Als ik Mo kon zeggen dat ze moet blijven dan stap ik nu in mijn auto en spring de schutting overquote:Op donderdag 14 september 2006 08:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol je gaat net nu het weer spannend word?
ik denk dat monique weet dat er anders gefilmd moet worden van haar en tijn ,ze heeft het over een op een eiland zitten ,een voorkeurs behandelingquote:Op donderdag 14 september 2006 08:42 schreef HiDiHo het volgende:
mo zegt dat het thuis goed is
lol jah zoiets gillen je kan bij de winaars van BB zitten dat stimuleert wel toch kom noucky spring in e auto en gil monique je hoort bij de winaarsquote:Op donderdag 14 september 2006 08:43 schreef noucky het volgende:
[..]
Als ik Mo kon zeggen dat ze moet blijven dan stap ik nu in mijn auto en spring de schutting over
Mo praat ook met halve zinnen en weet je wel, maar voo rmij zijn ze altijd heel duidelijk geweest.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:40 schreef cripplecrow het volgende:
ik vind monique toppie hoor daar niet van maar, ik word vreselijk moe van het 'weetjewel'.
Tijn is misschien wel het meest verstandig nu. Tis voor ons streamers niet leuk maar wel de juiste move!quote:Op donderdag 14 september 2006 08:44 schreef Kinga het volgende:
Tijn, waar ben je mee bezig?
Per direct naar de laatste plaats op mijn lijstje geflikkerd...
Wat deed Tijn? sjit gemist was ff koffie pakkenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:44 schreef Kinga het volgende:
Tijn, waar ben je mee bezig?
Per direct naar de laatste plaats op mijn lijstje geflikkerd...
* Coraatje tooquote:Op donderdag 14 september 2006 08:46 schreef Snoet123 het volgende:
Mo zit ontzettend met haarzelf in de knoop, en zooooooooo bang dat ze een ander tot last is
* heeft te doen met Mo![]()
je hoort toch wat ze net zei?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:48 schreef HiDiHo het volgende:
Zie blijft toch? dat staat toch in dat artikel ?
probeerd monique over tehalen om te blijven ,maar ondanks dat dat niet hoort,heb ik ook zoiets monique blijf er toch inquote:Op donderdag 14 september 2006 08:47 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Wat deed Tijn? sjit gemist was ff koffie pakken
Sorry, was even koffie pakkenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:50 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je hoort toch wat ze net zei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |