Radioshowsquote:After being blown away by some of his recent productions, John Askew has signed up Sean Tyas to join the existing Discover ranks. His first outing on the label will come in the form of a kicking remix he has done of Aled Mann’s “Cold Fusion” which will then set the standard for his first Discover single “Lift” which is sure to be another classic release for the label.“Mark my words…. Tyas will be f**ing huge!!!!” Askew December 05.
Sean Tyas, a New York native and part of BasslineNYC (www.basslinenyc.com), now residing in Switzerland, brings to the dancefloor a mix of melodic harmony and driving groove that is sure to be just as effective on the legs as it is on the heart.
He got his start in 1999 with his first set of Tech-12s and started to learn how to mix music. But for him, this was not enough. In the coming couple of years, he put together a studio and began producing records as well. By the age of twenty six, he has already remixed artists such as Christina Aguilera, Pink, Moby, Daniel Bedingfield, Christina Milian, and PPK. During this time he got his start into professional DJing with clubs in NYC such as Shelter and Exit.
Moving to Europe proved to be a great move for Sean, doing all production for DJ Beam in Germany and building his experience as a studio producer. Eventually Sean decided to step away, concentrated much more on his own productions and remixes. "Mirella" was the product of this exodus, as it was promptly signed to Afterglow Recordings, seeing John Askew and Dave Joy remixes. This led to a followup remix of Duderstadt - Muhanjala, which has seen almost every playlist of any trance DJ this year, including Armin van Buuren and Paul van Dyk.
Despite the departure from Germany to Switzerland, Sean maintained relations with Beam, and the remix of Beam - "On your Mind" proved to be another HUGE club smash. Caned CONSTANTLY by the likes of Paul van Dyk, John O'Callaghan, & Armin van Buuren, this remix essentially locked Sean in as one of 2006's more endeared talents in the genre.
The hype on his up-coming Discover single "Lift", has just been even more amplified by Sean's winning of the Sander van Doorn - Punk'd Remix Competition, beating out over 250 other remixes. Due out mid-summer, Lift promises to be Sean's biggest release to-date.
Coming from the energetic trance side of things has given Sean a slight edge when choosing emotional tracks. He has decided to not go in the "Hey I'm cool too"*** direction of everyone and their sister playing emotionless electrohouse, and now has reached even deeper into the real "dance your fucking ass off" tech-trance.
***This comment has apparently made some waves in the community, and was a bit misconstrued. So I feel I do have an obligation to explain myself. Someone had commented and questioned in amusement why I would have my brother Ryan Tyas normally open my radio shows with an hour of electro. Well, dance music comes in a huge amount of forms by now, and as such, as with all music, different types appeal to and make different types of people get energized. There are tons of people who don't like trance, and by that token tons that don't like house, and you know what, even more that don't like either. I may not be into electro for the most part, but I still respect the simple fact that people still want to hear it and dance to it on their own accord. It is something new, yes, and some amazing production still comes out of the genre that gets drowned in trance due trance's overwhelming amount of elements. I have nothing but respect for the genre and the production technique. Do I want to play it myself? No, it's just not what I play. So to call me hypocritical, well that's your perogative.
Niet weer een classic remakequote:Op donderdag 21 september 2006 23:36 schreef Xantra het volgende:
Fictivision vs. C-Quence - Symbols (Kimito Lopez Private Revamp)
interessant![]()
Yes, ben erbij!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:17 schreef kreischer2000 het volgende:
Zaterdag Trance Classics party, dat wordt mooi
De Leon Bolier remix bedoel je? Die is volgens mij nog niet getekend bij een label.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ah eindelijk komt It's A Fine Day bijna uit?
Daar heb je net een dikke remix tepakken van hem. Ik weet dat sommigen mensen helemaal weg zijn van Sean Tyas maar ik vind het niet echt bijzonder. Zijn remixen en productie zijn goed maar weinig bijzonder denk ik. Over het algemeen standaard tranceplaatjes. Ik kan zo geen echte knaller van hem bedenken eigenlijk. Toch kan je zijn plaatjes aan de andere kant weer prima draaien tijdens een trancy set.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:56 schreef Tomaz het volgende:
Woohooo, Sean Tyas! Ik ga z'n remix van Beats of Genesis - Summer of Love draaien tijdens Intuition Invites, wat een meesterlijke plaat is dat!
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:17 schreef kreischer2000 het volgende:
Zaterdag Trance Classics party, dat wordt mooi
*meldt*quote:
Ja, goeie shit maar ik vind de global experience remix nog net ff beter. Wel lekker vernieuwend die Fonzerelli remix.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tiesto - Dance For Life (Fonzerelli Remix)
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:35 schreef swopfile het volgende:
[..]
De Leon Bolier remix bedoel je? Die is volgens mij nog niet getekend bij een label.
die is al maanden steengoedquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Deze kennen jullie zeker al 1000, ik ontdek 'm pas net:
Fonzerelli - Moonlight Party (Aaron McClelland Summer Remix)
- Klik links onderin op startquote:
Komt ie nu mee...zitten Markz en ik al maanden te werken...kan het zo ook!quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef jackson het volgende:
[..]
- Klik links onderin op start
- selecteer "start label"
En klaar bent u
thanksquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef jackson het volgende:
[..]
- Klik links onderin op start
- selecteer "start label"
En klaar bent u
Heerlijk!! Mee eens, HP, doe er wat mee!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Chanel - My Life (Fonzerelli Remix)
![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:51 schreef Veersesmurf het volgende:
Stalker & Funabashi - Addictive![]()
Wat een heerlijk nummer!
Hij zit in een set die ik laatst geslurpt heb maar ben kwijt welke en heb em dus ook niet bewust gehioord. Beetje jammer weer van mezelfquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:51 schreef Veersesmurf het volgende:
Niklas Harding & Funabashi - Addictive![]()
Wat een heerlijk nummer!
die is zeker lief! Allan Parsons Project - Old & Wise was sowieso al een legendarisch nummer!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Deze kennen jullie zeker al 1000, ik ontdek 'm pas net:
Pryda - Shadows ... lieve deun!
Staat op CD 1 van Ibiza '06 van Markus. Goeie CDquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij zit in een set die ik laatst geslurpt heb maar ben kwijt welke en heb em dus ook niet bewust gehioord. Beetje jammer weer van mezelf![]()
En daar dien je van af te blijven.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:50 schreef DreamAway het volgende:
[..]
die is zeker lief! Allan Parsons Project - Old & Wise was sowieso al een legendarisch nummer!![]()
niet als je t goed doet!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:16 schreef Stupide het volgende:
[..]
En daar dien je van af te blijven.
Check! Dat was het... lekker cdtje ja. Luistert prima wegquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:53 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Staat op CD 1 van Ibiza '06 van Markus. Goeie CD![]()
dat hoeft ook niet, alstie op z'n eigen manier maar goed is!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:37 schreef Stupide het volgende:
Het komt niet eens in de buurt van het onsterfelijke origineel.
Geen idee... ik trek gewoon een lijntje met "track volume" en klaarquote:Op zondag 24 september 2006 11:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand hoe ik in Ableton in het Arrangement View Selector een nummer laat uitfaden ofzoiets(Dat die steeds zachter gaat totdat je het niet meer hoort)
Je moet ook niet uitgaan van weet ik hoeveel platen die je wil horen. Die platen worden overigens door veel mensen gedraaid en wellicht wat minder orgineel om te draaien. Southern Sun is wel heel erg gaaf en Sky falls down ook natuurlijk maar helaasquote:Op zondag 24 september 2006 17:02 schreef DreamAway het volgende:
een hele goede morgen!![]()
nou...Trance Classics was best wel n leuk feestje. Anders dan ik verwacht had, want waar waren Sky falls down en Southern sun enzo...had me daar zo op verheugd..of was is er een bepaalde jaargrens voor wat wel en niet een classic is?
Whehehe....quote:Verder ben ik blij dat ik op den duur wat bekenden tegenkwam, want sommige mensen (lees: testosteron, alcoholische ridders? ) begonnen echt te vervelend te worden. Heb er in de asta eigenlijk nog nooit zo'n last van gehad, maar gisteravond...
juh heb je wel btje gelijk in, maar ik vond de draaistijl sowieso al wat harder dan ik had verwacht. Ze begonnen ook al best wat harder..quote:Op maandag 25 september 2006 08:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Je moet ook niet uitgaan van weet ik hoeveel platen die je wil horen. Die platen worden overigens door veel mensen gedraaid en wellicht wat minder orgineel om te draaien. Southern Sun is wel heel erg gaaf en Sky falls down ook natuurlijk maar helaas.
En ik dan? hoorde je ze niet?quote:Op maandag 25 september 2006 08:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen last van vrouwen met rammelende eierstokken![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 08:41 schreef jackson het volgende:
Ik had helemaal geen last van vrouwen met rammelende eierstokken![]()
jeeeeeeeezus, wat een kneitervet nummer zeg!quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:50 schreef DreamAway het volgende:
[..]
die is zeker lief! Allan Parsons Project - Old & Wise was sowieso al een legendarisch nummer!![]()
Ik durfde nietquote:
*meldt*quote:Op maandag 25 september 2006 11:28 schreef kreischer2000 het volgende:
Fuck, ik heb nogsteeds last van mijn oren, ben ik serieus de enige die het geluid te hard vond?
mannen met testosteron die zich inhoudenquote:
Happy Dayzzquote:Op maandag 25 september 2006 17:05 schreef DreamAway het volgende:
laat me raden, jullie gaan 13 oktober naar Happy dayz Culemborg:
Line- up:
Area 1: Fedde le Grand
Tiësto (3 uur set)
Cor Fijneman
Mc Prime
![]()
Hah nou nee hoor, ik betaal geen ¤35,- voor 3 uur Tijs in de happy dayzzquote:Op maandag 25 september 2006 17:05 schreef DreamAway het volgende:
laat me raden, jullie gaan 13 oktober naar Happy dayz Culemborg:
Line- up:
Area 1: Fedde le Grand
Tiësto (3 uur set)
Cor Fijneman
Mc Prime
![]()
Ik ga er ook niet heen maar het is een prima tent. Lang geleden dat ik er ben geweest maar met zo'n line-up is het uitstekend te pruimen daar hoor. Dus ik snap je punt niet echt, ok 35 euri is misschien wat veel geld maar een ocean diva kost me meer als ik er heen moet rijden. Nu is het voor jou niet echt in de buurt Culemborgquote:Op maandag 25 september 2006 17:16 schreef hp22 het volgende:
[..]
Hah nou nee hoor, ik betaal geen ¤35,- voor 3 uur Tijs in de happy dayzz
Ik betaal liever 10 euro meer voor 6 uur Tijs in de HMH bijv. Cor Fijneman vind ik niks. Ik ga daar dus niet heenquote:Op maandag 25 september 2006 17:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet heen maar het is een prima tent. Lang geleden dat ik er ben geweest maar met zo'n line-up is het uitstekend te pruimen daar hoor. Dus ik snap je punt niet echt, ok 35 euri is misschien wat veel geld maar een ocean diva kost me meer als ik er heen moet rijden. Nu is het voor jou niet echt in de buurt Culemborg
160mbquote:Op maandag 25 september 2006 21:48 schreef DreamAway het volgende:
http://www.megaupload.com/nl/?d=W18Y1D4U
het 'glas-incident' tijdens armin zn set vorige week op de ocean diva! het duurde ff...maar dan heb je ook wat...
er komt er overigens nog eentje aan met de opening (touch me) en de break van Black is the colour!![]()
ok...doe ik dat een andere keerquote:Op maandag 25 september 2006 22:00 schreef hp22 het volgende:
[..]
160mb, das echt te veel hoor, en al helemaal met die downloadsnelheid van megaupload. Je moet 'm echt even omzetten naar bijv. wmv, dit kan al heel simpel met windows movie maker
Ja, ik ook maar hij staat niet elke keer in de HMH dus soms zal je wat anders moeten als fanquote:Op maandag 25 september 2006 17:52 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik betaal liever 10 euro meer voor 6 uur Tijs in de HMH bijv. Cor Fijneman vind ik niks. Ik ga daar dus niet heen
ik had altijd een bloedhekel aan die tent, maar sinds dat je het kan huren worden er echt superfeesten georganiseerd, op zondag is het echt wel vetjes daar.quote:Op maandag 25 september 2006 17:16 schreef hp22 het volgende:
[..]
Hah nou nee hoor, ik betaal geen ¤35,- voor 3 uur Tijs in de happy dayzz
Oe, leuke tent! Beetje klein, maar wel mooi. Tijd geleden dat ik daar was!quote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef jackson het volgende:
http://partyflock.nl/party/71943.html
Goed feest in de level in Arnhem! Is misschien een optie voor mij, dan ga ik ook eens uit in mijn stad waar ik studeer![]()
Die komt er ook aanquote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef Veersesmurf het volgende:
Wat hoop ik enorm op weer een lange Tiesto-set in de HMH, ergens in dec./jan.![]()
Intressant aangezien je meestal toch muziek maakt juist voor het publiek...quote:Produceren of draaien op een feest?Oef! Ik denk produceren, omdat je dan niet meer gebonden bent aan het publiek. Je bent nog vrijer. Het ligt wel heel dicht tegen elkaar aan hoor.
wel leuk interview iddquote:Op woensdag 27 september 2006 09:02 schreef hp22 het volgende:
http://partyflock.nl/interview/38.html
Interessant interview met Armin!
nou dat ligt eraan... je kunt ook iets producen en kijken of het aanslaat bij het publiek, blijft in ieder geval je eigen smaak behouden. Want bijna iedereen in 'het publiek' heeft wel een andere smaak...quote:Op woensdag 27 september 2006 18:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Intressant aangezien je meestal toch muziek maakt juist voor het publiek...
In de studio kan je helemaal je eigen muziek maken, je zelf artistiek laten gaan zeg maarquote:Op woensdag 27 september 2006 18:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Intressant aangezien je meestal toch muziek maakt juist voor het publiek...
Waarop jij vrolijk vertelde waar je elke week je gratis ASOT vandaan haalt.... Dat was even minder slimquote:
sttt....!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarop jij vrolijk vertelde waar je elke week je gratis ASOT vandaan haalt.... Dat was even minder slim![]()
Tuurlijk moet een DJ doen wat hij zelf wil, maar hij heeft ook rekening te houden met het publiek. Het publiek is de reden dat een dj daar staat. Het publiek heeft verwachtingen en vaak ook betaald. En meestal zijn er nog genoeg mogelijkheden om binnen die verwachtingen te experimenteren.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef scarefreak het volgende:
Juist, hokjes-cultuur dus.
Vernieuwing/verandering wat de DJ zelf wil zou niet verkeerd zijn imo.
dat vind ik dus echt naïf hé, ik weet zeker dat Armin heus wel shit maakt om het publiek betoveren, kan hij wel zeggen dat het meer zijn eigen ding is en dat men er niet op hoeft te reageren, maar hij richt zich duidelijk op een doelgroep, als hij dat niet doet zal er weinig te cashen zijn en daar gaat het toch om.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:17 schreef Joppy het volgende:
[..]
In de studio kan je helemaal je eigen muziek maken, je zelf artistiek laten gaan zeg maarZonder rekening te hoeven houden met wat men er van vindt.
Het kán, dat wil nog niet zeggen dat het gebeurdquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Xantra het volgende:
[..]
dat vind ik dus echt naïf hé, ik weet zeker dat Armin heus wel shit maakt om het publiek betoveren, kan hij wel zeggen dat het meer zijn eigen ding is en dat men er niet op hoeft te reageren, maar hij richt zich duidelijk op een doelgroep, als hij dat niet doet zal er weinig te cashen zijn en daar gaat het toch om.
nu ik toch bezig ben reageer ik er toch maar op: hij zegt dat hij met Shivers een andere richting is opgegaan, ik weet niet welke kant hij ziet, maar zowel het album en de single zijn gewoon trance en ik heb er weinig vernieuwends binnen dit soort trance aan gehoord, maargoed kan aan mij liggenok er zat een plakje minder kaas op
![]()
vergelijk 76 eens met shivers, dat zijn 2 totaal verschillende albums qua stijlen!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Xantra het volgende:
nu ik toch bezig ben reageer ik er toch maar op: hij zegt dat hij met Shivers een andere richting is opgegaan, ik weet niet welke kant hij ziet, maar zowel het album en de single zijn gewoon trance en ik heb er weinig vernieuwends binnen dit soort trance aan gehoord, maargoed kan aan mij liggenok er zat een plakje minder kaas op
![]()
Ja hij heeft toen zijn eigen record gebroken, stopt rond 10en 's ochtends met Push - Universal Nation als ik me niet vergisquote:Op donderdag 28 september 2006 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi, daar ben ik weer ns
Klein vraagje, ik luister nu een set van Armin uit de <<O>> in Den Haag (26-10-2002) en daarin wordt gepraat over een recordpoging van max 12u draaien. Heeft Armin dat toen eigenlijk gehaald? Zo nee, hoeveel uur is het uiteindelijk geworden?
Oeh, daar heb ik geloof ik nog een filmpje van. Armin die Coast 2 Coast - Home (Tiesto remix) draait!quote:Op donderdag 28 september 2006 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi, daar ben ik weer ns
Klein vraagje, ik luister nu een set van Armin uit de <<O>> in Den Haag (26-10-2002) en daarin wordt gepraat over een recordpoging van max 12u draaien. Heeft Armin dat toen eigenlijk gehaald? Zo nee, hoeveel uur is het uiteindelijk geworden?
Yup heeft ie gedaan! Uiteindelijk zelfs 13 uur vanwege wintertijd die inging. Werd ook live op 3fm uitgezonden gedeeltelijkquote:Op donderdag 28 september 2006 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi, daar ben ik weer ns
538quote:Op donderdag 28 september 2006 14:52 schreef hp22 het volgende:
[..]
Yup heeft ie gedaan! Uiteindelijk zelfs 13 uur vanwege wintertijd die inging. Werd ook live op 3fm uitgezonden gedeeltelijk
Er staat me echt bij dat het 3fm was, misschien allebeiquote:
hij mag het best nog een keertje doen, maar zet dan wel ff bedden of gigantische lounge ruimtes neer...quote:Op donderdag 28 september 2006 14:56 schreef hp22 het volgende:
[..]
Er staat me echt bij dat het 3fm was, misschien allebei
pff, wat is nou 13 uurtjes? Komt ie weer: Nature One, dat is pas doorknallen!quote:Op donderdag 28 september 2006 16:35 schreef DreamAway het volgende:
[..]
hij mag het best nog een keertje doen, maar zet dan wel ff bedden of gigantische lounge ruimtes neer...
anders hou ik t echt niet vol!!! of laat t sponsoren door red bull ofzeau![]()
ik kan me FFWD en daar na 3DJ's ook nog goed herinneren, 11.00 in de trein naar rotterdam, volgende dag 11.00 thuis oefff wat was ik toen brakquote:Op donderdag 28 september 2006 17:01 schreef Tomaz het volgende:
[..]
pff, wat is nou 13 uurtjes? Komt ie weer: Nature One, dat is pas doorknallen!![]()
Laat die kerel maar praten. hp22 heeft het altijd bij het juiste eind!quote:Op donderdag 28 september 2006 14:56 schreef hp22 het volgende:
[..]
Er staat me echt bij dat het 3fm was, misschien allebei
ze draaide altijd techno, maar kan zo maar anders zijn, lange tijd geleden dat ik iets van haar gehoord heb.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:41 schreef Veersesmurf het volgende:
is dit nou house, of minimal, of hoe heet deze stroming zeg maar? (Barbara, GdjB)
Uitpakken duurt toch niet zo lang? En anders krijg ik de tracklist er ook niet bijquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
hp22, waarom een mp3 zippen. Heeft toch geen enkele zin? Hoeveel is zo'n mp3 nog te comprimeren. Nu moet ik weer uitpakken.
Een nachtje overslaan is mij niet vreemd. User Tomaz deed dit "vroeger" maandelijks.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:20 schreef Veersesmurf het volgende:
Mijn langste uitgaansdag(en) was: zaterdagmorgen om 7 uur opstaan om te werken tot 5 uur. Daarna richting HMH waar Tiesto draait tot 7 uur s'ochtends. Terug naar huis met de trein, en daarna weer naar Breda voor DanceTour.
Na DanceTour weer naar huis om daar Jong Oranje de finale te zien winnen incl. nabeschouwing.
De volgende morgen was ik aardig moe![]()
Nu Misstress Barbara bij GdjB. Aardig gaaf om is te horen![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Een nachtje overslaan is mij niet vreemd. User Tomaz deed dit "vroeger" maandelijks.
*ja hoi met Tomaz, ik zit nu in de trein dus ben iets later dan half negen* (aan de tel met werk)
Nachtjes overslaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Een nachtje overslaan is mij niet vreemd. User Tomaz deed dit "vroeger" maandelijks.
*ja hoi met Tomaz, ik zit nu in de trein dus ben iets later dan half negen* (aan de tel met werk)
Tracklist prop je gewoon in de comments van de ID3 tag v/d mp3. En niet lang? 2 minuten en je halve pc knalt uit elkaar. Zo'n grote mp3 uitpakken en iets anders doen kan hier niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:34 schreef hp22 het volgende:
[..]
Uitpakken duurt toch niet zo lang? En anders krijg ik de tracklist er ook niet bij
Gut gut, alleen maar omdat jouw pc te brak is om een grote mp3 te unzippen ga je hans aanvallen. Serieus, upgrade die 486 nou eens naar een degelijke pc. Grote kans dat dan ook je mp3s zonder buffers afspelen, er zal een wereld voor je open gaan!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
PLUS: een mp3 inpakken.. nogmaals WARUM!11111eins, de mp3 wordt er niet kleiner op.
Ja joh Markz. Doe eens een virusscan en spywarescan ofzo. En een puike defragmentatie. Je PC is er snel zat voor. Miepert!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:46 schreef swopfile het volgende:
[..]
Gut gut, alleen maar omdat jouw pc te brak is om een grote mp3 te unzippen ga je hans aanvallen. Serieus, upgrade die 486 nou eens naar een degelijke pc. Grote kans dat dan ook je mp3s zonder buffers afspelen, er zal een wereld voor je open gaan!
Ben gister los gegaan in Arnhen. Nog even bij the level geweest enzo... mijn god wat werden er weer grote hoeveelheden pils gezopenquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:56 schreef Tomaz het volgende:
Bedankt voor 't melden trouwens gisteren! Ik had nachtwerk op m'n stage, blij dat 't weer vrijdag is... nog ff!
ach laat hem zeiken! iedereen hier weet wie er gelijk heeftquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:05 schreef hp22 het volgende:
Vekeerde been gebruikt vanochtend? Het duurt hier 30sec om uit te pakken en mijn pc is 4 jaar oud. En zo'n lange tracklist, handig in de tag! En direct een mp3 bestand is sowieso niet handig als je de link ergens aanklikt, dat begint vaak vanzelf te spelen. En dat de mp3 niet kleiner wordt snap ik ook wel
Ik stel voor dat we 3 kindertjes uit het publiek selecteren en die laten beslissen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:52 schreef Xantra het volgende:
[..]
ach laat hem zeiken! iedereen hier weet wie er gelijk heeft![]()
Haha, zijn mooie dingenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
*steekt vinger opquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:01 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we 3 kindertjes uit het publiek selecteren en die laten beslissen!
Nieuwe plaat van hem ?! Ik ken alleen " Closest Thing To Heaven"quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:42 schreef DreamAway het volgende:
05. DJ Fire - Closest Thing To Earth (Trance Mix)
gelieve achteraan aan te sluiten, ik was eerst met White Horsequote:Op vrijdag 29 september 2006 19:42 schreef DreamAway het volgende:
[..]
meneer dj Tom S., mag ik trouwens een klein requestje doen voor volgende week???
Simon & Shaker - Zero (original mix) alsjeblieft???![]()
Helaas, Rob - Hamsteren! (Extrema's 'Hamsterschranz' Edit) wordt z'n openerquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:56 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
gelieve achteraan aan te sluiten, ik was eerst met White Horse![]()
Robquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:03 schreef hp22 het volgende:
[..]
Helaas, Rob - Hamsteren! (Extrema's 'Hamsterschranz' Edit) wordt z'n opener
oh ja fock is volgende week al, moet nog kaartje halen...quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:42 schreef DreamAway het volgende:
[..]
*steekt vinger op
Ah, mag ik?
meneer dj Tom S., mag ik trouwens een klein requestje doen voor volgende week???
Simon & Shaker - Zero (original mix) alsjeblieft???![]()
btw: deeltje van set van Chris Rijksen.... echt zoooo lekker!![]()
03. Perry O’Neil - Bass Society
04. Jussi Polet feat Josie Dale - Positive (Supermodels From Paris)
05. DJ Fire - Closest Thing To Earth (Trance Mix)
06. Vinny Troia pres Jaidene Veda - Flow (Gareth Emery Remix)
allemaal top platen!!!!![]()
Goed dat je het zegt! *besteld*quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:00 schreef Xantra het volgende:
[..]
oh ja fock is volgende week al, moet nog kaartje halen...
Hoe heilig is dat!quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:31 schreef Tomaz het volgende:
YES! Toestemming van Topher Jones om Chasing Cars te draaien
Ik verwacht dat je aan de deur ook nog kan kopen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:00 schreef Xantra het volgende:
[..]
oh ja fock is volgende week al, moet nog kaartje halen...
Uiterst dansbaarquote:Now playing:
IIO - Is It Love [Starkillers Remix].mp3
Gaat druk worden, 600 man! De poema is dan écht wel vol! Er komen zelfs Franse TA'squote:This Saturday Intuition will host Intuition Invites at Club Poema, with some of the finest names in the trance scene. The majority of the tickets have already been sold and so wednesday at 20:00 (CET) the presale will STOP. After that we will announce the number of last minute tickets that will be available at the door, probably between 150-200. If you intend to get a hold of one of these on the night itself we reccommend you get there before midnight! Looks like this one will be a full house, get ready for the trance club event of the year! It's certainly a unique opportunity to see such a diverse lineup in an intimate venue like Club Poema, this is your chance to share a brilliant trance event with only 599 other crazy clubbers!
en daar zijn we trots op!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef hp22 het volgende:
[..]
Gaat druk worden, 600 man! De poema is dan écht wel vol! Er komen zelfs Franse TA's. En CTT's eigen Tom S staat gewoon op de line-up
Ik hoop echt niet dat er 600 man binnenkomt hoor. Met Apart hadden er iets meer mensen mogen zijn, maar 600 is echt teveel van't goede vrees ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef hp22 het volgende:
[..]
Gaat druk worden, 600 man! De poema is dan écht wel vol! Er komen zelfs Franse TA's. En CTT's eigen Tom S staat gewoon op de line-up
Heerlijk trouwens die Misstress Barbara guestmix in GDJB, minimal
Ben blij dat ik een avond vrij ben in de Poemaquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:32 schreef m-kay het volgende:
Ik heb er al zin in!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaja, heel het CTT op de baricaden! Het escaleerde uit de hand Markz! Schande!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
Oh jee, ik heb een "rel" (FOK-term!) veroorzaakt. Ik liep bewust stom te typen. SORRY!!!!!
[normaalmodus]
@Stargazer.. Kobbe & Austin Leeds remix van die tune is even zo goed!
Zie de ondertitel van star_gazer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:37 schreef MarkzMan_X het volgende:
"Het liep uit de hand" of de situatie "escaleerde". Niet: "escaleerde uit de hand".
Dusch.
Dat soort commentaar kan ik niet door de beugel tolererenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:37 schreef MarkzMan_X het volgende:
"Het liep uit de hand" of de situatie "escaleerde". Niet: "escaleerde uit de hand".
Dusch.
Wie zijn Jon O'Bir, The Thrillseekers, Menno de Jong, Galen Behr en Thomas Bronzwaer dan eigenlijk? De rest ken ik wel, maar van deze gasten heb ik echt nooit gehoordquote:Op maandag 2 oktober 2006 17:06 schreef hp22 het volgende:
23:00-00:00 TOM S
00:00-01:30 JON O’BIR
01:30-03:00 THE THRILLSEEKERS
03:00-04:30 MENNO DE JONG
04:30-06:00 GALEN BEHR VS. THOMAS BRONZWAER
En meester Jon O'Bir mag het dus overnemen van onze Tom S
Dat is allemaal nieuw talentquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:22 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Wie zijn Jon O'Bir, The Thrillseekers, Menno de Jong, Galen Behr en Thomas Bronzwaer dan eigenlijk? De rest ken ik wel, maar van deze gasten heb ik echt nooit gehoord![]()
Dacht overigens dat het om 22.00 begon![]()
Ik kom alleen voor Tom S!quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:22 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Wie zijn Jon O'Bir, The Thrillseekers, Menno de Jong, Galen Behr en Thomas Bronzwaer dan eigenlijk? De rest ken ik wel, maar van deze gasten heb ik echt nooit gehoord![]()
Dacht overigens dat het om 22.00 begon![]()
Nieuw talentquote:
Holy shit.... Own ik het hele CTT er ff in 1 klap uit met een handtekening van Tom Squote:
oh!!!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Holy shit.... Own ik het hele CTT er ff in 1 klap uit met een handtekening van Tom S
Daar wil ik liever niet nogmaals aan herinnerd wordenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:17 schreef DreamAway het volgende:
[..]
oh!!!!!wat heb je daarvoor moeten doen!?
Het zal mij benieuwenquote:AMSTERDAM (ANP) - Armin van Buuren heeft een remix gemaakt van het nummer Saturday Night (1978) van de overleden kunstenaar Herman Brood. De dj creëerde de nieuwe versie voor de bioscoopfilm Wild Romance, die vanaf 9 november in de bioscoop draait.
De single verschijnt 30 oktober, aldus filmdistributeur Independent Films dinsdag. Daniël Boissevain en Marcel Hensema spelen de hoofdrollen in de film van Jean van de Velde. Wild Romance beslaat de eerste vijf jaar (1974 -1979) van Broods carrière.
Als Koos van Dijk (Hensema) op zoek is naar een podiumact voor zijn pas geopende café ontmoet hij de dan nog onbekende Herman Brood (Boissevain). Samen vertrekken ze naar Amerika om hun geluk te beproeven.
mij ook! past wel bij armin z'n persoonlijke smaak, maar je denkt nou niet echt 1-2-3 aan 'trance'quote:
Het mooiste van die kerel vond ik nog dat hij een keer zei: "Ik spring van het hilton af en het mooiste lijkt me dan dat ik net voordat ik de grond raak even onder de rokjes van de dames kan kijken". Priceless, zeker door het nog te doen ookquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:18 schreef DreamAway het volgende:
[..]
mij ook! past wel bij armin z'n persoonlijke smaak, maar je denkt nou niet echt 1-2-3 aan 'trance'
toch jammer dat Monsieur Brood al dood is heh, anders had ie ff langs kunnen komen bij Armin Only...![]()
Ff kopenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:23 schreef jackson het volgende:
Anders zijn de nieuwe productie van Eelke Kleijn even DE SHIT![]()
Eelke Kleijn - 8 Bit Era
Eelke Kleijn - Import Bride
Keiharde must have op vinyl!! Komt uit op Baroque
Saturday Night ken je niet? Mieters! Het enige goeie Brood nummer!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:13 schreef Messenga het volgende:
Eens kijken hoe het origineel is dan.
My Way was ook erg sterk...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:03 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Saturday Night ken je niet? Mieters! Het enige goeie Brood nummer!
Toen was ik nog een eitje man.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 03:03 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Saturday Night ken je niet? Mieters! Het enige goeie Brood nummer!
Daar heb ik nog mooie herinneringen aan. Eigenlijk ook het laatste leuke wat ik van Signum gehoord heb.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:30 schreef DreamAway het volgende:
krijg fftjes kippenvel bijSignum - Push through
![]()
wat een supermooie plaat is t!!
Nogquote:
welke?quote:
Joost S was gister jarigquote:
gefeli! ik feliciteer zaterdag nog wel! en wel trakteren heh!!!quote:
Lollies?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:09 schreef DreamAway het volgende:
[..]
gefeli! ik feliciteer zaterdag nog wel! en wek trakteren heh!!!![]()
duh!quote:
Wat een tunequote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:12 schreef DreamAway het volgende:
[..]
duh!
armins remix van saturday night nu op asot!!! ik vind em lekker zeg!!!
ja he, en toch past t wel bij hem... ik vind t tof! ook lekker dansbaar!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat een tune![]()
Totaal niet in het rijtje shivers, wall of sound etc.
Ik had et eerder een plaat voor tiësto gevondenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:24 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ja he, en toch past t wel bij hem... ik vind t tof! ook lekker dansbaar!
ben al heel de zomer verslaafd aan dat nummer...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:56 schreef Xantra het volgende:
Anna Nalick - Breathe (Blake Jarrell Remix)![]()
Ik heb die Blake Jarrell nu ook een paar dagen en ben ook verslaafd!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:06 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ben al heel de zomer verslaafd aan dat nummer...![]()
kan em dan ook helemaal uit mn kop![]()
wat een heerlijke asot to nu toe zeg! nieuwe album van Kyau vs Albert moet ik hebben!!!
remix van sirens of the sea is echt mooi! en nieuwe single Always a Fool...ook heilig!![]()
krijg steeds meer zin in zaterdag zeg!
eigenlijk vind ik het origineel iets geilerquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik heb die Blake Jarrell nu ook een paar dagen en ben ook verslaafd!.
Ik ook nu ik vanavond heb gehoord dat ik nog thuis gebracht ga worden ookquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:06 schreef DreamAway het volgende:
krijg steeds meer zin in zaterdag zeg!
het origineel is ook heel erg mooi ja! die hoorde ik zowaar in mn favoriete serie afgelopen dinsdag, hulde!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:30 schreef Xantra het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik het origineel iets geiler![]()
ook leuk:
vinny troia - flow
die ken ik niet, ken alleen de starkillers en emjea remix en die zijn vet!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:26 schreef DreamAway het volgende:
[..]
het origineel is ook heel erg mooi ja! die hoorde ik zowaar in mn favoriete serie afgelopen dinsdag, hulde!![]()
En Vinny troia feat. Jaidene Veda - Flow (gareth emery remix) is heilig/(geilig?)!!ook al verslaafd aan!
Jon O'Bir - Ways And Means 007quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:17 schreef Xantra het volgende:
[..]
die ken ik niet, ken alleen de starkillers en emjea remix en die zijn vet!
zal de gareth emery een checken![]()
ik geloof trouwens dat iemand mij nog een lolly schuldig is. Al ruim een half jaar ofzo!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:51 schreef m-kay het volgende:
[..]
Ik heb die Blake Jarrell nu ook een paar dagen en ben ook verslaafd!.
ASOT was vanavond wel puik, op het laatste half uur na..
Mja, er ligt hier een hele zak met salmiaklollies...maar die mot mevrouw niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:47 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ik geloof trouwens dat iemand mij nog een lolly schuldig is. Al ruim een half jaar ofzo!![]()
ik vraag me overigens af wat eclectic nou precies is, kan iemand me t uitleggen?![]()
zeg!!! jij houdt er dus niet van als vrouwen aan lollies zitten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
Vrouwen, Lollies
... Vrouwen + Lollies =
![]()
.. zoiets?
ja sorry, btje moeite mag ik toch wel terug verwachten, heb toen speciaal zo'n hele zak cola lollies gehaald omdat jij er eentje wildequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:42 schreef m-kay het volgende:
Mja, er ligt hier een hele zak met salmiaklollies...maar die mot mevrouw niet..
Neem ik voor je mee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:16 schreef DreamAway het volgende:
nee doe maar perzik ofzo(das extra lastig)
Jij krijgt een genetisch gemanipuleerde soja lolly vol met E nummers die pilssmaak simuleren. Uiteraard in de triviale kleuren der Hertog Jan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:56 schreef jackson het volgende:
Doe mij maar een pilsje ipv een lolly, mag dat ook?
Geil, Hertog Janquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:03 schreef swopfile het volgende:
[..]
Jij krijgt een genetisch gemanipuleerde soja lolly vol met E nummers die pilssmaak simuleren. Uiteraard in de triviale kleuren der Hertog Jan.
edit: Sjaakson! Hoe heet die parkeergarage ook al weder die dicht bij de poema zit?
Dat jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:18 schreef Veersesmurf het volgende:
Vreedenburg toch o.i.d.?
klote zeg!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:49 schreef Xantra het volgende:
ik kan vanavond niet komen, me knie ligt in de prak en daardoor lukt het niet om tot 4 uur ofzo door te moeten, en me chauffeur (waarmee ik tot 1 uur ofzo ging) die heeft geen auto, anders was ik natuurlijk wel even gekomen om Tom aan te moedigen, ik vind het erg kut![]()
veel plezier allen, volgende keer ben ik er weer
Pils hakkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:30 schreef m-kay het volgende:
Dan is het aan ons om extra hard te hakken denk ik zo!!!.
I rule, ik heb nog niet geslapen en voel me toch goed!quote:Op zondag 8 oktober 2006 06:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
Nou, dat was me een fuif wel jewelste!
*** FIRST POST OMG I RULE ***
echt wel!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:25 schreef jackson het volgende:
Puik feest gister, dikke set van Tomaz ook zeg
Ik wilde Tom S hebben, but i couldnt touch him!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:31 schreef DreamAway het volgende:
[..]
stonden een hoop plaatjes tussen waarvan ik dacht: die wil ik hebbe!!!!![]()
Dan hoop ik dat je veel geduld hebtquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:31 schreef DreamAway het volgende:
stonden een hoop plaatjes tussen waarvan ik dacht: die wil ik hebbe!!!!![]()
Ik wilde wel meer mensen hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:38 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ik wilde Tom S hebben, but i couldnt touch him!![]()
Tja verrek! Ik voel me ook puikend. Ben al een paar uur op (Osbornes Marathon op MTV aan het kijkenquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:47 schreef DreamAway het volgende:
[..]
I rule, ik heb nog niet geslapen en voel me toch goed!![]()
hoe ist mogelijk! ben zelfs bij mn oma om n 'bakkie' geweest![]()
was een top feestje dit! het kon eigenlijk niet beter!![]()
trouwens nog meer mensen die madonna - jump lekker vinden?![]()
wie niet zeg...the untouchable Tom S!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:38 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ik wilde Tom S hebben, but i couldnt touch him!![]()
zeer verrassend dat je dan niet in slaap valt bij ozzy...! nahja...dit is zeker zo'n feestje waarbij je met meer energie vandaan gaat dan je binnenkwam...ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tja verrek! Ik voel me ook puikend. Ben al een paar uur op (Osbornes Marathon op MTV aan het kijken).
Bij nader inzien bedenk ik me dat ik wel zn tepel aangeraakt heb! Maar dat geheel terzijde, want waar zijn de foto's!?quote:
lucky basterdquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:30 schreef swopfile het volgende:
[..]
Bij nader inzien bedenk ik me dat ik wel zn tepel aangeraakt heb! Maar dat geheel terzijde, want waar zijn de foto's!?
Als ik Jolijn moet geloven heb ik haar 3 maanden geleden zwanger gemaakt. Ik weet et zelf niet eens meerquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:30 schreef swopfile het volgende:
[..]
Bij nader inzien bedenk ik me dat ik wel zn tepel aangeraakt heb! Maar dat geheel terzijde, want waar zijn de foto's!?
Rui da Silva - Touch me?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:25 schreef jackson het volgende:
Nee, wel: Van Halen - Jump
Puik feest gister, dikke set van Tomaz ook zeg
De opening van Thrillseekers...... OMG, die plaat repeat ik al weken in mijn auto en dan juich ik mezelf vooruit zeg. Touch me in the morning.... And last thing at night
Let ook eens op de PIquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:48 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Cassandra Fox - Touch Me (Mike Koglin & Jono Grant Remix)
Nieuwe versie van Touch me idd
Wel dezelfde zangeres meen ikquote:
Westside!quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:41 schreef DreamAway het volgende:
oh jongens toch...
[[url=http://img167.imageshack.us/img167/8125/img2826qq1.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
toch jammer van die groepsfoto hoor...zal ik mezelf er maar bij photoshoppen?![]()
zet mij er dan ook gelijk maar bijquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:41 schreef DreamAway het volgende:
toch jammer van die groepsfoto hoor...zal ik mezelf er maar bij photoshoppen?![]()
Ja nog bedankt dat je de foto wilde nemen! Wat een aap was die ene gast zeg, letterlijk zeggen 'ik ben bezig' (met bierdrinken) en te beroerd om een foto van ons te nemenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:05 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
zet mij er dan ook gelijk maar bij![]()
haha ook heerlijk fout om 3 CTTers te meeten bij de Mc Donalds![]()
Zo ben ik hè, jeweets!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:08 schreef MarkzMan_X het volgende:
Mooi dat je ons label nog even plugt in dit topic, marco!
Vond ik ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:14 schreef star_gazer het volgende:
Goeie keus trouwens om met Airwalk te beginnen
aangeraakt? AANGERAAKT? M'n knop ligt er half af man!quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:30 schreef swopfile het volgende:
[..]
Troost je Tom, de vriendin van Gerrit zat ook in mijn tepel te purken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:38 schreef Tomaz het volgende:
[..]
aangeraakt? AANGERAAKT? M'n knop ligt er half af man!
Maar bedankt voor jullie complimentjes, het was fijn om voor jullie te openen!![]()
jij tepel-freak! je vond het wel lekker!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:50 schreef m-kay het volgende:
[..]
Troost je Tom, de vriendin van Gerrit zat ook in mijn tepel te purken..
Dikke shit! Ook die stalker remix is heerlijk!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:48 schreef Tomaz het volgende:
Wow, wat een feest in Utrecht zeg! Echt tof dat ik mocht openen! Gelijk al aardig wat volk binnen en tegen 't einde van m'n set zat de sfeer er al lekker in binnen!
M'n tracklist voor de liefhebbers:
22:50 korte soundcheck
Above & Beyond - Good for me en Benjamin Bates - Whole (bas beja remix)
23:00 kick off
Henrik B - Airwalk (original)
Underworld - Peggy sussed (Peter Heller remix)
Perry O'Neil - South-West Saga
D-Nox - One shot (Kosmas Epsilon remix)
Luke Chable & Shilo - Sentrino (original)
Wally Lopez - Don't you (Richard Grey remix)
Gabriel & Dresden - Dangerous Power
Lens - Dusk till dawn (stalker remix)
Snow patrol - Chasing cars (Topher Jones & Blake Jarrel remix)
Tiernan O'Neill - Shine
Beats of Genesis - Summer of love (Sean Tyas remix)
Ziet er goed uit tom!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:48 schreef Tomaz het volgende:
Wow, wat een feest in Utrecht zeg! Echt tof dat ik mocht openen! Gelijk al aardig wat volk binnen en tegen 't einde van m'n set zat de sfeer er al lekker in binnen!
M'n tracklist voor de liefhebbers:
22:50 korte soundcheck
Above & Beyond - Good for me en Benjamin Bates - Whole (bas beja remix)
23:00 kick off
Henrik B - Airwalk (original)
Underworld - Peggy sussed (Peter Heller remix)
Perry O'Neil - South-West Saga
D-Nox - One shot (Kosmas Epsilon remix)
Luke Chable & Shilo - Sentrino (original)
Wally Lopez - Don't you (Richard Grey remix)
Gabriel & Dresden - Dangerous Power
Lens - Dusk till dawn (stalker remix)
Snow patrol - Chasing cars (Topher Jones & Blake Jarrel remix)
Tiernan O'Neill - Shine
Beats of Genesis - Summer of love (Sean Tyas remix)
Dank!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:46 schreef Xantra het volgende:
[..]
Ziet er goed uit tom!laatste drie ken ik niet, maar de rest zijn stuk voor stuk knallers
![]()
Dat heet nou gezelligheid, met vrienden enzoquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom proppen mensen zich altijd bij elkaar als ze er makkelijk allemaal op kunnen?
quote:Enkele voorbeelden van typische contexten waarin men het veelal over gezelligheid heeft:
* Koffie drinken en een koekje eten bij de buren
* Een kroeg bezoeken
* Rond een kampvuur of bij de open haard zitten
* Ouders of grootouders bezoeken
* Spelletjes spelen
* Schemeren (met of zonder waxinelichtjes)
* Natafelen
* Een terrasje pikken
Dat zal jij niet snel meemaken dat mensen zich dicht bij je verzamelenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom proppen mensen zich altijd bij elkaar als ze er makkelijk allemaal op kunnen?
Mja, de fotograaf heeft wat mij betreft een puike foto afgeleverd. Dat heeft te maken dat sommige zaken er niet op staan en andere juist weer wel. Snap je?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zal jij niet snel meemaken dat mensen zich dicht bij je verzamelen
Dat staat gelukkig niet op de foto.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:47 schreef m-kay het volgende:
[..]
Dat staat gelukkig niet op de foto..
fotograferen is toevallig 1 van mijn specialiteitenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:18 schreef m-kay het volgende:
[..]
Mja, de fotograaf heeft wat mij betreft een puike foto afgeleverd. Dat heeft te maken dat sommige zaken er niet op staan en andere juist weer wel. Snap je?
Bij deze.... Ik dacht eerst dat het de HMH zou zijn maar dat was verkeerde infoquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
fotograferen is toevallig 1 van mijn specialiteiten![]()
nou hoorde ik zaterdag het gerucht dat Tiesto in nov. in de ASTA draaid, maar daar kan ik nog weinig over vindeniemand een kleine bevestiging misschien?
![]()
menno heeft ook bevestigd, hij en lablanc draaienquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef Veersesmurf het volgende:
iemand een kleine bevestiging misschien?![]()
Dat wist ik al tijden.... Maar de persoon die het tegen mij zei vertelde dat het in de HMH wasquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:41 schreef DreamAway het volgende:
[..]
menno heeft ook bevestigd, hij en lablanc draaien![]()
en ik maar denken dat ik de primeur hadquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat wist ik al tijden.... Maar de persoon die het tegen mij zei vertelde dat het in de HMH was... maar begreep een tijdje terug dat het in de Asta was.
Ik heb het hier ook nooit neergezetquote:
ik begon er ook niet over, maar kogel was nu toch al door de kerkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook nooit neergezet
Ken ik jou dan ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zal jij niet snel meemaken dat mensen zich dicht bij je verzamelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ken ik jou dan ?![]()
Geen problemen mee overigens![]()
![]()
Lekker geloofwaardig trouwens als ik jou fotoboek zo check![]()
Knul, anders ga je even lekker buiten spelen ofzo, maar ga alsjeblieft ergens anders de 17-jarige wijsneus uithangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
Als je dit bedoelt...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:01 schreef Messenga het volgende:
Jongens, geen ruzie.
Wat vinden jullie van de nieuwe Floorfilla?
die wil ik niet horen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:01 schreef Messenga het volgende:
Jongens, geen ruzie.
Wat vinden jullie van de nieuwe Floorfilla?
Daar kan ik mij dan wel bij aansluiten!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:23 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
het was erg gezellig zaterdag om jullie allen weer te spreken!!
Heb trouwens nog een coole plaat ontdekt.. Funabashi & Niklas Harding - Addictive
Wat heeft mijn uiterlijk te maken met de geloofwaardigheid van jouw problemen ?! Daar komt bij dat je zelf al aangeeft dat je me niet kent.... Goeie post dus van jequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker geloofwaardig trouwens als ik jou fotoboek zo check![]()
![]()
Goeie deun... absoluutquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:23 schreef marciemarcs het volgende:
Heb trouwens nog een coole plaat ontdekt.. Funabashi & Niklas Harding - Addictive
Het is ook niet mijn smaakquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:17 schreef m-kay het volgende:
[..]
Als je dit bedoelt...
Now playing » Floorfilla - cyberdream (radio cut) [03:34m | 181kbps | 4,64MB] «
...dan zijn dit de dingen die het eerst in me opkomen:
kaas, ongeïnspireerde bagger, au m'n oren, Special D, skihut, kutvocals, wansmaak, niet CTT-waardig, offtopic, delete,
dat krijg je ervan als je vals wordtquote:
je wilde gewoon even afleiden, begrijp ik?!quote:
Zoals ik net al zei, hij begon te kattenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:19 schreef DreamAway het volgende:
[..]
dat krijg je ervan als je vals wordt![]()
[..]
je wilde gewoon even afleiden, begrijp ik?!![]()
Sst.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:19 schreef DreamAway het volgende:
[..]
je wilde gewoon even afleiden, begrijp ik?!![]()
Same here, zou ik wel graag willen wetenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:24 schreef MarkzMan_X het volgende:
Sensation Theme van Polen? Welk nummer is het?
VA_-_Sensation_White_Polska_2006-Promo_CDS-2006-TDMLiVEquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Same here, zou ik wel graag willen weten
Ik heb em al wel maar moet em nog checkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:26 schreef m-kay het volgende:
[..]
VA_-_Sensation_White_Polska_2006-Promo_CDS-2006-TDMLiVE
01-f.l.a.m.e_feat_olga_-_sensation_(vocal_version)-tdmlive.mp3
02-f.l.a.m.e_-_sensation_(instrumental)-tdmlive.mp3
03-nitrous_oxide_pres._redmoon_-_cumulus_(radio_edit)-tdmlive.mp3
04-nitrous_oxide_pres._redmoon_-_cumulus_(orginal_version)-tdmlive.mp3
Die dus..
Gefeliciflapstaartquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb em al wel maar moet em nog checken
Ik neem aan dat P.A.T.T. erop staat? Anders is 't een kut cdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:49 schreef Xantra het volgende:
Ik zet nog maar eens Global Underground 29: Dubai Mixed By Sharam aan. Wat is die fijn zeg!![]()
staat er opquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:44 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat P.A.T.T. erop staat? Anders is 't een kut cd
Oh, en ik neem 't op voor Dj Day-V want hij deed helemaal niets verkeerd! Sterker nog, ik dacht hetzelfde bij die foto:
quote: "Waarom proppen mensen zich altijd bij elkaar als ze er makkelijk allemaal op kunnen"
Aangezien je er zelf opstaat neem ik aan dat je een goed antwoord hierop kan gevenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:44 schreef Tomaz het volgende:
quote: "Waarom proppen mensen zich altijd bij elkaar als ze er makkelijk allemaal op kunnen"
Hahaha! Hap hap hapquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:35 schreef Veersesmurf het volgende:
Leuk, een zinloze discussiezal ik me er dan als fotograaf zijnde ook nog ff in mengen?
![]()
Ik zag door de lens niet of iedereen er goed op stond. Ook het schermpje stond niet aan zodat ik daar ook niet door kon kijken. Het stuk ervaring dat ik heb vertelde mij dat iedereen er wel ongeveer op stond![]()
Daarnaast is het een stuk gezellig om zo dicht bij elkaar te staan.![]()
trance is ok![]()
ow shit ja, nou zie ik het pas. Ik had het helemaal niet in de gate man!quote:
Persoonlijk vind ik het helemaal niks eigenlijkquote:
zekersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef DreamAway het volgende:
wat een heerlijke opener bij ASOT![]()
Marscruiser - Not Alone Tonight feat. Kendra Foster (Blake Jarrell Club Mix)
Blake Jarrell is goed bezig!!!![]()
ahhh en 'old and wise' weer.....![]()
Die Blake Jarrell is echt een enorme held. Heb de opener niet gehoord maar zal ongetwijfeld goed zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef DreamAway het volgende:
wat een heerlijke opener bij ASOT![]()
Marscruiser - Not Alone Tonight feat. Kendra Foster (Blake Jarrell Club Mix)
Blake Jarrell is goed bezig!!!![]()
ahhh en 'old and wise' weer.....![]()
ik ken alleen remixen van hem, die zijn ok, ik wil wel eens werk van hem zelf horenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Die Blake Jarrell is echt een enorme held. Heb de opener niet gehoord maar zal ongetwijfeld goed zijn.![]()
Vroeger was het een techno/minimal producerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:54 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik ken alleen remixen van hem, die zijn ok, ik wil wel eens werk van hem zelf horen
hm! dan issie in ieder geval veelzijdig!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Vroeger was het een techno/minimal producer
bedoel je niet JPL - Your Whole Life (Ljungqvist Always Lives Remix)?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:08 schreef jackson het volgende:
JPL - Your Whole Life (Ljungqvist Remix)
Wat een dikke deun is dat ook zeg. Zat al in ASOT & TATW. Helaas nog niet uit maar Joni hoopt en verwacht ook dat dit deze maand zal gebeuren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |