donequote:Op dinsdag 26 september 2006 23:13 schreef CartWOman het volgende:
Semih, Jeroen en Marlies genomineerd.
Ik zat in 't verkeerde topic te posten. Wijn.![]()
Lijkt zo slordig nu, mogen ze weg?![]()
ik denk dat ik een beetje te ver ging omdat ik speculeerde dat Rik ook nog eens stonk!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:38 schreef PC eend het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met schurfthomo
Ik dacht dat crackhoer de grens was
Bovendien is er aan schurfthomo geen letter gelogen
Vies heb ik ook vaak gelezen en moet dus kunnen?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat ik een beetje te ver ging omdat ik speculeerde dat Rik ook nog eens stonk!![]()
Ik vind hem wel vies in zijn manieren en gedrag en ik heb dit ook vaak in reacties op het forum gelezen ...
vieze stinkende schurfthomo is dus speculatief, maar enkel schurfthomo lijkt mij ook gewoon kunnen.
Het is minder erg dan het giswerk omtrent crackhoer tanja !
"Yoeri is een neger" kan ook wel (hoewel het hier wel off topic is). Maar "Yoeri is een kankerneger", ook al heeft-ie daadwerkelijk die ziekte, gaat te ver hoewel er geen woord van gelogen is.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:25 schreef versabommie het volgende:
vieze stinkende schurfthomo is dus speculatief, maar enkel schurfthomo lijkt mij ook gewoon kunnen.
Huh?quote:Op woensdag 27 september 2006 23:46 schreef PC eend het volgende:
Heb je hem weer met zijn kankerfetisj![]()
Waar de grens in dit soort gevallen ligt, lijkt me nou een typische FB-discussie, ka.. eh, muts.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:52 schreef Day het volgende:
Heren, waarom deze discussie in FB?
Klopt!quote:Op woensdag 27 september 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar de grens in dit soort gevallen ligt, lijkt me nou een typische FB-discussie, ka.. eh, muts.![]()
Ik vind het een beetje appels en peren, homofiele schurftnegerquote:Op woensdag 27 september 2006 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Het leek me een duidelijke manier om aan te tonen waarom schurfthomo niet kon, maar als jij denkt dat ik het alleen maar postte om weer lekker "kanker" te kunnen roepen dan kanker je maar lekker op, tyfuseend.![]()
Volgens flugel kon het niet geloof ik.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:58 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt!
Maar ik was me er niet van bewust dat er meningsverschillen waren over die grens.
Had jij daar trouwens niet een topic over geopend, ter... stommerd?![]()
Belachelijk!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:08 schreef PC eend het volgende:
Volgens flugel kon het niet geloof ik.
Die geruchten gaan ja, maar wil je alsjeblieft die domme, domme eend van je weer in de sloot kieperen, want hij loopt tussen de fruitbomen te blaten.quote:Op woensdag 27 september 2006 23:58 schreef Day het volgende:
Had jij daar trouwens niet een topic over geopend, ter... stommerd?![]()
Maar antwoord geven ho maarquote:
Overigens vind ik het dan wel weer uitmaken wie dat dan beoordeeltquote:Op donderdag 28 september 2006 00:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Overigens vind ik het ook uitmaken wié iets zegt.
Eigenlijk zou dat ook meegenomen moeten worden in de beoordeling van of iets wel of niet over de grens is.![]()
Hey rustig aan, Eend!quote:Op donderdag 28 september 2006 00:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar antwoord geven ho maar![]()
En dan komt dat groentje ook nog even vragen waarom we dat hier bespreken![]()
Je moet ook wel kijken wie het zegt hequote:Op donderdag 28 september 2006 00:28 schreef Day het volgende:
[..]
Hey rustig aan, Eend!![]()
Jij start hier ineens een discussie op waarvan ik de aanleiding niet weet. Mag ik het dan even vragen?!
Met andere users rekening houden is in principe niks mis, maar dat betekend dus dat het alleen in mindere mate wel kanquote:Op donderdag 28 september 2006 00:34 schreef Day het volgende:
En als antwoord op je vraag:
Er werd gisteren nogal met dat woord gesmeten. Er is toen gevraagd of het wat minder kon, omdat er klachten kwamen van andere users. Gewoon dus de vraag of er rekening gehouden kan worden met elkaar. Daar is toch niks mis mee?
quote:
Dat was puur ter illustratie, omwille van de discussie zeg maar, ik dacht dat jij dat wel zou begrijpenquote:Op donderdag 28 september 2006 01:18 schreef Day het volgende:
Ik vind dat gescheld onderling en de scheldwoorden in de post wel genoeg zo, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |