etienne en hilde en de rest is zo een giga verhaalquote:Op donderdag 14 september 2006 09:52 schreef Tazmaniac het volgende:
heej hallo! ik ben de laatste tijd veel weg geweest dus heb geen kans gehad om het allemaal te volgen (al lees ik links en rechts dat de streams het niet meer echt goed doen, Lees:censuur)
Is er opnieuw genomineerd? Zo ja.. wie??
die is gehaald ,ik vraag me af hoe eggbert nu zijn sleutel terug krijgtquote:Op donderdag 14 september 2006 09:55 schreef HiDiHo het volgende:
Vraag me toch af hoe het nu met die weekopdracht zit ?
Zou toch wat zijn dat Eg zijn sleutel niet krijgtquote:Op donderdag 14 september 2006 09:56 schreef Coraatje het volgende:
[..]
die is gehaald ,ik vraag me af hoe eggbert nu zijn sleutel terug krijgt
Maar ze hebben toch gewoon veel meer geslapen ??quote:Op donderdag 14 september 2006 09:56 schreef Coraatje het volgende:
[..]
die is gehaald ,ik vraag me af hoe eggbert nu zijn sleutel terug krijgt
Lijkt net een Neanderthaler.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:00 schreef itsme het volgende:
[..]
OMG Zijn hoofd lijkt wel vervormd.![]()
wat ik altijd doe is even naar de BB frontpage gaan als ik wat gemist heb.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:52 schreef Tazmaniac het volgende:
heej hallo! ik ben de laatste tijd veel weg geweest dus heb geen kans gehad om het allemaal te volgen (al lees ik links en rechts dat de streams het niet meer echt goed doen, Lees:censuur)
Is er opnieuw genomineerd? Zo ja.. wie??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |