Jah idd, teveel vocht is ook niet goedquote:Op donderdag 14 september 2006 11:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem denk ik...dat aanrechtblad zit vol met slakkesporen.![]()
De dames zitten er constant op te zitten als ze de kans krijgen.
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem denk ik...dat aanrechtblad zit vol met slakkesporen.![]()
De dames zitten er constant op te zitten als ze de kans krijgen.
Onder een bed weer? waar z'n plaats is?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:31 schreef wolferl het volgende:
`waar slaapt e10 eigenlijk
vanaf dindsdag gewoon weer thuis in z'n eigen bedje....quote:Op donderdag 14 september 2006 11:31 schreef wolferl het volgende:
`waar slaapt e10 eigenlijk
In de mand of op het kleedje ?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:32 schreef Addi het volgende:
[..]
Onder een bed weer? waar z'n plaats is?
quote:Op donderdag 14 september 2006 11:33 schreef T-lex het volgende:
[..]
vanaf dindsdag gewoon weer thuis in z'n eigen bedje....![]()
Ze hebben het zeker koud daar?quote:Op donderdag 14 september 2006 11:35 schreef Addi het volgende:
Moet een over niet voorverwarmen met de klep dicht?
Klink toch meer als werken als iets anders hoor.....er zit geen goed ritme in.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:37 schreef Snoet123 het volgende:
Als je alleen het geluid aanhebt, zonder de streams erbij dan zou je toch zweren dat Egbert iets heel anders aan het doen is ipv broodkneden![]()
En bb zeker iedere dag naar de bakkerquote:Op donderdag 14 september 2006 11:40 schreef wolferl het volgende:
Waarom kopen ze niet gewoon brood, bij de bakker ofzo.
Ja volgens mij worden ze dan helemaal lui!quote:Op donderdag 14 september 2006 11:40 schreef wolferl het volgende:
Waarom kopen ze niet gewoon brood, bij de bakker ofzo.
Brood kan in de diepvries.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En bb zeker iedere dag naar de bakker
ze zijn gek, maar zo gek ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |