Opzouten. ik ben aan de Port.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Neem nog een fles bier
Topperrrrr!quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:03 schreef Mordreth het volgende:
bag·ger (de ~, ~s)
1 modder
2 tropische zuigvis
bag·ge·raar (de ~ (m.), ~s)
1 iem. die zich met baggerwerk bezighoudt
heaumeauquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:02 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Opzouten. ik ben aan de Port.
Dat zeggen ze allemaal. Oprotten.quote:
Ach mensen die aan de port zitten rotten vanzelf wel weg.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Oprotten.
Tnxquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is uit Ik had een hele goede relatie met mijn broodrooster![]()
De waarschuwing is mij duidelijk ik zal me verder gedragen.![]()
Maar die roostert vast niet zo lekker als mijn oudequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:44 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Tnx. En voor wat geld kan je op de hoek zo een nieuwe broodrooster krijgen
Hai. Ik zei niet dat er kliekjesvorming was, beschuldigingen staan er niet. Het is gewoon een opmerking in de richting van 'passen jullie op dat jullie niet élke zucht die met verliefdheid te maken heeft melden, ondanks dat het énorm leuk is om het erover te hebben?'. Ik snap dat langdurig verliefden het vaker zullen melden, ábsoluut geen problemen mee, maar het moet geen slowchat voor verliefden wordenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:41 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dan ook nog een laatste reactie van mij hier op: je gaat totaal voorbij aan mijn argumentatie, clumsy, das jammer.
Verder volg ik Hou's voorbeeld.
Is dit de criteria om van alles te verwijderen?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:26 schreef Mordreth het volgende:
Als je zonder verdere onderbouwing een uitspraak doet dan word ie inderdaad verwijderd ja.
En zullen we verder ontopic blijven?
Het probleem is: ik kan dat niet zien. Ik zag het topic en ik zie een reactie staan die ik quote van jou. Ik zag geenquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:36 schreef Mordreth het volgende:
Nope.. maar als een stelsmileys samen en het woord slotje erin staan dan kunnen zulke posts weg
(ohja en daartussen stond nog het woordje 'generalisaties' verstopt
).
Als ik een berichtje edit dan zie je ook het origineel niet terug?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het probleem is: ik kan dat niet zien. Ik zag het topic en ik zie een reactie staan die ik quote van jou. Ik zag geensmileys. Daarom is deleten vaak ook minder.
Dan weet je tenminste hoeveel en welke users er zijn geëdit.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:44 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Als ik een berichtje edit dan zie je ook het origineel niet terug?
Ik reageerde eigenlijk alleen op die specifieke user (wat toch vrij duidelijk naar voren komt..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste hoeveel en welke users er zijn geëdit.
Kutmods hier. Te weinig aanwezig/meeposten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste hoeveel en welke users er zijn geëdit.
donequote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:11 schreef Litpho het volgende:
[R&P SC] werken voor hun geld is dubbel.
Dat is geen ienemienemutte, dat is kijken naar het topicid om te zien dat Dickies me net te snel af wasquote:
Precies, net doen alsof ie nu wel mijn kant kiestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is geen ienemienemutte, dat is kijken naar het topicid om te zien dat Dickies me net te snel af was.
Alsnog, dank.
Ik ga stoppen als moderator op R & Pquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kutmods hier. Te weinig aanwezig/meeposten.
Vroeger was het beter.
ex collegaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik stop als moderator op R&P
Kom Mo wel solidair blijven met je collega
Oh, tuurlijk kan een discussie wel. Er wordt daar echter simpelweg gezegd 'joh, het is je allemaal aangepraat, borderline, niets van gelovenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:47 schreef PeZu het volgende:
sorry hoor
maar een topic als Borderline en ADHD
doet nu eenmaal een hoop stof opwaaien
mag er dan niet gewoon over gepraat worden?
zonder gelijk van bagger en drammen te spreken?
of zitten de mensen gewoon niet te wachten op goed bedeoelde adviezen uit eigen ervaringen?
stel je voor
ik vind dat herbeoordelen van zo'n diagnose wel erg samenvalt met het delen van lotgenotenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk kan een discussie wel. Er wordt daar echter simpelweg gezegd 'joh, het is je allemaal aangepraat, borderline, niets van geloven'. Even grof gezegd dan. Dat is nergens voor nodig. TS geeft zelf aan grondig onderzocht te zijn en dan geloof ik de diagnose wel. Er wordt imo dus wél te hard gedramd. Nog afgezien van dit alles is het onderwerp van dat topic praten met lotgenoten, en dus niet het herbeoordelen van z'n diagnose.
Vind ik een goed plan. Máár. Dan zou ik graag willen dat dat topic niet over deze TS gaat, maar over de algemene kwestie 'borderline-diagnose'.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 04:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind dat herbeoordelen van zo'n diagnose wel erg samenvalt met het delen van lotgenoten
maar goed de een vindt het doordrammen en de ander advies geven, ts heeft tenslotte ook 20 beoordelingen volghouden dus zal hij hier ook wel tegen opgewassen zijn
vooral in zo'n geval als dit is het stellen van vagen diagonese in overlappende kwalen erg twijfelactig en dat lijdt tot enig verhitte discussies
maar goed, moet er dan een spin=off topic worden aangemaakt?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:34 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil ff duidelijk maken dat ik nooit PM krijg
Meer je best doen om een kutusert te zijn danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:34 schreef JoeyT het volgende:
Ik wil ff duidelijk maken dat ik nooit PM krijg
Dat wordt er nu... de eerste 2 pagina's geven een heel ander beeld.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:27 schreef Mordreth het volgende:
D'r word normaal gediscuseerd en niet belachelijk gemaakt. Dus ik zie het probleem niet?
Ik heb de rest van de pagina's ook gezien en zie niks wat ergs?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:12 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat wordt er nu... de eerste 2 pagina's geven een heel ander beeld.
En waarom? D'r stonden wat baggerposts in maar die heb ik verwijderd. Misschien kan je wat met de tips die ze geven ofzoquote:
Neh, jj was gewoon iets vervelender. Das anders.quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Nah, miekd was in het verliefdheid-meldtopic niet vervelend dit keer, dat was alleen ik nu.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 04:14 schreef BloodyLotte het volgende:
*reep chocola onder neus schuift*
Peace man.
Ik heb ook niet gezegd dat je dat topic moet mijden?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:07 schreef miekd het volgende:
Ja man, want een verliefdtopic moet je ook echt de hele tijd mijden als ie bovenaan je MyAT staat de hele dag. Vet nuttig.
Cursusje 'Hoe jaag ik mijn users het snelst weg?' gehad en gefaald soms?
Tortelduiven doe je maar lekker ergens anders.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:07 schreef miekd het volgende:
Ja man, want een verliefdtopic moet je ook echt de hele tijd mijden als ie bovenaan je MyAT staat de hele dag. Vet nuttig.
Cursusje 'Hoe jaag ik mijn users het snelst weg?' gehad en gefaald soms?
Die reactie van fvivif, sja, het is een idiote opvatting maar niet écht editwaardig, gewoon niet op ingaan. De andere is weg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:39 schreef no1uknow het volgende:
Niet bij elkaar passen..
Kan iemand deze kutpost (dus niet topic) verwijderen? Ik word af en toe gek van die gast. Loopt overal (in mijn) topics te baggeren
Hmmz wil je anders dat ik dat topic alsnog even een schopje onzin geef?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:44 schreef SCH het volgende:
Ik mis Tong80 zo enorm
Waarom is deze zonder motivatie gesloten? Als ie hier niet past, wat ik niet snap, dan maar in GC ofzo?
Zou kunnen maar waarom kan het hier niet? Het is serieus. Ik mis hem en ken hem vooral online en het is een interessant gegeven als een virtuele vriend ineens van het internet wordt afgesloten. Maar als het hier niet kan misschien GC of iets anders. ONZ vind ik wel erg onwaardig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:49 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Hmmz wil je anders dat ik dat topic alsnog even een schopje onzin geef?
Schopje pub is onnodigquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:51 schreef JoeyT het volgende:
Misschien schopje naar PUB of iig een normale OP het is uit , ik snap mezelf niet
Is dit een subtiele hint met betrekking tot het niveau in R&P?quote:
Done.. hou gebagger aub achterwegequote:Op maandag 30 oktober 2006 13:01 schreef Clint_Eastwood het volgende:
" Ik hou van jou " mag deze weer open heb update
We hebben ons aan te passen aan de usersquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dit een subtiele hint met betrekking tot het niveau in R&P?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |