fotograferen is toevallig 1 van mijn specialiteitenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:18 schreef m-kay het volgende:
[..]
Mja, de fotograaf heeft wat mij betreft een puike foto afgeleverd. Dat heeft te maken dat sommige zaken er niet op staan en andere juist weer wel. Snap je?
Bij deze.... Ik dacht eerst dat het de HMH zou zijn maar dat was verkeerde infoquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
fotograferen is toevallig 1 van mijn specialiteiten![]()
nou hoorde ik zaterdag het gerucht dat Tiesto in nov. in de ASTA draaid, maar daar kan ik nog weinig over vindeniemand een kleine bevestiging misschien?
![]()
menno heeft ook bevestigd, hij en lablanc draaienquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:24 schreef Veersesmurf het volgende:
iemand een kleine bevestiging misschien?![]()
Dat wist ik al tijden.... Maar de persoon die het tegen mij zei vertelde dat het in de HMH wasquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:41 schreef DreamAway het volgende:
[..]
menno heeft ook bevestigd, hij en lablanc draaien![]()
en ik maar denken dat ik de primeur hadquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat wist ik al tijden.... Maar de persoon die het tegen mij zei vertelde dat het in de HMH was... maar begreep een tijdje terug dat het in de Asta was.
Ik heb het hier ook nooit neergezetquote:
ik begon er ook niet over, maar kogel was nu toch al door de kerkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb het hier ook nooit neergezet
Ken ik jou dan ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zal jij niet snel meemaken dat mensen zich dicht bij je verzamelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ken ik jou dan ?![]()
Geen problemen mee overigens![]()
![]()
Lekker geloofwaardig trouwens als ik jou fotoboek zo check![]()
Knul, anders ga je even lekker buiten spelen ofzo, maar ga alsjeblieft ergens anders de 17-jarige wijsneus uithangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
Als je dit bedoelt...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:01 schreef Messenga het volgende:
Jongens, geen ruzie.
Wat vinden jullie van de nieuwe Floorfilla?
die wil ik niet horen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:01 schreef Messenga het volgende:
Jongens, geen ruzie.
Wat vinden jullie van de nieuwe Floorfilla?
Daar kan ik mij dan wel bij aansluiten!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:23 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
het was erg gezellig zaterdag om jullie allen weer te spreken!!
Heb trouwens nog een coole plaat ontdekt.. Funabashi & Niklas Harding - Addictive
Wat heeft mijn uiterlijk te maken met de geloofwaardigheid van jouw problemen ?! Daar komt bij dat je zelf al aangeeft dat je me niet kent.... Goeie post dus van jequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lekker geloofwaardig trouwens als ik jou fotoboek zo check![]()
![]()
Goeie deun... absoluutquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:23 schreef marciemarcs het volgende:
Heb trouwens nog een coole plaat ontdekt.. Funabashi & Niklas Harding - Addictive
Het is ook niet mijn smaakquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:17 schreef m-kay het volgende:
[..]
Als je dit bedoelt...
Now playing » Floorfilla - cyberdream (radio cut) [03:34m | 181kbps | 4,64MB] «
...dan zijn dit de dingen die het eerst in me opkomen:
kaas, ongeïnspireerde bagger, au m'n oren, Special D, skihut, kutvocals, wansmaak, niet CTT-waardig, offtopic, delete,
dat krijg je ervan als je vals wordtquote:
je wilde gewoon even afleiden, begrijp ik?!quote:
Zoals ik net al zei, hij begon te kattenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:19 schreef DreamAway het volgende:
[..]
dat krijg je ervan als je vals wordt![]()
[..]
je wilde gewoon even afleiden, begrijp ik?!![]()
Sst.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:19 schreef DreamAway het volgende:
[..]
je wilde gewoon even afleiden, begrijp ik?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |