Staat er geen sanctie op diefstal?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:53 schreef Snoet123 het volgende:
Bietst hij nou steeds shag van Hilde?
( pakt iedere x shag van het tafeltje wat naast de "hangplek van Hilde" staat)
Zijn hoofd is ook niet zo groot maar daar is hij toch ook wel een paar onderdelen van binnen kwijt.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Hoe kunnen mensen toch dingen kwijtraken op zo'n klein oppervlak.
Zijn shag ligt in de tuin op die wiebelbank. En de tuin is dicht.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Hoe kunnen mensen toch dingen kwijtraken op zo'n klein oppervlak.
Ahquote:Op donderdag 14 september 2006 12:15 schreef PID61 het volgende:
[..]
Zijn shag ligt in de tuin op die wiebelbank. En de tuin is dicht.![]()
no buffers hiero.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:17 schreef demins het volgende:
Streams bufferen, Fok! is supertraag, de zon komt door, doei!![]()
Alles aan haar zegt hier...Blijf uit mijn buurt !!!quote:
....het is wel erg ja....ik heb het geluid ook maar uitgedaan..ouwehijgerdquote:Op donderdag 14 september 2006 12:28 schreef scanman01 het volgende:
Egbert is met wat eten bezig in de keuken en staat er echt enorm bij te hijgen...
Ja dat begrijp Ik maar daarom moet BB er wat aan doen. Gewoon wakker maken op een normale tijd.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waarom ze blijven liggen. Er is anders toch niks te doen in dat huis.
Ik vond het ook wel prettig dat ze 's nachts zo lang wakker warenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:37 schreef itsme het volgende:
Ja dat begrijp Ik maar daarom moet BB er wat aan doen. Gewoon wakker maken op een normale tijd.
Zou er eigenlijk ingegrepen worden als Egbert zich klaartrok op het brood en dat daarna in de oven schoof?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
....het is wel erg ja....ik heb het geluid ook maar uitgedaan..ouwehijgerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |