Uhh waar discussieren we nou hier of in het andere topic???quote:Op donderdag 14 september 2006 09:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, dat de kinderen gepest werden op de voetbalclub !
Er is nu een speciaal Topic geopend waar je in discussie kunt gaan over de "relatie" Tijn/Mo en Robquote:Op donderdag 14 september 2006 09:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Omdat ik twijfel, toch.
Die brief in de Telegraaf zette mij weer aan het denken.
Ik ben inprincipe niet van verhaal geswitched, maar van standpunt.
Maar toch kan ik Rob wel begrijpen, je ziet je eigen vrouw op tv en op internet voor honderdduizenden kijkers en streamers, romantisch verliefd te zijn met Tijn. De kinderen worden er op straat mee geconfronteerd.
Ik zou ook niet happy zijn als Monique mijn vrouw zou zijn, en zo zitten flirten. Maar dan hoef je als man niet gelijk jaloers te zijn, dat zeggen vrouwen vaak die geen zelfvertrouwen hebben. Kijk dat vriendje van Marcia is pas jaloers. Ze vertelde laatst tegen Milica hoealoers hij wel niet is, Rob is slechts bezorgd over het lot van zijn kinderen, en over zichzelf. Denk je dat hij lekker naar zijn werk gaat, collega's die je schaapachtig aankijken en je mededelen hoe Monique lekker die nacht romantisch lag te doen met Tijn. Ik denk dat je dan behoorlijk gekrenkt ben. Maargoes, het zou beter zijn dat het huis uit gaat, voor Rob en de kinderen, voor haarzelf, voor de bewoners, voor ons en voor BB.
Want ik heb persoonlijk geen zin om als dat Tjn even bij haar in de buurt komt, dat dan het gluid bij BB op mute gaat en de camera's wegdraaien te kijken. Er hangt toch een soort spanning in het huis, begin niet over haar gezin want dan kan je wel eens een sanctie krijgen,voelen de bewoners nu. Nee geloof mij nou, Monique moet lekker stoppen, hoe vervelend het ook is,want ik vind haar lief mooi en leuk. Maar het is voor alle partijen een betere optie.
Dat is makkelijk van hem, eerst herrieschoppen dat ze eruit meot want het loopt (terecht) uit de hand.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar van Rob hoeft ze er dus niet uit !
Storm in een glas water?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat is makkelijk van hem, eerst herrieschoppen dat ze eruit meot want het loopt (terecht) uit de hand.
Monique zwaar aangedaan door dit, sfeer in huis zwaar verneukt (ja toch) Tijn voelt zich zo schuldig als wat.
Wij (streamers) krijgen nu pure censuur te zien. En dan zegt Rob, blijf toch maar. Ja had dan ook niet gaan herrie lopen schoppen van de week. Wie A zegt moet ook B kunnen zeggen, want de sfeer in het huis is ziekelijk verpest.
Hij heeft het een keer geprobeert maar het is blijkbaar niet bevallen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:36 schreef BBoon het volgende:
Jaja Egbert Zo kom jij aan je YabYum spullen
Op de streams ontbijtkoekquote:Op donderdag 14 september 2006 09:37 schreef HiDiHo het volgende:
En wat gaan we als ontbijt eten?
ik had ook ontbijtkoekquote:Op donderdag 14 september 2006 09:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Op de streams ontbijtkoek
Hier Cruesli![]()
Waar slaat dat op?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:32 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Er is nu een speciaal Topic geopend waar je in discussie kunt gaan over de "relatie" Tijn/Mo en Rob![]()
Aangezien dit onderwerp de gemoederen flink bezighoudt op dit moment, zullen velen daar iets over willen zeggen.
Cos zal daardoor vaak offtopic zijn.
Mag het hopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |