Morge wolferlquote:Op donderdag 14 september 2006 09:40 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waar slaat dat op?
Dus we gaan voor elk onderwerp in het huis een aparte topic openen.
Morgen schijt Hilde in het zwembad, dus dan hebben we daar ook direct een aparte topic over?
Ik vind dat het hier hoort, het is HET gesprek van dit moment. zowel op straat, als hier als in het huis.
[..]
Mag het hopen.
Ik vraag me af of mensen snappen wat ECHTE liefde is.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:12 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ho, jullie is een groot woord. Ik geef Rob gelijk. Ik zou het ook niet leuk vinden en kan Rob heel goed begrijpen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:43 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mensen snappen wat ECHTE liefde is.
Echte liefde is de ander respekteren om wie hij of zij is,als je partner een vriendschap sluit met iemand waar hij of zij zich heel goed bij voelt wie ben jij dan om dat te verbieden?Dan doe je dat toch alleen maar om egoistische redenen?Wat denk je dat erover blijft van de liefde die er bestaat tussen partners als je zo met je wederhelft omgaat?Dat je in gaat grijpen in een vriendschap die iemand opbouwt met iemand en die vriendschap bij voorbaat al door het slijk haalt alsof die mensen de smerigste dingen hebben uitgevoerd die er maar bestaan....
Je kunt iemand niet aan je vastbinden met een ketting,dan verdwijnt die ander hoe dan ook uit je leven....door de ander vrijheid te geven en te respekteren wie hij of zij is dan bouw je een band op waar bijna niemand tussen kan komen.
Maar de meeste mensen hebben niet een relatie die daarop gebaseerd is die hebben een relatiie omdat ze allerlei dingen eisen van hun partner...
Trustequote:Op donderdag 14 september 2006 09:43 schreef noucky het volgende:
Ik ga er van tussen, see you all again.
Was een leuke nacht met coraatje en idiho
trusten nouckyquote:Op donderdag 14 september 2006 09:43 schreef noucky het volgende:
Ik ga er van tussen, see you all again.
Was een leuke nacht met coraatje en idiho
Een genuanceerde meningquote:Op donderdag 14 september 2006 09:43 schreef riri het volgende:
[..]
Ik vraag me af of mensen snappen wat ECHTE liefde is.
Echte liefde is de ander respekteren om wie hij of zij is,als je partner een vriendschap sluit met iemand waar hij of zij zich heel goed bij voelt wie ben jij dan om dat te verbieden?Dan doe je dat toch alleen maar om egoistische redenen?Wat denk je dat erover blijft van de liefde die er bestaat tussen partners als je zo met je wederhelft omgaat?Dat je in gaat grijpen in een vriendschap die iemand opbouwt met iemand en die vriendschap bij voorbaat al door het slijk haalt alsof die mensen de smerigste dingen hebben uitgevoerd die er maar bestaan....
Je kunt iemand niet aan je vastbinden met een ketting,dan verdwijnt die ander hoe dan ook uit je leven....door de ander vrijheid te geven en te respekteren om wie hij of zij is dan bouw je een band op waar bijna niemand tussen kan komen.
Maar de meeste mensen hebben niet een relatie die daarop gebaseerd is die hebben een relatiie omdat ze allerlei dingen eisen van hun partner...
lol die man moet je een buidel ombinden dat hij alles bij zich kan houdenquote:Op donderdag 14 september 2006 09:47 schreef kukeleku het volgende:
egbert is nu en z'n sleutel kwijt en z'n shag kwijt![]()
straks verliest ie z'n verstand ook nog.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:47 schreef kukeleku het volgende:
egbert is nu en z'n sleutel kwijt en z'n shag kwijt![]()
en de voorraadkist ligt nog te slapen.
Zijn kunstgebit.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
straks verliest ie z'n verstand ook nog.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |