Begrijp ik dat je iets aangeboden hebt gekregen van FOK! ? Heb je misschien foto's ervan?quote:Op zondag 24 september 2006 19:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier vanmiddag nog even een behoorlijk emotioneel momentje doordat er 2 prachtige Canvas doeken met daarop *Thijs en was heftig,
Zij zijn werkelijk schitterend , ze krijgen ook echt straks een ere plaats.
Hoe is het met jullie?
Ik heb Max in het lijstje gezet Pepperquote:Op maandag 25 september 2006 16:42 schreef pepper_961 het volgende:
Ik zag dat Max ook in het lijstje mag?
Dat zou ik inderdaad wel graag willen ja.Al is het dan wel al wat langer geleden hoor.
Max: *7-8-95* ~~ +9-6-97+
(Hoop stiekem wel dat het openingslijstje niet al te lang wordt met kindernamen.)
Geeft toch niksquote:
Geeft niets toch?!quote:
Oh lieve Icaä dat hoeft toch niet in kleine lettertjes, dit zijn juist van die "mooie" gebaren, zeker van iemand die het zelf zo enorm zwaar heeft, om dan nog aan andere mensen te denkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:19 schreef Icaä het volgende:
Voor wat het waard is: mijn Marco heeft beloofd om jullie kindjes een flinke knuffel te geven, daar boven.
Hier ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Mijn hart doet pijn wanneer ik in dit topic lees.
Ik probeerde me het eea voor te stellen en ik zag je in gedachten bijna letterlijk krabbelen, daar komt het vandaan...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Be, wat je schrijft is heel herkenbaar
Ieder op zijn eigen tempo.quote:Weet je wat het ook is, omdat in 1 keer je hele leven overhoop ligt, lijkt het wel alsof alles je tegen zit, dat niets meer vanzelf sprekend is, en het houd niet op.
Door het hele gebeuren, ben ik zoveel angstiger, komen de panniekaanvallen weer langzaamaan terug, ben ik onwijs moe aldoor, heb klachten als stijfheid van de nek, onrustigheid en ga zo maar door.
en dat patroon wil ik doorbreken, ik was zo goed opweg, eindelijk kwam de echte bar weer beetje bij beetje terug en daar heb ik bijna 4 jaar over gedaan.
En nu beginnen we weer van voor af aan...
Misschien ben ik wel te streng voor mezelf wil ik te snel mezelf weer zijn enz enz
Tuurlijk Phluphyquote:Op donderdag 2 november 2006 15:04 schreef Phluphy. het volgende:
Vandaag is het dan Allerzielen. Branden jullie een kaarsje voor onze engeltjes?![]()
Heel mooi hoor Phluphy...quote:Op donderdag 2 november 2006 15:04 schreef Phluphy. het volgende:
...
Vandaag is het dan Allerzielen. Branden jullie een kaarsje voor onze engeltjes?![]()
Ja tuurlijk mag dat! alleen weet ik niet goed hoe dat moet!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Pepper, ik zou het fijn vinden om een foto van Max te zien, als je dat wilt natuurlijkAls ik aan Mink denk, zie ik de foto van René met Mink op schoot voor me, van Thijs is me de foto als modderkruiper het meest bijgebleven, van Danyel herinner ik me zo'n hele lieve ontspannen foto (in een schommel?) en ik zou het fijn vinden om ook zo'n 'beeld' van Max te vormen. Nogmaals, alleen als jij het wilt.
Dat is lief van je. Ik vlak mijn eigen verdriet niet uit, maar ben er van overtuigd dat wat Bar bijvoorbeeld moet meemaken, van een totaal andere orde is. Je volwassen man verliezen, of je zeer jonge kind, dat is echt een wereld van verschil.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:01 schreef lady-wrb het volgende:
wat dacht je van jezelf icaä ? vlak dat ook niet uit. jouw eigen verdriet en dan ook nog eens dat van je kinderen erbij.
Ja Leah, dat is ook wezenlijk anders denk ik. Ik heb natuurlijk heel veel herinneringen aan mijn vader, die we samen opgebouwd hebben. Daar hebben we gelukkig de tijd voor gehad. Maar als iemand jong sterft ligt dat heel andersquote:Op donderdag 9 november 2006 22:25 schreef Leah het volgende:
Mijn hart breekt, iedere keer weer als ik lees hoe Bar schrijft over Thijs. Het zou niet moeten mogen, je kind verliezen.
Je man op jonge leeftijd verliezen zou ook niet mogen trouwens, je vader op jonge leeftijd ook niet.
Daarmee wil ik niet aan jouw verdriet voorbij gaan Rewimo, maar voor mezelf ervaar ik wel een soort berusting, als er iemand sterft waarvan het leven geleefd is zeg maar.
Ook al was je berichtje niet aan mij gericht, ik wil hier toch graag even op reageren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:04 schreef phileine het volgende:
Ach konden we maar allemaal een klein beetje van die pijn van je op ons nemen zodat het voor jullie wat makkelijker werd.
Mooi gesproken!quote:
Ondanks dat ik al 4 jaar verder ben en wij Mink 'maar' 20 uur meegemaakt hebben, waarvan we ook nog een paar uur geslapen hebben is dit topic soms té confronterend. eigenlijk moet ik er dan gewoon voorbij rennen, maar jullie snappen wel wat ik bedoel. pas een familie etentje gehad, een uitstekend moment om je niet compleet te voelenquote:Op maandag 13 november 2006 14:06 schreef Phluphy. het volgende:
Moussymet zo'n opmerking krijg je me echt plat.
Ook al om hoe je het voor mekaar krijgt om duidelijk te maken hoe je je voelt door te praten over een topic.
Het zit in werkelijkheid ietsjes anders.quote:Op maandag 20 november 2006 12:01 schreef livelink het volgende:
Toch blijf ik het heel hard vinden van je werkgever dat ze je na zo'n moeilijke tijd niet nog een kans gegeven hebben. Hopelijk ligt er een leukere baan en leukere werkgever voor je in het verschiet.
je hebt pmquote:Op woensdag 22 november 2006 21:26 schreef Anitra het volgende:
Bar hele dikke knuffel en
en mijn msn krijg ik niet meer aan
Sprakeloos...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[afbeelding]
Hoi lieve Thijs
Hoi lieve knul
[..]
Ik vind het dus ook nog steeds moeilijk te bevatten dat al die fotootjes van die lieve kindjes, nu foto`s zijn van kindjes die er niet meer zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:39 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Lieve Bar, ik zit echt met een brok in mijn keel te lezen hoe het is gegaan met Thijs. En mij viel ook meteen op uit jouw verhaal dat hij stuipjes kreeg na het indienen van de zetpil. Tja die dokter kan zoveel zeggen. Waarom zou het niet kunnen dat hij daar niet tegen kon. Of weten ze het gewoon niet. Erg wrang dat jullie daar nou geen antwoord op krijgen. Dat lijkt me echt nog zo extra moeilijk allemaal.
Wat een verdriet zeg. Ik vind het erg moeilijk om iets zinnigs te zeggen. Ik denk aan al die lieve engeltjesWaarom is het leven toch zo verdomde oneerlijk
![]()
En Pepper wat een heerlijk kereltje had je toch. Echt als ik al die foto's zo zie, dan kun je je echt niet voorstellen dat die engeltjes engeltjes zijn.
hoe oud zijn die geworden ?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik kijk weleens naar de foto's van mijn broertjes... Ook zo raar
Het is gewoon niet te bevatten
6 maanden en 13 maanden. Allebei open ruggetje. De jongste is na mij geboren en die herinner ik me nog wel. Van de oudste heb ik pas dit jaar voor het eerst foto's gezien, die zaten in een album dat ik bij mijn vaders spullen vond.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:47 schreef lady-wrb het volgende:
hoe oud zijn die geworden ?
nee de pasfoto is de oudste zeg maarquote:Op woensdag 6 december 2006 10:50 schreef lady-wrb het volgende:
heeej thijssie![]()
ik vind die uit je icoon ook zo leuk
daar istie ouder he?
Die kleertjes die Max aan heeft op de foto heeft hij nu inderdaad ook aan.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
nee de pasfoto is de oudste zeg maardeze had ik laten maken toen hij 1,5 was misschien wat jonger, misschien een leuk weetje die tuinbroek heeft hij aan... die staat hem zo ontzettend goed zo heerlijk jongensachtig.
De blouse wilden we ook aan trekken maar die was enorm smerig alla Thijs, dus heeft hij een geruite blouse met korte mouwen aan.
deze Blouse hangt aan de box vies en wel
waar haalt ze het gore lef vandaan om dat alleen al voor te stellenquote:Op woensdag 6 december 2006 11:20 schreef Bar_en_Mar het volgende:
dat ken ik al mijn tante wilde al es langskomen om de boel eens op te gaan ruimen, ze zal toch eerst langs mij moeten komen...
o ze zal het best goed bedoelen, maar zou ze nou zelf niet doorhebben hoe lomp het overkomt?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:23 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ze bedoeld het goed, ben er ook niet boos ofzo om
Nou moet ik huilenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Een lied van Wolter Kroes : Ik Mis je
Ik mis je.
Hoe kon het nou gebeuren..in het begin van ons geluk.
In de bloei van de verliefdheid, maakte het lot alles weer stuk.
Het nam je uit mijn leven..op geen manier zie ik je terug.
Onze tijd zal ik nooit vergeten, alleen ging het veel te vlug.
Refrein:
Ik mis je voor altijd..want jij was alles voor mij.
Ik mis je voor altijd..om de dingen die je tegen me zei.
Ik mis je..voor altijd.
Ik heb enkel een paar foto's..die ik met hart en ziel bewaar.
Maar wat heb ik aan een foto, waar ik alleen maar sta.
Ik wil alleen maar bij je zijn..ik mis jou armen om me heen.
En s' nachts bij manenschijn, dan voel ik me zo alleen.
Refrein:
Ik mis je voor altijd, want jij was alles voor mij.
ik mis je voor altijd om de dingen die je tegen me zei.
ik mis je..voor altijd.
Refrein:
Ik mis je voor altijd, om de dingen die je tegen me zei.
Ik mis je..voor altijd.
Refrein:
Ik mis je..voor altijd.
Ik mis je..voor altijd.
ik heb nog steeds een trui van mijn vaderquote:Op woensdag 6 december 2006 19:42 schreef Icaä het volgende:
Ieder zijn eigen manier denk ik, om met dat wel of niet opruimen om te gaan.
Het is anders, dat vooropgesteld, maar de mooie kleren van Marco (kostuums, overhemden) hangen hier ook nog steeds in de kast. De verwassen T-shirts en truien wegdoen, dat deed me niet zo veel; ze waren eerdaags toch een keer bij het Leger des Heils terechtgekomen, maar de nette, mooie kleding en schoenen, tjee. Ik zou het zelf best prettig vinden als iemand me zou komen helpen met sorteren, eigenlijk. En met me mee wil denken wat nou een goed doel zou zijn voor deze kleding. Ik zat al te denken aan een sollicitatiekledingwinkel voor minima, maar ja, die zit hier niet. Een goed doel maakt het wegdoen voor mij weer acceptabeler.
Waarbij het overigens wel weer een wereld van verschil met jullie situatie is dat Marco en ik hebben overlegd welk kostuum ik voor de jongens zou gaan bewaren.
Maar het blijven enorme stappen.
Wat attent Rewimo.quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:15 schreef Rewimo het volgende:
Op deze dag een extra dikke knuffel voor de papa's en mama's van de vlindertjes Danyel, Mink, Max en Thijs
Momenteel zit ik zelf in een best wel stevige dip, niet op willen staan, nergens zin meer in hebben, doelloos zijn, je niet fijn meer vinden en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:36 schreef Icaä het volgende:
Bar, dat voelt uitzichtloos he?
Denk je dat je de zon ooit weer zult zien schijnen? Kun je je daar aan vasthouden?
Bar, ik heb helaas alleen maar boekenwijsheid te bieden, maar ik ben op dit moment precies bezig met lessen over rouw. Ik ben een groentje, maar wat de allerbelangrijkste les is is dat er geen vastomlijnde volgorde of weg is voor rouwen. Iedereen doet het op zijn eigen manier.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Dat is het probleem ook niet, ik kan goed praten over Thijs zijn overleden, wie hij was enz enz.
Het is ik, ik die niet verder lijkt te kunnen gaan...
In het begin trok ik erop uit, een soort van vluchten denkt men, ik zelf zag dat anders, maar als ik erover terug denk, ze hebben wel gelijk gehad.
En nu ben ik stil, verdrietig, voel me leeg en ga zo maar door
We gingen samen naar de psy, alleen daar werd veel besproken maar later nooit meer echt over thuis, en we namen de dingen echt mee naar huis, waar we dus verder gingen ruzieen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:45 schreef reese.com het volgende:
Bar, als ik me er niet mee moet bemoeien moet je het zeggen hoor maar kun je er niet ook bij iemand samen met Mar over praten? Want ik kan me zo indenken dat het ook behoorlijke weerslag heeft op jullie relatie. Maar wie weet is het nog wel te vroeg daarvoor bedenk ik me.
Vaak moet ieder voor zich het eerst een plaatsje geven voordat je er samen over kunt praten en het verdriet kan delen.
Dit dus idd... dat vergeet ik erbij te zeggen...quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:53 schreef Lois het volgende:
Volgens mij is dat een logische reactie hoor Bar, proberen of je ergens anders minder verdriet hebt. Je komt er vanzelf wel achter dat hoe hard je ook loopt of hoe ver je ook gaat, dat verdriet blijft wel bij je.
Ik hoop dat de psych. jou een beetje kan helpen maandag, ik maak me zorgen om je en ik zou zo graag zien dat het iets beter gaat met je, voor zover dat mogelijk is onder deze omstandigheden natuurlijk.
Ik denk dat ik voor iedereen hier spreek: dát soort dingen mag je nooit meer zeggen, en ook niet denken!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
vind het rot dat ik jullie hiermee lastig val precies voor het weekend...
Lieve bar... tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel als ik dit lees.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Momenteel zit ik zelf in een best wel stevige dip, niet op willen staan, nergens zin meer in hebben, doelloos zijn, je niet fijn meer vinden en ga zo maar door.
Heb ook sterk de twijfels of het allemaal wel goed komen gaat, word mijn leven ooit nog rooskleurig, kan ik ooit weer dusdanig genieten.
Ik ga maandag terug naar de psycholoog want moet het kwijt, wil me beter voelen.
En of het aan deze maand ligt of aan alles wat er zich de afgelopen weken/maanden afgespeeld heeft ligt geen idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |