Lieve MarenBar,
Al die emotie`s, die lang gerekte nachmerrie, het is allemaal zo veel he?
Doelloos door de kamer lopen zoeken naar iets maar je weet niet wat, woede, machteloosheid, die drukkende pijn op je borst, letterlijk hartzeer, en willen huilen om even van die steen op je borst af te komen en eventjes niet kunnen huilen. Alles overspoelt je soms zo verschrikkelijk, je probeert je hoofd boven water te houden maar soms is het teveel en laat je je maar meeslepen en overspoelen.
Geestelijk zo moe zijn van al dat verdriet dat je niks meer onthouden kunt. Misschien soms maar beter ook dat geheugen verlies, er komt al zat op je af, je zult wel meer gaan vergeten hoor. Maar niks van Thijs!! Daar hoef je echt niet bang voor te zijn hoor!
![]()
Vijf maanden alweer/nog maar..... het klinkt zo lang maar is nog zo kort en zo vers, dat zal het na èèn jaar of twee jaar ,en misschien nog langer, nog steeds zijn.
Het is niet niks hoor Mar, de helft van jouw en de helft van Bar gewoon van jullie weggerukt, zomaar...
Al je toekomst dromen aan gort.
Dikke kus meis!
Dat van die zetpillen wat No Nick opviel.... dat viel mij ook gelijk op.
Lieve Icaä,
Je kunt verlies niet vergelijken meis, het is allemaal even erg maar steeds weer op een andere manier.
Ook jouw toekomst ligt ineens in gruzels ook jij zult, net als Mar en Bar, weer "moeten" proberen overend te krabbelen.
( "moeten" tussen haakjes omdat ik een hekel heb aan dat woordje in deze context, maar ik weet niet hoe ik het anders moet duiden.
![]()
)
Die weg is net zo lang en net zo zwaar voor Bar en Mar als voor jouw. Je kunt dat niet in een weegschaaltje leggen en zeggen dat van mij of dat van jouw is erger.
Ik kreeg dat toen ook van een weduwe te horen, ze zei " Pep, dat van jouw is erger, ik heb nog heel lang van mn man kunnen genieten. Dat van mij is dus niet zo erg."
Toen zei ik: " Dus verdriet valt te wegen? Dus als ik een moeder tegenkom die niet èèn kindje maar twee kindjes is verloren verlies ik automatisch ook het recht om te huilen en is mijn verdriet en gemis om mijn ene kindje niet zo heel erg meer?!"
Je kunt verdriet niet bagatalliseren icaä.
Dit is dan een engeltjes topic en ook al was jouw engel(tje) dan wat ouder dan de andere engeltjes hier in dit topic, hij hoort er wat mij betreft bij en jij en jouw verdriet ook!
O zo, ik heb gesproken!
![]()
Voor allemaal
[ Bericht 1% gewijzigd door pepper_961 op 13-11-2006 12:03:58 (typo) ]