abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator vrijdag 8 december 2006 @ 21:35:51 #251
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44263042
Bar

Ik ben een boek aan het lezen, geschreven door vrouwen die hun mannen hebben verloren in het WTC 11 september. Een van de dames heeft van de overhemden van haar man een lappendeken/quilt laten maken om haar te verwarmen en troosten. Dat vond ik zo'n ontzettend mooi idee, dat je van de kleren of kleertjes van iemand die je zo hebt liefgehad, een deken maakt om om je heen te slaan als je koud, verdrietig en alleen bent.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lois op 08-12-2006 21:40:57 ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:36:39 #252
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_44263066
Bar, dat voelt uitzichtloos he?
Denk je dat je de zon ooit weer zult zien schijnen? Kun je je daar aan vasthouden, een heel klein beetje?

(Ik zou je zó graag een sessie met Char gunnen, om te horen hoe het jouw kleine mannetje vergaat daarboven(vast heel goed, daar ben ik van overtuigd). Je voelt hem misschien wel eens om je heen?)
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
pi_44263134
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:36 schreef Icaä het volgende:
Bar, dat voelt uitzichtloos he?
Denk je dat je de zon ooit weer zult zien schijnen? Kun je je daar aan vasthouden?
Momenteel zit ik zelf in een best wel stevige dip, niet op willen staan, nergens zin meer in hebben, doelloos zijn, je niet fijn meer vinden en ga zo maar door.

Heb ook sterk de twijfels of het allemaal wel goed komen gaat, word mijn leven ooit nog rooskleurig, kan ik ooit weer dusdanig genieten.

Ik ga maandag terug naar de psycholoog want moet het kwijt, wil me beter voelen.
En of het aan deze maand ligt of aan alles wat er zich de afgelopen weken/maanden afgespeeld heeft ligt geen idee
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:41:57 #254
109497 Icaä
pi_44263216
Dat is een goed idee, zo'n psycholoog. Je hebt ook wel heel wat voor je kiezen gekregen.

Je zet in ieder geval al weer een stapje om je leven weer in eigen hand te krijgen, hoe verduveld moeilijk dat ook is.
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:42:41 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44263232
Bar, ik 'lees' het in heel veel van je posts. Een soort van eenzame radeloosheid. En dat doet me pijn om te zien.
Was er maar een middel, was er maar een weg...

pi_44263248
ben ook naar mijn idee zo veranderd, in elk geval herken ik mezelf niet zo goed meer en dat is best wel raar
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:43:29 #257
109497 Icaä
pi_44263262
Praten Bar, blijven praten, hier, op andere plekken, waar je kan. Beloof je dat? (Lief bedoeld hoor, ik wil vooral benadrukken dat je je verhaal moet én kan blijven vertellen, opnieuw en opnieuw en opnieuw. Tot je het zelf niet meer echt hoeft.)
pi_44263317
Dat van die quilt van Lois is ook een heel mooi idee. Misschien dat als je dingen wat meer een plaatsje hebt kunnen geven dat het een heel mooi iets voor je kan zijn.

Bar, als ik me er niet mee moet bemoeien moet je het zeggen hoor maar kun je er niet ook bij iemand samen met Mar over praten? Want ik kan me zo indenken dat het ook behoorlijke weerslag heeft op jullie relatie. Maar wie weet is het nog wel te vroeg daarvoor bedenk ik me.
Vaak moet ieder voor zich het eerst een plaatsje geven voordat je er samen over kunt praten en het verdriet kan delen.
Syllables govern the world
pi_44263389
Dat is het probleem ook niet, ik kan goed praten over Thijs zijn overleden, wie hij was enz enz.

Het is ik, ik die niet verder lijkt te kunnen gaan...
In het begin trok ik erop uit, een soort van vluchten denkt men, ik zelf zag dat anders, maar als ik erover terug denk, ze hebben wel gelijk gehad.

En nu ben ik stil, verdrietig, voel me leeg en ga zo maar door
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:50:47 #260
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44263449
Ik lees hier best vaak maar weet nooit wat te zeggen. Hier wordt best wel vaak gedacht aan de jongens en hoe instabiel het leven jammer genoeg ook is. Bar ik hoop dat je ooit wat innerlijke rust kunt krijgen en ook vanaf hier zal Thijs nooit vergeten worden hoe virtueel dit alles ook mag zijn mijn gevoel daarover is absoluut gemeend.
pi_44263510
dit hakt er ook zo ontzettend in bar, logisch dat door zoiets alles op z'n kop staat, inclusief jijzelf. je bent gewoon een stuk van jezelf kwijt. ik lees hier vaak en weet lang niet altijd iets te zeggen. maar ik leef wel mee en vind de woorden die jullie hier vinden heel indrukwekkend. niet dat je daar veel aan hebt misschien, maar toch. ik wens je alle kracht die je nodig hebt om elke moeilijke dag weer door te komen. ik gun je ook zo van harte weer betere tijden, maar dit grote verlies blijft.
wat icaä schrijft kan ik me ook zo goed voorstellen, dat 't nog steeds /juist alleen maar erger en kaler wordt. meid ik vind 't zo verschrikkelijk voor je. en icaä voor jou natuurlijk ook, er breekt voor jou nu denk ik ook een extra zware tijd aan lijkt me, dat iedereen zo langzamerhand maar weer gewoon door gaat... heel veel sterkte maar weer gewenst.
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:53:41 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44263522
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:48 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Dat is het probleem ook niet, ik kan goed praten over Thijs zijn overleden, wie hij was enz enz.

Het is ik, ik die niet verder lijkt te kunnen gaan...
In het begin trok ik erop uit, een soort van vluchten denkt men, ik zelf zag dat anders, maar als ik erover terug denk, ze hebben wel gelijk gehad.

En nu ben ik stil, verdrietig, voel me leeg en ga zo maar door
Bar, ik heb helaas alleen maar boekenwijsheid te bieden, maar ik ben op dit moment precies bezig met lessen over rouw. Ik ben een groentje, maar wat de allerbelangrijkste les is is dat er geen vastomlijnde volgorde of weg is voor rouwen. Iedereen doet het op zijn eigen manier.
En als 'erop uit gaan' in het begin jouw manier was van de dagen door komen, dan was dat jouw manier en niet per definitie slecht.
Zoiets groots kan ook niet in 1 keer in z'n totale omvang tot je doordringen, in kleine porties is het al bijna ondraaglijk...

En ook als je in het begin wel thuis was gebleven was dat geen garantie geweest dat jij je nu beter had gevoeld. Dit waar jij nu doorheen moet is zo gruwelijk groot en heftig en ongrijpbaar... Daar zijn geen regeltjes voor, geen good or bad...

En volgens mij weet jij zelf op zich verder wel heel goed wanneer het de verkeerde kant op dreigt te gaan. Niet voor niets ga je maandag bij de psych langs.
  Jubileum moderator vrijdag 8 december 2006 @ 21:53:59 #263
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_44263531
Volgens mij is dat een logische reactie hoor Bar, proberen of je ergens anders minder verdriet hebt. Je komt er vanzelf wel achter dat hoe hard je ook loopt of hoe ver je ook gaat, dat verdriet blijft wel bij je.
Ik hoop dat de psych. jou een beetje kan helpen maandag, ik maak me zorgen om je en ik zou zo graag zien dat het iets beter gaat met je, voor zover dat mogelijk is onder deze omstandigheden natuurlijk.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_44263548
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:45 schreef reese.com het volgende:

Bar, als ik me er niet mee moet bemoeien moet je het zeggen hoor maar kun je er niet ook bij iemand samen met Mar over praten? Want ik kan me zo indenken dat het ook behoorlijke weerslag heeft op jullie relatie. Maar wie weet is het nog wel te vroeg daarvoor bedenk ik me.
Vaak moet ieder voor zich het eerst een plaatsje geven voordat je er samen over kunt praten en het verdriet kan delen.
We gingen samen naar de psy, alleen daar werd veel besproken maar later nooit meer echt over thuis, en we namen de dingen echt mee naar huis, waar we dus verder gingen ruzieen.
Daarom zijn we er toen ook mee gestopt, die ruzies werden niet leuk meer.

Ik sprak liever met vrienden en vriendinnen over het verlies, dan tegen Mar iets weerhield me ervan.
Of ik kreeg naar mijn idee rare antwoorden, of ik stuite tegen de muur van Mar.
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:54:53 #265
109497 Icaä
pi_44263552
Ik denk dat je al je energie nodig hebt om te rouwen, om te verwerken. Je zult dit vreselijke gemis - waarvan de realiteit zich elke dag rauwer aan je opdringt - deel van je leven moeten laten uitmaken, omdat je wel moet. Pas als je daar een beetje mee gevorderd bent, kun je verder.
Laat ik het in andere woorden zeggen: ik vind het niet raar dat je het gevoel hebt dat het stil staat.

Aan de andere kant: misschien zou het wel helpen om weer wat structuur in je leven te brengen, áls je het kunt opbrengen. Dus ergens voor uit bed moeten, bijvoorbeeld. Dat kan ook door jezelf ertoe aan te zetten om ergens naar toe te gaan. Kleine stapjes Bar, dat is niet erg, dan val je ook niet.
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:59:49 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44263678
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:53 schreef Lois het volgende:
Volgens mij is dat een logische reactie hoor Bar, proberen of je ergens anders minder verdriet hebt. Je komt er vanzelf wel achter dat hoe hard je ook loopt of hoe ver je ook gaat, dat verdriet blijft wel bij je.
Ik hoop dat de psych. jou een beetje kan helpen maandag, ik maak me zorgen om je en ik zou zo graag zien dat het iets beter gaat met je, voor zover dat mogelijk is onder deze omstandigheden natuurlijk.
Dit dus idd... dat vergeet ik erbij te zeggen...
pi_44263816
tranen branden in mijn ogen...

dank jullie wel, vind het rot dat ik jullie hiermee lastig val precies voor het weekend...

Ben de grip kwijt op het leven op mijn leven, het is 1 grote puinhoop, 1 groot verdrietig iets, en kan er alleen maar proberen het beste van te maken.

maandag langs de psy, dinsdag sollicitatie geprek ... positvie dingen die ik met beiden handen aanpak
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:06:08 #268
109497 Icaä
pi_44263862
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
vind het rot dat ik jullie hiermee lastig val precies voor het weekend...
Ik denk dat ik voor iedereen hier spreek: dát soort dingen mag je nooit meer zeggen, en ook niet denken!

Je valt ons niet lastig! Kom nou!
Praten Bar, zo veel je kan!

† In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 22:09:02 #269
81992 Githa
pi_44263964
Zo is dat Icaa! ...
Lieve lieve Bar, je valt ons daar echt niet mee lastig. We zouden allemaal zo graag zien dat het wat beter met je gaat, maar daar hoort ook bij dat jij je kan uiten.... en je weet me te vinden hé ook voor niet leuke dingen gerust doen! ..zoals ik eerder zei, nu is het tijd voor wat jij nodig hebt!
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:09:38 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44263977
Wat Icaä zegt!
Ik zou willen dat ik meer voor je kon doen juist. Je zit ook nog eens zo vreselijk ver weg van de bewoonde wereld.
Maar serieus... als het niet uit kwam zouden we hier nu niet posten natuurlijk!
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 22:11:35 #271
81992 Githa
pi_44264024
en Icaa, wat klink jij ongeloofelijk sterk! ...hoe gaat het met jou want je verteld hier heel mooi zoals het zou moeten, maar kun je dat zelf ook?
Wat een ongeloofelijk moeilijk is dit voor jullie dames ik heb respect hoe jullie vechten om door te leven!
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:12:20 #272
109497 Icaä
pi_44264048
Oók praten over je wanhoop. Beschrijf het maar. Orden je gedachten. Probeer er dan afstand van te nemen.
Het helpt, neem het van me aan, het helpt echt. Niet meteen, ik kan ook de letters van de computer wel eens niet zien door de tranen in mijn ogen, maar schrijven maakt het grijpbaarder, en dus beheersbaarder.
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:12:53 #273
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44264065
O Bar, dat doe je niet, dat lastig vallen. Mens, we leven zó met je mee. En we (ik denk dat ik voor de meesten spreek) voelen ons zo machteloos. Daarom zwijg ik soms. Maar ik voel het wel.
Ik heb het al vaker gezegd, mijn hart gaat naar jullie uit. En ik wou dat ik meer kon doen dan alleen die knuffel toen.

Blijf praten, voel je nooit bezwaard in de zin van: Iedereen gaat door, ze vinden me vast een zeur. Dat ben je niet. Het is gewoon een ondraaglijk verlies. En ooit wordt het 'ietsje' makkelijker te verdragen. Maar de pijn blijft. Maar er komt een moment dat je wel dat stukje blauwe lucht ziet en wel de geur van de bos in je neus voelt prikkelen. Grijp die momenten en je zult je leven weer kunnen leven ondanks de pijn.
(dit is echt weer zo'n 'heb je nu alleen even niets aan'post )
Hele dikke welgemeende
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_44264095
Het is dat je zo ver weg woont Bar maar anders zou ik me persoonlijk direct aanbieden om iets leuks te gaan doen zodat je uit bed getrokken wordt omdat ik op de bel sta te drukken.
Ik weet hoe moeilijk het is om op te staan sommige dagen als je weet dat je alleen maar thuis zit en helemaal op gezogen wordt in je verdrietige gevoel. Ik hoop voor je dat je sollicitatiegesprek positieve dingen oplevert.
Vanaf januari is de kans behoorlijk groot dat ik wel in zeeland naar klanten moet dus kom ik nog wel even informeren bij je of je zin hebt in bezoek.
Heel veel sterkte
Syllables govern the world
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:16:10 #275
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44264147
O ja, en wie gaat er dan ook in Zeeland wonen?
(gewoon even, om een glimlach op je gezicht te krijgen)
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_44264187
Ik wilde zo graag toen, toen ik zwanger was..... kom nog wel met enige regelmaat in het midden des lands hoor, of meer richting Rotterdam...
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:17:59 #277
109497 Icaä
pi_44264209
Ik wil voor Bar zo graag dat ze de ruimte vindt die ze nodig heeft om hiermee om te kunnen gaan. Dát is zo ongelofelijk belangrijk!

[ Bericht 24% gewijzigd door Icaä op 08-12-2006 22:25:58 ]
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2006 @ 22:23:19 #278
81992 Githa
pi_44264384
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:25:04 #279
109497 Icaä
pi_44264442
En nog een dikke knuffel voor Bar, die 'm zo hard nodig heeft

en eentje voor Githa
pi_44264475
verlies is overal anders, als ik alleen al kijk naar het overlijden van mijn moeder mijn oma en nu met Thijs... echt 3 totaal verschillend (al is het bij mijn moeder ook onverwacht gegaan en nooit meer afscheid kunnen nemen)
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:27:45 #281
109497 Icaä
pi_44264520
Je hebt gelijk Bar.
pi_44264566
Maar houd niet weg dat het pijn doet en moeilijk is, het gemis blijft, de liefde blijft de herrineringen blijven en ga zo maar door.
pi_44264836
Sterkte ook voor jou Icaä
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:42:05 #284
34891 melonovy
La Kutschie
pi_44265014
Ik heb hier niet veel aan toe te voegen, ik weet ook helemaal niet wat ik moet zeggen, ik vind het echt heel verdrietig, ik moet vaak aan jullie denken.
Ik hoop voor jou dat deze periode waarin je je zo enorm rot voelt snel over is, kon je maar even een winterslaap houden tot na de feestdagen
Het beste lieverds!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:47:14 #285
109497 Icaä
pi_44265149
Bar, ik wil het nog een keer herhalen, als je je nou bijvoorbeeld even wanhopig voelt (ofwat langer dan 'even'), probeer het bijvoorbeeld hier neer te zetten. Of als dat helpt, in een apart topic.
Beschrijf de chaos in je hoofd.
Echt hoor, dóen!
  vrijdag 8 december 2006 @ 22:58:33 #286
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_44265443
Ach maar Bar, hoe kan je ook anders dan zo in de war zijn. En zo alles kwijt zijn.
Als moeder, ben je naast alles dat je bent, zo ontzettend moeder. Dan zijn al je andere eigenschappen, alle andere dingen die je bent, zo'n ander gedeelte van jezelf geworden. Want je bent moeder.
En als dat kindje er dan niet meer is.....zo onverwacht, zo bruut en zo oneerlijk.
Wat ga je dan inderdaad doen?

En had jij nou maar die ene fijne baan om voor op te staan, die ene hobby of sport, die ene vriendin zo dichtbij, woonde je maar op die ene plaats, zodat je even, voor wat het dan ook waard is geholpen werd met de tijd doorkomen.
De tijd die je helaas door moet komen, terwijl je rouwt en leert, tot het moment komt dat er iets is. Iets dat jou wat verlichting kan geven en er weer nieuwe dingen komen.

Hier is altijd wel iemand die op je reageert, vergeet dat niet. Schrijf gewoon en maak geen excuses zeg.
En ik denk iedere dag wel even aan je, en ook aan Fluf
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 december 2006 @ 23:08:40 #287
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44265698
Icaä, ik wil je even een knuffel geven... Wat straal jij een kracht uit Ik zou willen dat ik zo zou kunnen zijn...

Bar, serieus, je valt hier echt niet niemand lastig, echt niet! Ik vind het heel knap van je dat je inziet dat je anders bent dan anders (en dat is ook logisch...) en dat je er iets aan wilt doen. Je zou je ook kunnen wentelen in je verdriet, maar dat doe je niet. Gewoon een dikke knuffel voor jou
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_44266529
Bar, ik sluit me bij de anderen aan, je valt niet lastig meid.
Ik zou je zo graag willen troosten en zeggen dat de zon heus ooit weer een straaltje aan je zal laten zien hier en daar, maar dat kan nog wel een poos duren dus heb je er geen flikker aan op dit moment.
Al wat je nu kunt doen is je maar mee laten slepen, de boel ondergaan en proberen een beetje je hoofd boven water te houden.
Luister naar je intuitie en volg dat maar zoveel als mogelijk een beetje op.
Wat brighteyes zei klopt als een bus.
Er zijn geen regels voor rouwen, er zijn geen dingen of gedachtes die raar zijn of niet normaal.
Wil jij gewoon maar dingen doen dan doe je dat gewoon en als je op jezelf wilt zijn doe je dat gewoon lekker.
Het enige wat je echt moet blijven proberen te doen is praten, praten is zo onwijs belangrijk.
En al vertel je iets honderd keer, zal ons aan ons reet roesten, als jij maar praat!

Dit topic is om te praten over onze kindjes en ons verdriet om ze, mensen die niet "lastig gevallen" wensen te worden komen sowieso niet in dit topic.
Iedereen die hier komt en reageert en/of alleen meeleest komt hier om, de mensen die door een dal gaan, bij te staan en aan te horen of alleen maar mee te lezend en in gedachten te steunen.

"lastig vallen"..........tssssssssssss.............pffffff....nah!

Een dikke knuffel voor jouw bar en natuurlijk ook voor phluphy en icaa en moussy.
Ow en een dikke kus!!
The waves you made will always be
pi_44267920
Lieve Bar,
Wat wou ik graag dat je dichtbij woonde, dat ik je vast kon houden, met je praten, lol maken en verdriet hebben. Alle dingen die vriendinnen samen doen!
Gewoon ff binnen lopen en een bakkie doen.
Jij bent geen last, hier niet op het forum, maar ook niet naast het forum. Jij bent zo'n mooi mens! Je verdiend zoveel meer!
Maar lieve Bar denk aan eens aan jezelf!

Dat idee van een quilt vind ik heel mooi Lois! Mijn moeder maakt ze ook voor mensen in het hospice, de mensen mogen ermeedoen wat ze willen. soms word na het overlijden de quilt mee gegeven aan de nabestaanden, soms gaat hij in de kist en soms hangt er gewoon 1 aan de muur. Ik vind dat zo'n mooie gedachte dat ze zoveel tijd en geld erin steekt om gewoon een glimlach te ontvangen.
ik zat van de week te denken dat ik het ook wil gaan proberen
pi_44270987
Nou Bar, sterkte met deze dag, nu een half jaar verder, dikke kus.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_44271046
Lieve Bar,

Ook ik sluit me aan bij de woorden van iedereen boven mij.. Ik lees hier ook heel vaak, maar ik weet nooit de goede woorden te vinden.. Ik probeer het steeds wel, maar die woorden staan dan zo raar...

Je valt ons echt niet lastig!! Ik vind het juist hartstikke goed van je dat je je gevoelens hier neerzet! Je moet je ei kwijt en doe dat alsjeblieft hier bij ons! Krop die emoties niet op!! Deel ze met ons!
Een luisterend oor is vaak iets wat je nodig hebt en dan hoeft er niet eens een antwoord te komen...

Ik vind het ook jammer dat je zover weg woont. Heb tijdens de meeting heel gezellig met je gekletst! Vind je een hele lieve meid!!

Vandaag zal ik een kaarsje voor je branden! Ik denk aan je!

Dikke kus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_44271213
Een half jaar ben je al zonder Thijs Lieve bar, heel veel sterkte! en een dikke knuffel.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † zaterdag 9 december 2006 @ 10:49:16 #293
81992 Githa
pi_44271289
Bar en Mar
pi_44271497
Lieve Bar, een half jaar alweer. Zo snel en toch zo lang. Heel veel sterkte, speciaal vandaag

En ook voor Phluph, Pepper, Moussy en Icaä een
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_44272781
Je deur stond op een kier
en werd gesloten
met een wiegelied
op een fluistertoon
We slapen allemaal even mee in
nu je met je jonge wereld
je ogen sloot
en liggen we samen
ver van tijd en feiten
onder de warme dekens van herrinneringen
dan wek je ons
met een monoloog liefde
schud je onze handen
en brand je zoenen op onze wangen
dan zal je zeggen'" dag'
als een wakkere bloem
en wankelen we terug
door de helderblauwe longen
van je glimlach
dit is geen hoofdstuk
geen droom
geen onbeslapen bed
je bent er nog
we dragen je
gekrompen tot een geboortevlek
je bent er nog

geschreven door Blauw
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 9 december 2006 @ 12:32:09 #296
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44272882
Lieve Bar & Mar,

Zes maanden alweer. Een half jaar. Een eeuwigheid en tegelijkertijd zo enorm kort....want er komen nog zoveel meer maanden. Elke keer als ik dit topic lees, besef ik me dat ik het zó graag wat makkelijker zou willen maken voor jullie. Het verdriet zal nooit verdwijnen, maar ik hoop écht écht dat het snel allemaal een beetje makkelijker voor je wordt. Dat je weer kunt genieten en voelt dat het leven soms ook best wel weer mooi kan zijn.

Veel sterkte vandaag en blijf vooral schrijven Bar, je valt ons echt niet lastig, echt niet!
  zaterdag 9 december 2006 @ 12:48:15 #297
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44273221
Bar

Doopkaarsje brandt..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44275094
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:

[..]

Momenteel zit ik zelf in een best wel stevige dip, niet op willen staan, nergens zin meer in hebben, doelloos zijn, je niet fijn meer vinden en ga zo maar door.

Heb ook sterk de twijfels of het allemaal wel goed komen gaat, word mijn leven ooit nog rooskleurig, kan ik ooit weer dusdanig genieten.

Ik ga maandag terug naar de psycholoog want moet het kwijt, wil me beter voelen.
En of het aan deze maand ligt of aan alles wat er zich de afgelopen weken/maanden afgespeeld heeft ligt geen idee
Lieve bar... tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel als ik dit lees.
Een half jaar alweer...
Wat moeten jij en Marco het vreselijk zwaar hebben.
Ik kan niets zeggen of doen om de pijn voor jullie te verlichten, kan alleen maar aan jullie denken.
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:40:51 #299
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_44275472
Liever Bar & Mar,ook wij denken aan jullie, al weer een half jaar geleden, zo onbegrijpelijk, kan het nog steeds niet bevatten.

Heel veel sterkte
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_44275685
Lieve Bar en Mar,
Een half jaar, het lijkt wel gisteren. Ik hoop echt, lieve Bar, dat je ook maar ergens een klein minie lichtpuntje vind om je aan op te trekken. En misschien lukt dat niet morgen maar misschien, ergens, in de toekomst. Ik denk aan jullie, en vandaag nog meer dan anders aan jullie kleine mooie man. Een hele dikke zoen en opnieuw heel veel kracht en sterkte.

Icaa, ik vind je overkomen als een ontzettend krachtig mens.

(Dit was Lishe)
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')