quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:39 schreef Lewis.de.boxer het volgende:Lieve Bar, ik zit echt met een brok in mijn keel te lezen hoe het is gegaan met Thijs. En mij viel ook meteen op uit jouw verhaal dat hij stuipjes kreeg na het indienen van de zetpil. Tja die dokter kan zoveel zeggen. Waarom zou het niet kunnen dat hij daar niet tegen kon. Of weten ze het gewoon niet. Erg wrang dat jullie daar nou geen antwoord op krijgen. Dat lijkt me echt nog zo extra moeilijk allemaal.
Wat een verdriet zeg. Ik vind het erg moeilijk om iets zinnigs te zeggen. Ik denk aan al die lieve engeltjes
![]()
Waarom is het leven toch zo verdomde oneerlijk
En Pepper wat een heerlijk kereltje had je toch. Echt als ik al die foto's zo zie, dan kun je je echt niet voorstellen dat die engeltjes engeltjes zijn.
Ik vind het dus ook nog steeds moeilijk te bevatten dat al die fotootjes van die lieve kindjes, nu foto`s zijn van kindjes die er niet meer zijn.
Dat heb ik niet alleen met de foto`s van danyel of Thijs maar ook met de foto`s van mijn eigen Max.
Voor anderen helemaal vreemd om te bevatten denk ik omdat, als je het verhaal achter een foto niet zou kennen, het ook foto`s van kinderen zouden kunnen zijn die gewoon nog leven.
Ik heb nog steeds dat als ik naar een foto van Max kijk dat ik denk; "shit dat jochie heeft echt bestaan!! hij is er echt geweest en nu al een heel poosje niet meer."
![]()
Net of je naar een plaatje, of in dit geval dan, een foto uit een mooi sprookjesboek aan het kijken bent.
Het was al vreemd en onwerkelijk en dat is het nu, na 9.5 jaar, nog steeds.