*meldt*quote:Op maandag 25 september 2006 11:28 schreef kreischer2000 het volgende:
Fuck, ik heb nogsteeds last van mijn oren, ben ik serieus de enige die het geluid te hard vond?
mannen met testosteron die zich inhoudenquote:
Happy Dayzzquote:Op maandag 25 september 2006 17:05 schreef DreamAway het volgende:
laat me raden, jullie gaan 13 oktober naar Happy dayz Culemborg:
Line- up:
Area 1: Fedde le Grand
Tiësto (3 uur set)
Cor Fijneman
Mc Prime
![]()
Hah nou nee hoor, ik betaal geen ¤35,- voor 3 uur Tijs in de happy dayzzquote:Op maandag 25 september 2006 17:05 schreef DreamAway het volgende:
laat me raden, jullie gaan 13 oktober naar Happy dayz Culemborg:
Line- up:
Area 1: Fedde le Grand
Tiësto (3 uur set)
Cor Fijneman
Mc Prime
![]()
Ik ga er ook niet heen maar het is een prima tent. Lang geleden dat ik er ben geweest maar met zo'n line-up is het uitstekend te pruimen daar hoor. Dus ik snap je punt niet echt, ok 35 euri is misschien wat veel geld maar een ocean diva kost me meer als ik er heen moet rijden. Nu is het voor jou niet echt in de buurt Culemborgquote:Op maandag 25 september 2006 17:16 schreef hp22 het volgende:
[..]
Hah nou nee hoor, ik betaal geen ¤35,- voor 3 uur Tijs in de happy dayzz
Ik betaal liever 10 euro meer voor 6 uur Tijs in de HMH bijv. Cor Fijneman vind ik niks. Ik ga daar dus niet heenquote:Op maandag 25 september 2006 17:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet heen maar het is een prima tent. Lang geleden dat ik er ben geweest maar met zo'n line-up is het uitstekend te pruimen daar hoor. Dus ik snap je punt niet echt, ok 35 euri is misschien wat veel geld maar een ocean diva kost me meer als ik er heen moet rijden. Nu is het voor jou niet echt in de buurt Culemborg
160mbquote:Op maandag 25 september 2006 21:48 schreef DreamAway het volgende:
http://www.megaupload.com/nl/?d=W18Y1D4U
het 'glas-incident' tijdens armin zn set vorige week op de ocean diva! het duurde ff...maar dan heb je ook wat...
er komt er overigens nog eentje aan met de opening (touch me) en de break van Black is the colour!![]()
ok...doe ik dat een andere keerquote:Op maandag 25 september 2006 22:00 schreef hp22 het volgende:
[..]
160mb, das echt te veel hoor, en al helemaal met die downloadsnelheid van megaupload. Je moet 'm echt even omzetten naar bijv. wmv, dit kan al heel simpel met windows movie maker
Ja, ik ook maar hij staat niet elke keer in de HMH dus soms zal je wat anders moeten als fanquote:Op maandag 25 september 2006 17:52 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ik betaal liever 10 euro meer voor 6 uur Tijs in de HMH bijv. Cor Fijneman vind ik niks. Ik ga daar dus niet heen
ik had altijd een bloedhekel aan die tent, maar sinds dat je het kan huren worden er echt superfeesten georganiseerd, op zondag is het echt wel vetjes daar.quote:Op maandag 25 september 2006 17:16 schreef hp22 het volgende:
[..]
Hah nou nee hoor, ik betaal geen ¤35,- voor 3 uur Tijs in de happy dayzz
Oe, leuke tent! Beetje klein, maar wel mooi. Tijd geleden dat ik daar was!quote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef jackson het volgende:
http://partyflock.nl/party/71943.html
Goed feest in de level in Arnhem! Is misschien een optie voor mij, dan ga ik ook eens uit in mijn stad waar ik studeer![]()
Die komt er ook aanquote:Op maandag 25 september 2006 22:23 schreef Veersesmurf het volgende:
Wat hoop ik enorm op weer een lange Tiesto-set in de HMH, ergens in dec./jan.![]()
Intressant aangezien je meestal toch muziek maakt juist voor het publiek...quote:Produceren of draaien op een feest?Oef! Ik denk produceren, omdat je dan niet meer gebonden bent aan het publiek. Je bent nog vrijer. Het ligt wel heel dicht tegen elkaar aan hoor.
wel leuk interview iddquote:Op woensdag 27 september 2006 09:02 schreef hp22 het volgende:
http://partyflock.nl/interview/38.html
Interessant interview met Armin!
nou dat ligt eraan... je kunt ook iets producen en kijken of het aanslaat bij het publiek, blijft in ieder geval je eigen smaak behouden. Want bijna iedereen in 'het publiek' heeft wel een andere smaak...quote:Op woensdag 27 september 2006 18:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Intressant aangezien je meestal toch muziek maakt juist voor het publiek...
In de studio kan je helemaal je eigen muziek maken, je zelf artistiek laten gaan zeg maarquote:Op woensdag 27 september 2006 18:45 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Intressant aangezien je meestal toch muziek maakt juist voor het publiek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |