat in de COS, dat is dat zeker dat beruchte 'per geval bekijken' ofzo??

Dan durven ze nog te beweren dat ze dit jaar zo min mogelijk bans willen uitdelen, gekkenhuis!

Ik had trouwens op iets meer bijval gehoopt (bedank bij deze degene die het wel deden), maar zag dat bepaalde mensen er gewoon domme grappen over maakten Samen chatten, altijd naargelang mensen aangeslagen na-broeien!

Maar ik weet ook dat bans niet worden besproken en dat jullie mij nu een huilie gaan vinden, maar ik heb besloten hier nooit meer te komen en wou dit toch nog even kwijt.

Ik heb me inmiddels onder een andere naam ingeschreven op VOL.

Het ga jullie goed

Het waren leuke jaren

zondag 1 oktober 2006 @ 18:48:25 #159
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42286891
Coos je verwijzing klopt niet. Ik weet dus niet waar je je tekst vandaan hebt, maar het is in ieder geval geen quote uit dit topic.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:51:30 #160
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42286976
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Het idee om de COS een beetje schoon te houden is prima, en wie a zegt moet ook b zeggen.
Maar ze hadden wat mij betreft in dit geval geen a hoeven te zeggen, middenin de nacht. En dan ook nog een weekendnacht. Iedereen heeft dan een neutje op, en er wordt sowieso wel vaker wat meer SC-gekeuveld in de kleine uurtjes.

Maar goed, als je als mod eenmaal hebt besloten om er moeilijk over te gaan doen en mensen luisteren ondanks herhaalde waarschuwingen niet, dan is dit de logische uiterste konsekwentie. Dat weet je als user ook best.
Dát dus. En het mag duidelijk zijn dat tenminste één van de gebanden diezelfde dag al een mail van ons had ontvangen in verband met on/offtopic in COS. We hebben het vriendelijk gevraagd, we hebben gewaarschuwd, we hebben gemaild. Zelfs in het topic zelf is regelmatig gewaarschuwd. Als niets meer helpt en de mods domweg uitgelachen worden als ze ingrijpen is op een bepaald moment de koek op en gaan we over tot de uiterste maatregel. Het is nu ook weer niet zo dat dit voor de allereerste keer ter sprake kwam. We zijn al een tijdje bezig om de boel in goede banen te leiden. Als men ervoor kiest om recalcitrant te zijn moet je op een bepaald moment niet moeilijk doen als je tegen die ban aanloopt. Daar kies je dan namelijk óók voor.
pi_42287014
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:48 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet dus niet waar je je tekst vandaan hebt
Uit mijn mailbox.
Jullie hebben deze trouwe volger kennelijk hard geraakt. Dus ik dacht ik plaats het hier maar even.
Het is wel goed kut dat hij nu het bijltje erbij neergooit.

Mijn mening is dat de Mods s'nachts soms ietsje beter moeten aanvoelen dat er weleens een flinke borrel in de man kan zitten.
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:54:43 #162
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42287070
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:52 schreef Coos het volgende:

[..]

Uit mijn mailbox.
Jullie hebben deze trouwe volger kennelijk hard geraakt. Dus ik dacht ik plaats het hier maar even.
Het is wel goed kut dat hij nu het bijltje erbij neergooit.

Mijn mening is dat de Mods s'nachts soms ietsje beter moeten aanvoelen dat er weleens een flinke borrel in de man kan zitten.
Je weet toch dat het niet de bedoeling is om teksten van/voor gebanden op het forum neer te zetten?
pi_42287146
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:54 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Je weet toch dat het niet de bedoeling is om teksten voor gebanden op het forum neer te zetten?
O dat wist ik niet.
Maar ik kan me herinneren dat we ook actie ondernamen toen Scanman had besloten om niet meer op Fok te posten.
Een heus Scanman kom terugtopic was het gevolg.

Maar ik wist dat niet Flugel.
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:57:45 #164
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_42287173
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:54 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Je weet toch dat het niet de bedoeling is om teksten van/voor gebanden op het forum neer te zetten?
Die is heeeeeeel flauw....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:58:17 #165
6941 APK
Factual, I think.
pi_42287195
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:51 schreef flugeltje het volgende:
Als men ervoor kiest om recalcitrant te zijn moet je op een bepaald moment niet moeilijk doen als je tegen die ban aanloopt. Daar kies je dan namelijk óók voor.
En na 2 dagen gefrustreerd meelezen zonder te kunnen reageren kun je weer los.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:01:11 #166
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42287275
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:57 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Die is heeeeeeel flauw....
Niks flauw, er lurken hier ook FA's. Als die zoiets zien ben je de korte achternaam van Jan.

Ik vroeg het om na te gaan of Coos het wel wist en hem de gelegenheid te bieden eventueel de boel zélf te herstellen.
pi_42287279
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:58 schreef APK het volgende:

[..]

En na 2 dagen gefrustreerd meelezen zonder te kunnen reageren kun je weer los.
Van bannen uitdelen aansmeren weet jij natuurlijk alles.
pi_42287290
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:01 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Niks flauw, er lurken hier ook FA's. Als die zoiets zien ben je de korte achternaam van Jan.
Wat is een FA?
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:08:10 #169
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42287483
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:52 schreef Coos het volgende:

[..]

Er zijn al legio users met een bezopen kop tegen een ban aangelopen. Er is altijd wel een excuus te verzinnen in die optiek.

Feit is dat we meer dan eens gewaarschuwd hebben en dit dus niet gewerkt heeft. Eens houdt het op.
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:10:28 #170
6941 APK
Factual, I think.
pi_42287545
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:01 schreef Coos het volgende:

Van bannen uitdelen aansmeren weet jij natuurlijk alles.
Yep, heb er zelf eentje gehad vorig jaar.

En verder herinner ik mij overigens dat flugel laatst zelf een stukje uit een MSN-log geplaatst heeft.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:12:32 #171
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42287611
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:41 schreef Coos het volgende:

Ik vond het ook een onterechte ban... ...ik heb gisteren dan ook niets anders gedaan dan proberen de ban ongedaan te krijgen...helaas....geen van mijn nobele pogingen heeft mogen lukken.
pi_42287615
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef APK het volgende:

[..]

En verder herinner ik mij overigens dat flugel laatst zelf een stukje uit een MSN-log geplaatst heeft.
Daar moet de FA naar kijken!!

Staat FA soms voor Forum Arrestatieteam?

Ik weet het echt niet.
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:15:28 #173
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42287692
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:10 schreef APK het volgende:

[..]

Ik heb laatst geloof ik 1 zinnetje uit een MSN log geplaatst. Dat was een zinnetje van mezelf

Overigens fungeerde ik toen ook niet als spreekbuis voor een gebande, je weet ook wel dat dat een wereld van verschil is...
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:15:38 #174
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_42287700
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:01 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik vroeg het om na te gaan of Coos het wel wist en hem de gelegenheid te bieden eventueel de boel zélf te herstellen.
Oké, zo had ik het nog niet bekeken, in eerste reactie op dat stuk van Pc eend leek het mij een nogal flauwe reactie, vandaar.
Overigens heb ik zo mijn twijfels over de echtheid ervan. Verwijzing klopt niet, smiley's in een emailbericht lijkt me ook niet zo makkelijk (hoewel? Voor pceend moet dat wel te doen zijn) en daarnaast is de tekst ook niet echt "des pceends" dus vooralsnog maak ik me niet zo'n zorgen. Voorzover ik dat al deed natuurlijk.
Ik zou het wel zonde vinden als een tamelijk "sfeerbepalend" user als hij op deze manier afhaakt. maar het staat iedereen vrij hem te volgen naar V-O-L natuurlijk.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:16:05 #175
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42287706
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 19:12 schreef Coos het volgende:

[..]

Daar moet de FA naar kijken!!

Staat FA soms voor Forum Arrestatieteam?

Ik weet het echt niet.
FA = Forum Admin

Wat dat betekent kun je in de algemene FAQ en Policy nalezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')