quote:Vier wedstrijden schorsing voor Cissé 08-09-2006
Het niet akkoord gaan met het schikkingsvoorstel heeft Roda JC niet het gewenste resultaat opgeleverd. Integendeel zelfs: Sekou Cissé heeft van de KNVB een onvoorwaardelijke straf opgelegd gekregen van 4 wedstrijden in plaats van de drie wedstrijden onvoorwaardelijk en één voorwaardelijk.
Roda JC is zéér ontgoocheld over de verhoging van de straf. De exacte reden voor de verzwaring van de straf is bij Roda JC nog niet bekend. Dit alles betekent dat Sekou Cissé bij de wedstrijd Willem II – Roda JC op 30 september weer speelgerechtigd is.
Bron: RodaJC.nl
Schandalig! Ik denk dat het samenhangt met de nederlagen die de KNVB in diverse rechtzaken tegen Rodafans geleden heeft.quote:
Welnee, het stelde niets voor, zeker niet in vergelijking met de keiharde elleboogstoot van Van Hooijdonk in hetzelfde weekend.quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:00 schreef borisz het volgende:
meer dan terecht
die had er 5 verdiendquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, het stelde niets voor, zeker niet in vergelijking met de keiharde elleboogstoot van Van Hooijdonk in hetzelfde weekend.
Je kunt een slechter debuut bij de koploper makenquote:Op vrijdag 8 september 2006 23:20 schreef koningdavid het volgende:
Leuk debuut van Ramzi.
Voor een knuffel is dat idd genoeg!quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:35 schreef VoreG het volgende:
Rare beslissing van de knvb 2 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk leek mij meer dan genoeg.
Dat eerste was geen toeval, dat tweede wel. Ik denk inderdaad niet dat die bal over de lijn was, maar belangrijker was dat de grensrechter dat onmogelijk kon constateren en daarom nooit een doelpunt had mogen toekennen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 21:19 schreef DarkShine het volgende:
Cissé krijgt 4 wedstrijden voor een knuffel.
Een bal van Twente voor de lijn word gepromoveerd als goal.
KNVM
Dat is inderdaad waar, maar de goals van Rda kwamen eveneens voort uit opzichtige fouten van de verdediging van Twente.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:57 schreef DarkShine het volgende:
En die grabbelaar bij ons die goal, die gast blijft ons punten kosten!
Vanaf station Heerlen kun je lijn 1, 8, 10, 11, 37, 43, 44, 143. Gewoon naar Valkenhuizen/Stadion vragen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef Silenus het volgende:
Koempels,
effe een vraagje. Volgende week zondag Roda - Ajax, en ik ga d'r ook heen. (Als Ajacied)
Hoe kom ik met het openbaar vervoer het beste bij het stadion? Uitstappen in Heerlen/Kerkrade en met de bus verder of hoe kan ik dat het beste aanpakken. Moet het een en ander een beetje op tijd zien te regelen aangezien het op het onmogelijke tijdstip van 12.30u wordt gespeeld.
Alvast bedankt!
idd achterin was het het eerste half uur heel erg slap.quote:Op zaterdag 9 september 2006 13:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar, maar de goals van Rda kwamen eveneens voort uit opzichtige fouten van de verdediging van Twente.
Gewoon lijn 8 in heerlen nemen is het snelstequote:Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef Silenus het volgende:
Koempels,
effe een vraagje. Volgende week zondag Roda - Ajax, en ik ga d'r ook heen. (Als Ajacied)
Hoe kom ik met het openbaar vervoer het beste bij het stadion? Uitstappen in Heerlen/Kerkrade en met de bus verder of hoe kan ik dat het beste aanpakken. Moet het een en ander een beetje op tijd zien te regelen aangezien het op het onmogelijke tijdstip van 12.30u wordt gespeeld.
Alvast bedankt!
Achterkant busstation, alle bussen naar het stadion staat ook 'Stadion' op.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:25 schreef Silenus het volgende:
Koempels,
Alvast bedankt!
Daar valt niks zinnigs over te zeggen; met dit team kan het alle kanten uit.quote:Op maandag 11 september 2006 08:23 schreef Kaalhei het volgende:
Kijken wat het wordt tegen ajax
En hoeveel Limburgse joden zitten daartussen?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:38 schreef Silenus het volgende:
Het wordt wel redelijk druk zondag of niet? Las op sommige sites dat er al tegen de 16.000 kaarten waren verkocht, dat is voor Roda-begrippen toch aardig was als ik me niet vergis.
Op Oost is dat standaard. Oost schijnt trouwens al uitverkocht te zijn...quote:Op donderdag 14 september 2006 15:57 schreef Silenus het volgende:
Hopelijk aardig wat....Ging enkele jaren geleden ook wel eens 'los' daarheen (de 1-1 periode)...
Zat toen op oost, viel me wel op inderdaad dat er gewoon kerels met F-side truien tussen het Roda-publiek zaten. En ik maar lekker incognito...;)
Limburgse joden.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En hoeveel Limburgse joden zitten daartussen?
Nee, je behoort de club uit je eigen streek te steunen, tenzij je bijvoorbeeld een Amsterdamse vader of zo hebt, dan kan ik mer er nog iets bij voorstellen. Bij 'volbloed-Limburgers' die voor Ajax of Feyenoord zijn kan ik dat niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:17 schreef Silenus het volgende:
Je gaat naar een club omdat je het er leuk en gezellig vind op de tribune, je houdt van de speelstijl en identiteit waar je club voor staat. Voor mij is dat Ajax, voor jou Roda JC. Prima toch.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Hier ook een Limburgse jood die zondag in oost 13 zit
zing je wel t limburgs volkslied mee dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Hier ook een Limburgse jood die zondag in oost 13 zit
Jow Mate, ik ga ook mee. Maar eerst de Neuzen afmaken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:25 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Nog mensen die a.s. donderdag de trip richting heerenveen gaan maken?
Ohja ik zit zondag ook op Oost, maar dan als anti jood
17.000 - 12.500 = 4500. Valt opzich best mee dan toch? Kan ik niet zeggen van jullie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:24 schreef Silenus het volgende:
Er zijn sowieso al rond de 500 "Limburgse Joden" met een SCC van Ajax, dus dat valt nog mee.
Maargoed, dat gelul over gloryhunters is sowieso een beetje sneu, aangezien er nu 16.000 kaarten zijn verkocht tegen normaal...hoeveel? Ofwel, een aardig aantal 'Roda-gloryhunters' die nu wél komen kijken nu ze 7 uit 3 hebben.
Enfin, fijne wedstrijd jongens.
Ik ga best vaak naar Ajax in de ArenA kijken hoor koempelquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:00 schreef RD4 het volgende:
Gloryhunters zijn de Limbo joden allang niet meer aangezien er geen glory is [afbeelding]
Hoevaak kom je in de Arena als Limbo jood? Zeker alleen als Toppers in concert is......
Van mij krijgen ze altijd wel wat leuks te horenquote:Op zondag 17 september 2006 10:18 schreef Plato1980 het volgende:
Zo meteen maar eens richting stadion; hopelijk valt het mee met de 'Limburgse' Ajacieden op Zuid.
Niet overdrijven.quote:Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef planethugo het volgende:
De joden werden gewoon weggespeeld, geen schijn van kans hadden ze
Dat ben ik helemaal met je eens!quote:Op zondag 17 september 2006 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Belangrijker is echter dat we ons Roda terug hebben, dit elftal speelt weer het type voetbal dat bij de club hoort en daar verdienen Huub en Huub een groot compliment voor.![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op zondag 17 september 2006 20:32 schreef Bananenman het volgende:
[[url=http://aycu27.webshots.com/image/4306/2004156819902108700_th.jpg]afbeelding][/URL]
Die gastjes vonden zichzelf wel echt het mannetje vandaag... Die rechter lijkt trouwens op zo'n foto van zo'n extra lelijk gemaakte gast die je weleens op internet ziet, maar dat is misschien persoonlijkZitten deze kereltjes niet op Fok?
quote:Op zondag 17 september 2006 20:32 schreef Bananenman het volgende:
[[url=http://aycu27.webshots.com/image/4306/2004156819902108700_th.jpg]afbeelding][/URL]
Die gastjes vonden zichzelf wel echt het mannetje vandaag... Die rechter lijkt trouwens op zo'n foto van zo'n extra lelijk gemaakte gast die je weleens op internet ziet, maar dat is misschien persoonlijkZitten deze kereltjes niet op Fok?
D'r was vandaag ook nog een evenement bij de peppermill over de gehele morgen/middag.quote:Op zondag 17 september 2006 19:29 schreef Silenus het volgende:
Gefeliciteerd mannen! Verdiend gewonnen, we hadden geen schijn van kans.
Is het altijd zo druk voor de wedstrijd op de N281? Was toch maar met de auto gegaan, en heb de eerste tien minuten gemist. Kwam net met de 1-0 binnen. Niet dat ik dat erg vond dat ik die had gezien, maargoed.
Dumb en Dumberquote:Op zondag 17 september 2006 20:32 schreef Bananenman het volgende:
Rodaworld is de verzamelplaats van geestelijk gehandicapte Rodafans.quote:Op zondag 17 september 2006 22:26 schreef Silenus het volgende:
En op diezelfde site.
[afbeelding]
Godallemachtig, met alle respect hoor. Maar geven jullie zo'n monsters niet gewoon eigenhandig een stadionverbod?
Er zittenbij Roda links van het uitvak altijd een aantal die de hele wedstrijd alleen maar naar het uitvak kijken, provoceren etc. Erg grappig als je er af en toe eens op let.quote:Op zondag 17 september 2006 20:32 schreef Bananenman het volgende:
Die stoppen we altijd daar weg, gratis entertainment voor de fans van de bezoekende clubquote:Op maandag 18 september 2006 10:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er zittenbij Roda links van het uitvak altijd een aantal die de hele wedstrijd alleen maar naar het uitvak kijken, provoceren etc. Erg grappig als je er af en toe eens op let.![]()
Kortom Oost is een verzamelplaats voor idioten en Limburgers die niet de club van hun eigen streek durven te steunen.quote:Op maandag 18 september 2006 10:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er zittenbij Roda links van het uitvak altijd een aantal die de hele wedstrijd alleen maar naar het uitvak kijken, provoceren etc. Erg grappig als je er af en toe eens op let.![]()
quote:In de slotfase gaf de gefrustreerde Klaas Jan Huntelaar bij een 2-0 achterstand met een mislukte lob van twintig meter de onmacht van Ajax weer. De spits had de hele wedstrijd geen kans gehad bij het uitblinkende verdedigingsduo Jean-Paul Saeijs en Pa Modou Kah.
Saeijs: ,,Ja, ik stond hem uit te lachen. Als je de hele wedstrijd zo aan het kloten bent, met 2-0 achter staat en je probeert in de laatste minuten met een lob te scoren, dan schiet ik in de lach.’’
quote:Op maandag 18 september 2006 11:58 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Hmnm, hier wel....
http://www.rodaworld.limb(...)/rodajc-ajax/053.jpg
Zal wel aan mijn pc liggenquote:Forbidden
You don't have permission to access /comp0607/competitie/rodajc-ajax/053.jpg on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Hier doet die link het wel hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 12:02 schreef MaxPower het volgende:
Nee die gasten hebben deeplinken beveiligd.
Omdat die foto waarschijnlijk al in jouw cache staat.quote:Op maandag 18 september 2006 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier doet die link het wel hoor.
Dat zou kunnen ja, ik ben al op die site geweest.quote:Op maandag 18 september 2006 12:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Omdat die foto waarschijnlijk al in jouw cache staat.
Wij hebben hetzelfde gevoelquote:Op maandag 18 september 2006 12:10 schreef Madine het volgende:
Ik vond het leuker toen MVV en Fortuna nog in de eredivisie zaten, daar won je tenminste altijd van:(
En bij welke club heb je dat niet? Die heb je bij iedere club zitten, ja ook bij Heerenveen.quote:Op maandag 18 september 2006 10:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En ik dan?quote:Op maandag 18 september 2006 10:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kortom Oost is een verzamelplaats voor idioten en Limburgers die niet de club van hun eigen streek durven te steunen.![]()
Ik zie geen foto staan...quote:Op maandag 18 september 2006 13:36 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Het resultaat van de Ultra's.
![]()
Het zijn iig vlaggetjesquote:
Al die vlaggetjes klaarleggen wat voornamelijk door Roda Rebels gebeurd is en door een paar WSU leden...quote:Op maandag 18 september 2006 13:36 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Het resultaat van de Ultra's.
![]()
Nee.quote:Op maandag 18 september 2006 14:07 schreef Erasmusch het volgende:
Maar is dat stadion van jullie niet gewoon te groot voor een club als Roda?
Ik kan me herinneren dat er volgens mij bij iedere ajax wedstrijd in de europa cup jullie zelf ook niet verder komen dan wat vlaggetjes??quote:
Het zat gisteren goed vol en bovendien hoeven we het stadion zo in de toekomst niet uit te breiden zoals bij Heerenveen en AZ. Alhoewel het AZ-stadion lang niet vol zit en het verhaal van Dirk dat er een wachtlijst voor seizoenskaarten is heeft verdacht veel van een broodje-aap-verhaal weg.quote:Op maandag 18 september 2006 14:21 schreef MaxPower het volgende:
Jullie zitten gewoon graag op 2 stoeltjes tegelijk.
Gisteren ja. De rest van het jaar zitten er 11.000? Ik zit liever elke twee weken in een vol stadion die je om de paar jaar moet uitbreiden. Straalt veel meer uit.quote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zat gisteren goed vol en bovendien hoeven we het stadion zo in de toekomst niet uit te breiden zoals bij Heerenveen en AZ. Alhoewel het AZ-stadion lang niet vol zit en het verhaal van Dirk dat er een wachtlijst voor seizoenskaarten is heeft verdacht veel van een broodje-aap-verhaal weg.
Het is een keuze.quote:Op maandag 18 september 2006 14:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Gisteren ja. De rest van het jaar zitten er 11.000? Ik zit liever elke twee weken in een vol stadion die je om de paar jaar moet uitbreiden. Straalt veel meer uit.
Als jij het wijze besluit zou nemen om de club uit je regio te steunen zou het er al één meer zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 14:27 schreef zjroentje het volgende:
Normaal zitten er toch maar zo'n 13.000 man?
Mijn regio.quote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als jij het wijze besluit zou nemen om de club uit je regio te steunen zou het er al één meer zijn.![]()
Gaat lekker zo vooralsnog, tegen Twente even gemazzeld, maar Ajax gisteren met goed voetbal dus kansloos gelaten. Zou niet onaardig zijn, wanneer komend weekend AZ een paar punten afhandig wordt gemaakt (hetgeen zeker mogelijk is). Misschien dat ik mijn p6/7-voorspelling zelfs bij moet gaan stellen naar p4-strijd (ik acht PSV, Ajax en AZ op de lange termijn toch te sterk, maar wie weet...) met Feyenoord, Twente en SC Heerenveen en misschien Groningen en Utrecht.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mooie opening van de competitie heeft Roda trouwens, eerst Excelsior en dan ADO.. Als ze in die twee wedstrijden wat vertrouwen kunnen opdoen voor de serie die daarna komt (met Ajax-, AZ- en Feyenoord-thuis en PSV-, Twente-, en Groningen-uit en daar een punt of 10 uit kunnen halen, dan zie ik ze wel serieus meedoen voor p6-7 dit seizoen.
Roda heeft gekozen voor een stadion met een gelijkwaardige capaciteit aan Kaalheide.quote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef MaxPower het volgende:
Keuze... ik vraag me af of er nog wel zoveel groei in jullie toeschouwers aantallen zit...
Bij wiequote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef Kaalhei het volgende:
Heerlijk hoe de frustraties hier eraf druipen.
Dat denk ik wel, vroeger trok Roda veel meer publiek en in principe is dat nog steeds mogelijk, vergeet niet dat de Mijnstreek in principe de vierde stad van het land is. Wat in het dunbevolkte Friesland kan, kan hier net zo goed.quote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef MaxPower het volgende:
Keuze... ik vraag me af of er nog wel zoveel groei in jullie toeschouwers aantallen zit...
Toch trekt Roda niet beduidend minder publiek dan clubs als Twente, NAC en Willem II.quote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bij wie
Het ziet er altijd zo leeg uit. En dan hadden jullie vorig jaar ook nog eoa achterlijke regeling met cc's.
Welke achterlijke regeling heb jij last van dan bij ons?quote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bij wie
Het ziet er altijd zo leeg uit. En dan hadden jullie vorig jaar ook nog eoa achterlijke regeling met cc's.
1. Wij laten het niet door Ultra's neerleggenquote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er volgens mij bij iedere ajax wedstrijd in de europa cup jullie zelf ook niet verder komen dan wat vlaggetjes??
Er was iets metclubcards die getoond moesten worden bij het stadion of r konden alleen kaarten worden gehaald bij Ticketboxes in Limburg. Zoietsquote:Op maandag 18 september 2006 14:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Welke achterlijke regeling heb jij last van dan bij ons?
De Kuip en Philips zitten ook niet altijd vol. En de Arena heb ik al vaker akelig leeg gezien...quote:Op maandag 18 september 2006 14:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Er was iets metclubcards die getoond moesten worden bij het stadion of r konden alleen kaarten worden gehaald bij Ticketboxes in Limburg. Zoiets![]()
Ik heb het niet over het aantal toeschouwers, maar bij NAC en Twente zit het (bijna?) altijd vol. Ziet er toch een stuk beter uit.
Roda heeft gevraagd of hun konden helpen, zie het hele probleem alweer niet. Maar zoals eerder gezegd je moet toch ergens over zeiken als jood zijnde na gisteren.quote:Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
1. Wij laten het niet door Ultra's neerleggen
Dat zijn voor ons de derby's. Maar die spelen we niet en aangezien dat clubje uit amsterdam hier ook niet echt geliefd is... Maar om het de wedstrijd van het jaar te noemenquote:2. Zo'n wedstrijd is voor ons niet de belangrijkste of 1 van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen
Het ging zich om het feit dat die vlaggetjes er dan ook zijn, niet of er op 410 een doek is wat door de bobo's kapot getrokken word.quote:3. Bij de thuiswedstrijden van ajax in de Champions league zijn de laatste jaren altijd acties.. Mocht je foto's willen hoor ik het wel
Wat doet dat er nou toe?quote:Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef denthemen het volgende:
1. Wij laten het niet door Ultra's neerleggen
quote:Op maandag 18 september 2006 14:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De Kuip en Philips zitten ook niet altijd vol.
OK, maar die lege stoeltjes zijn wel verkocht.quote:En de Arena heb ik al vaker akelig leeg gezien...
Ach, ergens heb je wel gelijk en ziet een vol stadion er beter uit. Anderzijds kun je zo in grote wedstrijden wel meer publiek ontvangen.quote:Op maandag 18 september 2006 14:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wel voller dan Roda.
[..]
OK, maar die lege stoeltjes zijn wel verkocht.
Had jij niet liever gespeeld in een stadion van 15k?
Ze hebben kansloos verloren gisteren.quote:Op maandag 18 september 2006 14:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat doet dat er nou toe?
Waar maak je je eigenlijk druk om?![]()
1. Het gaat mij niet om het feit dat het door "ultras boefjes" is neergelegd.. het gaat mij erom dat die gekke boer van die website best triest is..quote:Op maandag 18 september 2006 14:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Roda heeft gevraagd of hun konden helpen, zie het hele probleem alweer niet. Maar zoals eerder gezegd je moet toch ergens over zeiken als jood zijnde na gisteren.
[..]
Dat zijn voor ons de derby's. Maar die spelen we niet en aangezien dat clubje uit amsterdam hier ook niet echt geliefd is... Maar om het de wedstrijd van het jaar te noemen
[..]
Het ging zich om het feit dat die vlaggetjes er dan ook zijn, niet of er op 410 een doek is wat door de bobo's kapot getrokken word.
Liever elke twee weken met 12000 man die er elke keer zijn, dan 3x per jaar 6000 extra supporters die stiekem voor de tegenpartij komen.quote:Op maandag 18 september 2006 14:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, ergens heb je wel gelijk en ziet een vol stadion er beter uit. Anderzijds kun je zo in grote wedstrijden wel meer publiek ontvangen.
Ik zeg zelf toch dat wij die derby's niet spelen?quote:Op maandag 18 september 2006 14:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
1. Het gaat mij niet om het feit dat het door "ultras boefjes" is neergelegd.. het gaat mij erom dat die gekke boer van die website best triest is..
2. Ik zeg ook dat het 1 van de wedstrijden van het jaar is, en hebben jullie derby's dan? Er is toch maar 1 club uit Limburg in de HCE op het moment?
3. Dat je grappig probeert te doen over een doek dat stuk is, okay, kan ik begrijpen, maar verzamel dan goeie informatie en niet dat het door bobo's gesloopt is..
Gozer alsjeblieft... Maak je nou niet zo druk, geef gewoon toe dat de overwinning van Roda gisteren verdiend was, hetgeen Henk ten Cate en zelfs kereltje Sneijder al gedaan hebben, en verdwijn dan uit dit topic.quote:Op maandag 18 september 2006 14:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
1. Het gaat mij niet om het feit dat het door "ultras boefjes" is neergelegd.. het gaat mij erom dat die gekke boer van die website best triest is..
2. Ik zeg ook dat het 1 van de wedstrijden van het jaar is, en hebben jullie derby's dan? Er is toch maar 1 club uit Limburg in de HCE op het moment?
3. Dat je grappig probeert te doen over een doek dat stuk is, okay, kan ik begrijpen, maar verzamel dan goeie informatie en niet dat het door bobo's gesloopt is..
'Normaal' zaten er best veel joden in de thuisvakken, maar dat viel gisteren enorm mee! Maar nu moeten die lui in het vervolg ook blijven komen natuurlijkquote:Op maandag 18 september 2006 14:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Liever elke twee weken met 12000 man die er elke keer zijn, dan 3x per jaar 6000 extra supporters die stiekem voor de tegenpartij komen.
Dat laatste is niet waar, het merendeel van die mensen is toch min of meer Rodafan. Natuurlijk komen er Limburgse gloryhunters naar Ajax kijken, maar dat zijn er echt geen duizenden.quote:Op maandag 18 september 2006 14:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Liever elke twee weken met 12000 man die er elke keer zijn, dan 3x per jaar 6000 extra supporters die stiekem voor de tegenpartij komen.
Of gebruik Kah zijn woorden 'Ga naar je eigen topic, smurf!'quote:Op maandag 18 september 2006 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gozer alsjeblieft... Maak je nou niet zo druk, geef gewoon toe dat de overwinning van Roda gisteren verdiend was, hetgeen Henk ten Cate en zelfs kereltje Sneijder al gedaan hebben, en verdwijn dan uit dit topic.![]()
Die waren ook rete irritantquote:Op maandag 18 september 2006 14:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]Kah en Vandamme irritant zijn.
Roda is zelf ook vaak aan een kaart ontsnaptquote:De scheids slecht was (volgens mij is ajax meermaals aan kaarten ontsnapt!).
KJH zal het ook niet leuk gevonden hebben dat hij tijdens de wedstrijd uitgelachen werd door Saeijs nee.quote:
Staan we gelijk wat dat betreft, is dat ook einde discussie.quote:Roda is zelf ook vaak aan een kaart ontsnapt
Dank u. Ajax houd er niet van als de tegenstander fysiek speelt en de duels niet schuwt, resultaat was zichtbaar.quote:Verder heeft Roda (helaas) dik verdiend gewonnen. Ajax was dramatisch
Een site waarvan het merendeel volgens mij pas sinds het PLS komt.quote:Op maandag 18 september 2006 16:02 schreef Schimpie het volgende:
Grappig trouwens dat mensen hun mening over Roda supporters op rodaworld.nl baseren, een site waarvan de webmasters volgens mij in de Luckerheide kliniek zitten.
quote:Op maandag 18 september 2006 16:02 schreef Schimpie het volgende:
Grappig trouwens dat mensen hun mening over Roda supporters op rodaworld.nl baseren, een site waarvan de webmasters volgens mij in de Luckerheide kliniek zitten.
Kan kloppen wat ie zei, er zijn namelijk twee doeken gesloopt, het doek met het oude logo door een stel kneuzen op 415 en er is inderdaad ook een balludoek gesloopt door bobo's bij Ajax - Juventus. Maar dat is al 3 seizoenen geleden.quote:Op maandag 18 september 2006 14:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ook dat, maar los daarvan is het afgezien van de foto's rondom de wedstrijden (ten minste zolang ze zichzelf niet in beeld brengenquote:Op maandag 18 september 2006 16:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een site waarvan het merendeel volgens mij pas sinds het PLS komt.
klopt, maarja kan ik als trouwe supporter iets doen aan de mentaliteit in de regio? Heb wel het idee dat door de verschillende acties van directeur Narinx, de meer herkenbare spelers en voetbalstijl én de aansprekende resultaten van dit moment Roda toch al wat meer begint te leven in de regio. Er zijn geloof ik ook al meer seizoenskaarten verkocht als vorig jaar. Roda heeft trouwens wel een grotere schare FANS dan bijv. AZ. Nú zit het daar wel ongeveer vol maar als het over een paar jaar minder gaat dan is het daar ook voor de helft leeg, kijk maareens bijv hoeveel supporters ze meenemen naar uitwedstrijden, vorig seizoen waren er dat misschien 10quote:Op maandag 18 september 2006 14:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Neem nu de nabeschouwing op gisteren:quote:Op maandag 18 september 2006 18:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook dat, maar los daarvan is het afgezien van de foto's rondom de wedstrijden (ten minste zolang ze zichzelf niet in beeld brengen) een waardeloze kutsite. Die zogeheten columns slaan meestal als een tang op een varken en de voorbeschouwingen hebben een nog bedroevender niveau. En dan wil ik het nog niet eens hebben over die malloot die regelmatig als kanarie verkleed naar het stadion komt.
![]()
Roda-Bordeaux niet geweest zeker?quote:14:19 uur, Parkstad Limburg Stadion: Spelers dansen, springen en gaan helemaal uit hun dak, supporters zingen hun 'helden' toe en het bekende Hey..hey..hey klinkt zo enthousiast als nooit van te voren. Kortom: Het is feest in Kerkrade!
Iedere overwinning is reden voor feest. Dat het tegen Ajax is maakt het wel extra mooi, maar zoals het hier overkomt is het net alsof het hele seizoen hierom draait...quote:En terecht, want onze equipe heeft het 'grote' Ajax, dat allang zo groot niet meer is, de eerste nederlaag van het seizoen toegebracht... en als dat geen feestje waard is, dan weet ik het ook niet meer.
Heb jij de Fauw zien koppen?quote:Adil Ramzi mag een vrije trap nemen en bereikt de vrijstaande Davy de Fauw, die ongehinderd de 1-0 kon binnenkoppen.
Het begon toch echt bij die uittrap van Kujovic die de bal zo aan een jood geeft.quote:Het begint bij dom balverlies van Pa Modou Kah, waarna Wesley Sneijder in de gelegenheid komt om uit te halen en de bal tegen de paal aanschiet. Een geluk voor Roda JC dat dit schot niet de 1-1 betekent en men met een voorsprong de rust in mag gaan.
Een mooier beeld bestaat er zeker, maar daarvoor moet je derby's hebben meegemaakt.quote:Terwijl de Ajaxieden teleurgesteld afdropen (een mooier beeld bestaat er geloof ik niet), vierden onze spelers een welverdiend feestje!
Voor een paar jaar terug zaten er bij een thuismatch van hun ook een paar man en een paardenkop!quote:Op maandag 18 september 2006 19:17 schreef planethugo het volgende:
Roda heeft trouwens wel een grotere schare FANS dan bijv. AZ. Nú zit het daar wel ongeveer vol maar als het over een paar jaar minder gaat dan is het daar ook voor de helft leeg, kijk maareens bijv hoeveel supporters ze meenemen naar uitwedstrijden, vorig seizoen waren er dat misschien 10
Tja, die zaten daarvoor allemaal bij jullie in het vak te juigen voor Ajax.quote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Bananenman het volgende:
AZ is triest ja, weet nog 3 of 4 seizoenen geleden, waren er naar Ajax uit (en dat is dan én dichtbij én een aantrekkelijke match natuurlijk voor hun, no offense Roda) iets van 60~70 man mee. Jaar daarna 1500
dat geeft wel een beeld van de echte supporters jaquote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Bananenman het volgende:
AZ is triest ja, weet nog 3 of 4 seizoenen geleden, waren er naar Ajax uit (en dat is dan én dichtbij én een aantrekkelijke match natuurlijk voor hun, no offense Roda) iets van 60~70 man mee. Jaar daarna 1500
En dat voor een 'top'club...quote:Op maandag 18 september 2006 23:47 schreef planethugo het volgende:
denk iets meer dan de 10 van vorig jaar, 12?
Zo beschouwen ze zichzelf ook, dat is eigenlijk het meest trieste.quote:
Meer spandoeken dan fansquote:
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=4986quote:Zondag speelt AZ in Limburg tegen Roda JC en op het moment van schrijven zijn er iets minder dan 200 kaarten verkocht. Nou wordt Roda-uit normaal nooit massaal bezocht door de AZ aanhang, maar de tussenstand van de kaartverkoop valt wel heel erg tegen omdat er van de 190 kaarten maar liefst 160 op naam staan van de Waaghalzen die massaal per bus de trip naar het zuiden zullen afleggen.
Er zijn nog genoeg kaarten voor de buscombi te koop, kaarten voor eigen vervoer zijn nog tot en met donderdag te koop via de ticketbox verkooppunten.
Heb jij soms een AZ-complex ofzo?quote:Op maandag 18 september 2006 21:09 schreef DarkShine het volgende:
Benieuwd hoeveel volk van die omhooggevallen club naar Kerkrade komt zondag.
Nee, alleen een hekel aan die kutclub.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb jij soms een AZ-complex ofzo?
Owja, met destijds het nu al legendarische woord van Co: Scorebordjournalistiekquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, alleen een hekel aan die kutclub.
Sinds de 1-5 overwinning daar eigenlijk. Zo arrogant en neerkijkend op Roda terwijl hun in eigen huis een pak slaag gekregen hadden.
En de wereldgoal van Gerrie Senden op slag van rust 0-1 vanaf zowat de middellijn...quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Owja, met destijds het nu al legendarische woord van Co: Scorebordjournalistiek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |