Hahaha Hij zit daar als een stout klein kind die bang is voor zijn moeder.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:44 schreef PID61 het volgende:
Die vette koe neem Eggie zo op de hoorns omdat hij aan haar shag zit.
Eggie..... pak een rode lap en red jezelf
Aan fantasie ontbreekt het je niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk ingegrepen worden als Egbert zich klaartrok op het brood en dat daarna in de oven schoof?
... ik denk het niet ...ze zouden het niet eens doorhebben zoveel hijgt hij....misschien issie nu wel an ut trekkequote:Op donderdag 14 september 2006 12:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zou er eigenlijk ingegrepen worden als Egbert zich klaartrok op het brood en dat daarna in de oven schoof?
Dan moet ze die zelf maar opruimen.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:48 schreef kukeleku het volgende:
gaat die schoorsteen klagen over een volle asbak voor der neus 's morgens![]()
Denk dat ze eerst Menno de schuld geven en dan Egbert later confronteren met zijn rukactie!quote:Op donderdag 14 september 2006 12:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
nouhou...omdat hilde "pijn" heeftquote:Op donderdag 14 september 2006 12:49 schreef Snoet123 het volgende:
Waarom heeft Hilde sigaretten en de rest gewoon shag?
"lekker weertje om rond te lopen met mijn cabrio"?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:49 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zal ik nu weer eens denken, denkt hij.
Ja sorry. Ik hoop gewoon heel erg dat er nu toch eindelijk een keer iets bizars gaat gebeurenquote:Op donderdag 14 september 2006 12:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Aan fantasie ontbreekt het je niet.
Of je dat zo moet etaleren is weer een tweede natuurlijk
Haha wij allemaal wel denk ikquote:Op donderdag 14 september 2006 12:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik hoop gewoon heel erg dat er nu toch eindelijk een keer iets bizars gaat gebeuren
Ik zou doodmoe worden van zo iemand in mijn kennissenkring. Ik ken chronisch zieke mensen die eigenlijk amper klagen en die hebben héél wat meer te klagen dan Hilde.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:50 schreef puntoortje het volgende:
nouhou...omdat hilde "pijn" heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |