abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator woensdag 22 november 2006 @ 20:16:11 #201
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43794888
Ach mooi lief mannetje
Bar, ik pak je even stevig vast en geef je een enorme knuffel!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 20:39:29 #202
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43795993
Ach Bar Wat een prachtige foto
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43797086
Lieve Bar

When you need someone to listen
know that we'll be there
When you weather the storms of life
know that we all care
Syllables govern the world
pi_43797488
Bar...
mooie foto!
pi_43798737
Bar hele dikke knuffel en
en mijn msn krijg ik niet meer aan
pi_43798969
quote:
Op woensdag 22 november 2006 21:26 schreef Anitra het volgende:
Bar hele dikke knuffel en
en mijn msn krijg ik niet meer aan
je hebt pm
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43802029
Ow Bar Ook hier denken we nog iedere dag meerdere malen aan Thijs. Myrthe is nu even oud als Thijs is geworden en iedere keer slaat de angst me om het hart, de angst dat er zomaar iets kan gebeuren waardoor ze er opeens niet meer zou zijn, net zo plotseling als het met Thijs is gegaan. Dat die nachtmerrie voor jou werkelijkheid is geworden is te hard voor woorden. Je komt er wel, dat weet ik, ik ken je. Maar mens wat een verdriet, wat een pijn moet je meedragen.
  donderdag 23 november 2006 @ 00:18:28 #208
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_43807052
Oh Bar, wat een verdriet. En wat een prachtige foto. Die ogen, dat mooie, lieve koppie van Thijs!
pi_43814853
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[afbeelding]

Hoi lieve Thijs
Hoi lieve knul

[..]
Sprakeloos...

Tranen in mijn ogen....
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  donderdag 23 november 2006 @ 14:13:22 #210
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_43819519
Lieve engel-ouders,

Om heel eerlijk te zijn, mijd ik dit topic steeds, heel egoïstisch, omdat het verdriet wat jullie zo treffend onder woorden brengen, mij echt neerslachtig maakt, terwijl ik nog geen fractie voel van wat jullie voelen.

Met deze dagen, sint, kerst etc. zullen jullie waarschijnlijk weer door een extra diep dal moeten. Het schoentje wat bij de kachel had moeten staan, een boom zonder dat ene cadeautje, vreselijk, ik heb er geen woorden voor.
Al helpt het niet echt, toch brand ik tijdens deze donkere dagen, die zo licht hadden moeten zijn voor jullie, een extra kaarsje voor alle engeltjes.

Sterkte...

P.S. Bar... die foto, die knuffel van Thijs...zulke momenten draag je voor eeuwig bij je.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 december 2006 @ 07:15:26 #211
13151 crew  Rewimo
pi_44154289
Op deze dag een extra dikke knuffel voor de papa's en mama's van de vlindertjes Danyel, Mink, Max en Thijs
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44155022
Ik sluit me bij die extra dikke knuffel aan!
  † In Memoriam † dinsdag 5 december 2006 @ 09:02:10 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44157844
In mij brand en vuur dat nooit zal doven
Het warmt mij op koude dagen
En licht mij bij wanneer het donker wordt
Dit vuurt draagt mijn kinds naam...

We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_44178659
Lieve Bar, ik zit echt met een brok in mijn keel te lezen hoe het is gegaan met Thijs. En mij viel ook meteen op uit jouw verhaal dat hij stuipjes kreeg na het indienen van de zetpil. Tja die dokter kan zoveel zeggen. Waarom zou het niet kunnen dat hij daar niet tegen kon. Of weten ze het gewoon niet. Erg wrang dat jullie daar nou geen antwoord op krijgen. Dat lijkt me echt nog zo extra moeilijk allemaal.

Wat een verdriet zeg. Ik vind het erg moeilijk om iets zinnigs te zeggen. Ik denk aan al die lieve engeltjes Waarom is het leven toch zo verdomde oneerlijk

En Pepper wat een heerlijk kereltje had je toch. Echt als ik al die foto's zo zie, dan kun je je echt niet voorstellen dat die engeltjes engeltjes zijn.
pi_44186039
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:39 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Lieve Bar, ik zit echt met een brok in mijn keel te lezen hoe het is gegaan met Thijs. En mij viel ook meteen op uit jouw verhaal dat hij stuipjes kreeg na het indienen van de zetpil. Tja die dokter kan zoveel zeggen. Waarom zou het niet kunnen dat hij daar niet tegen kon. Of weten ze het gewoon niet. Erg wrang dat jullie daar nou geen antwoord op krijgen. Dat lijkt me echt nog zo extra moeilijk allemaal.

Wat een verdriet zeg. Ik vind het erg moeilijk om iets zinnigs te zeggen. Ik denk aan al die lieve engeltjes Waarom is het leven toch zo verdomde oneerlijk

En Pepper wat een heerlijk kereltje had je toch. Echt als ik al die foto's zo zie, dan kun je je echt niet voorstellen dat die engeltjes engeltjes zijn.
Ik vind het dus ook nog steeds moeilijk te bevatten dat al die fotootjes van die lieve kindjes, nu foto`s zijn van kindjes die er niet meer zijn.
Dat heb ik niet alleen met de foto`s van danyel of Thijs maar ook met de foto`s van mijn eigen Max.
Voor anderen helemaal vreemd om te bevatten denk ik omdat, als je het verhaal achter een foto niet zou kennen, het ook foto`s van kinderen zouden kunnen zijn die gewoon nog leven.
Ik heb nog steeds dat als ik naar een foto van Max kijk dat ik denk; "shit dat jochie heeft echt bestaan!! hij is er echt geweest en nu al een heel poosje niet meer." Net of je naar een plaatje, of in dit geval dan, een foto uit een mooi sprookjesboek aan het kijken bent.
Het was al vreemd en onwerkelijk en dat is het nu, na 9.5 jaar, nog steeds.
The waves you made will always be
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 10:25:16 #217
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44186278
zo heeft mijn schoonmoeder een foto van een babietje staan.
als je niet beter zou weten denk je: leuk zo'n slapend babietje.
babietje is haar 3e kleinkind en heeft niet eens 24 uur gehaald.
ook zo bizar
pi_44186320
Als ik alleen al kijk naar de Canvas doeken die we namens fok hebben gekregen, dan begrijp ik er ook daadwerkelijk niets van en heb ik het idee dat Thijs gewoon even uit logeren is en straks wel weer thuis komt.

Maar nee hij komt niet meer thuis
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 10:33:57 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44186466
t is gewoon oneerlijk.
ook jullie hadden moeten genieten van blije kindergezichtjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 10:34:39 #220
13151 crew  Rewimo
pi_44186495
Ik kijk weleens naar de foto's van mijn broertjes... Ook zo raar

Het is gewoon niet te bevatten
pi_44186542
ik heb een ontzettend leuke foto van Thijs in mijn portomonee zitten... hmm ik zal hem es scannen gelijk en eens posten
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 10:47:09 #222
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44186784
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik kijk weleens naar de foto's van mijn broertjes... Ook zo raar

Het is gewoon niet te bevatten
hoe oud zijn die geworden ?
pi_44186834
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2006 @ 10:50:33 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44186854
heeej thijssie

ik vind die uit je icoon ook zo leuk
daar istie ouder he?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 december 2006 @ 10:55:27 #225
13151 crew  Rewimo
pi_44186969
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:47 schreef lady-wrb het volgende:
hoe oud zijn die geworden ?
6 maanden en 13 maanden. Allebei open ruggetje. De jongste is na mij geboren en die herinner ik me nog wel. Van de oudste heb ik pas dit jaar voor het eerst foto's gezien, die zaten in een album dat ik bij mijn vaders spullen vond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')