abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41920110
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef Kaalhei het volgende:
Heerlijk hoe de frustraties hier eraf druipen.
Bij wie
Het ziet er altijd zo leeg uit. En dan hadden jullie vorig jaar ook nog eoa achterlijke regeling met cc's.
  maandag 18 september 2006 @ 14:37:01 #102
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41920130
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef MaxPower het volgende:
Keuze... ik vraag me af of er nog wel zoveel groei in jullie toeschouwers aantallen zit...
Dat denk ik wel, vroeger trok Roda veel meer publiek en in principe is dat nog steeds mogelijk, vergeet niet dat de Mijnstreek in principe de vierde stad van het land is. Wat in het dunbevolkte Friesland kan, kan hier net zo goed.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 18 september 2006 @ 14:37:53 #103
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41920152
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Bij wie
Het ziet er altijd zo leeg uit. En dan hadden jullie vorig jaar ook nog eoa achterlijke regeling met cc's.
Toch trekt Roda niet beduidend minder publiek dan clubs als Twente, NAC en Willem II.
  maandag 18 september 2006 @ 14:38:43 #104
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41920181
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:36 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Bij wie
Welke achterlijke regeling heb jij last van dan bij ons?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41920254
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:24 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat er volgens mij bij iedere ajax wedstrijd in de europa cup jullie zelf ook niet verder komen dan wat vlaggetjes??
1. Wij laten het niet door Ultra's neerleggen
2. Zo'n wedstrijd is voor ons niet de belangrijkste of 1 van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen
3. Bij de thuiswedstrijden van ajax in de Champions league zijn de laatste jaren altijd acties.. Mocht je foto's willen hoor ik het wel
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_41920261
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:38 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Welke achterlijke regeling heb jij last van dan bij ons?
Er was iets metclubcards die getoond moesten worden bij het stadion of r konden alleen kaarten worden gehaald bij Ticketboxes in Limburg. Zoiets

Ik heb het niet over het aantal toeschouwers, maar bij NAC en Twente zit het (bijna?) altijd vol. Ziet er toch een stuk beter uit.
  maandag 18 september 2006 @ 14:46:15 #107
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41920412
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:41 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Er was iets metclubcards die getoond moesten worden bij het stadion of r konden alleen kaarten worden gehaald bij Ticketboxes in Limburg. Zoiets

Ik heb het niet over het aantal toeschouwers, maar bij NAC en Twente zit het (bijna?) altijd vol. Ziet er toch een stuk beter uit.
De Kuip en Philips zitten ook niet altijd vol. En de Arena heb ik al vaker akelig leeg gezien...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 18 september 2006 @ 14:48:53 #108
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41920502
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef denthemen het volgende:

[..]

Roda heeft gevraagd of hun konden helpen, zie het hele probleem alweer niet. Maar zoals eerder gezegd je moet toch ergens over zeiken als jood zijnde na gisteren.
quote:
2. Zo'n wedstrijd is voor ons niet de belangrijkste of 1 van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen
Dat zijn voor ons de derby's. Maar die spelen we niet en aangezien dat clubje uit amsterdam hier ook niet echt geliefd is... Maar om het de wedstrijd van het jaar te noemen
quote:
3. Bij de thuiswedstrijden van ajax in de Champions league zijn de laatste jaren altijd acties.. Mocht je foto's willen hoor ik het wel
Het ging zich om het feit dat die vlaggetjes er dan ook zijn, niet of er op 410 een doek is wat door de bobo's kapot getrokken word.
Planning:
-
  maandag 18 september 2006 @ 14:50:46 #109
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41920542
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:40 schreef denthemen het volgende:

Wat doet dat er nou toe?

Waar maak je je eigenlijk druk om?
pi_41920606
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:46 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De Kuip en Philips zitten ook niet altijd vol.

Wel voller dan Roda.
quote:
En de Arena heb ik al vaker akelig leeg gezien...
OK, maar die lege stoeltjes zijn wel verkocht.
Had jij niet liever gespeeld in een stadion van 15k?
  maandag 18 september 2006 @ 14:53:56 #111
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_41920651
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:52 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Wel voller dan Roda.
[..]

OK, maar die lege stoeltjes zijn wel verkocht.
Had jij niet liever gespeeld in een stadion van 15k?
Ach, ergens heb je wel gelijk en ziet een vol stadion er beter uit. Anderzijds kun je zo in grote wedstrijden wel meer publiek ontvangen.
  maandag 18 september 2006 @ 14:55:13 #112
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41920697
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:50 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Wat doet dat er nou toe?

Waar maak je je eigenlijk druk om?
Ze hebben kansloos verloren gisteren.

Dus nu moet je zeiken omdat:
  • Er meer toeschouwers dan normaal waren.
  • MediaMarkt Herzoghenrath / Aachen ons sponsort.
  • De Ultra's samen met de Rebels de vlaggetjes neerleggen.
  • Kah en Vandamme irritant zijn.
  • De scheids slecht was (volgens mij is ajax meermaals aan kaarten ontsnapt!).
  • Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_41920715
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 14:48 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Roda heeft gevraagd of hun konden helpen, zie het hele probleem alweer niet. Maar zoals eerder gezegd je moet toch ergens over zeiken als jood zijnde na gisteren.
    [..]

Dat zijn voor ons de derby's. Maar die spelen we niet en aangezien dat clubje uit amsterdam hier ook niet echt geliefd is... Maar om het de wedstrijd van het jaar te noemen
    [..]

Het ging zich om het feit dat die vlaggetjes er dan ook zijn, niet of er op 410 een doek is wat door de bobo's kapot getrokken word.
    1. Het gaat mij niet om het feit dat het door "ultras boefjes" is neergelegd.. het gaat mij erom dat die gekke boer van die website best triest is..
    2. Ik zeg ook dat het 1 van de wedstrijden van het jaar is, en hebben jullie derby's dan? Er is toch maar 1 club uit Limburg in de HCE op het moment?
    3. Dat je grappig probeert te doen over een doek dat stuk is, okay, kan ik begrijpen, maar verzamel dan goeie informatie en niet dat het door bobo's gesloopt is..
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_41920758
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 14:53 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ach, ergens heb je wel gelijk en ziet een vol stadion er beter uit. Anderzijds kun je zo in grote wedstrijden wel meer publiek ontvangen.
    Liever elke twee weken met 12000 man die er elke keer zijn, dan 3x per jaar 6000 extra supporters die stiekem voor de tegenpartij komen.
      maandag 18 september 2006 @ 14:57:38 #115
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41920765
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 14:55 schreef denthemen het volgende:

[..]

1. Het gaat mij niet om het feit dat het door "ultras boefjes" is neergelegd.. het gaat mij erom dat die gekke boer van die website best triest is..
    2. Ik zeg ook dat het 1 van de wedstrijden van het jaar is, en hebben jullie derby's dan? Er is toch maar 1 club uit Limburg in de HCE op het moment?
    3. Dat je grappig probeert te doen over een doek dat stuk is, okay, kan ik begrijpen, maar verzamel dan goeie informatie en niet dat het door bobo's gesloopt is..
    Ik zeg zelf toch dat wij die derby's niet spelen?

Tsja, heb toendertijd zelf gelezen dat dat doek door bobo's kapotgetrokken is. Maar wat maakt het uit, andere ajaxfans trekken jullie doekje kapot.
    Planning:
    -
      maandag 18 september 2006 @ 14:57:57 #116
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_41920777
    quote:

[..]

Gozer alsjeblieft... Maak je nou niet zo druk, geef gewoon toe dat de overwinning van Roda gisteren verdiend was, hetgeen Henk ten Cate en zelfs kereltje Sneijder al gedaan hebben, en verdwijn dan uit dit topic.
      maandag 18 september 2006 @ 14:58:48 #117
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41920806
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 14:57 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Liever elke twee weken met 12000 man die er elke keer zijn, dan 3x per jaar 6000 extra supporters die stiekem voor de tegenpartij komen.
    'Normaal' zaten er best veel joden in de thuisvakken, maar dat viel gisteren enorm mee! Maar nu moeten die lui in het vervolg ook blijven komen natuurlijk
    Planning:
    -
      maandag 18 september 2006 @ 14:59:30 #118
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_41920835
    quote:

[..]

Dat laatste is niet waar, het merendeel van die mensen is toch min of meer Rodafan. Natuurlijk komen er Limburgse gloryhunters naar Ajax kijken, maar dat zijn er echt geen duizenden.
      maandag 18 september 2006 @ 14:59:50 #119
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41920851
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 14:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Gozer alsjeblieft... Maak je nou niet zo druk, geef gewoon toe dat de overwinning van Roda gisteren verdiend was, hetgeen Henk ten Cate en zelfs kereltje Sneijder al gedaan hebben, en verdwijn dan uit dit topic.
    Of gebruik Kah zijn woorden 'Ga naar je eigen topic, smurf!'
    Planning:
    -
      maandag 18 september 2006 @ 15:12:48 #120
    101281 Robjuhhh
    Ultras Kerkrade
    pi_41921246
    Overduidelijk waren de Ajaxfans al gefrusteerd toen ze aankwamen in Kerkrade. Toen ik met het confettikanon voor de tunnel stond waar de Ajaxfans doorheen kwamen was het al duidelijk dat ze op de één of andere manier gefrusteerd waren. Kreeg om de 5 joden steeds de woorden ik maak je kapot naar me toegeschreeuwt, en als Artisaapjes hingen ze aan de hekken. Als dit het gemiddelde Amsterdamse IQ is, dan kan Amsterdam zich ook bij de volgende editie van het gehandicapten WK voetbal inschrijven met 2 of 3 teams.
    Forza Roda
    pi_41921275
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 14:55 schreef DarkShine het volgende:

[..]

• Kah en Vandamme irritant zijn.
  • Die waren ook rete irritant
    quote:
  • De scheids slecht was (volgens mij is ajax meermaals aan kaarten ontsnapt!).
  • Roda is zelf ook vaak aan een kaart ontsnapt

Verder heeft Roda (helaas) dik verdiend gewonnen. Ajax was dramatisch
      maandag 18 september 2006 @ 15:18:30 #122
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41921428
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 15:13 schreef VoreG het volgende:

[..]

Die waren ook rete irritant
    KJH zal het ook niet leuk gevonden hebben dat hij tijdens de wedstrijd uitgelachen werd door Saeijs nee.
    quote:
    Roda is zelf ook vaak aan een kaart ontsnapt
    Staan we gelijk wat dat betreft, is dat ook einde discussie.
    quote:
    Verder heeft Roda (helaas) dik verdiend gewonnen. Ajax was dramatisch
    Dank u. Ajax houd er niet van als de tegenstander fysiek speelt en de duels niet schuwt, resultaat was zichtbaar.
    Planning:
    -
    pi_41922735
    Grappig trouwens dat mensen hun mening over Roda supporters op rodaworld.nl baseren, een site waarvan de webmasters volgens mij in de Luckerheide kliniek zitten.
      maandag 18 september 2006 @ 16:10:18 #124
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41922990
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 16:02 schreef Schimpie het volgende:
    Grappig trouwens dat mensen hun mening over Roda supporters op rodaworld.nl baseren, een site waarvan de webmasters volgens mij in de Luckerheide kliniek zitten.
    Een site waarvan het merendeel volgens mij pas sinds het PLS komt.
    Planning:
    -
    pi_41923187
    Aevitae staat 100% achter Roda JC en betaald dit seizoen alle sfeeracties (volgens onze omroeper).

maandag 18 september 2006 @ 16:42:01 #126
    101281 Robjuhhh
    Ultras Kerkrade
    pi_41923725
    TerroRobbie, dat zal een foutje geweest aangezien die altijd al een beetje veel brult zonder dat hij weet waar hij het over heeft. De sponser had die vlaggetjes en confettikanonnen betaald. WSU zal zelf ook nog gewoon Sfeeracties bekostigen zoals volgende week tegen AZ, en heb begrepen dat Fanproject ook binnekort een sfeeractie heeft geplant.

Overigens zijn inprincipe alle sfeeracties waar dan ook gesponserd, want een vereniging kan niet zonder sponsoren en leden zijn in klein opzicht ook sponsoren ofwel donateurs.
    Forza Roda
    pi_41923839
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 16:02 schreef Schimpie het volgende:
    pi_41924233
    quote:

[..]
    Kan kloppen wat ie zei, er zijn namelijk twee doeken gesloopt, het doek met het oude logo door een stel kneuzen op 415 en er is inderdaad ook een balludoek gesloopt door bobo's bij Ajax - Juventus. Maar dat is al 3 seizoenen geleden.
      maandag 18 september 2006 @ 17:04:49 #129
    101281 Robjuhhh
    Ultras Kerkrade
    pi_41924280
    Maarja uiteindelijk kun je beter een bobo hebben die sfeeracties doen sponseren, dan een bobo die een sfeeractie molt.
    Forza Roda
      maandag 18 september 2006 @ 18:27:04 #130
    60704 LeonH
    Fuck the Reputation Game!
    pi_41926172
    Ooooooohhh mensen wat was het mooi he! Heerlijk die gesnoerde monden van die 020-ers!

Trouwens Frijns vind ik de laatste tijd ook wat irritant. Zoals met de achternamen roepen. Als ie al bij de eerste begint is het: Vladaaaaaaaaaaaan en inmiddels heeft de helft het al geroepen. Vindt je het gek dat je het dan niet hoort en denkt dat niemand meer de achternaam roept?? Dus gewoon lekker de voornaam kort houden, als jullie begrijpen wat ik bedoel
    11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
      maandag 18 september 2006 @ 18:35:30 #131
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_41926415
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 16:10 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Een site waarvan het merendeel volgens mij pas sinds het PLS komt.
    Ook dat, maar los daarvan is het afgezien van de foto's rondom de wedstrijden (ten minste zolang ze zichzelf niet in beeld brengen ) een waardeloze kutsite. Die zogeheten columns slaan meestal als een tang op een varken en de voorbeschouwingen hebben een nog bedroevender niveau. En dan wil ik het nog niet eens hebben over die malloot die regelmatig als kanarie verkleed naar het stadion komt.
    pi_41927721
    quote:

[..]

klopt, maarja kan ik als trouwe supporter iets doen aan de mentaliteit in de regio? Heb wel het idee dat door de verschillende acties van directeur Narinx, de meer herkenbare spelers en voetbalstijl én de aansprekende resultaten van dit moment Roda toch al wat meer begint te leven in de regio. Er zijn geloof ik ook al meer seizoenskaarten verkocht als vorig jaar. Roda heeft trouwens wel een grotere schare FANS dan bijv. AZ. Nú zit het daar wel ongeveer vol maar als het over een paar jaar minder gaat dan is het daar ook voor de helft leeg, kijk maareens bijv hoeveel supporters ze meenemen naar uitwedstrijden, vorig seizoen waren er dat misschien 10
      maandag 18 september 2006 @ 19:38:39 #133
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41928357
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 18:35 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ook dat, maar los daarvan is het afgezien van de foto's rondom de wedstrijden (ten minste zolang ze zichzelf niet in beeld brengen ) een waardeloze kutsite. Die zogeheten columns slaan meestal als een tang op een varken en de voorbeschouwingen hebben een nog bedroevender niveau. En dan wil ik het nog niet eens hebben over die malloot die regelmatig als kanarie verkleed naar het stadion komt.
    Neem nu de nabeschouwing op gisteren:
    quote:
    14:19 uur, Parkstad Limburg Stadion: Spelers dansen, springen en gaan helemaal uit hun dak, supporters zingen hun 'helden' toe en het bekende Hey..hey..hey klinkt zo enthousiast als nooit van te voren. Kortom: Het is feest in Kerkrade!
    Roda-Bordeaux niet geweest zeker?
    quote:
    En terecht, want onze equipe heeft het 'grote' Ajax, dat allang zo groot niet meer is, de eerste nederlaag van het seizoen toegebracht... en als dat geen feestje waard is, dan weet ik het ook niet meer.
    Iedere overwinning is reden voor feest. Dat het tegen Ajax is maakt het wel extra mooi, maar zoals het hier overkomt is het net alsof het hele seizoen hierom draait...
    quote:
    Adil Ramzi mag een vrije trap nemen en bereikt de vrijstaande Davy de Fauw, die ongehinderd de 1-0 kon binnenkoppen.
    Heb jij de Fauw zien koppen?
    quote:
    Het begint bij dom balverlies van Pa Modou Kah, waarna Wesley Sneijder in de gelegenheid komt om uit te halen en de bal tegen de paal aanschiet. Een geluk voor Roda JC dat dit schot niet de 1-1 betekent en men met een voorsprong de rust in mag gaan.
    Het begon toch echt bij die uittrap van Kujovic die de bal zo aan een jood geeft.
    quote:
    Terwijl de Ajaxieden teleurgesteld afdropen (een mooier beeld bestaat er geloof ik niet), vierden onze spelers een welverdiend feestje!
    Een mooier beeld bestaat er zeker, maar daarvoor moet je derby's hebben meegemaakt.
    Planning:
    -
      maandag 18 september 2006 @ 19:39:26 #134
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41928387
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 19:17 schreef planethugo het volgende:
    Roda heeft trouwens wel een grotere schare FANS dan bijv. AZ. Nú zit het daar wel ongeveer vol maar als het over een paar jaar minder gaat dan is het daar ook voor de helft leeg, kijk maareens bijv hoeveel supporters ze meenemen naar uitwedstrijden, vorig seizoen waren er dat misschien 10
    Voor een paar jaar terug zaten er bij een thuismatch van hun ook een paar man en een paardenkop!
    Planning:
    -
    pi_41930101
    AZ is triest ja, weet nog 3 of 4 seizoenen geleden, waren er naar Ajax uit (en dat is dan én dichtbij én een aantrekkelijke match natuurlijk voor hun, no offense Roda ) iets van 60~70 man mee. Jaar daarna 1500
      maandag 18 september 2006 @ 20:51:20 #136
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41930967
    Derby's zijn altijd aantrekkelijk.
    Planning:
    -
    pi_41931084
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Bananenman het volgende:
    AZ is triest ja, weet nog 3 of 4 seizoenen geleden, waren er naar Ajax uit (en dat is dan én dichtbij én een aantrekkelijke match natuurlijk voor hun, no offense Roda ) iets van 60~70 man mee. Jaar daarna 1500
    Tja, die zaten daarvoor allemaal bij jullie in het vak te juigen voor Ajax.
    pi_41931198
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 20:31 schreef Bananenman het volgende:
    dat geeft wel een beeld van de echte supporters ja
      maandag 18 september 2006 @ 21:09:12 #139
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41931661
    Benieuwd hoeveel volk van die omhooggevallen club naar Kerkrade komt zondag.
    Planning:
    -
    pi_41938032
    denk iets meer dan de 10 van vorig jaar, 12?
      maandag 18 september 2006 @ 23:51:15 #141
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41938190
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 23:47 schreef planethugo het volgende:
    denk iets meer dan de 10 van vorig jaar, 12?
    En dat voor een 'top'club...
    Planning:
    -
      dinsdag 19 september 2006 @ 10:25:38 #142
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_41944578
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 23:51 schreef DarkShine het volgende:

[..]

En dat voor een 'top'club...
    Zo beschouwen ze zichzelf ook, dat is eigenlijk het meest trieste.
    pi_41945311

|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
      dinsdag 19 september 2006 @ 11:38:05 #144
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41946255
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 10:59 schreef TheGHunter het volgende:
    [afbeelding]

Meer spandoeken dan fans
    Planning:
    -
      dinsdag 19 september 2006 @ 16:04:38 #145
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_41953905
    quote:
    Zondag speelt AZ in Limburg tegen Roda JC en op het moment van schrijven zijn er iets minder dan 200 kaarten verkocht. Nou wordt Roda-uit normaal nooit massaal bezocht door de AZ aanhang, maar de tussenstand van de kaartverkoop valt wel heel erg tegen omdat er van de 190 kaarten maar liefst 160 op naam staan van de Waaghalzen die massaal per bus de trip naar het zuiden zullen afleggen.
    Er zijn nog genoeg kaarten voor de buscombi te koop, kaarten voor eigen vervoer zijn nog tot en met donderdag te koop via de ticketbox verkooppunten.
    http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=4986
    Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
    pi_41954102
    quote:
    Op maandag 18 september 2006 21:09 schreef DarkShine het volgende:
    Benieuwd hoeveel volk van die omhooggevallen club naar Kerkrade komt zondag.
    Heb jij soms een AZ-complex ofzo?
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
      dinsdag 19 september 2006 @ 16:41:31 #147
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41954921
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 16:10 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Heb jij soms een AZ-complex ofzo?
    Nee, alleen een hekel aan die kutclub.

Sinds de 1-5 overwinning daar eigenlijk. Zo arrogant en neerkijkend op Roda terwijl hun in eigen huis een pak slaag gekregen hadden.
    Planning:
    -
      dinsdag 19 september 2006 @ 16:48:38 #148
    60704 LeonH
    pi_41955080
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 16:41 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Nee, alleen een hekel aan die kutclub.

Sinds de 1-5 overwinning daar eigenlijk. Zo arrogant en neerkijkend op Roda terwijl hun in eigen huis een pak slaag gekregen hadden.
    Owja, met destijds het nu al legendarische woord van Co: Scorebordjournalistiek
    11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
      dinsdag 19 september 2006 @ 16:50:21 #149
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41955113
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 16:48 schreef LeonH het volgende:

[..]

Owja, met destijds het nu al legendarische woord van Co: Scorebordjournalistiek
    En de wereldgoal van Gerrie Senden op slag van rust 0-1 vanaf zowat de middellijn...
    Planning:
    -
    pi_41955577
    AZ is nog lang geen topclub en zal dat ook nooit worden, hoe graag ze dat ook willen denken in Alkmaar.

Vitesse toendertijd werd ook de lucht in geschreven, totdat de lijken uit de kast begonnen te vallen en de club nog bijna failliet ging ook
    |De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
    pi_41956121
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 17:11 schreef TheGHunter het volgende:
    AZ is nog lang geen topclub en zal dat ook nooit worden, hoe graag ze dat ook willen denken in Alkmaar.

Vitesse toendertijd werd ook de lucht in geschreven, totdat de lijken uit de kast begonnen te vallen en de club nog bijna failliet ging ook
    In andere woorden: je bent jaloers dus
    pi_41956354
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 17:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

In andere woorden: je bent jaloers dus
    Je moet altijd realistisch blijven vind ik, en AZ voert de arrogantie wat tever door.
    Goede prestaties is 1, maar op basis van 2 goede jaren mag je jezelf nog geen topclub noemen.
    pi_41956760
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 17:35 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Je moet altijd realistisch blijven vind ik, en AZ voert de arrogantie wat tever door.
    Goede prestaties is 1, maar op basis van 2 goede jaren mag je jezelf nog geen topclub noemen.
    Zoek jij maar eens iets op waarin AZ zegt dat ze een topclub zijn......ze ontkennen het zelfs
    (niet echt letterlijke quote: "je bent pas een topclub als je meerdere prijzen gewonnen hebt" LvG)

Het is dan ook voornamelijk de buitenwereld die ze een topclub noemt, niet AZ zelf.
    pi_41956827
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 17:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Zoek jij maar eens iets op waarin AZ zegt dat ze een topclub zijn......ze ontkennen het zelfs
    (niet echt letterlijke quote: "je bent pas een topclub als je meerdere prijzen gewonnen hebt" LvG)

Het is dan ook voornamelijk de buitenwereld die ze een topclub noemt, niet AZ zelf.
    De aanhang voelt zich anders aardig wat (of ligt dat gewoon aan de noord-hollandse mentaliteit, amsterdammers hebben er namenlijk ook altijd last van )
    pi_41956861
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 17:55 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

De aanhang voelt zich anders aardig wat (of ligt dat gewoon aan de noord-hollandse mentaliteit, amsterdammers hebben er namenlijk ook altijd last van )
    Patsen met goede resultaten is natuurlijk altijd leuk eh, topclub of niet
      dinsdag 19 september 2006 @ 18:46:54 #156
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_41958316
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 17:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Patsen met goede resultaten is natuurlijk altijd leuk eh, topclub of niet
    Toch zou ik me zorgen maken over de gezondheid van Scheringa als ik jullie was; zodra hem wat overkomt of hij zijn handen van AZ aftrekt dan zal het vermoedelijk hetzelfde verlopen als na het afhaken van Wastora.
      woensdag 20 september 2006 @ 02:34:40 #157
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41972963
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 18:46 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Toch zou ik me zorgen maken over de gezondheid van Scheringa als ik jullie was; zodra hem wat overkomt of hij zijn handen van AZ aftrekt dan zal het vermoedelijk hetzelfde verlopen als na het afhaken van Wastora.
    En dan speel je in je stadion met een capaciteit van 35.000 wedstrijdjes tegen fortuna sittard en Stormvogels-Telstar...
    Planning:
    -
    pi_41974195
    quote:
    Op dinsdag 19 september 2006 18:46 schreef Plato1980 het volgende:
    Scheringa heeft geleerd van de fouten van de gebroeders Molenaar: ondertussen steekt hij al een paar jaar geen eigen geld meer in AZ. Als Scheringa weggaat en/of DSB als sponsor vertrekt, dan is dat geen financiele ramp voor AZ. Het enige wat ze dan missen is een man met een enorm zakelijk instinct

maar goed, dit is het RodaJC topic.....ik hou me mond verder wel over AZ
    P.S. succes zondag
    pi_41974479
    2006.09.19 WSU On Tour: SC Heerenveen - Roda JC (beker)
    Let op! Vanwege te weinig animo gaat WSU On Tour naar Heerenveen NIET door! Roda-fans die toch naar Heerenveen willen, kunnen contact opnemen met Henk Bakker (045-5456807).

Heb echt geen zin om 4 uur in de bus bij bakker te gaan zitten
    Dus waarschijnlijk gaan we nu met de auto, nog mensen die zin hebben om mee te gaan?
    pi_41974697
    eigen vervoer is niet mogelijk?
    pi_41974931
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 09:06 schreef TheGHunter het volgende:
    eigen vervoer is niet mogelijk?
    Jawel, lees me vorige post nog maar es goed
      woensdag 20 september 2006 @ 09:29:32 #162
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41975096
    Wel intresse maar ik heb geen visum voor Friesland
    Planning:
    -
    pi_41975109
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 09:20 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Jawel, lees me vorige post nog maar es goed
    ik ben nog niet goed wakker, sorry
    pi_41975125
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 09:29 schreef DarkShine het volgende:
    Wel intresse maar ik heb geen visum voor Friesland
    Vanaf hoelaat kan je ?
      woensdag 20 september 2006 @ 10:21:48 #165
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_41976052
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 08:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Scheringa heeft geleerd van de fouten van de gebroeders Molenaar: ondertussen steekt hij al een paar jaar geen eigen geld meer in AZ.
    Misschien geen eigen geld, maar wel via DSB en dat komt toch op hetzelfde neer. AZ heeft immers spelers aangetrokken die de club gezien haar begroting helemaal niet kan betalen. Dat geldt komt niet uit de lucht vallen, denk je ook niet?
    pi_41976432
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 10:21 schreef Plato1980 het volgende:
    Misschien geen eigen geld, maar wel via DSB en dat komt toch op hetzelfde neer. AZ heeft immers spelers aangetrokken die de club gezien haar begroting helemaal niet kan betalen. Dat geldt komt niet uit de lucht vallen, denk je ook niet?
    Ok, dan nog 1 reactie: dat kunnen ze dus wel via hun begroting betalen. Uiteraard hebben ze leuke inkomsten via het sponsorcontract met DSB, maar de begroting is op dit moment wel sluitend. Daarbij meegerekend ook nog eens de (dikke) winst van de transfers en voorlopig zit het wel goed.

Ik heb in ieder geval wel het gevoel dat de zaakjes veel beter geregeld zijn dan bij Vitesse toendertijd hoor
      woensdag 20 september 2006 @ 11:30:16 #167
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41977998
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 09:30 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Vanaf hoelaat kan je ?
    Niet, heb geen tijd
    Planning:
    -
    pi_41979803
    Slechte spits he DS, die Oper.
      woensdag 20 september 2006 @ 13:44:22 #169
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_41981669
    quote:
    Op woensdag 20 september 2006 12:34 schreef TerroRobbie het volgende:
    Slechte spits he DS, die Oper.
    Owja? Waar doel je eigenlijk op?
    Planning:
    -
    pi_42013789
    zo over een dk uur gaan we eens beginnen aan de trip richting heerenveen

COME ON JC!!
      donderdag 21 september 2006 @ 17:32:19 #171
    60704 LeonH
    pi_42020219
    Hoop toch wel dat heerenveen - roda vanavond wordt uitgezonden op talpa en niet de kraker veendam - feyenoord...
    Zou dieptriest zijn...
    pi_42021378
    Schakelen denk ik.
      donderdag 21 september 2006 @ 18:25:52 #173
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_42021943
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 17:32 schreef LeonH het volgende:
    Hoop toch wel dat heerenveen - roda vanavond wordt uitgezonden op talpa en niet de kraker veendam - feyenoord...
    Zou dieptriest zijn...
    Toch zit het er dik in dat ook Feyenoord uitgezonden wordt.

Maar goed, ik kan toch niet kijken en bovendien vind ik dat Roda deze wedstrijd had moeten laten lopen (d.w.z. met een veredeld tweede elftal spelen) en zich op zondag had moeten richten.
    pi_42030306
    We gaan voor de dubbel dit jaar!
    pi_42030650
    Lekkere opwarmer voor de topper van dit weekend
      donderdag 21 september 2006 @ 23:03:41 #176
    60704 LeonH
    pi_42032609
    Blijft nog moeilijk om met beide benen op de grond te blijven staan als Roda-supporter...
    Wat worden we getrakteerd he mensen?! Niet altijd mooi voetbal maar wel lekker effectief
    pi_42032667
    Feli mannen, 't was van beide kanten nogal behouden/gecontroleerd spel.. Roda JC eerste helft iets sterker, 2e helft had SC Heerenveen op 1-0 moeten komen, maar het werd juist 0-1.. Heerenveen moest pressie spelen, maar Roda heeft het prima uitgespeeld. 0-2 was nog voor de statistieken.

Heb ik het trouwens heel erg fout wanneer ik vlak voor de 0-2 iets zag wat richting een penalty voor Heerenveen ging? De commentator riep nog dat het 'natuurlijk niks was', maar als Feanfan heb ik natuurlijk m'n twijfels Heb nog geen herhaling of wat dan ook gezien (misschien vanavond bij de samenvatting?), dus ik kan het helemaal mis hebben.. En het zal de einduitslag ook niet meer beïnvloeden, dus dan maar de UEFA-Cup winnen

Alleen dat ruk-Talpa dat kennelijk Veendam-Feyenoord belangrijker vindt dan SC Heerenveen-Roda JC en dus meer dan de helft van de wedstrijd niet uitzendt.. Tsja..

Succes zondag tegen AZ!!
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_42032773
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 23:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
    Feli mannen, 't was van beide kanten nogal behouden/gecontroleerd spel.. Roda JC eerste helft iets sterker, 2e helft had SC Heerenveen op 1-0 moeten komen, maar het werd juist 0-1.. Heerenveen moest pressie spelen, maar Roda heeft het prima uitgespeeld. 0-2 was nog voor de statistieken.

Heb ik het trouwens heel erg fout wanneer ik vlak voor de 0-2 iets zag wat richting een penalty voor Heerenveen ging? De commentator riep nog dat het 'natuurlijk niks was', maar als Feanfan heb ik natuurlijk m'n twijfels Heb nog geen herhaling of wat dan ook gezien (misschien vanavond bij de samenvatting?), dus ik kan het helemaal mis hebben.. En het zal de einduitslag ook niet meer beïnvloeden, dus dan maar de UEFA-Cup winnen

Alleen dat ruk-Talpa dat kennelijk Veendam-Feyenoord belangrijker vindt dan SC Heerenveen-Roda JC en dus meer dan de helft van de wedstrijd niet uitzendt.. Tsja..

Succes zondag tegen AZ!!
    Dankuwel beste man, ik ergerde me ook kapot aan dat belachelijke feyenoord..
    Ik heb trouwens geen mogelijke penalty gezien.
    pi_42032958
    quote:
    Op donderdag 21 september 2006 23:07 schreef Schimpie het volgende:

[..]
    Ik heb trouwens geen mogelijke penalty gezien.
    Was ik al bang voor.. Nouja, misschien zometeen nog op Talpa
    In ieder geval al iets meer rust nu in het speelschema richting landstitel en UEFA-Cup-finale
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_42035210
    Roda tegen ASWH, MM waar ben je
    pi_42035949
    Niet de leukste loting, maar een leuk reisje in ieder geval!
      vrijdag 22 september 2006 @ 02:12:30 #182
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_42037385
    Roda - ASWH & mvv - Telstar. Beide zouden moeten kunnen winnen waardoor de derby nog steeds mogelijk is!
    quote:
    Op vrijdag 22 september 2006 00:39 schreef Panic_A het volgende:
    Niet de leukste loting, maar een leuk reisje in ieder geval!
    Rijnsburg had ook een bus vol, jullie?
    Planning:
    -
    pi_42038126
    Veel plezier verder met die beker. Wij gaan maar ff heersen in de UEFA Cup ofzo.
    pi_42039631
    quote:
    Op vrijdag 22 september 2006 05:03 schreef MaxPower het volgende:
    Veel plezier verder met die beker. Wij gaan maar ff heersen in de UEFA Cup ofzo.
    Ik had er echt geen traan om gelaten als we die wedstrijd hadden verloren, hoopte zelfs dat Huub met een B-elftal zou verschijnen zodat we zondag tegen AZ er vol tegenaan konden.

Maar goed, winnen van Heerenveen uit is altijd gezellig
      vrijdag 22 september 2006 @ 09:43:47 #185
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_42039893
    quote:
    Op vrijdag 22 september 2006 09:31 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Ik had er echt geen traan om gelaten als we die wedstrijd hadden verloren, hoopte zelfs dat Huub met een B-elftal zou verschijnen zodat we zondag tegen AZ er vol tegenaan konden.
    Dat hoopte ik ook, maar nu er geen verlenging is geweest zal de schade wel meevallen.

Maar goed, we zullen zondag zien hoe het uitpakt. Ik durf eigenlijk niet aan een overwinning te denken, want dan zou ik echt niet meer weten waar het ophoudt.
      vrijdag 22 september 2006 @ 13:25:51 #186
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_42045550
    quote:
    Op vrijdag 22 september 2006 09:43 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat hoopte ik ook, maar nu er geen verlenging is geweest zal de schade wel meevallen.

Maar goed, we zullen zondag zien hoe het uitpakt. Ik durf eigenlijk niet aan een overwinning te denken, want dan zou ik echt niet meer weten waar het ophoudt.
    Bij een clubje die tegen degradatie speelt...
    Planning:
    -
    pi_42046167
    Ah.. en nog een ronde verder! Moet je zien tegen wie de concurrentie moet
      vrijdag 22 september 2006 @ 14:38:32 #189
    101281 Robjuhhh
    Ultras Kerkrade
    pi_42047595
    Henk Bakker weg ermee
    Forza Roda
      vrijdag 22 september 2006 @ 15:19:11 #190
    25318 Kaalhei
    under a dead Ohio sky
    pi_42048588
    quote:
    Op vrijdag 22 september 2006 14:38 schreef Robjuhhh het volgende:
    Henk Bakker weg ermee
    BaKKrBoYz dA GeXXXtaH
    Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
    Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
      vrijdag 22 september 2006 @ 15:38:16 #191
    134116 RD4
    Reinigingsdiensten
    pi_42049089
    KB je bent een lul! Ons geen bier geven, het is niet eerlijk, wij hadden het zelfde voor jou gedaan hoor
      vrijdag 22 september 2006 @ 15:42:45 #192
    101281 Robjuhhh
    Ultras Kerkrade
    pi_42049217
    quote:
    Op vrijdag 22 september 2006 15:38 schreef RD4 het volgende:
    KB je bent een lul! Ons geen bier geven, het is niet eerlijk, wij hadden het zelfde voor jou gedaan hoor
    Ik had liever in het uitvak gezeten, maar omdat die bejaarde seniele man van een Henk Bakker nog te lui is om een kaartje te regelen voor het uitvak vallen me de sloffen van uit. Daarbij werd ik constant door de stewards van Heerenveen de les gelezen. Bakker in het graf, is als een cafe zonder tap.
    Forza Roda
    pi_42055943
    quote:
    Op vrijdag 22 september 2006 00:14 schreef TheGHunter het volgende:
    Roda tegen ASWH, MM waar ben je
    Gezellig ouwe GHunter!

Had liever een andere loting gehad, maar goed. Gratis naar binnen in het PLS is ook wel eens leuk.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
      vrijdag 22 september 2006 @ 20:17:20 #194
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_42056338
    quote:
    Op vrijdag 22 september 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gezellig ouwe GHunter!

Had liever een andere loting gehad, maar goed. Gratis naar binnen in het PLS is ook wel eens leuk.
    Jij komt dus ook af, naar het mooie PLS.
    Planning:
    -
      vrijdag 22 september 2006 @ 20:18:47 #195
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_42056389
    quote:
    Op vrijdag 22 september 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gezellig ouwe GHunter!

Ik vind het een perfecte loting. Hopelijk in de volgende ronde MVV thuis.
    pi_42056423
    Is wel de bedoeling ja. Hopelijk wel op woensdag, komt gezien werk wat beter uit.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_42057630
    quote:
    Op vrijdag 22 september 2006 13:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
    Ah.. en nog een ronde verder! Moet je zien tegen wie de concurrentie moet
    we hebben tegen heerenveen al een zware gehad, iedereen krijgt wat ie verdient op deze manier
    pi_42058159
    sowieso dat programma van Roda: eerste Twente, Ajax en Heerenveen, zondag AZ en straks Willem II en PSV uit... als hier overal punten kunnen pakken is het zeer mooi!
    pi_42058947
    Zou echt vet zijn, MVV - Roda
      vrijdag 22 september 2006 @ 21:40:33 #200
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_42059116
    Het wordt inderdaad tijd voor weer eens een echte derby.

Ook voor jullie, MVV-Fortuna is immers niet de echde derby.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')