Start hem opquote:Op donderdag 14 september 2006 09:01 schreef HiDiHo het volgende:
Zou die discussie van ons niet in een appart topic kunnen ?
Ik wil wel eens weten hoe anderen er over denken.![]()
Hallo, BB zegt wel meer !!quote:Op donderdag 14 september 2006 09:03 schreef BBoon het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit maar het was raar omdat BB in het begin had gezegt dat elke bank zou bestaan uit 3 mensen.
en nu maar 2
Maar goed BB veranderd wel meer dingen deze ronde.
ja dat denk ik dus ook ,en volgens mij voelt tijn het ook redelijk goed aanquote:Op donderdag 14 september 2006 09:03 schreef noucky het volgende:
Wat een kutbvent ook die Rob, hij krijgt toch zijn zin?
Hier krijgt Mo nog erg veel spijt van als ze alles nadien leest.
OKquote:Op donderdag 14 september 2006 09:04 schreef wolferl het volgende:
maar haar kinderen geven aan dat het goed is in die brieven ,zeggen zelfs mama zet hem op je hebt de bnuit al binnen (de kist met snoep) dan kan je er vanuit gaan dat de enige met wie het niet goed gaat rob isquote:Op donderdag 14 september 2006 09:04 schreef wolferl het volgende:
Goedemorgen, ik heb COS 244 doorgespit.
Ik zou het een mooi gebaar vinden als ze nu naar huis gaat, ze heeft een man en 2 kinderen.
Monique is een verstandige vrouw die weet wat ze wil. Ze moet absoluut niet alles gaan opgeven voor een 24-jarige Brabander die op elk bezette vrouw verliefd word.
Ik zou het wel jammer vinden als ze gaat, ik vond Monique altijd een leuke vrolijke meid in het huis, maar ik kan me voorstellen dat je gezin redden ook je hoogste prioriteit is. Go monique, kies voor je gezin, dat is veel meer waard dan een verblijf in BB huis.
Jij staat maar kort achter je eigen verhaalquote:Op donderdag 14 september 2006 09:04 schreef wolferl het volgende:
Ho, jullie is een groot woord. Ik geef Rob gelijk. Ik zou het ook niet leuk vinden en kan Rob heel goed begrijpen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:10 schreef berney het volgende:
Ik snap niet dat jullie die man van moon een boeman vinden.. Hij&Monique hadden een "afspraak" gemaakt, en die is hij nu nagekomen. Dat jullie dan vinden dat hij een boeman is so be it.
Het lijkt mij in ieder geval een leuke/lieve man
Nieuw topic staat erop !quote:Op donderdag 14 september 2006 09:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Start hem op![]()
Ik kom net binnen en heb geen zin om terug te lezen![]()
dan zit straks je hele beeldscherm onder de tipexquote:Op donderdag 14 september 2006 09:14 schreef noucky het volgende:
Als BB de streams niet wegfiltert dan gebruik ik wel tipex als ik E10 met Sabrina samen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |