Waarop jij vrolijk vertelde waar je elke week je gratis ASOT vandaan haalt.... Dat was even minder slimquote:
sttt....!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarop jij vrolijk vertelde waar je elke week je gratis ASOT vandaan haalt.... Dat was even minder slim![]()
Tuurlijk moet een DJ doen wat hij zelf wil, maar hij heeft ook rekening te houden met het publiek. Het publiek is de reden dat een dj daar staat. Het publiek heeft verwachtingen en vaak ook betaald. En meestal zijn er nog genoeg mogelijkheden om binnen die verwachtingen te experimenteren.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef scarefreak het volgende:
Juist, hokjes-cultuur dus.
Vernieuwing/verandering wat de DJ zelf wil zou niet verkeerd zijn imo.
dat vind ik dus echt naïf hé, ik weet zeker dat Armin heus wel shit maakt om het publiek betoveren, kan hij wel zeggen dat het meer zijn eigen ding is en dat men er niet op hoeft te reageren, maar hij richt zich duidelijk op een doelgroep, als hij dat niet doet zal er weinig te cashen zijn en daar gaat het toch om.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:17 schreef Joppy het volgende:
[..]
In de studio kan je helemaal je eigen muziek maken, je zelf artistiek laten gaan zeg maarZonder rekening te hoeven houden met wat men er van vindt.
Het kán, dat wil nog niet zeggen dat het gebeurdquote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Xantra het volgende:
[..]
dat vind ik dus echt naïf hé, ik weet zeker dat Armin heus wel shit maakt om het publiek betoveren, kan hij wel zeggen dat het meer zijn eigen ding is en dat men er niet op hoeft te reageren, maar hij richt zich duidelijk op een doelgroep, als hij dat niet doet zal er weinig te cashen zijn en daar gaat het toch om.
nu ik toch bezig ben reageer ik er toch maar op: hij zegt dat hij met Shivers een andere richting is opgegaan, ik weet niet welke kant hij ziet, maar zowel het album en de single zijn gewoon trance en ik heb er weinig vernieuwends binnen dit soort trance aan gehoord, maargoed kan aan mij liggenok er zat een plakje minder kaas op
![]()
vergelijk 76 eens met shivers, dat zijn 2 totaal verschillende albums qua stijlen!quote:Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Xantra het volgende:
nu ik toch bezig ben reageer ik er toch maar op: hij zegt dat hij met Shivers een andere richting is opgegaan, ik weet niet welke kant hij ziet, maar zowel het album en de single zijn gewoon trance en ik heb er weinig vernieuwends binnen dit soort trance aan gehoord, maargoed kan aan mij liggenok er zat een plakje minder kaas op
![]()
Ja hij heeft toen zijn eigen record gebroken, stopt rond 10en 's ochtends met Push - Universal Nation als ik me niet vergisquote:Op donderdag 28 september 2006 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi, daar ben ik weer ns
Klein vraagje, ik luister nu een set van Armin uit de <<O>> in Den Haag (26-10-2002) en daarin wordt gepraat over een recordpoging van max 12u draaien. Heeft Armin dat toen eigenlijk gehaald? Zo nee, hoeveel uur is het uiteindelijk geworden?
Oeh, daar heb ik geloof ik nog een filmpje van. Armin die Coast 2 Coast - Home (Tiesto remix) draait!quote:Op donderdag 28 september 2006 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi, daar ben ik weer ns
Klein vraagje, ik luister nu een set van Armin uit de <<O>> in Den Haag (26-10-2002) en daarin wordt gepraat over een recordpoging van max 12u draaien. Heeft Armin dat toen eigenlijk gehaald? Zo nee, hoeveel uur is het uiteindelijk geworden?
Yup heeft ie gedaan! Uiteindelijk zelfs 13 uur vanwege wintertijd die inging. Werd ook live op 3fm uitgezonden gedeeltelijkquote:Op donderdag 28 september 2006 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi, daar ben ik weer ns
538quote:Op donderdag 28 september 2006 14:52 schreef hp22 het volgende:
[..]
Yup heeft ie gedaan! Uiteindelijk zelfs 13 uur vanwege wintertijd die inging. Werd ook live op 3fm uitgezonden gedeeltelijk
Er staat me echt bij dat het 3fm was, misschien allebeiquote:
hij mag het best nog een keertje doen, maar zet dan wel ff bedden of gigantische lounge ruimtes neer...quote:Op donderdag 28 september 2006 14:56 schreef hp22 het volgende:
[..]
Er staat me echt bij dat het 3fm was, misschien allebei
pff, wat is nou 13 uurtjes? Komt ie weer: Nature One, dat is pas doorknallen!quote:Op donderdag 28 september 2006 16:35 schreef DreamAway het volgende:
[..]
hij mag het best nog een keertje doen, maar zet dan wel ff bedden of gigantische lounge ruimtes neer...
anders hou ik t echt niet vol!!! of laat t sponsoren door red bull ofzeau![]()
ik kan me FFWD en daar na 3DJ's ook nog goed herinneren, 11.00 in de trein naar rotterdam, volgende dag 11.00 thuis oefff wat was ik toen brakquote:Op donderdag 28 september 2006 17:01 schreef Tomaz het volgende:
[..]
pff, wat is nou 13 uurtjes? Komt ie weer: Nature One, dat is pas doorknallen!![]()
Laat die kerel maar praten. hp22 heeft het altijd bij het juiste eind!quote:Op donderdag 28 september 2006 14:56 schreef hp22 het volgende:
[..]
Er staat me echt bij dat het 3fm was, misschien allebei
ze draaide altijd techno, maar kan zo maar anders zijn, lange tijd geleden dat ik iets van haar gehoord heb.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:41 schreef Veersesmurf het volgende:
is dit nou house, of minimal, of hoe heet deze stroming zeg maar? (Barbara, GdjB)
Uitpakken duurt toch niet zo lang? En anders krijg ik de tracklist er ook niet bijquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
hp22, waarom een mp3 zippen. Heeft toch geen enkele zin? Hoeveel is zo'n mp3 nog te comprimeren. Nu moet ik weer uitpakken.
Een nachtje overslaan is mij niet vreemd. User Tomaz deed dit "vroeger" maandelijks.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:20 schreef Veersesmurf het volgende:
Mijn langste uitgaansdag(en) was: zaterdagmorgen om 7 uur opstaan om te werken tot 5 uur. Daarna richting HMH waar Tiesto draait tot 7 uur s'ochtends. Terug naar huis met de trein, en daarna weer naar Breda voor DanceTour.
Na DanceTour weer naar huis om daar Jong Oranje de finale te zien winnen incl. nabeschouwing.
De volgende morgen was ik aardig moe![]()
Nu Misstress Barbara bij GdjB. Aardig gaaf om is te horen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |