Toch trekt Roda niet beduidend minder publiek dan clubs als Twente, NAC en Willem II.quote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bij wie
Het ziet er altijd zo leeg uit. En dan hadden jullie vorig jaar ook nog eoa achterlijke regeling met cc's.
Welke achterlijke regeling heb jij last van dan bij ons?quote:Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bij wie
Het ziet er altijd zo leeg uit. En dan hadden jullie vorig jaar ook nog eoa achterlijke regeling met cc's.
1. Wij laten het niet door Ultra's neerleggenquote:Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er volgens mij bij iedere ajax wedstrijd in de europa cup jullie zelf ook niet verder komen dan wat vlaggetjes??
Er was iets metclubcards die getoond moesten worden bij het stadion of r konden alleen kaarten worden gehaald bij Ticketboxes in Limburg. Zoietsquote:Op maandag 18 september 2006 14:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Welke achterlijke regeling heb jij last van dan bij ons?
De Kuip en Philips zitten ook niet altijd vol. En de Arena heb ik al vaker akelig leeg gezien...quote:Op maandag 18 september 2006 14:41 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Er was iets metclubcards die getoond moesten worden bij het stadion of r konden alleen kaarten worden gehaald bij Ticketboxes in Limburg. Zoiets![]()
Ik heb het niet over het aantal toeschouwers, maar bij NAC en Twente zit het (bijna?) altijd vol. Ziet er toch een stuk beter uit.
Roda heeft gevraagd of hun konden helpen, zie het hele probleem alweer niet. Maar zoals eerder gezegd je moet toch ergens over zeiken als jood zijnde na gisteren.quote:Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
1. Wij laten het niet door Ultra's neerleggen
Dat zijn voor ons de derby's. Maar die spelen we niet en aangezien dat clubje uit amsterdam hier ook niet echt geliefd is... Maar om het de wedstrijd van het jaar te noemenquote:2. Zo'n wedstrijd is voor ons niet de belangrijkste of 1 van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen
Het ging zich om het feit dat die vlaggetjes er dan ook zijn, niet of er op 410 een doek is wat door de bobo's kapot getrokken word.quote:3. Bij de thuiswedstrijden van ajax in de Champions league zijn de laatste jaren altijd acties.. Mocht je foto's willen hoor ik het wel
Wat doet dat er nou toe?quote:Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef denthemen het volgende:
1. Wij laten het niet door Ultra's neerleggen
quote:Op maandag 18 september 2006 14:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De Kuip en Philips zitten ook niet altijd vol.
OK, maar die lege stoeltjes zijn wel verkocht.quote:En de Arena heb ik al vaker akelig leeg gezien...
Ach, ergens heb je wel gelijk en ziet een vol stadion er beter uit. Anderzijds kun je zo in grote wedstrijden wel meer publiek ontvangen.quote:Op maandag 18 september 2006 14:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wel voller dan Roda.
[..]
OK, maar die lege stoeltjes zijn wel verkocht.
Had jij niet liever gespeeld in een stadion van 15k?
Ze hebben kansloos verloren gisteren.quote:Op maandag 18 september 2006 14:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat doet dat er nou toe?
Waar maak je je eigenlijk druk om?![]()
1. Het gaat mij niet om het feit dat het door "ultras boefjes" is neergelegd.. het gaat mij erom dat die gekke boer van die website best triest is..quote:Op maandag 18 september 2006 14:48 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Roda heeft gevraagd of hun konden helpen, zie het hele probleem alweer niet. Maar zoals eerder gezegd je moet toch ergens over zeiken als jood zijnde na gisteren.
[..]
Dat zijn voor ons de derby's. Maar die spelen we niet en aangezien dat clubje uit amsterdam hier ook niet echt geliefd is... Maar om het de wedstrijd van het jaar te noemen
[..]
Het ging zich om het feit dat die vlaggetjes er dan ook zijn, niet of er op 410 een doek is wat door de bobo's kapot getrokken word.
Liever elke twee weken met 12000 man die er elke keer zijn, dan 3x per jaar 6000 extra supporters die stiekem voor de tegenpartij komen.quote:Op maandag 18 september 2006 14:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, ergens heb je wel gelijk en ziet een vol stadion er beter uit. Anderzijds kun je zo in grote wedstrijden wel meer publiek ontvangen.
Ik zeg zelf toch dat wij die derby's niet spelen?quote:Op maandag 18 september 2006 14:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
1. Het gaat mij niet om het feit dat het door "ultras boefjes" is neergelegd.. het gaat mij erom dat die gekke boer van die website best triest is..
2. Ik zeg ook dat het 1 van de wedstrijden van het jaar is, en hebben jullie derby's dan? Er is toch maar 1 club uit Limburg in de HCE op het moment?
3. Dat je grappig probeert te doen over een doek dat stuk is, okay, kan ik begrijpen, maar verzamel dan goeie informatie en niet dat het door bobo's gesloopt is..
Gozer alsjeblieft... Maak je nou niet zo druk, geef gewoon toe dat de overwinning van Roda gisteren verdiend was, hetgeen Henk ten Cate en zelfs kereltje Sneijder al gedaan hebben, en verdwijn dan uit dit topic.quote:Op maandag 18 september 2006 14:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
1. Het gaat mij niet om het feit dat het door "ultras boefjes" is neergelegd.. het gaat mij erom dat die gekke boer van die website best triest is..
2. Ik zeg ook dat het 1 van de wedstrijden van het jaar is, en hebben jullie derby's dan? Er is toch maar 1 club uit Limburg in de HCE op het moment?
3. Dat je grappig probeert te doen over een doek dat stuk is, okay, kan ik begrijpen, maar verzamel dan goeie informatie en niet dat het door bobo's gesloopt is..
'Normaal' zaten er best veel joden in de thuisvakken, maar dat viel gisteren enorm mee! Maar nu moeten die lui in het vervolg ook blijven komen natuurlijkquote:Op maandag 18 september 2006 14:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Liever elke twee weken met 12000 man die er elke keer zijn, dan 3x per jaar 6000 extra supporters die stiekem voor de tegenpartij komen.
Dat laatste is niet waar, het merendeel van die mensen is toch min of meer Rodafan. Natuurlijk komen er Limburgse gloryhunters naar Ajax kijken, maar dat zijn er echt geen duizenden.quote:Op maandag 18 september 2006 14:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Liever elke twee weken met 12000 man die er elke keer zijn, dan 3x per jaar 6000 extra supporters die stiekem voor de tegenpartij komen.
Of gebruik Kah zijn woorden 'Ga naar je eigen topic, smurf!'quote:Op maandag 18 september 2006 14:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gozer alsjeblieft... Maak je nou niet zo druk, geef gewoon toe dat de overwinning van Roda gisteren verdiend was, hetgeen Henk ten Cate en zelfs kereltje Sneijder al gedaan hebben, en verdwijn dan uit dit topic.![]()
Die waren ook rete irritantquote:Op maandag 18 september 2006 14:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]Kah en Vandamme irritant zijn.
Roda is zelf ook vaak aan een kaart ontsnaptquote:De scheids slecht was (volgens mij is ajax meermaals aan kaarten ontsnapt!).
KJH zal het ook niet leuk gevonden hebben dat hij tijdens de wedstrijd uitgelachen werd door Saeijs nee.quote:
Staan we gelijk wat dat betreft, is dat ook einde discussie.quote:Roda is zelf ook vaak aan een kaart ontsnapt
Dank u. Ajax houd er niet van als de tegenstander fysiek speelt en de duels niet schuwt, resultaat was zichtbaar.quote:Verder heeft Roda (helaas) dik verdiend gewonnen. Ajax was dramatisch
Een site waarvan het merendeel volgens mij pas sinds het PLS komt.quote:Op maandag 18 september 2006 16:02 schreef Schimpie het volgende:
Grappig trouwens dat mensen hun mening over Roda supporters op rodaworld.nl baseren, een site waarvan de webmasters volgens mij in de Luckerheide kliniek zitten.
quote:Op maandag 18 september 2006 16:02 schreef Schimpie het volgende:
Grappig trouwens dat mensen hun mening over Roda supporters op rodaworld.nl baseren, een site waarvan de webmasters volgens mij in de Luckerheide kliniek zitten.
Kan kloppen wat ie zei, er zijn namelijk twee doeken gesloopt, het doek met het oude logo door een stel kneuzen op 415 en er is inderdaad ook een balludoek gesloopt door bobo's bij Ajax - Juventus. Maar dat is al 3 seizoenen geleden.quote:Op maandag 18 september 2006 14:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ook dat, maar los daarvan is het afgezien van de foto's rondom de wedstrijden (ten minste zolang ze zichzelf niet in beeld brengenquote:Op maandag 18 september 2006 16:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een site waarvan het merendeel volgens mij pas sinds het PLS komt.
klopt, maarja kan ik als trouwe supporter iets doen aan de mentaliteit in de regio? Heb wel het idee dat door de verschillende acties van directeur Narinx, de meer herkenbare spelers en voetbalstijl én de aansprekende resultaten van dit moment Roda toch al wat meer begint te leven in de regio. Er zijn geloof ik ook al meer seizoenskaarten verkocht als vorig jaar. Roda heeft trouwens wel een grotere schare FANS dan bijv. AZ. Nú zit het daar wel ongeveer vol maar als het over een paar jaar minder gaat dan is het daar ook voor de helft leeg, kijk maareens bijv hoeveel supporters ze meenemen naar uitwedstrijden, vorig seizoen waren er dat misschien 10quote:Op maandag 18 september 2006 14:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Neem nu de nabeschouwing op gisteren:quote:Op maandag 18 september 2006 18:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ook dat, maar los daarvan is het afgezien van de foto's rondom de wedstrijden (ten minste zolang ze zichzelf niet in beeld brengen) een waardeloze kutsite. Die zogeheten columns slaan meestal als een tang op een varken en de voorbeschouwingen hebben een nog bedroevender niveau. En dan wil ik het nog niet eens hebben over die malloot die regelmatig als kanarie verkleed naar het stadion komt.
![]()
Roda-Bordeaux niet geweest zeker?quote:14:19 uur, Parkstad Limburg Stadion: Spelers dansen, springen en gaan helemaal uit hun dak, supporters zingen hun 'helden' toe en het bekende Hey..hey..hey klinkt zo enthousiast als nooit van te voren. Kortom: Het is feest in Kerkrade!
Iedere overwinning is reden voor feest. Dat het tegen Ajax is maakt het wel extra mooi, maar zoals het hier overkomt is het net alsof het hele seizoen hierom draait...quote:En terecht, want onze equipe heeft het 'grote' Ajax, dat allang zo groot niet meer is, de eerste nederlaag van het seizoen toegebracht... en als dat geen feestje waard is, dan weet ik het ook niet meer.
Heb jij de Fauw zien koppen?quote:Adil Ramzi mag een vrije trap nemen en bereikt de vrijstaande Davy de Fauw, die ongehinderd de 1-0 kon binnenkoppen.
Het begon toch echt bij die uittrap van Kujovic die de bal zo aan een jood geeft.quote:Het begint bij dom balverlies van Pa Modou Kah, waarna Wesley Sneijder in de gelegenheid komt om uit te halen en de bal tegen de paal aanschiet. Een geluk voor Roda JC dat dit schot niet de 1-1 betekent en men met een voorsprong de rust in mag gaan.
Een mooier beeld bestaat er zeker, maar daarvoor moet je derby's hebben meegemaakt.quote:Terwijl de Ajaxieden teleurgesteld afdropen (een mooier beeld bestaat er geloof ik niet), vierden onze spelers een welverdiend feestje!
Voor een paar jaar terug zaten er bij een thuismatch van hun ook een paar man en een paardenkop!quote:Op maandag 18 september 2006 19:17 schreef planethugo het volgende:
Roda heeft trouwens wel een grotere schare FANS dan bijv. AZ. Nú zit het daar wel ongeveer vol maar als het over een paar jaar minder gaat dan is het daar ook voor de helft leeg, kijk maareens bijv hoeveel supporters ze meenemen naar uitwedstrijden, vorig seizoen waren er dat misschien 10
Tja, die zaten daarvoor allemaal bij jullie in het vak te juigen voor Ajax.quote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Bananenman het volgende:
AZ is triest ja, weet nog 3 of 4 seizoenen geleden, waren er naar Ajax uit (en dat is dan én dichtbij én een aantrekkelijke match natuurlijk voor hun, no offense Roda) iets van 60~70 man mee. Jaar daarna 1500
dat geeft wel een beeld van de echte supporters jaquote:Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Bananenman het volgende:
AZ is triest ja, weet nog 3 of 4 seizoenen geleden, waren er naar Ajax uit (en dat is dan én dichtbij én een aantrekkelijke match natuurlijk voor hun, no offense Roda) iets van 60~70 man mee. Jaar daarna 1500
En dat voor een 'top'club...quote:Op maandag 18 september 2006 23:47 schreef planethugo het volgende:
denk iets meer dan de 10 van vorig jaar, 12?
Zo beschouwen ze zichzelf ook, dat is eigenlijk het meest trieste.quote:
Meer spandoeken dan fansquote:
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=4986quote:Zondag speelt AZ in Limburg tegen Roda JC en op het moment van schrijven zijn er iets minder dan 200 kaarten verkocht. Nou wordt Roda-uit normaal nooit massaal bezocht door de AZ aanhang, maar de tussenstand van de kaartverkoop valt wel heel erg tegen omdat er van de 190 kaarten maar liefst 160 op naam staan van de Waaghalzen die massaal per bus de trip naar het zuiden zullen afleggen.
Er zijn nog genoeg kaarten voor de buscombi te koop, kaarten voor eigen vervoer zijn nog tot en met donderdag te koop via de ticketbox verkooppunten.
Heb jij soms een AZ-complex ofzo?quote:Op maandag 18 september 2006 21:09 schreef DarkShine het volgende:
Benieuwd hoeveel volk van die omhooggevallen club naar Kerkrade komt zondag.
Nee, alleen een hekel aan die kutclub.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb jij soms een AZ-complex ofzo?
Owja, met destijds het nu al legendarische woord van Co: Scorebordjournalistiekquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee, alleen een hekel aan die kutclub.
Sinds de 1-5 overwinning daar eigenlijk. Zo arrogant en neerkijkend op Roda terwijl hun in eigen huis een pak slaag gekregen hadden.
En de wereldgoal van Gerrie Senden op slag van rust 0-1 vanaf zowat de middellijn...quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:48 schreef LeonH het volgende:
[..]
Owja, met destijds het nu al legendarische woord van Co: Scorebordjournalistiek![]()
In andere woorden: je bent jaloers dusquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:11 schreef TheGHunter het volgende:
AZ is nog lang geen topclub en zal dat ook nooit worden, hoe graag ze dat ook willen denken in Alkmaar.
Vitesse toendertijd werd ook de lucht in geschreven, totdat de lijken uit de kast begonnen te vallen en de club nog bijna failliet ging ook
Je moet altijd realistisch blijven vind ik, en AZ voert de arrogantie wat tever door.quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
In andere woorden: je bent jaloers dus
Zoek jij maar eens iets op waarin AZ zegt dat ze een topclub zijn......ze ontkennen het zelfsquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:35 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Je moet altijd realistisch blijven vind ik, en AZ voert de arrogantie wat tever door.
Goede prestaties is 1, maar op basis van 2 goede jaren mag je jezelf nog geen topclub noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |