abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 20:51:16 #76
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_42179665
quote:
Op woensdag 27 september 2006 19:41 schreef DreamAway het volgende:
was eerst 1 euro
Waarop jij vrolijk vertelde waar je elke week je gratis ASOT vandaan haalt.... Dat was even minder slim
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 27 september 2006 @ 21:05:58 #77
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_42180034
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:51 schreef jackson het volgende:

[..]

Waarop jij vrolijk vertelde waar je elke week je gratis ASOT vandaan haalt.... Dat was even minder slim
sttt....! dat was al voordat ie over 1 euro begon trouwens...
en hij heeft gezworen dattie er verder niks mee zou doen...hij begreep t...daarom ging ie over asot downloaden beginnen...

maar vanaf nu zwijg ik als t graf heur!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 27 september 2006 @ 21:45:04 #78
36461 Joppy
geen colaboy
pi_42181323
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:28 schreef scarefreak het volgende:
Juist, hokjes-cultuur dus.
Vernieuwing/verandering wat de DJ zelf wil zou niet verkeerd zijn imo.
Tuurlijk moet een DJ doen wat hij zelf wil, maar hij heeft ook rekening te houden met het publiek. Het publiek is de reden dat een dj daar staat. Het publiek heeft verwachtingen en vaak ook betaald. En meestal zijn er nog genoeg mogelijkheden om binnen die verwachtingen te experimenteren.
Een goede DJ moet, binnen de grenzen van zijn eigen smaak en kunnen, altijd rekening houden met het publiek.
Let the beat control your body!
  woensdag 27 september 2006 @ 22:05:13 #79
105311 Xantra
Cinematographer
pi_42182116
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:17 schreef Joppy het volgende:

[..]

In de studio kan je helemaal je eigen muziek maken, je zelf artistiek laten gaan zeg maar Zonder rekening te hoeven houden met wat men er van vindt.
dat vind ik dus echt naïf hé, ik weet zeker dat Armin heus wel shit maakt om het publiek betoveren, kan hij wel zeggen dat het meer zijn eigen ding is en dat men er niet op hoeft te reageren, maar hij richt zich duidelijk op een doelgroep, als hij dat niet doet zal er weinig te cashen zijn en daar gaat het toch om.

nu ik toch bezig ben reageer ik er toch maar op: hij zegt dat hij met Shivers een andere richting is opgegaan, ik weet niet welke kant hij ziet, maar zowel het album en de single zijn gewoon trance en ik heb er weinig vernieuwends binnen dit soort trance aan gehoord, maargoed kan aan mij liggen ok er zat een plakje minder kaas op
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 27 september 2006 @ 22:23:40 #80
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_42182899
Een andere weg met shivers is inderdaad slap gelul tevens jong belegen maar niet slecht.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 27 september 2006 @ 23:07:00 #81
36461 Joppy
geen colaboy
pi_42184469
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Xantra het volgende:

[..]

dat vind ik dus echt naïf hé, ik weet zeker dat Armin heus wel shit maakt om het publiek betoveren, kan hij wel zeggen dat het meer zijn eigen ding is en dat men er niet op hoeft te reageren, maar hij richt zich duidelijk op een doelgroep, als hij dat niet doet zal er weinig te cashen zijn en daar gaat het toch om.

nu ik toch bezig ben reageer ik er toch maar op: hij zegt dat hij met Shivers een andere richting is opgegaan, ik weet niet welke kant hij ziet, maar zowel het album en de single zijn gewoon trance en ik heb er weinig vernieuwends binnen dit soort trance aan gehoord, maargoed kan aan mij liggen ok er zat een plakje minder kaas op
Het kán, dat wil nog niet zeggen dat het gebeurd
Let the beat control your body!
pi_42197670
quote:
Op woensdag 27 september 2006 22:05 schreef Xantra het volgende:

vergelijk 76 eens met shivers, dat zijn 2 totaal verschillende albums qua stijlen!
Vergelijk Gypsy en Who is Watching maar eens met Burned with desire...das totaal anders! Alleen Shivers, Wall of Sound en Serenity herken ik een beetje erin terug. ok das dan wel meteen weer zo'n 1/3 deel van het album, maar de rest is toch echt anders dan we (ik) gewend waren of verwacht hadden.
vind ik dan.

pi_42198248
Hoi, daar ben ik weer ns

Klein vraagje, ik luister nu een set van Armin uit de <<O>> in Den Haag (26-10-2002) en daarin wordt gepraat over een recordpoging van max 12u draaien. Heeft Armin dat toen eigenlijk gehaald? Zo nee, hoeveel uur is het uiteindelijk geworden?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_42198331
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoi, daar ben ik weer ns

Klein vraagje, ik luister nu een set van Armin uit de <<O>> in Den Haag (26-10-2002) en daarin wordt gepraat over een recordpoging van max 12u draaien. Heeft Armin dat toen eigenlijk gehaald? Zo nee, hoeveel uur is het uiteindelijk geworden?
Ja hij heeft toen zijn eigen record gebroken, stopt rond 10en 's ochtends met Push - Universal Nation als ik me niet vergis
pi_42198770
quote:
Hoi, daar ben ik weer ns

Oeh, daar heb ik geloof ik nog een filmpje van. Armin die Coast 2 Coast - Home (Tiesto remix) draait!
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_42199509
quote:
Hoi, daar ben ik weer ns

Yup heeft ie gedaan! Uiteindelijk zelfs 13 uur vanwege wintertijd die inging. Werd ook live op 3fm uitgezonden gedeeltelijk
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_42199569
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:52 schreef hp22 het volgende:

[..]

Yup heeft ie gedaan! Uiteindelijk zelfs 13 uur vanwege wintertijd die inging. Werd ook live op 3fm uitgezonden gedeeltelijk
538
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_42199620
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

538
Er staat me echt bij dat het 3fm was, misschien allebei

[ Bericht 2% gewijzigd door hp22 op 28-09-2006 16:59:55 ]
pi_42202506
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:56 schreef hp22 het volgende:

[..]

hij mag het best nog een keertje doen, maar zet dan wel ff bedden of gigantische lounge ruimtes neer...
anders hou ik t echt niet vol!!! of laat t sponsoren door red bull ofzeau
pi_42203287
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:35 schreef DreamAway het volgende:

[..]

hij mag het best nog een keertje doen, maar zet dan wel ff bedden of gigantische lounge ruimtes neer...
anders hou ik t echt niet vol!!! of laat t sponsoren door red bull ofzeau
pff, wat is nou 13 uurtjes? Komt ie weer: Nature One, dat is pas doorknallen!
  donderdag 28 september 2006 @ 18:12:04 #91
105311 Xantra
Cinematographer
pi_42205590
quote:
Op donderdag 28 september 2006 17:01 schreef Tomaz het volgende:

[..]

pff, wat is nou 13 uurtjes? Komt ie weer: Nature One, dat is pas doorknallen!
ik kan me FFWD en daar na 3DJ's ook nog goed herinneren, 11.00 in de trein naar rotterdam, volgende dag 11.00 thuis oefff wat was ik toen brak
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_42207796
Mijn langste uitgaansdag(en) was: zaterdagmorgen om 7 uur opstaan om te werken tot 5 uur. Daarna richting HMH waar Tiesto draait tot 7 uur s'ochtends. Terug naar huis met de trein, en daarna weer naar Breda voor DanceTour.
Na DanceTour weer naar huis om daar Jong Oranje de finale te zien winnen incl. nabeschouwing.

De volgende morgen was ik aardig moe

Nu Misstress Barbara bij GdjB. Aardig gaaf om is te horen
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_42208603
Whow wat een vette platen, wat een drive zit daar in! (vooral de plaat die nu draaid)

Lekker hoor

is dit nou house, of minimal, of hoe heet deze stroming zeg maar? (Barbara, GdjB)
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_42217267
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:56 schreef hp22 het volgende:

[..]

Laat die kerel maar praten. hp22 heeft het altijd bij het juiste eind!
pi_42220306
Heb weer een set online staan!

http://clanhost.nl/mike/ESOT240906.zip

Extrema - ESOT - 24-09-06

01. ESOT Intro
02. Habersham And Darius Kohanim - Dune In Erf Minor
03. Acid Og's - Knock 'Em Back
04. Özgür Can - On A Whiter Day
05. Roel H - The Dancing Bears
06. Martin Eyerer And Oliver Klein - Cicada
07. Armand Pena And Joseph Anthony - Boomchak
08. Tim Deluxe - I Don't Care (101 Dub Mix)
09. David Ekenback - Hey Cowboy
10. Shuffleheads - Whoah!
11. Fedde Le Grand ft. Mc Gee - Just Trippin' (Danny Freakazoid & Elvis Benait Remix)
12. Cicada - The Things You Say (Dirty South Remix)
13. Darkmountaingroup - Lose Control
14. Erick E - The Beat Is Rockin' (Fedde Le Grand Remix)
15. Last Rhythm - Last Rhythm (Martijn Ten Velden Remake)
16. Hoxton Whores - Lost In Ibiza
17. Sunfreakz ft. Andrea Britton - Counting Down The Days (Fonzerelli Remix)
18. Chris Lake - Changes (Vocal Club Mix)
19. Oliver Moldan - Beauty In L.A.
20. Perry O'Neil - South-West Saga
21. Henrik B - Airwalk
22. Pryda - The Gift
23. David West - Make U Mine (Vocal Mix)
24. Probspot - Blows My Mind (Hammer & Funabashi Mix)
25. Robimon - Birdshock
26. Cressida - Slightly Agravic
27. Deep Dish - Say Hello (Chus & Ceballos Remix)
28. Hydroid - Sonate
29. Richard Durand - Sunhump 2006
30. Envio - For You
31. Bronski Beat vs. Supermode - Smalltown Boy, Tell Me Why! (Extrema Edit)
32. Alexey Selin - White Crystal (D-Air Remix)
33. Mike Koglin vs. Mark Pledger - Ultraviolet
34. Leon Bolier pres. Surpresa - Poseidon
35. Armin Van Buuren ft. Racoon - Love You More
36. Team SR - Leaving London (T4L Remix)
37. Action Level vs. Carrie Skipper - Go By Topless (Extrema Live Edit)
38. Action Level - Topless
39. Dan Stone - Made In Bahrain
40. Para X pres. Extream ft. Dj Enzo - Flowmotion
41. Activa - Airflow
42. Nitrous Oxide pres. Redmoon - Cumulus
43. T4L - Maximus
44. Cosmic Gate - Analog Feel
45. Solid Haze vs. Milez - Reduxed
46. Chocolate Puma - Always And Forever (Bart Claessen Remix)
47. Alex M.O.R.P.H. And Rank 1 - Life Less ordinary
48. Sequentia - Innuendo (Ian Betts Mix)
  vrijdag 29 september 2006 @ 00:27:18 #96
105311 Xantra
Cinematographer
pi_42220801
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:41 schreef Veersesmurf het volgende:
is dit nou house, of minimal, of hoe heet deze stroming zeg maar? (Barbara, GdjB)
ze draaide altijd techno, maar kan zo maar anders zijn, lange tijd geleden dat ik iets van haar gehoord heb.

heb nog een plaat (2jaar oud denk) van haar op het Vintage label, erg vet!
  vrijdag 29 september 2006 @ 03:20:17 #97
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_42222943
Mijn geluidskaart is dood Nu kn ik mijn MP3 collectie niet aanwenden en ik heb zo'n zin in wat trance
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_42228741
hp22, waarom een mp3 zippen. Heeft toch geen enkele zin? Hoeveel is zo'n mp3 nog te comprimeren. Nu moet ik weer uitpakken .
pi_42229811
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
hp22, waarom een mp3 zippen. Heeft toch geen enkele zin? Hoeveel is zo'n mp3 nog te comprimeren. Nu moet ik weer uitpakken .
Uitpakken duurt toch niet zo lang? En anders krijg ik de tracklist er ook niet bij
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:02:53 #100
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_42230486
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:20 schreef Veersesmurf het volgende:
Mijn langste uitgaansdag(en) was: zaterdagmorgen om 7 uur opstaan om te werken tot 5 uur. Daarna richting HMH waar Tiesto draait tot 7 uur s'ochtends. Terug naar huis met de trein, en daarna weer naar Breda voor DanceTour.
Na DanceTour weer naar huis om daar Jong Oranje de finale te zien winnen incl. nabeschouwing.

De volgende morgen was ik aardig moe

Nu Misstress Barbara bij GdjB. Aardig gaaf om is te horen
Een nachtje overslaan is mij niet vreemd. User Tomaz deed dit "vroeger" maandelijks.
*ja hoi met Tomaz, ik zit nu in de trein dus ben iets later dan half negen * (aan de tel met werk)
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')