Ja tuurlijk mag dat! alleen weet ik niet goed hoe dat moet!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Pepper, ik zou het fijn vinden om een foto van Max te zien, als je dat wilt natuurlijkAls ik aan Mink denk, zie ik de foto van René met Mink op schoot voor me, van Thijs is me de foto als modderkruiper het meest bijgebleven, van Danyel herinner ik me zo'n hele lieve ontspannen foto (in een schommel?) en ik zou het fijn vinden om ook zo'n 'beeld' van Max te vormen. Nogmaals, alleen als jij het wilt.
Dat is lief van je. Ik vlak mijn eigen verdriet niet uit, maar ben er van overtuigd dat wat Bar bijvoorbeeld moet meemaken, van een totaal andere orde is. Je volwassen man verliezen, of je zeer jonge kind, dat is echt een wereld van verschil.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:01 schreef lady-wrb het volgende:
wat dacht je van jezelf icaä ? vlak dat ook niet uit. jouw eigen verdriet en dan ook nog eens dat van je kinderen erbij.
Ja Leah, dat is ook wezenlijk anders denk ik. Ik heb natuurlijk heel veel herinneringen aan mijn vader, die we samen opgebouwd hebben. Daar hebben we gelukkig de tijd voor gehad. Maar als iemand jong sterft ligt dat heel andersquote:Op donderdag 9 november 2006 22:25 schreef Leah het volgende:
Mijn hart breekt, iedere keer weer als ik lees hoe Bar schrijft over Thijs. Het zou niet moeten mogen, je kind verliezen.
Je man op jonge leeftijd verliezen zou ook niet mogen trouwens, je vader op jonge leeftijd ook niet.
Daarmee wil ik niet aan jouw verdriet voorbij gaan Rewimo, maar voor mezelf ervaar ik wel een soort berusting, als er iemand sterft waarvan het leven geleefd is zeg maar.
Ook al was je berichtje niet aan mij gericht, ik wil hier toch graag even op reageren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:04 schreef phileine het volgende:
Ach konden we maar allemaal een klein beetje van die pijn van je op ons nemen zodat het voor jullie wat makkelijker werd.
Mooi gesproken!quote:
Ondanks dat ik al 4 jaar verder ben en wij Mink 'maar' 20 uur meegemaakt hebben, waarvan we ook nog een paar uur geslapen hebben is dit topic soms té confronterend. eigenlijk moet ik er dan gewoon voorbij rennen, maar jullie snappen wel wat ik bedoel. pas een familie etentje gehad, een uitstekend moment om je niet compleet te voelenquote:Op maandag 13 november 2006 14:06 schreef Phluphy. het volgende:
Moussymet zo'n opmerking krijg je me echt plat.
Ook al om hoe je het voor mekaar krijgt om duidelijk te maken hoe je je voelt door te praten over een topic.
Het zit in werkelijkheid ietsjes anders.quote:Op maandag 20 november 2006 12:01 schreef livelink het volgende:
Toch blijf ik het heel hard vinden van je werkgever dat ze je na zo'n moeilijke tijd niet nog een kans gegeven hebben. Hopelijk ligt er een leukere baan en leukere werkgever voor je in het verschiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |