Begrijp ik dat je iets aangeboden hebt gekregen van FOK! ? Heb je misschien foto's ervan?quote:Op zondag 24 september 2006 19:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier vanmiddag nog even een behoorlijk emotioneel momentje doordat er 2 prachtige Canvas doeken met daarop *Thijs en was heftig,
Zij zijn werkelijk schitterend , ze krijgen ook echt straks een ere plaats.
Hoe is het met jullie?
Ik heb Max in het lijstje gezet Pepperquote:Op maandag 25 september 2006 16:42 schreef pepper_961 het volgende:
Ik zag dat Max ook in het lijstje mag?
Dat zou ik inderdaad wel graag willen ja.Al is het dan wel al wat langer geleden hoor.
Max: *7-8-95* ~~ +9-6-97+
(Hoop stiekem wel dat het openingslijstje niet al te lang wordt met kindernamen.)
Geeft toch niksquote:
Geeft niets toch?!quote:
Oh lieve Icaä dat hoeft toch niet in kleine lettertjes, dit zijn juist van die "mooie" gebaren, zeker van iemand die het zelf zo enorm zwaar heeft, om dan nog aan andere mensen te denkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:19 schreef Icaä het volgende:
Voor wat het waard is: mijn Marco heeft beloofd om jullie kindjes een flinke knuffel te geven, daar boven.
Hier ookquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Mijn hart doet pijn wanneer ik in dit topic lees.
Ik probeerde me het eea voor te stellen en ik zag je in gedachten bijna letterlijk krabbelen, daar komt het vandaan...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:54 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Be, wat je schrijft is heel herkenbaar
Ieder op zijn eigen tempo.quote:Weet je wat het ook is, omdat in 1 keer je hele leven overhoop ligt, lijkt het wel alsof alles je tegen zit, dat niets meer vanzelf sprekend is, en het houd niet op.
Door het hele gebeuren, ben ik zoveel angstiger, komen de panniekaanvallen weer langzaamaan terug, ben ik onwijs moe aldoor, heb klachten als stijfheid van de nek, onrustigheid en ga zo maar door.
en dat patroon wil ik doorbreken, ik was zo goed opweg, eindelijk kwam de echte bar weer beetje bij beetje terug en daar heb ik bijna 4 jaar over gedaan.
En nu beginnen we weer van voor af aan...
Misschien ben ik wel te streng voor mezelf wil ik te snel mezelf weer zijn enz enz
Tuurlijk Phluphyquote:Op donderdag 2 november 2006 15:04 schreef Phluphy. het volgende:
Vandaag is het dan Allerzielen. Branden jullie een kaarsje voor onze engeltjes?![]()
Heel mooi hoor Phluphy...quote:Op donderdag 2 november 2006 15:04 schreef Phluphy. het volgende:
...
Vandaag is het dan Allerzielen. Branden jullie een kaarsje voor onze engeltjes?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |