I rule, ik heb nog niet geslapen en voel me toch goed!quote:Op zondag 8 oktober 2006 06:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
Nou, dat was me een fuif wel jewelste!
*** FIRST POST OMG I RULE ***
echt wel!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:25 schreef jackson het volgende:
Puik feest gister, dikke set van Tomaz ook zeg
Ik wilde Tom S hebben, but i couldnt touch him!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:31 schreef DreamAway het volgende:
[..]
stonden een hoop plaatjes tussen waarvan ik dacht: die wil ik hebbe!!!!![]()
Dan hoop ik dat je veel geduld hebtquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:31 schreef DreamAway het volgende:
stonden een hoop plaatjes tussen waarvan ik dacht: die wil ik hebbe!!!!![]()
Ik wilde wel meer mensen hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:38 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ik wilde Tom S hebben, but i couldnt touch him!![]()
Tja verrek! Ik voel me ook puikend. Ben al een paar uur op (Osbornes Marathon op MTV aan het kijkenquote:Op zondag 8 oktober 2006 12:47 schreef DreamAway het volgende:
[..]
I rule, ik heb nog niet geslapen en voel me toch goed!![]()
hoe ist mogelijk! ben zelfs bij mn oma om n 'bakkie' geweest![]()
was een top feestje dit! het kon eigenlijk niet beter!![]()
trouwens nog meer mensen die madonna - jump lekker vinden?![]()
wie niet zeg...the untouchable Tom S!quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:38 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ik wilde Tom S hebben, but i couldnt touch him!![]()
zeer verrassend dat je dan niet in slaap valt bij ozzy...! nahja...dit is zeker zo'n feestje waarbij je met meer energie vandaan gaat dan je binnenkwam...ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Tja verrek! Ik voel me ook puikend. Ben al een paar uur op (Osbornes Marathon op MTV aan het kijken).
Bij nader inzien bedenk ik me dat ik wel zn tepel aangeraakt heb! Maar dat geheel terzijde, want waar zijn de foto's!?quote:
lucky basterdquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:30 schreef swopfile het volgende:
[..]
Bij nader inzien bedenk ik me dat ik wel zn tepel aangeraakt heb! Maar dat geheel terzijde, want waar zijn de foto's!?
Als ik Jolijn moet geloven heb ik haar 3 maanden geleden zwanger gemaakt. Ik weet et zelf niet eens meerquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:30 schreef swopfile het volgende:
[..]
Bij nader inzien bedenk ik me dat ik wel zn tepel aangeraakt heb! Maar dat geheel terzijde, want waar zijn de foto's!?
Rui da Silva - Touch me?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:25 schreef jackson het volgende:
Nee, wel: Van Halen - Jump
Puik feest gister, dikke set van Tomaz ook zeg
De opening van Thrillseekers...... OMG, die plaat repeat ik al weken in mijn auto en dan juich ik mezelf vooruit zeg. Touch me in the morning.... And last thing at night
Let ook eens op de PIquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:48 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Cassandra Fox - Touch Me (Mike Koglin & Jono Grant Remix)
Nieuwe versie van Touch me idd
Wel dezelfde zangeres meen ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |