Dankuwel beste man, ik ergerde me ook kapot aan dat belachelijke feyenoord..quote:Op donderdag 21 september 2006 23:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Feli mannen, 't was van beide kanten nogal behouden/gecontroleerd spel.. Roda JC eerste helft iets sterker, 2e helft had SC Heerenveen op 1-0 moeten komen, maar het werd juist 0-1..Heerenveen moest pressie spelen, maar Roda heeft het prima uitgespeeld. 0-2 was nog voor de statistieken.
Heb ik het trouwens heel erg fout wanneer ik vlak voor de 0-2 iets zag wat richting een penalty voor Heerenveen ging? De commentator riep nog dat het 'natuurlijk niks was', maar als Feanfan heb ik natuurlijk m'n twijfelsHeb nog geen herhaling of wat dan ook gezien (misschien vanavond bij de samenvatting?), dus ik kan het helemaal mis hebben.. En het zal de einduitslag ook niet meer beïnvloeden, dus dan maar de UEFA-Cup winnen
Alleen dat ruk-Talpa dat kennelijk Veendam-Feyenoord belangrijker vindt dan SC Heerenveen-Roda JC en dus meer dan de helft van de wedstrijd niet uitzendt.. Tsja..![]()
Succes zondag tegen AZ!!
Was ik al bang voor.. Nouja, misschien zometeen nog op Talpaquote:Op donderdag 21 september 2006 23:07 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geen mogelijke penalty gezien.![]()
Rijnsburg had ook een bus vol, jullie?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:39 schreef Panic_A het volgende:
Niet de leukste loting, maar een leuk reisje in ieder geval!
Ik had er echt geen traan om gelaten als we die wedstrijd hadden verloren, hoopte zelfs dat Huub met een B-elftal zou verschijnen zodat we zondag tegen AZ er vol tegenaan konden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 05:03 schreef MaxPower het volgende:
Veel plezier verder met die beker.Wij gaan maar ff heersen in de UEFA Cup ofzo.
Dat hoopte ik ook, maar nu er geen verlenging is geweest zal de schade wel meevallen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:31 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ik had er echt geen traan om gelaten als we die wedstrijd hadden verloren, hoopte zelfs dat Huub met een B-elftal zou verschijnen zodat we zondag tegen AZ er vol tegenaan konden.
Bij een clubje die tegen degradatie speelt...quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook, maar nu er geen verlenging is geweest zal de schade wel meevallen.
Maar goed, we zullen zondag zien hoe het uitpakt. Ik durf eigenlijk niet aan een overwinning te denken, want dan zou ik echt niet meer weten waar het ophoudt.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:38 schreef Robjuhhh het volgende:
Henk Bakker weg ermee
Ik had liever in het uitvak gezeten, maar omdat die bejaarde seniele man van een Henk Bakker nog te lui is om een kaartje te regelen voor het uitvak vallen me de sloffen van uit. Daarbij werd ik constant door de stewards van Heerenveen de les gelezen. Bakker in het graf, is als een cafe zonder tap.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:38 schreef RD4 het volgende:
KB je bent een lul! Ons geen bier geven, het is niet eerlijk, wij hadden het zelfde voor jou gedaan hoor
Gezellig ouwe GHunter!quote:
Jij komt dus ook af, naar het mooie PLS.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gezellig ouwe GHunter!
Had liever een andere loting gehad, maar goed. Gratis naar binnen in het PLS is ook wel eens leuk.
Ik vind het een perfecte loting. Hopelijk in de volgende ronde MVV thuis.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gezellig ouwe GHunter!
Had liever een andere loting gehad, maar goed. Gratis naar binnen in het PLS is ook wel eens leuk.
we hebben tegen heerenveen al een zware gehad, iedereen krijgt wat ie verdient op deze manierquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ah.. en nog een ronde verder!Moet je zien tegen wie de concurrentie moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |