Al voorbij !quote:Op donderdag 14 september 2006 08:52 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer is die 24 uur bedenktijd voorbij?
lol geef ons maar de schuld we hadden je niet aan je stoel vastgeplakt hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 08:53 schreef noucky het volgende:
Wordt een zware dag voor mij ook, wanneer moet ik nu gaan slapen :-)
Cora en hidiho hielden me wakker :-)
Die was gisteravond al verstreken, maar Mo heeft gisterochtend,nadat ze de opbeurende brieven van haar kids gekregen had al tegen haar medebewoners gezegd dat ze had besloten toch te blijven.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:52 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer is die 24 uur bedenktijd voorbij?
dan krijgt ze weer nieuwe 24 uur denkquote:Op donderdag 14 september 2006 08:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Al voorbij !
Koffie werkt altijd !
quote:Op donderdag 14 september 2006 08:53 schreef Coraatje het volgende:
[..]
lol geef ons maar de schuld we hadden je niet aan je stoel vastgeplakt hoor
ja...daarom vind ik het ook zo erg dat iedereen alles in het werk zet om haar te bewerken...gewoon van buiten het huis zo'n idiote melding krijgen als Mo kreeg,ik kan er nog steeds niet bijquote:Op donderdag 14 september 2006 08:46 schreef Snoet123 het volgende:
Mo zit ontzettend met haarzelf in de knoop, en zooooooooo bang dat ze een ander tot last is
* heeft te doen met Mo![]()
dan schakeld hummie wel monique der moeder in (zei ze toch vanavond dat hummie dat wilde doen ,maar dat wilde mo niet,of nieuwe brieven van der kinderenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:55 schreef noucky het volgende:
Ik hoop dat BB zegt: sorry Mo maar je 24 uur zijn voorbij, je moet blijven :-)
Dat begrijp ik niet, het publiek kiest er toch maar 1quote:Op donderdag 14 september 2006 08:56 schreef Snoet123 het volgende:
Ik bedenkt me nu ineens, zou de twijfel bij Mo de reden zijn dat BB ditmaal gekozen heeft voor maar 2 genomineerden? In hun achterhoofd houdend dat Mo alsnog voor een vrijwillige exit gaat kiezen?
Ja precies dan heb ik het toch goed begrepenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:54 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Die was gisteravond al verstreken, maar Mo heeft gisterochtend,nadat ze de opbeurende brieven van haar kids gekregen had al tegen haar medebewoners gezegd dat ze had besloten toch te blijven.
Denk dat BB dat toen gelijk als antwoord aangenomen heeft...
Dat ze nu weer twijfelt is eigenlijk sinds vanochtend weer
Ik wel en ik dacht ook zo ( mogge trouwens )quote:Op donderdag 14 september 2006 08:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet, het publiek kiest er toch maar 1
nee ik snap hem ook nietquote:Op donderdag 14 september 2006 08:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet, het publiek kiest er toch maar 1
maar van de mensen op de bank gaat er toch maar een uit ,wat maakt het dan uit als mo er vrijwilliog uitgaat,dat de bankzitters er niet uitgaan?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:59 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ik wel en ik dacht ook zo ( mogge trouwens )
Het beleid van BB was minimaal 3 mensen op de bank
Toen er gisteren maar 2 uitkwamen dacht ik ook gelijk aan het feit dat Mo er ook uit gaat.
Dat maakt ook niet uit maar het was raar omdat BB in het begin had gezegt dat elke bank zou bestaan uit 3 mensen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:01 schreef Coraatje het volgende:
[..]
maar van de mensen op de bank gaat er toch maar een uit ,wat maakt het dan uit als mo er vrijwilliog uitgaat,dat de bankzitters er niet uitgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |