Same here, zou ik wel graag willen wetenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:24 schreef MarkzMan_X het volgende:
Sensation Theme van Polen? Welk nummer is het?
VA_-_Sensation_White_Polska_2006-Promo_CDS-2006-TDMLiVEquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:39 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Same here, zou ik wel graag willen weten
Ik heb em al wel maar moet em nog checkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:26 schreef m-kay het volgende:
[..]
VA_-_Sensation_White_Polska_2006-Promo_CDS-2006-TDMLiVE
01-f.l.a.m.e_feat_olga_-_sensation_(vocal_version)-tdmlive.mp3
02-f.l.a.m.e_-_sensation_(instrumental)-tdmlive.mp3
03-nitrous_oxide_pres._redmoon_-_cumulus_(radio_edit)-tdmlive.mp3
04-nitrous_oxide_pres._redmoon_-_cumulus_(orginal_version)-tdmlive.mp3
Die dus..
Gefeliciflapstaartquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb em al wel maar moet em nog checken
Ik neem aan dat P.A.T.T. erop staat? Anders is 't een kut cdquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:49 schreef Xantra het volgende:
Ik zet nog maar eens Global Underground 29: Dubai Mixed By Sharam aan. Wat is die fijn zeg!![]()
staat er opquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:44 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat P.A.T.T. erop staat? Anders is 't een kut cd
Oh, en ik neem 't op voor Dj Day-V want hij deed helemaal niets verkeerd! Sterker nog, ik dacht hetzelfde bij die foto:
quote: "Waarom proppen mensen zich altijd bij elkaar als ze er makkelijk allemaal op kunnen"
Aangezien je er zelf opstaat neem ik aan dat je een goed antwoord hierop kan gevenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:44 schreef Tomaz het volgende:
quote: "Waarom proppen mensen zich altijd bij elkaar als ze er makkelijk allemaal op kunnen"
Hahaha! Hap hap hapquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:35 schreef Veersesmurf het volgende:
Leuk, een zinloze discussiezal ik me er dan als fotograaf zijnde ook nog ff in mengen?
![]()
Ik zag door de lens niet of iedereen er goed op stond. Ook het schermpje stond niet aan zodat ik daar ook niet door kon kijken. Het stuk ervaring dat ik heb vertelde mij dat iedereen er wel ongeveer op stond![]()
Daarnaast is het een stuk gezellig om zo dicht bij elkaar te staan.![]()
trance is ok![]()
ow shit ja, nou zie ik het pas. Ik had het helemaal niet in de gate man!quote:
Persoonlijk vind ik het helemaal niks eigenlijkquote:
zekersquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef DreamAway het volgende:
wat een heerlijke opener bij ASOT![]()
Marscruiser - Not Alone Tonight feat. Kendra Foster (Blake Jarrell Club Mix)
Blake Jarrell is goed bezig!!!![]()
ahhh en 'old and wise' weer.....![]()
Die Blake Jarrell is echt een enorme held. Heb de opener niet gehoord maar zal ongetwijfeld goed zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef DreamAway het volgende:
wat een heerlijke opener bij ASOT![]()
Marscruiser - Not Alone Tonight feat. Kendra Foster (Blake Jarrell Club Mix)
Blake Jarrell is goed bezig!!!![]()
ahhh en 'old and wise' weer.....![]()
ik ken alleen remixen van hem, die zijn ok, ik wil wel eens werk van hem zelf horenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Die Blake Jarrell is echt een enorme held. Heb de opener niet gehoord maar zal ongetwijfeld goed zijn.![]()
Vroeger was het een techno/minimal producerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:54 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik ken alleen remixen van hem, die zijn ok, ik wil wel eens werk van hem zelf horen
hm! dan issie in ieder geval veelzijdig!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Vroeger was het een techno/minimal producer
bedoel je niet JPL - Your Whole Life (Ljungqvist Always Lives Remix)?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:08 schreef jackson het volgende:
JPL - Your Whole Life (Ljungqvist Remix)
Wat een dikke deun is dat ook zeg. Zat al in ASOT & TATW. Helaas nog niet uit maar Joni hoopt en verwacht ook dat dit deze maand zal gebeuren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |