quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Een nachtje overslaan is mij niet vreemd. User Tomaz deed dit "vroeger" maandelijks.
*ja hoi met Tomaz, ik zit nu in de trein dus ben iets later dan half negen* (aan de tel met werk)
Nachtjes overslaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Een nachtje overslaan is mij niet vreemd. User Tomaz deed dit "vroeger" maandelijks.
*ja hoi met Tomaz, ik zit nu in de trein dus ben iets later dan half negen* (aan de tel met werk)
Tracklist prop je gewoon in de comments van de ID3 tag v/d mp3. En niet lang? 2 minuten en je halve pc knalt uit elkaar. Zo'n grote mp3 uitpakken en iets anders doen kan hier niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:34 schreef hp22 het volgende:
[..]
Uitpakken duurt toch niet zo lang? En anders krijg ik de tracklist er ook niet bij
Gut gut, alleen maar omdat jouw pc te brak is om een grote mp3 te unzippen ga je hans aanvallen. Serieus, upgrade die 486 nou eens naar een degelijke pc. Grote kans dat dan ook je mp3s zonder buffers afspelen, er zal een wereld voor je open gaan!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:31 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
PLUS: een mp3 inpakken.. nogmaals WARUM!11111eins, de mp3 wordt er niet kleiner op.
Ja joh Markz. Doe eens een virusscan en spywarescan ofzo. En een puike defragmentatie. Je PC is er snel zat voor. Miepert!quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:46 schreef swopfile het volgende:
[..]
Gut gut, alleen maar omdat jouw pc te brak is om een grote mp3 te unzippen ga je hans aanvallen. Serieus, upgrade die 486 nou eens naar een degelijke pc. Grote kans dat dan ook je mp3s zonder buffers afspelen, er zal een wereld voor je open gaan!
Ben gister los gegaan in Arnhen. Nog even bij the level geweest enzo... mijn god wat werden er weer grote hoeveelheden pils gezopenquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:56 schreef Tomaz het volgende:
Bedankt voor 't melden trouwens gisteren! Ik had nachtwerk op m'n stage, blij dat 't weer vrijdag is... nog ff!
ach laat hem zeiken! iedereen hier weet wie er gelijk heeftquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:05 schreef hp22 het volgende:
Vekeerde been gebruikt vanochtend? Het duurt hier 30sec om uit te pakken en mijn pc is 4 jaar oud. En zo'n lange tracklist, handig in de tag! En direct een mp3 bestand is sowieso niet handig als je de link ergens aanklikt, dat begint vaak vanzelf te spelen. En dat de mp3 niet kleiner wordt snap ik ook wel
Ik stel voor dat we 3 kindertjes uit het publiek selecteren en die laten beslissen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:52 schreef Xantra het volgende:
[..]
ach laat hem zeiken! iedereen hier weet wie er gelijk heeft![]()
Haha, zijn mooie dingenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
*steekt vinger opquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:01 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we 3 kindertjes uit het publiek selecteren en die laten beslissen!
Nieuwe plaat van hem ?! Ik ken alleen " Closest Thing To Heaven"quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:42 schreef DreamAway het volgende:
05. DJ Fire - Closest Thing To Earth (Trance Mix)
gelieve achteraan aan te sluiten, ik was eerst met White Horsequote:Op vrijdag 29 september 2006 19:42 schreef DreamAway het volgende:
[..]
meneer dj Tom S., mag ik trouwens een klein requestje doen voor volgende week???
Simon & Shaker - Zero (original mix) alsjeblieft???![]()
Helaas, Rob - Hamsteren! (Extrema's 'Hamsterschranz' Edit) wordt z'n openerquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:56 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
gelieve achteraan aan te sluiten, ik was eerst met White Horse![]()
Robquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:03 schreef hp22 het volgende:
[..]
Helaas, Rob - Hamsteren! (Extrema's 'Hamsterschranz' Edit) wordt z'n opener
oh ja fock is volgende week al, moet nog kaartje halen...quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:42 schreef DreamAway het volgende:
[..]
*steekt vinger op
Ah, mag ik?
meneer dj Tom S., mag ik trouwens een klein requestje doen voor volgende week???
Simon & Shaker - Zero (original mix) alsjeblieft???![]()
btw: deeltje van set van Chris Rijksen.... echt zoooo lekker!![]()
03. Perry O’Neil - Bass Society
04. Jussi Polet feat Josie Dale - Positive (Supermodels From Paris)
05. DJ Fire - Closest Thing To Earth (Trance Mix)
06. Vinny Troia pres Jaidene Veda - Flow (Gareth Emery Remix)
allemaal top platen!!!!![]()
Goed dat je het zegt! *besteld*quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:00 schreef Xantra het volgende:
[..]
oh ja fock is volgende week al, moet nog kaartje halen...
Hoe heilig is dat!quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:31 schreef Tomaz het volgende:
YES! Toestemming van Topher Jones om Chasing Cars te draaien
Ik verwacht dat je aan de deur ook nog kan kopen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:00 schreef Xantra het volgende:
[..]
oh ja fock is volgende week al, moet nog kaartje halen...
Uiterst dansbaarquote:Now playing:
IIO - Is It Love [Starkillers Remix].mp3
Gaat druk worden, 600 man! De poema is dan écht wel vol! Er komen zelfs Franse TA'squote:This Saturday Intuition will host Intuition Invites at Club Poema, with some of the finest names in the trance scene. The majority of the tickets have already been sold and so wednesday at 20:00 (CET) the presale will STOP. After that we will announce the number of last minute tickets that will be available at the door, probably between 150-200. If you intend to get a hold of one of these on the night itself we reccommend you get there before midnight! Looks like this one will be a full house, get ready for the trance club event of the year! It's certainly a unique opportunity to see such a diverse lineup in an intimate venue like Club Poema, this is your chance to share a brilliant trance event with only 599 other crazy clubbers!
en daar zijn we trots op!!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:34 schreef hp22 het volgende:
[..]
Gaat druk worden, 600 man! De poema is dan écht wel vol! Er komen zelfs Franse TA's. En CTT's eigen Tom S staat gewoon op de line-up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |