Niet overdrijven.quote:Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef planethugo het volgende:
De joden werden gewoon weggespeeld, geen schijn van kans hadden ze
Dat ben ik helemaal met je eens!quote:Op zondag 17 september 2006 17:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Belangrijker is echter dat we ons Roda terug hebben, dit elftal speelt weer het type voetbal dat bij de club hoort en daar verdienen Huub en Huub een groot compliment voor.![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op zondag 17 september 2006 20:32 schreef Bananenman het volgende:
[[url=http://aycu27.webshots.com/image/4306/2004156819902108700_th.jpg]afbeelding][/URL]
Die gastjes vonden zichzelf wel echt het mannetje vandaag... Die rechter lijkt trouwens op zo'n foto van zo'n extra lelijk gemaakte gast die je weleens op internet ziet, maar dat is misschien persoonlijkZitten deze kereltjes niet op Fok?
quote:Op zondag 17 september 2006 20:32 schreef Bananenman het volgende:
[[url=http://aycu27.webshots.com/image/4306/2004156819902108700_th.jpg]afbeelding][/URL]
Die gastjes vonden zichzelf wel echt het mannetje vandaag... Die rechter lijkt trouwens op zo'n foto van zo'n extra lelijk gemaakte gast die je weleens op internet ziet, maar dat is misschien persoonlijkZitten deze kereltjes niet op Fok?
D'r was vandaag ook nog een evenement bij de peppermill over de gehele morgen/middag.quote:Op zondag 17 september 2006 19:29 schreef Silenus het volgende:
Gefeliciteerd mannen! Verdiend gewonnen, we hadden geen schijn van kans.
Is het altijd zo druk voor de wedstrijd op de N281? Was toch maar met de auto gegaan, en heb de eerste tien minuten gemist. Kwam net met de 1-0 binnen. Niet dat ik dat erg vond dat ik die had gezien, maargoed.
Dumb en Dumberquote:Op zondag 17 september 2006 20:32 schreef Bananenman het volgende:
Rodaworld is de verzamelplaats van geestelijk gehandicapte Rodafans.quote:Op zondag 17 september 2006 22:26 schreef Silenus het volgende:
En op diezelfde site.
[afbeelding]
Godallemachtig, met alle respect hoor. Maar geven jullie zo'n monsters niet gewoon eigenhandig een stadionverbod?
Er zittenbij Roda links van het uitvak altijd een aantal die de hele wedstrijd alleen maar naar het uitvak kijken, provoceren etc. Erg grappig als je er af en toe eens op let.quote:Op zondag 17 september 2006 20:32 schreef Bananenman het volgende:
Die stoppen we altijd daar weg, gratis entertainment voor de fans van de bezoekende clubquote:Op maandag 18 september 2006 10:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er zittenbij Roda links van het uitvak altijd een aantal die de hele wedstrijd alleen maar naar het uitvak kijken, provoceren etc. Erg grappig als je er af en toe eens op let.![]()
Kortom Oost is een verzamelplaats voor idioten en Limburgers die niet de club van hun eigen streek durven te steunen.quote:Op maandag 18 september 2006 10:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Er zittenbij Roda links van het uitvak altijd een aantal die de hele wedstrijd alleen maar naar het uitvak kijken, provoceren etc. Erg grappig als je er af en toe eens op let.![]()
quote:In de slotfase gaf de gefrustreerde Klaas Jan Huntelaar bij een 2-0 achterstand met een mislukte lob van twintig meter de onmacht van Ajax weer. De spits had de hele wedstrijd geen kans gehad bij het uitblinkende verdedigingsduo Jean-Paul Saeijs en Pa Modou Kah.
Saeijs: ,,Ja, ik stond hem uit te lachen. Als je de hele wedstrijd zo aan het kloten bent, met 2-0 achter staat en je probeert in de laatste minuten met een lob te scoren, dan schiet ik in de lach.’’
quote:Op maandag 18 september 2006 11:58 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Hmnm, hier wel....
http://www.rodaworld.limb(...)/rodajc-ajax/053.jpg
Zal wel aan mijn pc liggenquote:Forbidden
You don't have permission to access /comp0607/competitie/rodajc-ajax/053.jpg on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Hier doet die link het wel hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 12:02 schreef MaxPower het volgende:
Nee die gasten hebben deeplinken beveiligd.
Omdat die foto waarschijnlijk al in jouw cache staat.quote:Op maandag 18 september 2006 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier doet die link het wel hoor.
Dat zou kunnen ja, ik ben al op die site geweest.quote:Op maandag 18 september 2006 12:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Omdat die foto waarschijnlijk al in jouw cache staat.
Wij hebben hetzelfde gevoelquote:Op maandag 18 september 2006 12:10 schreef Madine het volgende:
Ik vond het leuker toen MVV en Fortuna nog in de eredivisie zaten, daar won je tenminste altijd van:(
En bij welke club heb je dat niet? Die heb je bij iedere club zitten, ja ook bij Heerenveen.quote:Op maandag 18 september 2006 10:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En ik dan?quote:Op maandag 18 september 2006 10:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kortom Oost is een verzamelplaats voor idioten en Limburgers die niet de club van hun eigen streek durven te steunen.![]()
Ik zie geen foto staan...quote:Op maandag 18 september 2006 13:36 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Het resultaat van de Ultra's.
![]()
Het zijn iig vlaggetjesquote:
Al die vlaggetjes klaarleggen wat voornamelijk door Roda Rebels gebeurd is en door een paar WSU leden...quote:Op maandag 18 september 2006 13:36 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Het resultaat van de Ultra's.
![]()
Nee.quote:Op maandag 18 september 2006 14:07 schreef Erasmusch het volgende:
Maar is dat stadion van jullie niet gewoon te groot voor een club als Roda?
Ik kan me herinneren dat er volgens mij bij iedere ajax wedstrijd in de europa cup jullie zelf ook niet verder komen dan wat vlaggetjes??quote:
Het zat gisteren goed vol en bovendien hoeven we het stadion zo in de toekomst niet uit te breiden zoals bij Heerenveen en AZ. Alhoewel het AZ-stadion lang niet vol zit en het verhaal van Dirk dat er een wachtlijst voor seizoenskaarten is heeft verdacht veel van een broodje-aap-verhaal weg.quote:Op maandag 18 september 2006 14:21 schreef MaxPower het volgende:
Jullie zitten gewoon graag op 2 stoeltjes tegelijk.
Gisteren ja. De rest van het jaar zitten er 11.000? Ik zit liever elke twee weken in een vol stadion die je om de paar jaar moet uitbreiden. Straalt veel meer uit.quote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zat gisteren goed vol en bovendien hoeven we het stadion zo in de toekomst niet uit te breiden zoals bij Heerenveen en AZ. Alhoewel het AZ-stadion lang niet vol zit en het verhaal van Dirk dat er een wachtlijst voor seizoenskaarten is heeft verdacht veel van een broodje-aap-verhaal weg.
Het is een keuze.quote:Op maandag 18 september 2006 14:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Gisteren ja. De rest van het jaar zitten er 11.000? Ik zit liever elke twee weken in een vol stadion die je om de paar jaar moet uitbreiden. Straalt veel meer uit.
Als jij het wijze besluit zou nemen om de club uit je regio te steunen zou het er al één meer zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 14:27 schreef zjroentje het volgende:
Normaal zitten er toch maar zo'n 13.000 man?
Mijn regio.quote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als jij het wijze besluit zou nemen om de club uit je regio te steunen zou het er al één meer zijn.![]()
Gaat lekker zo vooralsnog, tegen Twente even gemazzeld, maar Ajax gisteren met goed voetbal dus kansloos gelaten. Zou niet onaardig zijn, wanneer komend weekend AZ een paar punten afhandig wordt gemaakt (hetgeen zeker mogelijk is). Misschien dat ik mijn p6/7-voorspelling zelfs bij moet gaan stellen naar p4-strijd (ik acht PSV, Ajax en AZ op de lange termijn toch te sterk, maar wie weet...) met Feyenoord, Twente en SC Heerenveen en misschien Groningen en Utrecht.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mooie opening van de competitie heeft Roda trouwens, eerst Excelsior en dan ADO.. Als ze in die twee wedstrijden wat vertrouwen kunnen opdoen voor de serie die daarna komt (met Ajax-, AZ- en Feyenoord-thuis en PSV-, Twente-, en Groningen-uit en daar een punt of 10 uit kunnen halen, dan zie ik ze wel serieus meedoen voor p6-7 dit seizoen.
Roda heeft gekozen voor een stadion met een gelijkwaardige capaciteit aan Kaalheide.quote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef MaxPower het volgende:
Keuze... ik vraag me af of er nog wel zoveel groei in jullie toeschouwers aantallen zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |