Westside!quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:41 schreef DreamAway het volgende:
oh jongens toch...
[[url=http://img167.imageshack.us/img167/8125/img2826qq1.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
toch jammer van die groepsfoto hoor...zal ik mezelf er maar bij photoshoppen?![]()
zet mij er dan ook gelijk maar bijquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:41 schreef DreamAway het volgende:
toch jammer van die groepsfoto hoor...zal ik mezelf er maar bij photoshoppen?![]()
Ja nog bedankt dat je de foto wilde nemen! Wat een aap was die ene gast zeg, letterlijk zeggen 'ik ben bezig' (met bierdrinken) en te beroerd om een foto van ons te nemenquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:05 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
zet mij er dan ook gelijk maar bij![]()
haha ook heerlijk fout om 3 CTTers te meeten bij de Mc Donalds![]()
Zo ben ik hè, jeweets!quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:08 schreef MarkzMan_X het volgende:
Mooi dat je ons label nog even plugt in dit topic, marco!
Vond ik ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:14 schreef star_gazer het volgende:
Goeie keus trouwens om met Airwalk te beginnen
aangeraakt? AANGERAAKT? M'n knop ligt er half af man!quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:30 schreef swopfile het volgende:
[..]
Bij nader inzien bedenk ik me dat ik wel zn tepel aangeraakt heb! Maar dat geheel terzijde, want waar zijn de foto's!?
Troost je Tom, de vriendin van Gerrit zat ook in mijn tepel te purken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:38 schreef Tomaz het volgende:
[..]
aangeraakt? AANGERAAKT? M'n knop ligt er half af man!
Maar bedankt voor jullie complimentjes, het was fijn om voor jullie te openen!![]()
jij tepel-freak! je vond het wel lekker!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:50 schreef m-kay het volgende:
[..]
Troost je Tom, de vriendin van Gerrit zat ook in mijn tepel te purken..
Dikke shit! Ook die stalker remix is heerlijk!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:48 schreef Tomaz het volgende:
Wow, wat een feest in Utrecht zeg! Echt tof dat ik mocht openen! Gelijk al aardig wat volk binnen en tegen 't einde van m'n set zat de sfeer er al lekker in binnen!
M'n tracklist voor de liefhebbers:
22:50 korte soundcheck
Above & Beyond - Good for me en Benjamin Bates - Whole (bas beja remix)
23:00 kick off
Henrik B - Airwalk (original)
Underworld - Peggy sussed (Peter Heller remix)
Perry O'Neil - South-West Saga
D-Nox - One shot (Kosmas Epsilon remix)
Luke Chable & Shilo - Sentrino (original)
Wally Lopez - Don't you (Richard Grey remix)
Gabriel & Dresden - Dangerous Power
Lens - Dusk till dawn (stalker remix)
Snow patrol - Chasing cars (Topher Jones & Blake Jarrel remix)
Tiernan O'Neill - Shine
Beats of Genesis - Summer of love (Sean Tyas remix)
Ziet er goed uit tom!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:48 schreef Tomaz het volgende:
Wow, wat een feest in Utrecht zeg! Echt tof dat ik mocht openen! Gelijk al aardig wat volk binnen en tegen 't einde van m'n set zat de sfeer er al lekker in binnen!
M'n tracklist voor de liefhebbers:
22:50 korte soundcheck
Above & Beyond - Good for me en Benjamin Bates - Whole (bas beja remix)
23:00 kick off
Henrik B - Airwalk (original)
Underworld - Peggy sussed (Peter Heller remix)
Perry O'Neil - South-West Saga
D-Nox - One shot (Kosmas Epsilon remix)
Luke Chable & Shilo - Sentrino (original)
Wally Lopez - Don't you (Richard Grey remix)
Gabriel & Dresden - Dangerous Power
Lens - Dusk till dawn (stalker remix)
Snow patrol - Chasing cars (Topher Jones & Blake Jarrel remix)
Tiernan O'Neill - Shine
Beats of Genesis - Summer of love (Sean Tyas remix)
Dank!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:46 schreef Xantra het volgende:
[..]
Ziet er goed uit tom!laatste drie ken ik niet, maar de rest zijn stuk voor stuk knallers
![]()
Dat heet nou gezelligheid, met vrienden enzoquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom proppen mensen zich altijd bij elkaar als ze er makkelijk allemaal op kunnen?
quote:Enkele voorbeelden van typische contexten waarin men het veelal over gezelligheid heeft:
* Koffie drinken en een koekje eten bij de buren
* Een kroeg bezoeken
* Rond een kampvuur of bij de open haard zitten
* Ouders of grootouders bezoeken
* Spelletjes spelen
* Schemeren (met of zonder waxinelichtjes)
* Natafelen
* Een terrasje pikken
Dat zal jij niet snel meemaken dat mensen zich dicht bij je verzamelenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom proppen mensen zich altijd bij elkaar als ze er makkelijk allemaal op kunnen?
Mja, de fotograaf heeft wat mij betreft een puike foto afgeleverd. Dat heeft te maken dat sommige zaken er niet op staan en andere juist weer wel. Snap je?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zal jij niet snel meemaken dat mensen zich dicht bij je verzamelen
Dat staat gelukkig niet op de foto.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:47 schreef m-kay het volgende:
[..]
Dat staat gelukkig niet op de foto..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |