Maar ze hebben toch gewoon veel meer geslapen ??quote:Op donderdag 14 september 2006 09:56 schreef Coraatje het volgende:
[..]
die is gehaald ,ik vraag me af hoe eggbert nu zijn sleutel terug krijgt
Lijkt net een Neanderthaler.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:00 schreef itsme het volgende:
[..]
OMG Zijn hoofd lijkt wel vervormd.![]()
wat ik altijd doe is even naar de BB frontpage gaan als ik wat gemist heb.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:52 schreef Tazmaniac het volgende:
heej hallo! ik ben de laatste tijd veel weg geweest dus heb geen kans gehad om het allemaal te volgen (al lees ik links en rechts dat de streams het niet meer echt goed doen, Lees:censuur)
Is er opnieuw genomineerd? Zo ja.. wie??
Ik ben er ook super blij mee.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:04 schreef wolferl het volgende:
Ik glimlach nu, ik vind Mo weer een beetje zoals ze was, jeej mijn ochtend is helemaal goed.
Ik hoop Hilde, maar dat kan niet wat die bietst ook alles wat los en vast zitquote:Op donderdag 14 september 2006 10:37 schreef PID61 het volgende:
Eg z'n shag ligt buiten op die gekke hangstoel.
Maar van wie rookt Eggie er dan nu "effe eentje"
Hoop het ook. Maar da's niet erg die vind shag toch niet te pruimen.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik hoop Hilde, maar dat kan niet wat die bietst ook alles wat los en vast zit
Daarom moet Mo er in blijven, en dat is wat Saartje bedoelt met tegendeel bewijzen.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:40 schreef T-lex het volgende:
Das een goeie start...![]()
Denk gewoon dat het lot bepaald....verliefd zijn kan je niet wegstoppen. Dat moet er uit...dus als er echt wat was tussen Mo en Tijn(wat me zeker niet gek lijkt, hoop er een beetje op zelfs)...dan gaan we dat echt wel zien de komende dagen. Of Rob het nou wil of niet.![]()
Ik ben niet zo weg van Egbert maar hij heeft geen hoofd in de vorm van een ei,eerder een ronde vorm.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:49 schreef demins het volgende:
Ik zou met plezier van dat eihoofd EggBird een omeletje breken!![]()
Godzijdank zitten er ook nog gelijkgestemden van em op dit forumquote:Op donderdag 14 september 2006 10:49 schreef demins het volgende:
Ik zou met plezier van dat eihoofd EggBird een omeletje breken!![]()
ja .....bezet door een ontzettend saai persoonquote:Op donderdag 14 september 2006 11:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ach, als ik Tijn was zou ik Mo ook wel alle hoeken van het bed willen laten zien.
Maarja jammer, BEZET !
Ik begrijp wel waarom ze blijven liggen. Er is anders toch niks te doen in dat huis.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:06 schreef riri het volgende:
snap niet dat bb die mensen zolang in bed laat liggen
Ken je hem ? (Rob)quote:Op donderdag 14 september 2006 11:07 schreef riri het volgende:
[..]
ja .....bezet door een ontzettend saai persoon
hoe weten jullie dat nou? Kunnen jullie in het gezinsleven van Mo kijken? Misschien is het wel een verwend nest dat in de watten gelegd wor door Rob maar never nooit tevreden is?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:07 schreef riri het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik ook al de hele tijd te zeggen, zie COS244quote:Op donderdag 14 september 2006 11:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoe weten jullie dat nou? Kunnen jullie in het gezinsleven van Mo kijken? Misschien is het wel een verwend nest dat in de watten gelegd wor door Rob maar never nooit tevreden is?
Al die aannamens steeds...belachelijk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die insinuaties begreep ik gistyeren ook al niet van je,je kent Rob immers niet!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:07 schreef riri het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem denk ik...dat aanrechtblad zit vol met slakkesporen.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:18 schreef HiDiHo het volgende:
Jesus, wat maken ze dat brood moeilijk
pleur je meel op een schoon stuk aanrecht, water in het midden en dan langzaam mengen tot bal en dan heel goed kneden !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |