quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:51 schreef Veersesmurf het volgende:
Stalker & Funabashi - Addictive![]()
Wat een heerlijk nummer!
Hij zit in een set die ik laatst geslurpt heb maar ben kwijt welke en heb em dus ook niet bewust gehioord. Beetje jammer weer van mezelfquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:51 schreef Veersesmurf het volgende:
Niklas Harding & Funabashi - Addictive![]()
Wat een heerlijk nummer!
die is zeker lief! Allan Parsons Project - Old & Wise was sowieso al een legendarisch nummer!quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Deze kennen jullie zeker al 1000, ik ontdek 'm pas net:
Pryda - Shadows ... lieve deun!
Staat op CD 1 van Ibiza '06 van Markus. Goeie CDquote:Op zaterdag 23 september 2006 02:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Hij zit in een set die ik laatst geslurpt heb maar ben kwijt welke en heb em dus ook niet bewust gehioord. Beetje jammer weer van mezelf![]()
En daar dien je van af te blijven.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:50 schreef DreamAway het volgende:
[..]
die is zeker lief! Allan Parsons Project - Old & Wise was sowieso al een legendarisch nummer!![]()
niet als je t goed doet!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:16 schreef Stupide het volgende:
[..]
En daar dien je van af te blijven.
Check! Dat was het... lekker cdtje ja. Luistert prima wegquote:Op zaterdag 23 september 2006 13:53 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Staat op CD 1 van Ibiza '06 van Markus. Goeie CD![]()
dat hoeft ook niet, alstie op z'n eigen manier maar goed is!quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:37 schreef Stupide het volgende:
Het komt niet eens in de buurt van het onsterfelijke origineel.
Geen idee... ik trek gewoon een lijntje met "track volume" en klaarquote:Op zondag 24 september 2006 11:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weet iemand hoe ik in Ableton in het Arrangement View Selector een nummer laat uitfaden ofzoiets(Dat die steeds zachter gaat totdat je het niet meer hoort)
Je moet ook niet uitgaan van weet ik hoeveel platen die je wil horen. Die platen worden overigens door veel mensen gedraaid en wellicht wat minder orgineel om te draaien. Southern Sun is wel heel erg gaaf en Sky falls down ook natuurlijk maar helaasquote:Op zondag 24 september 2006 17:02 schreef DreamAway het volgende:
een hele goede morgen!![]()
nou...Trance Classics was best wel n leuk feestje. Anders dan ik verwacht had, want waar waren Sky falls down en Southern sun enzo...had me daar zo op verheugd..of was is er een bepaalde jaargrens voor wat wel en niet een classic is?
Whehehe....quote:Verder ben ik blij dat ik op den duur wat bekenden tegenkwam, want sommige mensen (lees: testosteron, alcoholische ridders? ) begonnen echt te vervelend te worden. Heb er in de asta eigenlijk nog nooit zo'n last van gehad, maar gisteravond...
juh heb je wel btje gelijk in, maar ik vond de draaistijl sowieso al wat harder dan ik had verwacht. Ze begonnen ook al best wat harder..quote:Op maandag 25 september 2006 08:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Je moet ook niet uitgaan van weet ik hoeveel platen die je wil horen. Die platen worden overigens door veel mensen gedraaid en wellicht wat minder orgineel om te draaien. Southern Sun is wel heel erg gaaf en Sky falls down ook natuurlijk maar helaas.
En ik dan? hoorde je ze niet?quote:Op maandag 25 september 2006 08:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen last van vrouwen met rammelende eierstokken![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 08:41 schreef jackson het volgende:
Ik had helemaal geen last van vrouwen met rammelende eierstokken![]()
jeeeeeeeezus, wat een kneitervet nummer zeg!quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:50 schreef DreamAway het volgende:
[..]
die is zeker lief! Allan Parsons Project - Old & Wise was sowieso al een legendarisch nummer!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |