is geen touw aan vast te knopen,ik kan super feesten helemaal niks vinden en feesies die andere niks vinden kan ik weer super vinden...quote:Op donderdag 14 september 2006 08:31 schreef noucky het volgende:
[..]
Van welk soort feestjes houd jij dan
quote:Op donderdag 14 september 2006 08:35 schreef noucky het volgende:
tyupe ik voor niks omdat er weer een nieuwe cos is.
Effe streams aanzetten, want ik mis geloof ik nu van alles.
Als jij belooft dat er niks meer gebeurt ! OKquote:Op donderdag 14 september 2006 08:36 schreef arneaux het volgende:
[..]. Kun je niet beter naar bed gaan en vanmiddag verder kijken?
of wakker blijven en vanavond vroeg naar bed gaan draai je wel je klokje weer terugquote:Op donderdag 14 september 2006 08:36 schreef arneaux het volgende:
[..]. Kun je niet beter naar bed gaan en vanmiddag verder kijken?
Goed id, ik ga ff koffie zetten.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:37 schreef Coraatje het volgende:
[..]
of wakker blijven en vanavond vroeg naar bed gaan draai je wel je klokje weer terug
ja ze wil naar huisquote:Op donderdag 14 september 2006 08:38 schreef Snoet123 het volgende:
twijfelt Mo nu weer??
Wat is je nummer ? hahahaquote:Op donderdag 14 september 2006 08:39 schreef noucky het volgende:
Cora bel jij mij wakker ? hahahhaha
lol je gaat net nu het weer spannend word?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:39 schreef noucky het volgende:
Cora bel jij mij wakker ? hahahhaha
quote:
Als ik Mo kon zeggen dat ze moet blijven dan stap ik nu in mijn auto en spring de schutting overquote:Op donderdag 14 september 2006 08:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol je gaat net nu het weer spannend word?
ik denk dat monique weet dat er anders gefilmd moet worden van haar en tijn ,ze heeft het over een op een eiland zitten ,een voorkeurs behandelingquote:Op donderdag 14 september 2006 08:42 schreef HiDiHo het volgende:
mo zegt dat het thuis goed is
lol jah zoiets gillen je kan bij de winaars van BB zitten dat stimuleert wel toch kom noucky spring in e auto en gil monique je hoort bij de winaarsquote:Op donderdag 14 september 2006 08:43 schreef noucky het volgende:
[..]
Als ik Mo kon zeggen dat ze moet blijven dan stap ik nu in mijn auto en spring de schutting over
Mo praat ook met halve zinnen en weet je wel, maar voo rmij zijn ze altijd heel duidelijk geweest.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:40 schreef cripplecrow het volgende:
ik vind monique toppie hoor daar niet van maar, ik word vreselijk moe van het 'weetjewel'.
Tijn is misschien wel het meest verstandig nu. Tis voor ons streamers niet leuk maar wel de juiste move!quote:Op donderdag 14 september 2006 08:44 schreef Kinga het volgende:
Tijn, waar ben je mee bezig?
Per direct naar de laatste plaats op mijn lijstje geflikkerd...
Wat deed Tijn? sjit gemist was ff koffie pakkenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:44 schreef Kinga het volgende:
Tijn, waar ben je mee bezig?
Per direct naar de laatste plaats op mijn lijstje geflikkerd...
* Coraatje tooquote:Op donderdag 14 september 2006 08:46 schreef Snoet123 het volgende:
Mo zit ontzettend met haarzelf in de knoop, en zooooooooo bang dat ze een ander tot last is
* heeft te doen met Mo![]()
je hoort toch wat ze net zei?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:48 schreef HiDiHo het volgende:
Zie blijft toch? dat staat toch in dat artikel ?
probeerd monique over tehalen om te blijven ,maar ondanks dat dat niet hoort,heb ik ook zoiets monique blijf er toch inquote:Op donderdag 14 september 2006 08:47 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Wat deed Tijn? sjit gemist was ff koffie pakken
Sorry, was even koffie pakkenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:50 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je hoort toch wat ze net zei?
Al voorbij !quote:Op donderdag 14 september 2006 08:52 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer is die 24 uur bedenktijd voorbij?
lol geef ons maar de schuld we hadden je niet aan je stoel vastgeplakt hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 08:53 schreef noucky het volgende:
Wordt een zware dag voor mij ook, wanneer moet ik nu gaan slapen :-)
Cora en hidiho hielden me wakker :-)
Die was gisteravond al verstreken, maar Mo heeft gisterochtend,nadat ze de opbeurende brieven van haar kids gekregen had al tegen haar medebewoners gezegd dat ze had besloten toch te blijven.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:52 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer is die 24 uur bedenktijd voorbij?
dan krijgt ze weer nieuwe 24 uur denkquote:Op donderdag 14 september 2006 08:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Al voorbij !
Koffie werkt altijd !
quote:Op donderdag 14 september 2006 08:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol geef ons maar de schuld we hadden je niet aan je stoel vastgeplakt hoor
ja...daarom vind ik het ook zo erg dat iedereen alles in het werk zet om haar te bewerken...gewoon van buiten het huis zo'n idiote melding krijgen als Mo kreeg,ik kan er nog steeds niet bijquote:Op donderdag 14 september 2006 08:46 schreef Snoet123 het volgende:
Mo zit ontzettend met haarzelf in de knoop, en zooooooooo bang dat ze een ander tot last is
* heeft te doen met Mo![]()
dan schakeld hummie wel monique der moeder in (zei ze toch vanavond dat hummie dat wilde doen ,maar dat wilde mo niet,of nieuwe brieven van der kinderenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:55 schreef noucky het volgende:
Ik hoop dat BB zegt: sorry Mo maar je 24 uur zijn voorbij, je moet blijven :-)
Dat begrijp ik niet, het publiek kiest er toch maar 1quote:Op donderdag 14 september 2006 08:56 schreef Snoet123 het volgende:
Ik bedenkt me nu ineens, zou de twijfel bij Mo de reden zijn dat BB ditmaal gekozen heeft voor maar 2 genomineerden? In hun achterhoofd houdend dat Mo alsnog voor een vrijwillige exit gaat kiezen?
Ja precies dan heb ik het toch goed begrepenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:54 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Die was gisteravond al verstreken, maar Mo heeft gisterochtend,nadat ze de opbeurende brieven van haar kids gekregen had al tegen haar medebewoners gezegd dat ze had besloten toch te blijven.
Denk dat BB dat toen gelijk als antwoord aangenomen heeft...
Dat ze nu weer twijfelt is eigenlijk sinds vanochtend weer
Ik wel en ik dacht ook zo ( mogge trouwens )quote:Op donderdag 14 september 2006 08:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet, het publiek kiest er toch maar 1
nee ik snap hem ook nietquote:Op donderdag 14 september 2006 08:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet, het publiek kiest er toch maar 1
maar van de mensen op de bank gaat er toch maar een uit ,wat maakt het dan uit als mo er vrijwilliog uitgaat,dat de bankzitters er niet uitgaan?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:59 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik wel en ik dacht ook zo ( mogge trouwens )
Het beleid van BB was minimaal 3 mensen op de bank
Toen er gisteren maar 2 uitkwamen dacht ik ook gelijk aan het feit dat Mo er ook uit gaat.
Dat maakt ook niet uit maar het was raar omdat BB in het begin had gezegt dat elke bank zou bestaan uit 3 mensen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:01 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar van de mensen op de bank gaat er toch maar een uit ,wat maakt het dan uit als mo er vrijwilliog uitgaat,dat de bankzitters er niet uitgaan?
Start hem opquote:Op donderdag 14 september 2006 09:01 schreef HiDiHo het volgende:
Zou die discussie van ons niet in een appart topic kunnen ?
Ik wil wel eens weten hoe anderen er over denken.![]()
Hallo, BB zegt wel meer !!quote:Op donderdag 14 september 2006 09:03 schreef BBoon het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit maar het was raar omdat BB in het begin had gezegt dat elke bank zou bestaan uit 3 mensen.
en nu maar 2
Maar goed BB veranderd wel meer dingen deze ronde.
ja dat denk ik dus ook ,en volgens mij voelt tijn het ook redelijk goed aanquote:Op donderdag 14 september 2006 09:03 schreef noucky het volgende:
Wat een kutbvent ook die Rob, hij krijgt toch zijn zin?
Hier krijgt Mo nog erg veel spijt van als ze alles nadien leest.
OKquote:Op donderdag 14 september 2006 09:04 schreef wolferl het volgende:
maar haar kinderen geven aan dat het goed is in die brieven ,zeggen zelfs mama zet hem op je hebt de bnuit al binnen (de kist met snoep) dan kan je er vanuit gaan dat de enige met wie het niet goed gaat rob isquote:Op donderdag 14 september 2006 09:04 schreef wolferl het volgende:
Goedemorgen, ik heb COS 244 doorgespit.
Ik zou het een mooi gebaar vinden als ze nu naar huis gaat, ze heeft een man en 2 kinderen.
Monique is een verstandige vrouw die weet wat ze wil. Ze moet absoluut niet alles gaan opgeven voor een 24-jarige Brabander die op elk bezette vrouw verliefd word.
Ik zou het wel jammer vinden als ze gaat, ik vond Monique altijd een leuke vrolijke meid in het huis, maar ik kan me voorstellen dat je gezin redden ook je hoogste prioriteit is. Go monique, kies voor je gezin, dat is veel meer waard dan een verblijf in BB huis.
Jij staat maar kort achter je eigen verhaalquote:Op donderdag 14 september 2006 09:04 schreef wolferl het volgende:
Ho, jullie is een groot woord. Ik geef Rob gelijk. Ik zou het ook niet leuk vinden en kan Rob heel goed begrijpen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:10 schreef berney het volgende:
Ik snap niet dat jullie die man van moon een boeman vinden.. Hij&Monique hadden een "afspraak" gemaakt, en die is hij nu nagekomen. Dat jullie dan vinden dat hij een boeman is so be it.
Het lijkt mij in ieder geval een leuke/lieve man
Nieuw topic staat erop !quote:Op donderdag 14 september 2006 09:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Start hem op![]()
Ik kom net binnen en heb geen zin om terug te lezen![]()
dan zit straks je hele beeldscherm onder de tipexquote:Op donderdag 14 september 2006 09:14 schreef noucky het volgende:
Als BB de streams niet wegfiltert dan gebruik ik wel tipex als ik E10 met Sabrina samen zit.
je is ook fout denk om iemand op zijn of haar beslissing te corigeren ,die moet je respecteren,is allen wel jammer dat niemand hard zegt wat ze denkenquote:Op donderdag 14 september 2006 09:17 schreef noucky het volgende:
Vond Egbert niet Mo een zeer mooie vrouw waar hij gek op zou kunnen worden ?
Nu doet hij geen enkele moeite om haar tot andere gedachten te brengen.
Lol, ik houd wel een gaatje over hoor. Dat gaatje is alleen bestemd voor mensen die ik dan nog wel wil zienquote:Op donderdag 14 september 2006 09:17 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dan zit straks je hele beeldscherm onder de tipex![]()
Die lul staat nu acuut op mijn lijstje van exit kandidatenquote:Op donderdag 14 september 2006 09:19 schreef Coraatje het volgende:
goed zo eggie !!! ga door ga vooral door
Nope !quote:Op donderdag 14 september 2006 09:20 schreef Addi het volgende:
Gaat ze nou naar huis of niet? (goeiemorgen overigens)
nee hij realtiveerd het voor haar dat betekend de plus en de min punten op een rijtje zetten,waarom schakeld bb de zieleknijper niet in?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Die lul staat nu acuut op mijn lijstje van exit kandidaten![]()
Hij praat haar gewoon het huis uit de zak hooi
Nu is hij ietsje beter bezig iddquote:Op donderdag 14 september 2006 09:22 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee hij realtiveerd het voor haar dat betekend de plus en de min punten op een rijtje zetten
Omdat ik twijfel, toch.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij staat maar kort achter je eigen verhaal![]()
Cora ik sta versteld van je verstandigheidquote:Op donderdag 14 september 2006 09:22 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee hij realtiveerd het voor haar dat betekend de plus en de min punten op een rijtje zetten,waarom schakeld bb de zieleknijper niet in?
ze twijfeld nog steeds hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 09:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nope !![]()
Rob en de kinderen zijn gerust gesteld en ze laten geen uitdagende beelden meer zien !
maar diezelfde kinderen hebben te kennen gegeven dat alles goed is thuis en dat ze TROTS zijn op hun moederquote:Op donderdag 14 september 2006 09:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Omdat ik twijfel, toch.
Die brief in de Telegraaf zette mij weer aan het denken.
Ik ben inprincipe niet van verhaal geswitched, maar van standpunt.
Maar toch kan ik Rob wel begrijpen, je ziet je eigen vrouw op tv en op internet voor honderdduizenden kijkers en streamers, romantisch verliefd te zijn met Tijn. De kinderen worden er op straat mee geconfronteerd.
Ik zou ook niet happy zijn als Monique mijn vrouw zou zijn, en zo zitten flirten. Maar dan hoef je als man niet gelijk jaloers te zijn, dat zeggen vrouwen vaak die geen zelfvertrouwen hebben. Kijk dat vriendje van Marcia is pas jaloers. Ze vertelde laatst tegen Milica hoealoers hij wel niet is, Rob is slechts bezorgd over het lot van zijn kinderen, en over zichzelf. Denk je dat hij lekker naar zijn werk gaat, collega's die je schaapachtig aankijken en je mededelen hoe Monique lekker die nacht romantisch lag te doen met Tijn. Ik denk dat je dan behoorlijk gekrenkt ben. Maargoes, het zou beter zijn dat het huis uit gaat, voor Rob en de kinderen, voor haarzelf, voor de bewoners, voor ons en voor BB.
Want ik heb persoonlijk geen zin om als dat Tjn even bij haar in de buurt komt, dat dan het gluid bij BB op mute gaat en de camera's wegdraaien te kijken. Er hangt toch een soort spanning in het huis, begin niet over haar gezin want dan kan je wel eens een sanctie krijgen,voelen de bewoners nu. Nee geloof mij nou, Monique moet lekker stoppen, hoe vervelend het ook is,want ik vind haar lief mooi en leuk. Maar het is voor alle partijen een betere optie.
Dat zou kunnen, maar van Rob hoeft ze er dus niet uit !quote:
Ja, dat de kinderen gepest werden op de voetbalclub !quote:Op donderdag 14 september 2006 09:30 schreef PH52 het volgende:
Die eerste brief die ze kreeg was toch echt wel heftig, gezien haar reactie ind e dagboekkamer, dus er zal best wel iets hards van Rob in hebben gestaan, dat het daarna afgezwakt is doet daar niets aan af.
Uhh waar discussieren we nou hier of in het andere topic???quote:Op donderdag 14 september 2006 09:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, dat de kinderen gepest werden op de voetbalclub !
Er is nu een speciaal Topic geopend waar je in discussie kunt gaan over de "relatie" Tijn/Mo en Robquote:Op donderdag 14 september 2006 09:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Omdat ik twijfel, toch.
Die brief in de Telegraaf zette mij weer aan het denken.
Ik ben inprincipe niet van verhaal geswitched, maar van standpunt.
Maar toch kan ik Rob wel begrijpen, je ziet je eigen vrouw op tv en op internet voor honderdduizenden kijkers en streamers, romantisch verliefd te zijn met Tijn. De kinderen worden er op straat mee geconfronteerd.
Ik zou ook niet happy zijn als Monique mijn vrouw zou zijn, en zo zitten flirten. Maar dan hoef je als man niet gelijk jaloers te zijn, dat zeggen vrouwen vaak die geen zelfvertrouwen hebben. Kijk dat vriendje van Marcia is pas jaloers. Ze vertelde laatst tegen Milica hoealoers hij wel niet is, Rob is slechts bezorgd over het lot van zijn kinderen, en over zichzelf. Denk je dat hij lekker naar zijn werk gaat, collega's die je schaapachtig aankijken en je mededelen hoe Monique lekker die nacht romantisch lag te doen met Tijn. Ik denk dat je dan behoorlijk gekrenkt ben. Maargoes, het zou beter zijn dat het huis uit gaat, voor Rob en de kinderen, voor haarzelf, voor de bewoners, voor ons en voor BB.
Want ik heb persoonlijk geen zin om als dat Tjn even bij haar in de buurt komt, dat dan het gluid bij BB op mute gaat en de camera's wegdraaien te kijken. Er hangt toch een soort spanning in het huis, begin niet over haar gezin want dan kan je wel eens een sanctie krijgen,voelen de bewoners nu. Nee geloof mij nou, Monique moet lekker stoppen, hoe vervelend het ook is,want ik vind haar lief mooi en leuk. Maar het is voor alle partijen een betere optie.
Dat is makkelijk van hem, eerst herrieschoppen dat ze eruit meot want het loopt (terecht) uit de hand.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar van Rob hoeft ze er dus niet uit !
Storm in een glas water?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat is makkelijk van hem, eerst herrieschoppen dat ze eruit meot want het loopt (terecht) uit de hand.
Monique zwaar aangedaan door dit, sfeer in huis zwaar verneukt (ja toch) Tijn voelt zich zo schuldig als wat.
Wij (streamers) krijgen nu pure censuur te zien. En dan zegt Rob, blijf toch maar. Ja had dan ook niet gaan herrie lopen schoppen van de week. Wie A zegt moet ook B kunnen zeggen, want de sfeer in het huis is ziekelijk verpest.
Hij heeft het een keer geprobeert maar het is blijkbaar niet bevallen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:36 schreef BBoon het volgende:
Jaja Egbert Zo kom jij aan je YabYum spullen
Op de streams ontbijtkoekquote:Op donderdag 14 september 2006 09:37 schreef HiDiHo het volgende:
En wat gaan we als ontbijt eten?
ik had ook ontbijtkoekquote:Op donderdag 14 september 2006 09:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Op de streams ontbijtkoek
Hier Cruesli![]()
Waar slaat dat op?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:32 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Er is nu een speciaal Topic geopend waar je in discussie kunt gaan over de "relatie" Tijn/Mo en Rob![]()
Aangezien dit onderwerp de gemoederen flink bezighoudt op dit moment, zullen velen daar iets over willen zeggen.
Cos zal daardoor vaak offtopic zijn.
Mag het hopen.quote:
Morge wolferlquote:Op donderdag 14 september 2006 09:40 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waar slaat dat op?
Dus we gaan voor elk onderwerp in het huis een aparte topic openen.
Morgen schijt Hilde in het zwembad, dus dan hebben we daar ook direct een aparte topic over?
Ik vind dat het hier hoort, het is HET gesprek van dit moment. zowel op straat, als hier als in het huis.
[..]
Mag het hopen.
Ik vraag me af of mensen snappen wat ECHTE liefde is.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:12 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ho, jullie is een groot woord. Ik geef Rob gelijk. Ik zou het ook niet leuk vinden en kan Rob heel goed begrijpen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:43 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mensen snappen wat ECHTE liefde is.
Echte liefde is de ander respekteren om wie hij of zij is,als je partner een vriendschap sluit met iemand waar hij of zij zich heel goed bij voelt wie ben jij dan om dat te verbieden?Dan doe je dat toch alleen maar om egoistische redenen?Wat denk je dat erover blijft van de liefde die er bestaat tussen partners als je zo met je wederhelft omgaat?Dat je in gaat grijpen in een vriendschap die iemand opbouwt met iemand en die vriendschap bij voorbaat al door het slijk haalt alsof die mensen de smerigste dingen hebben uitgevoerd die er maar bestaan....
Je kunt iemand niet aan je vastbinden met een ketting,dan verdwijnt die ander hoe dan ook uit je leven....door de ander vrijheid te geven en te respekteren wie hij of zij is dan bouw je een band op waar bijna niemand tussen kan komen.
Maar de meeste mensen hebben niet een relatie die daarop gebaseerd is die hebben een relatiie omdat ze allerlei dingen eisen van hun partner...
Trustequote:Op donderdag 14 september 2006 09:43 schreef noucky het volgende:
Ik ga er van tussen, see you all again.
Was een leuke nacht met coraatje en idiho
trusten nouckyquote:Op donderdag 14 september 2006 09:43 schreef noucky het volgende:
Ik ga er van tussen, see you all again.
Was een leuke nacht met coraatje en idiho
Een genuanceerde meningquote:Op donderdag 14 september 2006 09:43 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mensen snappen wat ECHTE liefde is.
Echte liefde is de ander respekteren om wie hij of zij is,als je partner een vriendschap sluit met iemand waar hij of zij zich heel goed bij voelt wie ben jij dan om dat te verbieden?Dan doe je dat toch alleen maar om egoistische redenen?Wat denk je dat erover blijft van de liefde die er bestaat tussen partners als je zo met je wederhelft omgaat?Dat je in gaat grijpen in een vriendschap die iemand opbouwt met iemand en die vriendschap bij voorbaat al door het slijk haalt alsof die mensen de smerigste dingen hebben uitgevoerd die er maar bestaan....
Je kunt iemand niet aan je vastbinden met een ketting,dan verdwijnt die ander hoe dan ook uit je leven....door de ander vrijheid te geven en te respekteren om wie hij of zij is dan bouw je een band op waar bijna niemand tussen kan komen.
Maar de meeste mensen hebben niet een relatie die daarop gebaseerd is die hebben een relatiie omdat ze allerlei dingen eisen van hun partner...
lol die man moet je een buidel ombinden dat hij alles bij zich kan houdenquote:Op donderdag 14 september 2006 09:47 schreef kukeleku het volgende:
egbert is nu en z'n sleutel kwijt en z'n shag kwijt![]()
straks verliest ie z'n verstand ook nog.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:47 schreef kukeleku het volgende:
egbert is nu en z'n sleutel kwijt en z'n shag kwijt![]()
en de voorraadkist ligt nog te slapen.
Zijn kunstgebit.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
straks verliest ie z'n verstand ook nog.![]()
etienne en hilde en de rest is zo een giga verhaalquote:Op donderdag 14 september 2006 09:52 schreef Tazmaniac het volgende:
heej hallo! ik ben de laatste tijd veel weg geweest dus heb geen kans gehad om het allemaal te volgen (al lees ik links en rechts dat de streams het niet meer echt goed doen, Lees:censuur)
Is er opnieuw genomineerd? Zo ja.. wie??
die is gehaald ,ik vraag me af hoe eggbert nu zijn sleutel terug krijgtquote:Op donderdag 14 september 2006 09:55 schreef HiDiHo het volgende:
Vraag me toch af hoe het nu met die weekopdracht zit ?
Zou toch wat zijn dat Eg zijn sleutel niet krijgtquote:Op donderdag 14 september 2006 09:56 schreef Coraatje het volgende:
[..]
die is gehaald ,ik vraag me af hoe eggbert nu zijn sleutel terug krijgt
Maar ze hebben toch gewoon veel meer geslapen ??quote:Op donderdag 14 september 2006 09:56 schreef Coraatje het volgende:
[..]
die is gehaald ,ik vraag me af hoe eggbert nu zijn sleutel terug krijgt
Lijkt net een Neanderthaler.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:00 schreef itsme het volgende:
[..]
OMG Zijn hoofd lijkt wel vervormd.![]()
wat ik altijd doe is even naar de BB frontpage gaan als ik wat gemist heb.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:52 schreef Tazmaniac het volgende:
heej hallo! ik ben de laatste tijd veel weg geweest dus heb geen kans gehad om het allemaal te volgen (al lees ik links en rechts dat de streams het niet meer echt goed doen, Lees:censuur)
Is er opnieuw genomineerd? Zo ja.. wie??
Ik ben er ook super blij mee.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:04 schreef wolferl het volgende:
Ik glimlach nu, ik vind Mo weer een beetje zoals ze was, jeej mijn ochtend is helemaal goed.
Ik hoop Hilde, maar dat kan niet wat die bietst ook alles wat los en vast zitquote:Op donderdag 14 september 2006 10:37 schreef PID61 het volgende:
Eg z'n shag ligt buiten op die gekke hangstoel.
Maar van wie rookt Eggie er dan nu "effe eentje"
Hoop het ook. Maar da's niet erg die vind shag toch niet te pruimen.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik hoop Hilde, maar dat kan niet wat die bietst ook alles wat los en vast zit
Daarom moet Mo er in blijven, en dat is wat Saartje bedoelt met tegendeel bewijzen.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:40 schreef T-lex het volgende:
Das een goeie start...![]()
Denk gewoon dat het lot bepaald....verliefd zijn kan je niet wegstoppen. Dat moet er uit...dus als er echt wat was tussen Mo en Tijn(wat me zeker niet gek lijkt, hoop er een beetje op zelfs)...dan gaan we dat echt wel zien de komende dagen. Of Rob het nou wil of niet.![]()
Ik ben niet zo weg van Egbert maar hij heeft geen hoofd in de vorm van een ei,eerder een ronde vorm.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:49 schreef demins het volgende:
Ik zou met plezier van dat eihoofd EggBird een omeletje breken!![]()
Godzijdank zitten er ook nog gelijkgestemden van em op dit forumquote:Op donderdag 14 september 2006 10:49 schreef demins het volgende:
Ik zou met plezier van dat eihoofd EggBird een omeletje breken!![]()
ja .....bezet door een ontzettend saai persoonquote:Op donderdag 14 september 2006 11:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ach, als ik Tijn was zou ik Mo ook wel alle hoeken van het bed willen laten zien.
Maarja jammer, BEZET !
Ik begrijp wel waarom ze blijven liggen. Er is anders toch niks te doen in dat huis.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:06 schreef riri het volgende:
snap niet dat bb die mensen zolang in bed laat liggen
Ken je hem ? (Rob)quote:Op donderdag 14 september 2006 11:07 schreef riri het volgende:
[..]
ja .....bezet door een ontzettend saai persoon
hoe weten jullie dat nou? Kunnen jullie in het gezinsleven van Mo kijken? Misschien is het wel een verwend nest dat in de watten gelegd wor door Rob maar never nooit tevreden is?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:07 schreef riri het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik ook al de hele tijd te zeggen, zie COS244quote:Op donderdag 14 september 2006 11:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoe weten jullie dat nou? Kunnen jullie in het gezinsleven van Mo kijken? Misschien is het wel een verwend nest dat in de watten gelegd wor door Rob maar never nooit tevreden is?
Al die aannamens steeds...belachelijk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die insinuaties begreep ik gistyeren ook al niet van je,je kent Rob immers niet!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:07 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem denk ik...dat aanrechtblad zit vol met slakkesporen.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:18 schreef HiDiHo het volgende:
Jesus, wat maken ze dat brood moeilijk
pleur je meel op een schoon stuk aanrecht, water in het midden en dan langzaam mengen tot bal en dan heel goed kneden !
Jah idd, teveel vocht is ook niet goedquote:Op donderdag 14 september 2006 11:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem denk ik...dat aanrechtblad zit vol met slakkesporen.![]()
De dames zitten er constant op te zitten als ze de kans krijgen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem denk ik...dat aanrechtblad zit vol met slakkesporen.![]()
De dames zitten er constant op te zitten als ze de kans krijgen.
Onder een bed weer? waar z'n plaats is?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:31 schreef wolferl het volgende:
`waar slaapt e10 eigenlijk
vanaf dindsdag gewoon weer thuis in z'n eigen bedje....quote:Op donderdag 14 september 2006 11:31 schreef wolferl het volgende:
`waar slaapt e10 eigenlijk
In de mand of op het kleedje ?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:32 schreef Addi het volgende:
[..]
Onder een bed weer? waar z'n plaats is?
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:33 schreef T-lex het volgende:
[..]
vanaf dindsdag gewoon weer thuis in z'n eigen bedje....![]()
Ze hebben het zeker koud daar?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:35 schreef Addi het volgende:
Moet een over niet voorverwarmen met de klep dicht?
Klink toch meer als werken als iets anders hoor.....er zit geen goed ritme in.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:37 schreef Snoet123 het volgende:
Als je alleen het geluid aanhebt, zonder de streams erbij dan zou je toch zweren dat Egbert iets heel anders aan het doen is ipv broodkneden![]()
En bb zeker iedere dag naar de bakkerquote:Op donderdag 14 september 2006 11:40 schreef wolferl het volgende:
Waarom kopen ze niet gewoon brood, bij de bakker ofzo.
Ja volgens mij worden ze dan helemaal lui!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:40 schreef wolferl het volgende:
Waarom kopen ze niet gewoon brood, bij de bakker ofzo.
Brood kan in de diepvries.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En bb zeker iedere dag naar de bakker
ze zijn gek, maar zo gek ???
Staat er geen sanctie op diefstal?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:53 schreef Snoet123 het volgende:
Bietst hij nou steeds shag van Hilde?
( pakt iedere x shag van het tafeltje wat naast de "hangplek van Hilde" staat)
Zijn hoofd is ook niet zo groot maar daar is hij toch ook wel een paar onderdelen van binnen kwijt.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Hoe kunnen mensen toch dingen kwijtraken op zo'n klein oppervlak.
Zijn shag ligt in de tuin op die wiebelbank. En de tuin is dicht.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Hoe kunnen mensen toch dingen kwijtraken op zo'n klein oppervlak.
Ahquote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef PID61 het volgende:
[..]
Zijn shag ligt in de tuin op die wiebelbank. En de tuin is dicht.![]()
no buffers hiero.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:17 schreef demins het volgende:
Streams bufferen, Fok! is supertraag, de zon komt door, doei!![]()
Alles aan haar zegt hier...Blijf uit mijn buurt !!!quote:
....het is wel erg ja....ik heb het geluid ook maar uitgedaan..ouwehijgerdquote:Op donderdag 14 september 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Egbert is met wat eten bezig in de keuken en staat er echt enorm bij te hijgen...
Ja dat begrijp Ik maar daarom moet BB er wat aan doen. Gewoon wakker maken op een normale tijd.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waarom ze blijven liggen. Er is anders toch niks te doen in dat huis.
Ik vond het ook wel prettig dat ze 's nachts zo lang wakker warenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:37 schreef itsme het volgende:
Ja dat begrijp Ik maar daarom moet BB er wat aan doen. Gewoon wakker maken op een normale tijd.
Zou er eigenlijk ingegrepen worden als Egbert zich klaartrok op het brood en dat daarna in de oven schoof?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....het is wel erg ja....ik heb het geluid ook maar uitgedaan..ouwehijgerd
Hahaha Hij zit daar als een stout klein kind die bang is voor zijn moeder.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:44 schreef PID61 het volgende:
Die vette koe neem Eggie zo op de hoorns omdat hij aan haar shag zit.
Eggie..... pak een rode lap en red jezelf
Aan fantasie ontbreekt het je niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk ingegrepen worden als Egbert zich klaartrok op het brood en dat daarna in de oven schoof?
... ik denk het niet ...ze zouden het niet eens doorhebben zoveel hijgt hij....misschien issie nu wel an ut trekkequote:Op donderdag 14 september 2006 12:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk ingegrepen worden als Egbert zich klaartrok op het brood en dat daarna in de oven schoof?
Dan moet ze die zelf maar opruimen.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:48 schreef kukeleku het volgende:
gaat die schoorsteen klagen over een volle asbak voor der neus 's morgens![]()
Denk dat ze eerst Menno de schuld geven en dan Egbert later confronteren met zijn rukactie!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
nouhou...omdat hilde "pijn" heeftquote:Op donderdag 14 september 2006 12:49 schreef Snoet123 het volgende:
Waarom heeft Hilde sigaretten en de rest gewoon shag?
"lekker weertje om rond te lopen met mijn cabrio"?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:49 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zal ik nu weer eens denken, denkt hij.
Ja sorry. Ik hoop gewoon heel erg dat er nu toch eindelijk een keer iets bizars gaat gebeurenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Aan fantasie ontbreekt het je niet.
Of je dat zo moet etaleren is weer een tweede natuurlijk
Haha wij allemaal wel denk ikquote:Op donderdag 14 september 2006 12:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik hoop gewoon heel erg dat er nu toch eindelijk een keer iets bizars gaat gebeuren
Ik zou doodmoe worden van zo iemand in mijn kennissenkring. Ik ken chronisch zieke mensen die eigenlijk amper klagen en die hebben héél wat meer te klagen dan Hilde.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:50 schreef puntoortje het volgende:
nouhou...omdat hilde "pijn" heeft
quote:Op donderdag 14 september 2006 12:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
"lekker weertje om rond te lopen met mijn cabrio"?
Waarom verbaast me dat mou niet?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:53 schreef scanman01 het volgende:
Marcia valt dus vrij vaak flauw volgens papa.
Mensen die het hardste klagen hebben vaak niets.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou doodmoe worden van zo iemand in mijn kennissenkring. Ik ken chronisch zieke mensen die eigenlijk amper klagen en die hebben héél wat meer te klagen dan Hilde.
... ik zou zeggen...quote:Op donderdag 14 september 2006 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou doodmoe worden van zo iemand in mijn kennissenkring. Ik ken chronisch zieke mensen die eigenlijk amper klagen en die hebben héél wat meer te klagen dan Hilde.
ik doelde meer op zijn vleespet!quote:
Bij mij liepen de streams vast op het moment dat Hilde aan haar monoloog begon. Ik laat het maar even zo. Geven jullie een seintje als het gedrocht weer klaar isquote:Op donderdag 14 september 2006 12:56 schreef itsme het volgende:
O god daar gaat ze weer. Zeiken in haar eentje ze dekt dat ze zo populair is
Dat is zijn kale hoofd, suffiequote:Op donderdag 14 september 2006 12:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik doelde meer op zijn vleespet!
klaar met monoloog.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:59 schreef BBoon het volgende:
[..]
Bij mij liepen de streams vast op het moment dat Hilde aan haar monoloog begon. Ik laat het maar even zo. Geven jullie een seintje als het gedrocht weer klaar is![]()
wat is er mis met pronoplaatjes?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:59 schreef Isabeau het volgende:
[offtopic]
HiDiHo: Nee, dat kan helaas niet. Topicreports zijn er trouwens om een topic waar het bijvoorbeeld uit de hand loopt of waar iemand heel erg uitgescholden wordt of waar een pornoplaatje oid staat bij de moderators onder de aandacht te krijgen![]()
[/offtopic, sorry]
haha nou laat maar ...zet wel even muiziek opquote:Op donderdag 14 september 2006 13:00 schreef itsme het volgende:
[..]
klaar met monoloog.
Nu in duoloog![]()
Die mogen alleen in het pornoforumquote:Op donderdag 14 september 2006 13:00 schreef versabommie het volgende:
wat is er mis met pronoplaatjes?![]()
beter?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:02 schreef wolferl het volgende:
Gaat weer lekker met de streams, hij gaat steeds op freeeeeze.
Door de pijn kan zij niet draaienquote:Op donderdag 14 september 2006 12:49 schreef Snoet123 het volgende:
Waarom heeft Hilde sigaretten en de rest gewoon shag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |